Spanje speelt prima idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel stijfje gekregen van sommige combinaties van Spanje.
Portugal mag die counters nog wel beter uitspelen.
quote:
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Begon ik een post met de FP?Ik word geprovoceerd door het addergebroed van vbl en nu ben IK met een act bezig?
Kwestie van tijd voor Vasion ook een WK-ban heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn bepaalde mensen hier met een act bezig.
Heel toevallig zit Rusland in een ontzettende kut poule.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
het is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar sloeg Tarado de plank even goed mis, kan gebeuren
CHILAVERTquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Campos ook ja. En deze:
[ afbeelding ]
ik heb je naam nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
Het gaat weer over mij hoorIk kan ook nergens posten zonder mijn naam weer honderd keer te lezen. En dan nog ontkennen dat ik geen status heb
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
Aap met zeven lullen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
andere sportquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
Die kans was natuurlijk sowieso groot omdat ze groepshoofd waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel toevallig zit Rusland in een ontzettende kut poule.
*snap*quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
Het gaat weer over mij hoorIk kan ook nergens posten zonder mijn naam weer honderd keer te lezen. En dan nog ontkennen dat ik geen status heb
Ah misschien later, dat is toch anders dan deze wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog niet afgelopendat moment komt nog maar misschien later in het toernooi
quote:
Hij is nog steeds viesmad dat hij van de FP afgegooid is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Sorry dat ik Vasion heb ontwaakt jongens, maar het is tegenwoordig allemaal zo makkelijk
niks tegen hem verder, geweldige speler, er is er alleen eentje nog een stuk beterquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah misschien later, dat is toch anders dan deze wedstrijd
Sjaakgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |