SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president
- rafeiro
- ...?
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem. Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Was toch wel een hitje...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer wel en niet lijkt het.
Ja, ik twijfelde ook heel erg. Sommige stukken klonken bekend en andere weer helemaal niet.quote:
Er zat een bas sample in van People's Choice - Do It Any Way You Wanna...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook heel erg. Sommige stukken klonken bekend en andere weer helemaal niet.
Dat zal dan toch wel het bekende stuk zijn geweest, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zat een bas sample in van People's Choice - Do It Any Way You Wanna...
Ik denk dat je hen een keer live gezien moet hebben om het te waarderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik dan echt niet, maar dat komt ook omdat Arcade Fire mij op een of andere manier helemaal niet trekt.
Dat kan hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik dan echt niet, maar dat komt ook omdat Arcade Fire mij op een of andere manier helemaal niet trekt.
Zal die zo wel even draaien, die ken je wel...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal dan toch wel het bekende stuk zijn geweest, ja.
Ja dat inderdaad!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je hen een keer live gezien moet hebben om het te waarderen.
Was bij mij ook zo...
Dat ken ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Deze bassline komt ook voor in shows van Ernst, Bobbie en de rest.
ja, dit ken ik wel. En dat was ook het bekende stukje inderdaad. Dank je wel. Weer een puzzel opgelost.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal die zo wel even draaien, die ken je wel...
Deze tekst is gelukkig niet zo moeilijk te leren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:32 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is voor Diaan, om haar playback skills weer wat op te halen voor morgen...
Was Bananarama voor mij? Ik was wel aan het meezingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:32 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is voor Diaan, om haar playback skills weer wat op te halen voor morgen...
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak er nog een half uurtje aan vast en dan ga ik geklutste eieren maken voor op brood morgen...
Wat doe je daar dan ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat zijn ziekenhuizen toch altijd nare omgevingen....
Klinkt goed en lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak er nog een half uurtje aan vast en dan ga ik geklutste eieren maken voor op brood morgen...
Mijn mams bezoeken. Die is er voorlopig ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook?
Hopelijk niets ernstigs..
Ik kan me een bezoek aan de Efteling herinneren, ik denk tijdens mijn kleuter tijd, dat ik dat wel mee kreeg en die dingen zaten dan als een bal onder in je tas aan elkaar geplakt...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]graag, dankjewel. Ook die broodjes met ei..
Dat hoort er bij. Al doen wij het deze keer niet.
Ik probeer er zoveel mogelijk vandaan te blijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat zijn ziekenhuizen toch altijd nare omgevingen....
Minder...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn mams bezoeken. Die is er voorlopig ook nog niet uit.
Dat klinkt niet goed. Sterkte!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, je moeder niet bezoeken is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer er zoveel mogelijk vandaan te blijven.
Vast welquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Over een paar weken eens kijken of de oude Santana het nog live kan...
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heerlijk voor een dagje pretpark.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Niet heel veel zon morgen, een graadje of 20 in de middag...
De vraag is alleen, gaan we in het lang of in mini...?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijk voor een dagje pretpark.
Ik ga in mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is alleen, gaan we in het lang of in mini...?
Ik zal het zien, morgenochtend om 8 uur.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
Symph loopt tegenwoordig in een korte broek, als ik doedezemaar mag geloven.
Dan vertrek ik ook zo ongeveer...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal het zien, morgenochtend om 8 uur.
Zo, dat is best wel vroeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal het zien, morgenochtend om 8 uur.
Efteling is in België hè. Ver weg.quote:
Diaan zal dan wel om 07.00 al in de auto zitten. En die arme MT Bassman om 06.00 in de trein.quote:
ja lekker danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
Symph loopt tegenwoordig in een korte broek, als ik doedezemaar mag geloven.
Ik denk dat het vanuit Twente net zo ver is als vanuit Amsterdam, een uur en 15 minuten rijden...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Diaan zal dan wel om 07.00 al in de auto zitten. En die arme MT Bassman om 06.00 in de trein.
Eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijk voor een dagje pretpark.
Net toch even opgezocht. Ik zou om 07.20 moeten vertrekken om om 10.00 in de Efteling te zijn. Efteling is een leuke plek, maar net iets te ver weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Efteling is in België hè. Ver weg.
Huh.. jij woont toch in Zuid Holland? Toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Net toch even opgezocht. Ik zou om 07.20 moeten vertrekken om om 10.00 in de Efteling te zijn. Efteling is een leuke plek, maar net iets te ver weg.
Een half uurtje langer...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit Twente net zo ver is als vanuit Amsterdam, een uur en 15 minuten rijden...
Nee, ik woon in de provincie Utrecht. Maar met het ov is de reistijd natuurlijk wel wat langer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh.. jij woont toch in Zuid Holland? Toch?
let nou toch eens op, ze woont ergens onder Uteregquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh.. jij woont toch in Zuid Holland? Toch?
Oh Utrecht. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de provincie Utrecht. Maar met het ov is de reistijd natuurlijk wel wat langer.
Jij woont in Flevoland, toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
let nou toch eens op, ze woont ergens onder Utereg
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Oma en haar kabouters.
Dat wordt nog wat morgen...
Ik heb 'm eergisteren al gepost...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Vout heeft deze ook al gedraaid gisteren
Doei.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet even Lennon naar bed brengen. Als ik niet op tijd terug ben: MM bedankt voor de muziekjes en tot morgen!![]()
Ik gok dat ze zegt: "Daar bij die meneer achter die balie in dat restaurant kun je koffie halen".quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen, na zo'n rit...
En dan maar hopen dat we dat kunnen verstaan...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gok dat ze zegt: "Daar bij die meneer achter die balie in dat restaurant kun je koffie halen".
Ik wel. Het schijnt dat ik niet al te ver van Twente geboren ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat we dat kunnen verstaan...
Ik heb Diaan eerder een paar keer ontmoet, dus ik wen er wel weer aan...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wel. Het schijnt dat ik niet al te ver van Twente geboren ben.
Jij gaat morgen tolken dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wel. Het schijnt dat ik niet al te ver van Twente geboren ben.
Koffie is in Twents én Nederlands koffie. Ik denk dat ze er wel uit komenquote:
Dat kan ik echt helemaal niet. Mijn hele familie komt uit Limburg, maar ik kan echt geen Limburgs spreken. Verstaan lukt gelukkig wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph lult zo allerlei dialecten mee, zijn Ooooooh is inmiddels beroemd
Goede vraagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is alleen, gaan we in het lang of in mini...?
Mijn familie komt uit Drenthe. Dat lukt me welquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik echt helemaal niet. Mijn hele familie komt uit Limburg, maar ik kan echt geen Limburgs spreken. Verstaan lukt gelukkig wel.
Gewoon een spijkerbroek met t-shirt en makkelijke schoenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goede vraagecht geen idee wat ik aan moet.
Ik ga voor praktisch, dus waarschijnlijk broek met veel zakken ...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
En afritsbaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voor praktisch, dus waarschijnlijk broek met veel zakken ...
als ik in het oost’n ga wonen proat ik binnen de kortste keer’n platquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik echt helemaal niet. Mijn hele familie komt uit Limburg, maar ik kan echt geen Limburgs spreken. Verstaan lukt gelukkig wel.
In geval van twijfel: laagjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:28 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek met t-shirt en makkelijke schoenen.
as! AS!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik in het oost’n ga wonen proat ik binnen de kortste keer’n plat
Die kans acht ik klein. We hebben niet eens een koffiezetapparaat. Alleen een Senseo voor visite.quote:
Ik kan me anders niks voorstellen bij een broek met veel zakkenquote:
Da's ook geen koffie...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
D
[..]
Die kans acht ik klein. We hebben niet eens een koffiezetapparaat. Alleen een Senseo voor visite.
Mja, lange broek zal het wel worden. Zo worden m'n benen nooit bruinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In geval van twijfel: laagjes.
Ik doe een shirt en spijkerbroek aan en stop een fleece dingetje in mijn rugtas, voor het geval het toch kouder wordt.
Zo praat ik echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik in het oost’n ga wonen proat ik binnen de kortste keer’n plat
Korte, baggy broek met zakken op de zijkant van de pijpen...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me anders niks voorstellen bij een broek met veel zakken
... wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo praat ik echt niet hoorIk ben goed te verstaan!
dat platte versta ik ook primaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo praat ik echt niet hoorIk ben goed te verstaan!
en beenwarmers enzo voor je playbackact?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe een jurkje aan, met een leggingpanty.Ik twijfel alleen nog over korte of driekwart mouw.
Een Senseo kan echt niet meer. Ik zit in een project beeldherkenning en huizen worden al bij wijze van spreken afgekeurd op een senseo in de keuken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
D
[..]
Die kans acht ik klein. We hebben niet eens een koffiezetapparaat. Alleen een Senseo voor visite.
Mevrouw Mopperkont heeft dat zelfde dilemma...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet dan zeker zo'n superdeluxe koffie apparaat zijn? Daar ga ik echt niet aan beginnen. Wij drinken nooit koffie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Een Senseo kan echt niet meer. Ik zit in een project beeldherkenning en huizen worden al bij wijze van spreken afgekeurd op een senseo in de keuken.
Hmja, leggingpanty. Dat ik daar nou niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe een jurkje aan, met een leggingpanty.Ik twijfel alleen nog over korte of driekwart mouw.
* OscarMopperkont heeft geen button gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft iedereen trouwens de Radio49-button al opgespeld?
Had je aan moeten vragen hè. Nu word je buitengesloten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft geen button gehad
Geen idee, ik heb nog gewoon een ouderwets koffiezetapparaat. Maar ik heb de foto's van mijn inrichting dan ook angstvallig uit het project gelaten. Te confronterend.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet dan zeker zo'n superdeluxe koffie apparaat zijn? Daar ga ik echt niet aan beginnen. Wij drinken nooit koffie.
Jullie hadden er toch wel één aan mw. Mopperkont gestuurd, toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je aan moeten vragen hè. Nu word je buitengesloten.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie hadden er toch wel één aan mw. Mopperkont gestuurd, toch?
prioriteiten stellen hè?!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef cafca het volgende:
* cafca vindt het toch wel een beetje jammer dat-ie niet mee kan morgen...
Wij ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef cafca het volgende:
* cafca vindt het toch wel een beetje jammer dat-ie niet mee kan morgen...
Can't touch this!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die AVG, krijg gelijk een passend kledingadvies voor morgen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal 'm even downloaden...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft iedereen trouwens de Radio49-button al opgespeld?
Als je morgen zo'n ding aan hebt, dan ga ik wel met het OV.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
duurt wel lekker lang voor het vol is
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je morgen zo'n ding aan hebt, dan ga ik wel met het OV.
Zo te zien heeft 'ie er twee...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je morgen zo'n ding aan hebt, dan ga ik wel met het OV.
Gaaf man!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker voor straks en tot morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga nog ff netflixen en dan mijn wekker zetten.
Tot morgen!
tot morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga nog ff netflixen en dan mijn wekker zetten.
Tot morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je was nog wel bij je moeder om de hoekquote:
Ik wilde al zeggen: zijn tas. Maar dat valt mee dusquote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als Symph z'n hoofd niet vastzat zou hij dat ook vergeten. Gisteren heeft hij een flesje water gevuld en naast zijn tas gezet. Dus je raadt al wat er nog op tafel staat.
nee uit eindelijk gewoon van dhquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En je was nog wel bij je moeder om de hoek
Big Sister is watching you!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, Symph was op tijd binnen in de Efteling en heeft koffie op hoor. Handig man, internetbankieren bekijken
Ik wou net zeggenquote:
mijn geld is zijn geld en andersom en ik doe in principe de administratie en bankzaken, dus ik ben op de hoogte. En nee, tuurlijk ga ik niet controlerenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Mijn man en ik zitten bij verschillende banken, dus we kunnen elkaar nooit volgen op die manier. En we kunnen dus ook niet van elkaar zien waar we geld aan uitgeven. Niet dat dat verder iets is wat verborgen moet blijven hoor, maar het idee van onafhankelijkheid op dit punt vind ik wel fijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet wat he, als je verder geen leven hebt?
Ah, daar gaat het bij ons al anders. Mijn geld is mijn geld en zijn geld is zijn geld is ons principe. Maar ik weet dat mijn mening daarin afwijkend is van ongeveer ieder ander, want bijna al mijn vrienden hebben hetzelfde standpunt als jullie.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn geld is zijn geld en andersom en ik doe in principe de administratie en bankzaken, dus ik ben op de hoogte. En nee, tuurlijk ga ik niet controleren
getrouwd in gemeenschap van goederen, dus dan is dat automatisch al zo. En geen buitensporig uitgavenpatroon wat persoonlijke dingen betreft, dus ook nooit discussies daarover. Ik heb voor de verjaardag van Symph onder zijn neus een kado zitten bestellen en betalen en hij heeft het niet doorgehad, dus ook verrassingen kunnen gewoon. Nu kan ik ook gewoon een kado hier op tafel zetten en dat ziet hij ook niet staan, dus ja....quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het bij ons al anders. Mijn geld is mijn geld en zijn geld is zijn geld is ons principe. Maar ik weet dat mijn mening daarin afwijkend is van ongeveer ieder ander, want bijna al mijn vrienden hebben hetzelfde standpunt als jullie.
En waarom jij niet?quote:
omdat ik een bloedhekel aan pretparken heb en echt mijn lijf niet nog meer in de kreukels wil hebben. Bij elke activiteit weeg ik af of het me waard is om erna een week ofzo in de kreukels te liggen. Meestal is het antwoord: neequote:
etentje vanavond en vorige week al een Fok meet gehadquote:
ik heb een hekel aan kermissen enzo, word al zeeziek op een schommel en ik ben als kind in de Efteling geweest toen het nog alleen maar sprookjesbos was, dat vond ik genoeg.quote:
beide een prima reden om de Efteling te laten voor wat ie is inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan kermissen enzo, word al zeeziek op een schommel en ik ben als kind in de Efteling geweest toen het nog alleen maar sprookjesbos was, dat vond ik genoeg.
Ik had vandaag een uitgesteld bruiloftsfeestje van mijn beste vriendin, maar ik heb al bijna een week een hardnekkige migraine en de hele wereld draait, dus dat heb ik moeten afzeggen. Gisteren even geprobeerd om mee boodschappen te gaan doen, dat was niet zo'n succes
ik ben geen groot liefhebber van achtbanen eigenlijkquote:
De Python is ook wel zo'n beetje de minst leuke achtbaan van de Efteling.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben geen groot liefhebber van achtbanen eigenlijk
nee, maar wel fatamorganaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:37 schreef cafca het volgende:
[..]
De Python is ook wel zo'n beetje de minst leuke achtbaan van de Efteling.
Wel in Vogel Rok geweest?
Oh, even nostalgisch Paper Gods luisterenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
![]()
Gup speelt Paper Gods van Duran Duran..... en de mp3-tag staat op "unknown"...
Ik heb een deja-vu...
Dus dan ga je 2 uur Paper Gods luisteren?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis van een dansshow van mijn dochter. 2,5 uur hiphop-geweld. Ik kan het wel hebben, maar nu ben ik dan ook wel even toe aan andere muziek.
Dat heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Een soort mediterenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus dan ga je 2 uur Paper Gods luisteren?
+1quote:
Melting moest eerst drinken en eten. In die volgorde...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
Melting is kennelijk ook weer thuis, want ik hoor ineens een ander nummer dan Paper Gods.
De website is weer online en Gup heeft kennelijk een reset gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
Melting is kennelijk ook weer thuis, want ik hoor ineens een ander nummer dan Paper Gods.
Ik heb zelfs het bier ontvangenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, dan duurt het niet lang meer voordat hier de poort ook weer piepend opengaat
Misschien houdt Gup ook wel van een Schrobbeler.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting moest eerst drinken en eten. In die volgorde...
Ben benieuwd wat mensen van mij vonden. die 5 seconden dat ze me zagenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Welkom terug Eftelinggangers. Was de meet leuk? Iedereen viel mee en zo?
Was zwaar kut.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Alleen Lennon was leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Waarom zagen ze je dan maar 5 seconden?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mensen van mij vonden. die 5 seconden dat ze me zagen
Omdat ie weer weg liep.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zagen ze je dan maar 5 seconden?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
bel de krant, Symph is eens een keer iets niet vergetenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het bier ontvangen
Bij het afzetten zei hij: "Zo, nu naar huis, want ik heb wel zin in een koud biertje."quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bel de krant, Symph is eens een keer iets niet vergeten
Je kan nu zelfs dansen als in Fortnite.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nu tenminste wat Fortnite is...
GIng met vrienden een achtbaan in en daarna kwijt geraakt dacht ach wil ook niet tot last zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zagen ze je dan maar 5 seconden?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo zou je tot last zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
GIng met vrienden een achtbaan in en daarna kwijt geraakt dacht ach wil ook niet tot last zijn
Sterkte.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:48 schreef peaceman het volgende:
Wij zijn inmiddels in Enschede. Bijna thuis.
Je was vast niet tot last geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
GIng met vrienden een achtbaan in en daarna kwijt geraakt dacht ach wil ook niet tot last zijn
om elke keer te vragen waar ze waren. dus dacht ach zie ze vanzelf weer. toen ging park dichttquote:
Ah, als ik was gegaan had ik mijn zoon mee moeten nemen. Dan hadden hij en Lennon op niveau kunnen praten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je werd deerlijk gemist.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als ik was gegaan had ik mijn zoon mee moeten nemen. Dan hadden hij en Lennon op niveau kunnen praten.
ja idd, Lennon vond het een leuke dag, maar had zijn niveau wel aan moeten passen zei hij.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als ik was gegaan had ik mijn zoon mee moeten nemen. Dan hadden hij en Lennon op niveau kunnen praten.
Ja, want je moet HP hebben, want anders kan je niet schieten, alleen helpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
ingech00nedquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gooit er nog wat muziek in
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja idd, Lennon vond het een leuke dag, maar had zijn niveau wel aan moeten passen zei hij.
jij bent weer helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want je moet HP hebben, want anders kan je niet schieten, alleen helpen.
En als je geholpen bent, kan je weer schieten. En bouwen. Op een map.
#generationgalaxian
Ik denk dat ie nog even naar de Turkse kapper is...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn peaceman en diaan nou echt eerder thuis dan Symph?
Misschien maakt Symph een omweg langs de kapper?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Slecht excuusquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Slechtste nummer ooit in een show van mij.... (maar De Efteling komt in de songtekst voor)
Geef maar toe, je hebt al die jaren op deze kans gewacht.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Slechtste nummer ooit in een show van mij.... (maar De Efteling komt in de songtekst voor)
en we zijn ook nog gestopt voor eten onderweg, zeker 20 min stilgestaanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn ook gestopt voor wat voedsel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en we zijn ook nog gestopt voor eten onderweg, zeker 20 min stilgestaan
Alle Efteling deuntjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb bijna niks klaarstaan, dus verzoekjes / suggesties zijn welkom
Droom je nou al stiekem van de volgende meet in plopsaland?quote:
Geen hip-hop graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb bijna niks klaarstaan, dus verzoekjes / suggesties zijn welkom
Hebben ze daar koud bier?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Droom je nou al stiekem van de volgende meet in plopsaland?
ik heb wel met je gesprokenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:59 schreef tailfox het volgende:
What does the fox sayy omdat niemand met mij sprak :'P
Klinkt pikant.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Droom je nou al stiekem van de volgende meet in plopsaland?
Dat is niet de versie die ik ken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaan we doen. Die van staartvos ook.
was je weer te laat?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Overigens: muziek in 12/8quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaan we doen. Die van staartvos ook.
Je hebt mijn playlist ontdekt?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Overigens: muziek in 12/8. Dat moest er even uit
Dat was super laatquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook al ervaring met een late Tailfox
Maar heb jij hem wel langer dan 5 seconden gezien?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook al ervaring met een late Tailfox
dat dan wel weerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar heb jij hem wel langer dan 5 seconden gezien?
Eensquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik vond het een erg leuke en geslaagde dag
lekker nummerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Even checken of Theo en Thea Thee inmiddels thuis zijn...
Mooi!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik vond het een erg leuke en geslaagde dag
oh jij wel?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens![]()
En ik kon je best redelijk verstaan
best redelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens![]()
En ik kon je best redelijk verstaan
18 jaar in Drenthe. Dan pik je wel wat op.quote:
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Elf, doe mij maar een willekeurig mooi nummer van Aha
Onderschatte track van hun album Minor Earth | Major Sky uit 2000.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik vind shone altijd klinken alsof het enorm fout Engels is.
Maar wel een lekker nummer![]()
En dan een nachtje doortrekt met Fortnite.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok dat Lennon nu Diaan naar bed aan het brengen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |