quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op TV komt ze anders helemaal niet over als een hork hoor.
TV heeft er niks mee te makenquote:
Kom je uit het zuiden?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu ineens Kevin voor met met zijn spastische bewegingen en zijn 'apenshirt met veel te grote armsgaten' ????
rooster om te koken en af te wassenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:15 schreef Hagenesie het volgende:
Wat hangt er aan het zeil voor een papier aan de binnenkant van de tent?
Als ik naar John luistert niet nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zegguhhhhhhhhhhh....... Rotterdam ook goed ?
hahahahaha die heeft wel een behoorlijk accentje jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ik naar John luistert niet nee.
tenminste zeker iemand ook nog met idealistische plannen, biologische markt enzo, geen kinderarbeidspullen, totdat Ivan daar de klad in brachtquote:
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:19 schreef Hagenesie het volgende:
Je kan beter in een hangmat slapen. Kom je niet in beeld.
hahahaha tent in 1 keer leeg!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gij zult niet snurken, snotteren, rukken of andere ranzige geluiden maken.
en bedankt, probeer me nu een rukgeluid voor de geest te halenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gij zult niet snurken, snotteren, rukken of andere ranzige geluiden maken.
Waar moeten ze die hangen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkeren
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:19 schreef Hagenesie het volgende:
Je kan beter in een hangmat slapen. Kom je niet in beeld.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en bedankt, probeer me nu een rukgeluid voor de geest te halen
mooie prooi voor de vos als die er is (ik zie het al helemaal voor me)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er ligt er 1 zowat met de kont op de grond. Dat zeil er boven is weinig effectief zo.
Er mochten er niet meer in een hangmat, las of hoorde ik eerder deze week.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zat me van de week al af te vragen wanneer ze daar cameraatjes op gaan hangen.....maar misschien doen ze dat pas als 'dreigt' dat er meerdere lui in 1 hangmat gaan bivakkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |