Ja even checken of jullie wisten dat het vandaag vrijdag is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Doen ze expres die mods testen HOE in de war we zijn die apen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh verroest, het is vrijdag vandaag.![]()
![]()
Helemaal met de dagen in de war.
Ik was dat topic van jou al aan het zoeken vol verwachting van jouw openingquote:
Volgens mij was GB onderweg naar buiten met zijn matras en dacht hij 'even snel tussendoor openen'quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was dat topic van jou al aan het zoeken vol verwachting van jouw opening
mensen komen,ik weet niet wat doenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
ze gaan vroeg slapen is er morgen een event ?
Dat is meer verspreidquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mijn oom die boer was, gooide de inhoud van de poeptank, zoals wij dat noemde gewoon over het weiland. Het gras groeide er prima van.
Nou ja, ik kon dat topic toch al niet vindenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij was GB onderweg naar buiten met zijn matras en dacht hij 'even snel tussendoor openen'
Er schijnt zelfs UTOPIA in dat pad te staan,maar dalt valt niemand op.quote:
Was druk met alle reaktie's lezen in de vorige topic tot ik bij de laatste was (van mezelf)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was dat topic van jou al aan het zoeken vol verwachting van jouw opening
Reken maar van yes.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vraag me werkelijk af of ze zonder lakens blijven pitten...... een paar in Utopia 1 hadden er ook zo'n rotgewoonte van gemaakt....... ranzig
Wel een beetje opletten hoor. Dat kost je kudo'squote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was druk met alle reaktie's lezen in de vorige topic tot ik bij de laatste was (van mezelf)
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was druk met alle reaktie's lezen in de vorige topic tot ik bij de laatste was (van mezelf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pocketveringmatrasjes, slaapmaskertjesquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Pocketveringmatrasjes, slaapmaskertjes
Kutvolk !!
Zat er net naar te kijken, smerig. Luchten ze die slaapzakken wel eens?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vraag me werkelijk af of ze zonder lakens blijven pitten...... een paar in Utopia 1 hadden er ook zo'n rotgewoonte van gemaakt....... ranzig
UTO / Het grote Fritsie TT topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon dat topic toch al niet vinden
Ik heb dat nog niet gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:55 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, smerig. Luchten ze die slaapzakken wel eens?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gekkie....... heb jij ze ooit in Utopia 1 een dekbed zien luchten, laat staan wassen ???quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:55 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gekkiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:55 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / Het grote Fritsie TT topic.
ah nee.......quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehehe John legt. Wat een gerommel van die man.![]()
Gelukkig waait de tent lekker door.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gekkie....... heb jij ze ooit in Utopia 1 een dekbed zien luchten, laat staan wassen ???
Zou het hier 'beter' worden denk je ????
Vraag me echt af hoe het bij die lui thuis zal zijn........
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Gelukkig waait de tent lekker door.
Klopt, hebben ze met rode straatklinkers er in gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs UTOPIA in dat pad te staan,maar dalt valt niemand op.
Jah!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Gelukkig waait de tent lekker door.
Dat gaan ze zondag doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand gezien of ze de tent van de kringloop hebben opgezet of zou dat niet mogen van 'achter'???
Las hier dat ze dat zondag gingen doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand gezien of ze de tent van de kringloop hebben opgezet of zou dat niet mogen van 'achter'???
Dat gaan ze zondag doen. Ze moeten hun krachten sparen voor morgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
Alle 5 de kippen leven nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef Angel79 het volgende:
Is er al een kip dood? Of heb ik dat verkeerd gelezen hier
ik las elders dat mensen een grote tunneltent mee wilden nemen morgen en gasstellenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaan ze zondag doen. Ze moeten hun krachten sparen voor morgen.
Er is geen kip doodquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:00 schreef Angel79 het volgende:
Is er al een kip dood? Of heb ik dat verkeerd gelezen hier
Bezoekers mogen geen spullen meer meenemen, alleen cash.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik las elders dat mensen een grote tunneltent mee wilden nemen morgen en gasstellen
Ben benieuwd want vorige week mochten ik weet niet hoeveel mensen niet naar binnen (of zonder spullen)
Er wordt niet meer geruild, of dat moet vandaag weer veranderd zijn. Alleen geld is welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik las elders dat mensen een grote tunneltent mee wilden nemen morgen en gasstellen
Ben benieuwd want vorige week mochten ik weet niet hoeveel mensen niet naar binnen (of zonder spullen)
Echt he, we lijken wel gekquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Nou zitten we dan om 23.00 uur naar slapende mensen, een hangmat en tent te kijken
Ze zullen denken dat 'we' gewend zijn aan 22.00 uur de lichten uit........ boffen we nog dat het een uur later isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Nou zitten we dan om 23.00 uur naar slapende mensen, een hangmat en tent te kijken
Tja, misschien kijken we over 2 maanden wel 's nachts naar een zingende Jessie, die oefent voor een Live in de Tent.quote:
Och dat was in UTO 1 niet anders.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Ow ja, Sanne wou de kippen los laten vannacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zagen jullie trouwens waar John naar op zoek ging vlak voordat ze naar bed gingen (tijdens en na de SL)....... met Mike later een gesprek waarin Mike zei dat hij 'hem' vannacht wel zou pakken of zoiets.... heel vreemd, hij leek werkelijk naar iets te zoeken, stond ook te luisteren.
Mag hopen dat die vos er niet is
Ik heb op dit terrein nog geen vos gezien. Het terrein is ook behoorlijk goed met hekken afgezet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zagen jullie trouwens waar John naar op zoek ging vlak voordat ze naar bed gingen (tijdens en na de SL)....... met Mike later een gesprek waarin Mike zei dat hij 'hem' vannacht wel zou pakken of zoiets.... heel vreemd, hij leek werkelijk naar iets te zoeken, stond ook te luisteren.
Ik zag hem alleen in zijn bed rommelen en zoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat 'we' gewend zijn aan 22.00 uur de lichten uit........ boffen we nog dat het een uur later is
dat is waarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat 'we' gewend zijn aan 22.00 uur de lichten uit........ boffen we nog dat het een uur later is
Ja, ze lijkt me echt een podiumbeestquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, misschien kijken we over 2 maanden wel 's nachts naar een zingende Jessie, die oefent voor een Live in de Tent.
Vosje,..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
nee zaterdag pasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
ze gaan vroeg slapen is er morgen een event ?
hij was wel mooi hequote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Vosje,..
long time no See
Red Voxs,..
Vossestein
Mis de Vossz
of een live John de Molquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, misschien kijken we over 2 maanden wel 's nachts naar een zingende Jessie, die oefent voor een Live in de Tent.
Isabella was de eerste paar maanden in Utopia ook vrij timide.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Isabella was de eerste paar maanden in Utopia ook vrij timide.
Dat duurde ook een tijdje voordat ze op de voorgrond durfde te treden.
Ssssstquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef xsaskiax het volgende:
hm vraag me af watvoor bewoners ze nog naar binnen gaan sturen........ er zit al van alles wat en frappant, deze keer uit het Westen en Noorden, moeten de Zuiderlingen nog komen ??
Op TV komt ze anders helemaal niet over als een hork hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]totaal niet te vergelijken
Jessie is sowieso een hork
had de zangeres zonder naam ook niet een slepend been?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]totaal niet te vergelijken
Jessie is sowieso een hork
Dansje erbij.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had de zangeres zonder naam ook niet een slepend been?
Helemaal top.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee daar hebben ze Brandon voor, die heeft de salsa in zijn bloed zei hij
duikbril Tipquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Isabella was de eerste paar maanden in Utopia ook vrij timide.
Dat duurde ook een tijdje voordat ze op de voorgrond durfde te treden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had de zangeres zonder naam ook niet een slepend been?
Waarom zie ik nu ineens Kevin voor met met zijn spastische bewegingen en zijn 'apenshirt met veel te grote armsgaten' ????quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op TV komt ze anders helemaal niet over als een hork hoor.
TV heeft er niks mee te makenquote:
Kom je uit het zuiden?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu ineens Kevin voor met met zijn spastische bewegingen en zijn 'apenshirt met veel te grote armsgaten' ????
rooster om te koken en af te wassenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:15 schreef Hagenesie het volgende:
Wat hangt er aan het zeil voor een papier aan de binnenkant van de tent?
Als ik naar John luistert niet nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zegguhhhhhhhhhhh....... Rotterdam ook goed ?
hahahahaha die heeft wel een behoorlijk accentje jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ik naar John luistert niet nee.
tenminste zeker iemand ook nog met idealistische plannen, biologische markt enzo, geen kinderarbeidspullen, totdat Ivan daar de klad in brachtquote:
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:19 schreef Hagenesie het volgende:
Je kan beter in een hangmat slapen. Kom je niet in beeld.
hahahaha tent in 1 keer leeg!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gij zult niet snurken, snotteren, rukken of andere ranzige geluiden maken.
en bedankt, probeer me nu een rukgeluid voor de geest te halenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gij zult niet snurken, snotteren, rukken of andere ranzige geluiden maken.
Waar moeten ze die hangen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkeren
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:19 schreef Hagenesie het volgende:
Je kan beter in een hangmat slapen. Kom je niet in beeld.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en bedankt, probeer me nu een rukgeluid voor de geest te halen
mooie prooi voor de vos als die er is (ik zie het al helemaal voor me)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er ligt er 1 zowat met de kont op de grond. Dat zeil er boven is weinig effectief zo.
Er mochten er niet meer in een hangmat, las of hoorde ik eerder deze week.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkeren
Christel. Vind hem ook erg laagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er ligt er 1 zowat met de kont op de grond. Dat zeil er boven is weinig effectief zo.
Dat ging toch om het gewicht toen Sanne bij Christel kroop ??quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er mochten er niet meer in een hangmat, las of hoorde ik eerder deze week.
Maar dat was nog voor die rooie er was.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat ging toch om het gewicht toen Sanne bij Christel kroop ??
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
strak,...Boom_boom
maandag komt de zadelmakert en Bitfittert
[..]
strak,...Boom_boom
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:26 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om hem. Heeft schijt aan alles
Niet, hij wil meteen zijn pik ergens insteken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
Wanneer zal Jeffry tegen Sanne zeggen: "Ah dinkje we kinne wol efkes tútsje"?
ik vind het een poeppiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:26 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om hem. Heeft schijt aan alles
Hij dacht laat eerst die zeikwijven maar slapen dan sneak ik eruitquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij dacht laat eerst die zeikwijven maar slapen dan sneak ik eruit
18 graden nuquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel fris zo buiten
Jawel, maar hij was vergeten een boodschappenlijst te maken.quote:
Kan ook, hij had het vanmiddag al over Friesloan Boppe onder zijn gordel of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet, hij wil meteen zijn pik ergens insteken.
nee hoor, heb een slaapkamer met openslaande ramen, en lig practisch buiten, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel fris zo buiten
Maak een vuist ,en sla daar met je andere hand op.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en bedankt, probeer me nu een rukgeluid voor de geest te halen
is meer dat flap flap flap geluidquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maak een vuist ,en sla daar met je andere hand op.
Kijk, dat is bruikbare informatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maak een vuist ,en sla daar met je andere hand op.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie.Braam is je vast dankbaar.
Myn piemel is stiif,dy frommel ik in dyn liif.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan ook, hij had het vanmiddag al over Friesloan Boppe onder zijn gordel of zo.
[..]
strak,...Boom_boom
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie.Braam is je vast dankbaar.
Wel iets beter,al keek hij nog wel scheel van de hoofdpijn.quote:
niet aardig Fritsie, tis een stevige dame met een uhhhh een gebit, maar niet verkeerdquote:
ik denk niet dat hij zo denkt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
A3aan dacht Mike pakt tvminuten wat hij kan kan ik ook.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
hij is natuurlijk zijn recepten aan het opschrijven voor zijn Vegatoko
Water
Bloem
Roeren
Bakken
Zelf opeten
zoek hulpquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Water
Bloem
Roeren
Bakken
Zelf opeten
ik wel hij is heel erg bezig met hoe hij overkomt zit nu al te genieten als ie straks herkent wordt als ie in de bios zitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zo denkt eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Water
Bloem
Roeren
Bakken
Zelf opeten
gaan we mij nu afzeiken? Is dat normaal?quote:
Ja, die had migraine en hooikoorts.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:39 schreef b_engeltje het volgende:
Is er al een kip dood lees ik dat goed?
Nee, ze leven alle 5 nog, zoals al 10 keer gezegd hiero.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:39 schreef b_engeltje het volgende:
Is er al een kip dood lees ik dat goed?
Vooral dat frommeln.... doen jullie dat daar in't noorden met 'n vork?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Myn piemel is stiif,dy frommel ik in dyn liif.
een serieus antwoord, hij is daar mee bezig omdat hij weet dat het aversie oproept bij mensen zoals jijquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik wel hij is heel erg bezig met hoe hij overkomt zit nu al te genieten als ie straks herkent wordt als ie in de bios zit
cos tipquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gaan we mij nu afzeiken? Is dat normaal?
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een serieus antwoord, hij is daar mee bezig omdat hij weet dat het aversie oproept bij mensen zoals jij
Dan moet je prakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat frommeln.... doen jullie dat daar in't noorden met 'n vork?
ja is wel normaal, je wil niet weten he vaak ik afgezeken ben hierquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gaan we mij nu afzeiken? Is dat normaal?
Yepquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een serieus antwoord, hij is daar mee bezig omdat hij weet dat het aversie oproept bij mensen zoals jij
Adriaan is best bezig met hoe hij overkomt ja, voelt zich een loner in zijn queeste, zegt hij ook vaak, maar wat mij betreft gaat hij lekker zo doorquote:
Hoop het niet voor zequote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland veel erectiestoornissen?
Waar bezoekers wat op kunnen schrijven en John ze eerst gaat lezen en de negatieve reacties verbrandt?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan gaat vliegtuigjes vouwen, oh nee toch niet flessenpost, hij maakt kleine briefjes
Dan mag iemand daar toch wel iets over zeggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is best bezig met hoe hij overkomt ja, voelt zich een loner in zijn queeste, zegt hij ook vaak, maar wat mij betreft gaat hij lekker zo door
Een dood dier werd vroeger in een put gegooid omdat daarna de maden heel veel bacteriëren doden.Dus Gizmo heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, die had migraine en hooikoorts.
Nee, maar volgens Gizmo moet je die in de plee gooien, dan stinkt het niet meer. Oud Fries gebruik.
John die negatieve reacties gaat filteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar bezoekers wat op kunnen schrijven en John ze eerst gaat lezen en de negatieve reacties verbrandt?
Don't try this at home.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dood dier werd vroeger in een put gegooid omdat daarna de maden heel veel bacteriëren doden.Dus Gizmo heeft wel gelijk.
Punkman,knietjes alert.quote:
Heel verstandig.quote:
Lijkt wel of die lootjes aan het maken isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan mag iemand daar toch wel iets over zeggen?![]()
Wat is hij trouwens aan het doen met zijn gefriemel met die papiertjes?
Voor zijn recepten?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om iets met die briefjes te doen? Hij had ze daarna niet meer in zijn hand, dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Btw hij heeft ook een pak sap leeggedronken, en gaat nu toch maar het toilet in
tuurlijk mag iemand daar wat over zeggen, maar op mijn beurt snap ik soms de hele antiveganshit niet, wetenschappers zeggen het, er wordt serieus onderzoek gedaan naar het millieu, en dan iemand maar als boodschapper belachelijk maken gaat mij ook te ver, een klein beetje bewustwording kan echt geen kwaad, integendeelquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dood dier werd vroeger in een put gegooid omdat daarna de maden heel veel bacteriëren doden.Dus Gizmo heeft wel gelijk.
quote:
Kom op, hey, het ging niet eens over vegangedoe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tuurlijk mag iemand daar wat over zeggen, maar op mijn beurt snap ik soms de hele antiveganshit niet, wetenschappers zeggen het, er wordt serieus onderzoek gedaan naar het millieu, en dan iemand maar als boodschapper belachelijk maken gaat mij ook te ver, een klein beetje bewustwording kan echt geen kwaad, integendeel
Kom maar eens langs.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat frommeln.... doen jullie dat daar in't noorden met 'n vork?
ok ging het over dat hij zelf alles opeet?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kom op, hey, het ging niet eens over vegangedoe.
Nee, dat hij tv-momenten wilde.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok ging het over dat hij zelf alles opeet?
nee dan reageerde ik er nog serieuser op dan nodig, en dat schreef ik ook, daar is hij niet op uit, gaat om iets wat hij wil melden, niet om egoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat hij tv-momenten wilde.
Je weet niet waar je op reageert?
Dat is jouw invulling, dat weet je niet. Net zoals dat iemand zegt dat hij herkend wil worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dan reageerde ik er nog serieuser op dan nodig, en dat schreef ik ook, daar is hij net op uit, gaat om iets wat hij wil melden, niet om ego
Hij verheugde zich er toch op om straks herkend te worden in de bioscooop?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dan reageerde ik er nog serieuser op dan nodig, en dat schreef ik ook, daar is hij niet op uit, gaat om iets wat hij wil melden, niet om ego
ja ik schreef het en dacht ook gelijk aanname , kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is jouw invulling, dat weet je niet. Net zoals dat iemand zegt dat hij herkend wil worden.
Wat een lange tenen hier als het om Adriaan gaat.
ja dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij verheugde zich er toch op om straks herkend te worden in de bioscooop?
In de bioscoop ook, of all places.
Pet peeves.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is jouw invulling, dat weet je niet. Net zoals dat iemand zegt dat hij herkend wil worden.
Wat een lange tenen hier als het om Adriaan gaat.
Lig je er alleen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
zouden de eerste schuimpjes ook al in hun slaapzak zonder matras aan de andere kant van het hek liggen te wachten om als eerste een kistje te kunnen bemachtigen...
Daantje gaat morgen wel.Die was hier van de week.quote:
Zo gek is het nog net niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
zouden de eerste schuimpjes ook al in hun slaapzak zonder matras aan de andere kant van het hek liggen te wachten om als eerste een kistje te kunnen bemachtigen...
Daar gaat het om kleine ergernissen, dit gaat om grote. Ik sta echt verbaasd om wat ik hier steeds lees.quote:
met die flaporen bedoel je en dat rare haar? Moet ie niet naar dat feest van Beu?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daantje gaat morgen wel.Die was hier van de week.
Dat as Arac.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met die flaporen bedoel je en dat rare haar? Moet ie niet naar dat feest van Beu?
Daar deed hij geheimzinnig over. Hij zou er 50 maken, maar ik denk eerder dat het om de helft gaat.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:04 schreef Bramenstruik het volgende:
hoeveel heeft Sjon er al gemaakt???
al die spelfoutenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef formule het volgende:
[..]
Leg je alleen, dat zeggen ze in Utopia
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef formule het volgende:
[..]
Leg je alleen, dat zeggen ze in Utopia
Dat is Eric.Daantjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met die flaporen bedoel je en dat rare haar? Moet ie niet naar dat feest van Beu?
Sanne denkt ook dat het amsterdams is, zegt ook legguh, nog nooit gehoord hierquote:
Ze heeft het ook over God, dat doen ze niet in Mokum.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sanne denkt ook dat het amsterdams is, zegt ook legguh, nog nooit gehoord hier
Ik schrijf ook niet foutloos, maar ik weet het verschil tussen leggen en liggen en enige en enigstequote:
Heb je nu al een KVK nummer?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:10 schreef formule het volgende:
[..]
Ik schrijf ook niet foutloos, maar ik weet het verschil tussen leggen en liggen en enige en enigste
Dat Adje Patatje vind ik helemaal hilarisch. Moet je eens gaan googelen....en Brandon wil er patent op aanvragen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
ik merk dat hij zoekende is, komt met heel veel ideen, lezingen, opknappen van 2 handsspullen en vanmiddag een adje patatje vega restaurant. En dat ie recepten wilde gaan opschrijven, voor het restaurant. Vandaar mijn post. Ik ben Pro vega, ik vind hem ook niet betweterig in zijn keuze heel respectvol naar anderen toe die dat niet willen. Hij is als persoon niet mijn type maar smaken verschillen. Prima toch
dan heb ik je totaal verkeerd begrepen, mijn excuses, en ik heb niet eens een wijntje opquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
ik merk dat hij zoekende is, komt met heel veel ideen, lezingen, opknappen van 2 handsspullen en vanmiddag een adje patatje vega restaurant. En dat ie recepten wilde gaan opschrijven, voor het restaurant. Vandaar mijn post. Ik ben Pro vega, ik vind hem ook niet betweterig in zijn keuze heel respectvol naar anderen toe die dat niet willen. Hij is als persoon niet mijn type maar smaken verschillen. Prima toch
waarom niet beginnen met pannenkoeken bakken morgen en voor 2 of meer euries verkopenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan heb ik je totaal verkeerd begrepen, mijn excuses, en ik heb niet eens een wijntje opmss moet ik er maar eentje nemen
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan heb ik je totaal verkeerd begrepen, mijn excuses, en ik heb niet eens een wijntje opmss moet ik er maar eentje nemen
Luister dan ook meteen naar me.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja je waarschuwde me al, begreep er niets van
Het kan niet anders met een groep mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:14 schreef Bramenstruik het volgende:
snap het BV model ook niet, er zijn andere vormen, naapers zijn het
met grootaandeelhouder mike?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:14 schreef Bramenstruik het volgende:
snap het BV model ook niet, er zijn andere vormen, naapers zijn het
Daar zijn regels voorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waarom niet beginnen met pannenkoeken bakken morgen en voor 2 of meer euries verkopen
Brandon moet er alleen omquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat Adje Patatje vind ik helemaal hilarisch. Moet je eens gaan googelen....en Brandon wil er patent op aanvragen.![]()
![]()
VOF?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het kan niet anders met een groep mensen.
Jawel, ze hebben toch allemaal een bankrekening neem ik aan ?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het kan niet anders met een groep mensen.
NV?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Brandon moet er alleen om
Dat soort dingen nog lang in blijven
Ik dus ook niet,quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook, BV moet je ook inleg doen, ik snap het niet
een bv moet toch notariëel vastgelegd worden, hoe hebben ze dat in 1 gedaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:16 schreef formule het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben toch allemaal een bankrekening neem ik aan ?
ja klopt alle aandeelhouders hetzelfde bedragquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook, BV moet je ook inleg doen, ik snap het niet
Toen was er al een BV, nu ook neem ik aan, ookal zeggen ze van niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
een bv moet toch notariëel vastgelegd worden, hoe hebben ze dat in 1 gedaan?
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toen was er al een BV, nu ook neem ik aan, ookal zeggen ze van niet.
Dan zou ik toch voor de stichting gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet je 45.000 inleggen, bij een BV ¤0,01
dan mag je geen winst makenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor de stichting gaan.
Geen wetten geen regels, ze krijgen allemaal een maandsalaris van Talpa, laat ze zelf maar een bedrag afstaan voor hun onderhoudquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
legt ook wel in de lijn van gestichtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
dat moeten zelfs zij kunnen inleggenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan mag het niet om winstbejag gaan en moet je een bestuur hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig,alles opmaken.quote:
moet ook wel ivm ziektekosten enzo denk ik. BV van ome john, niks aan de handquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:25 schreef formule het volgende:
[..]
Geen wetten geen regels, ze krijgen allemaal een maandsalaris van Talpa, laat ze zelf maar een bedrag afstaan voor hun onderhoud
Hoeveel foute stichtingen zullen er zijn ?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:26 schreef Bramenstruik het volgende:
stichting mag per saldo geen winst maken
dat gebeurt idd dus heel veelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig,alles opmaken.
Zat dat bedrag van de vorige winnaar in die oude BV als winst van het hele gebeuren?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
moet ook wel ivm ziektekosten enzo denk ik. BV van ome john, niks aan de hand
Uh, dit ervaar ik als laster.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Luister dan ook meteen naar me.![]()
Ik begreep trouwens dat Sanne uit Middenmeer komt, omgeving Poezel. Nu kan ik dat taaltje wel plaatsen.
Nee hoor.quote:
Hadden ze het daar maar zo goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:34 schreef formule het volgende:
Bekijk even de streams, doet me aan het vluchtelingenkamp in Calais denken
Hoezo, dat maakt toch niks uit in NL?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Ze liggen prima nu. Ik denk ook dat ze morgenvroeg zullen zeggen dat ze heel lekker geslapen hebben. Er moeten alleen nog wat simpele bedjes komen zodat de matrassen niet meer op de grond liggen.
John mag maandag weer bestellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Ze liggen prima nu. Ik denk ook dat ze morgenvroeg zullen zeggen dat ze heel lekker geslapen hebben. Er moeten alleen nog wat simpele bedjes komen zodat de matrassen niet meer op de grond liggen.
Jij bedoelt Eric. Daan draagt altijd een pet en is Freddie Kruger fan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jij bedoelt Eric. Daan draagt altijd een pet en is Freddie Kruger fan.
Mooi, dan kunnen ze vanaf morgen doorknallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |