Heftig. Zal wel weer een afrekening zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:24 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tpartij-in-rotterdam
denken dat schietpartijen nieuwswaardig is in Rotterdamquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:24 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tpartij-in-rotterdam
Ik kom daar nooit dus geen idee gebeurd dat vaak in rotterdam ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denken dat schietpartijen nieuwswaardig is in Rotterdam
Net nog een paar moeten ontwijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus geen idee gebeurd dat vaak in rotterdam ?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook flink de gerst aan het natten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook flink de gerst aan het natten.
ok vooruitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
schenk jij jezelf ook wat lekkers in?
geef maar een rondje danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok vooruit
wou ff een rondje buiten lopen stel ik wel ff uit
Grrrrr is kampioenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:32 schreef aloa het volgende:
Wat staat die zwarte panter hoog bovenaan zeg
is genieten hequote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel de hete adem van Mark in mijn nek![]()
ik pak geen punten meerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel de hete adem van Mark in mijn nek![]()
Juist wel, daarom gebruik ik nooit nummers omdat ik daar niet bij kanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet met je tampeloeris typen en swipen
Er moeten speciale telefoons komen voor je pielemansquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist wel, daarom gebruik ik nooit nummers omdat ik daar niet bij kan
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er moeten speciale telefoons komen voor je pielemans
nog lang niet hoor.quote:
ja als je eentje hebt ter grootte van een speldenknopquote:
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_topicreports:candotopicreports)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:13 schreef I. het volgende:
http://forum.fok.nl/index/view_topicreports/2444883
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_topicreports:candotopicreports)
Idd, is een mod-actie. Om TR's te kunnen bekijken. Blijkbaar staat daar een linkje in naar die teloorgangvanfok site, want daar komen hits van binnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_topicreports:candotopicreports)
kijk maar uitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:14 schreef I. het volgende:
Mods zijn hartstikke nieuwsgierig, blijkt wel weer.
Wanneer komt er een vervolg op het verhaal?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:15 schreef I. het volgende:
[..]
Idd, is een mod-actie. Om TR's te kunnen bekijken. Blijkbaar staat daar een linkje in naar die teloorgangvanfok site, want daar komen hits van binnen.
Ik wilde bijna zeggen, doe eens een screenshot, maar dat zal wel weer banwaardig zijn, dus laat maarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:14 schreef I. het volgende:
Mods zijn hartstikke nieuwsgierig, blijkt wel weer.
Binnenkortquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer komt er een vervolg op het verhaal?
of op de wordpress plaatsenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen, doe eens een screenshot, maar dat zal wel weer banwaardig zijn, dus laat maar
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen, doe eens een screenshot, maar dat zal wel weer banwaardig zijn, dus laat maar
hoe kan jij het zien?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:15 schreef I. het volgende:
[..]
Idd, is een mod-actie. Om TR's te kunnen bekijken. Blijkbaar staat daar een linkje in naar die teloorgangvanfok site, want daar komen hits van binnen.
Van Yvonnequote:
Nu alleen nog kijken welkequote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
We gaan ze 1 voor 1 beledigen in dit topic en zodra we een note krijgen weten we wie het is
SSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
nattekat nattekat is het zijn hoofd of slechts een wrat
ben je voor spanje?quote:
godverquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
murp murp murp kijk maar toe hoe ik aan je zusjes mossel slurp
wat dan aloaquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je voor spanje?
kijk het nu met een half oog
Portugalquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je voor spanje?
kijk het nu met een half oog
Ah okéquote:
quote:
quote:
geen idee, ik kijk ff nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké
voor mij maakt spanje portugal niet zo veel uit, hopelijk mooie wedstrijd wel
true truequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Qua taalgebruik zou ik denken dat het 2 verschillende personen zijn.
Dat Portugal maar vele punten voor komt te staanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]![]()
nou ja hopen op een mooie 2e helft dan maar
ja ik kan niks zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat Portugal maar vele punten voor komt te staan
Mongol ligt nogal gevoelig hierquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
true true
maar heb je scary movie gezien?
daar bleek die mongol ook een toneelspelend genie dus alles kan
niet dat ik tailfox een mongol noem
of wel I?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
We hadden het voor een keer niet over Mark
waarom?quote:
Heeft beide mooie en minder mooie(dorre) plaatsen volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:04 schreef devzero het volgende:
Ik ben al vele keren in Spanje op vakantie geweest, maar nog nooit in Portugal. Ik zou daar toch graag nog eens naar toe en me ook welkom blijven voelen in Spanje. Dus ik ben neutraal in deze wedstrijd. Laat Belgie maar winnen.
okéquote:
Lijkt me beide idd nogal een half dorre woestijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft beide mooie en minder mooie(dorre) plaatsen volgens mij.
In het binnenland wat Spanje veel meer heeft vooral als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me beide idd nogal een half dorre woestijn.
Die pikken de mooie plekjes eruitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het binnenland wat Spanje veel meer heeft vooral als ik het mij goed herinner.
Was ook wel goed te zien in het vliegtuig waar mensen met geld woonde en toeristen kwamen, daar was het groen.
señor devquote:
Ja en zetten sproeiers neer.quote:
Dat kun je van een hele hoop landen zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft beide mooie en minder mooie(dorre) plaatsen volgens mij.
Spanje ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je van een hele hoop landen zeggenIk ben amper op de dorre plaatsen geweest, maar zelfs een droge plaats als de sierra nevada gebergten in het zuiden waren leuk om te verblijven.
Dat is vaak meer een filosofische vraag dan praktisch. Onze huidige "web" ontwikkelaar vindt dat als er unieke waardes in een tabel zitten dat je die als primary key kunt gebruiken (ook al heb je dan een primary key die uit meerdere kolommen bestaat) je geen eigen UUID nodig hebt. Ik doe (deed) altijd een eigen UUID omdat ik dat a) overzichtelijker vindt en b) het veel makkelijker is om koppeltabellen te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
señor dev
zou jij iedere tabel op koppeltabellen na eigen UUID's geven als primary key?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
uhuhquote:
De vraag is natuurlijk of andere mods weten dat I. een kloon is van een van hun. Dat maakt het natuurlijk nog iets gecompliceerderquote:
ik ben geen kloonquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of andere mods weten dat I. een kloon is van een van hun. Dat maakt het natuurlijk nog iets gecompliceerder
nopequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij niet, maar is I. een kloon van jou?
SPOILER: beloningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:48 schreef devzero het volgende:
Hmm, ik heb blijkbaar een DM-ban. Dan maar zo, tailfox jij kunt ons vast wel vertellen van welke mod I. een kloon is?ik ga echt niet wie het is.SPOILER: beloningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik ruzie met danny
de voorgaande jaren zijn er anderequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Tailfox is de beste EXA mod. Is hij niet enige exa mod OOIT?
En dan klaag je over mijn Nederlands.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de voorgaande jaren zijn er andere
Oke. Dacht dat het iets nieuws was en dus eerste exa modquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de voorgaande jaren zijn er andere
motorbloempje heeft het een aantal jaren gedaan. Dus je eerste stelling klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Dacht dat het iets nieuws was en dus eerste exa mod
Zeehondenfluisteraar, bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
gefeliciteerd moentjuh en aloa
3-3 niemand boos
Ronaldo
tijd niet meer gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
motorbloempje heeft het een aantal jaren gedaan. Dus je eerste stelling klopt.
Motorbloempjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
motorbloempje heeft het een aantal jaren gedaan. Dus je eerste stelling klopt.
Portugal en Iran doorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar, bedankt voor de updateSpanje moet er wel alsnog uit
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
gefeliciteerd moentjuh en aloa
3-3 niemand boos
Ronaldo
zkrquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Motorbloempjedat is een leuke naam
wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan klaag je over mijn Nederlands.
eet smakelijk zo markjesdansquote:
Beter dan faithy.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Motorbloempjedat is een leuke naam
Ten koste van Portugal niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jamaar Marokko mag ook hoor. Zolang het maar niet Spanje is
Het klinkt bijna net zo kinderachtig als devzeroquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha wat is daar mis meegeen faith in faithy
Devzero vind ik juist leuk. Maar misschien omdat ik dan denk aan subzero.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het klinkt bijna net zo kinderachtig als devzero
Zullen we van usernaam ruilen? Ben jij limoen en ik devzeroquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het klinkt bijna net zo kinderachtig als devzero
subzero, veel te dure koelkast..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Devzero vind ik juist leuk. Maar misschien omdat ik dan denk aan subzero.
Ik stuur je mijn password wel evenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zullen we van usernaam ruilen? Ben jij limoen en ik devzero
Je noemt me geen defzero meerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Devzero vind ik juist leuk. Maar misschien omdat ik dan denk aan subzero.
Hahaha dat weet ik niet. Doelde op een personage uit een computerspel van nintendo 64, Mortal kombat.quote:
quote:
Dat is van de vorige eeuwquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha dat weet ik niet. Doelde op een personage uit een computerspel van nintendo 64, Mortal kombat.
niet was op ps1 ook nogquote:
Ik vond fatality leuker. Maar alleen op nintendo gespeeld... zoals het hoortquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet was op ps1 ook nog![]()
brutality
ben je hacker of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Spot de verschillen
Sub Zero
[ afbeelding ]
devzero
[ afbeelding ]
ik had geneens een nintendoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond fatality leuker. Maar alleen op nintendo gespeeld... zoals het hoort
Lastig hoor. Hint ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Spot de verschillen
Sub Zero
[ afbeelding ]
devzero
[ afbeelding ]
Was ook van mijn broer. Maar lekker tegen elkaar spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik had geneens een nintendo
die hadden ze bij ons op de basisschool daar wel eens op gespeeld
En dan kan je nintendo 64 op een pc of laptop spelen toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:34 schreef devzero het volgende:
Zal maar eens op zoek gaan naar een nintendo 64 emulator
leukquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dan kan je nintendo 64 op een pc of laptop spelen toch?
Ja, anders maken jij en flip me in bij de volgende dodetopicspel meet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dan kan je nintendo 64 op een pc of laptop spelen toch?
niet stoppem met postenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha gaat het daarom. Ik kap dan wel met tellen. Mag hij eerste en jij tweede. Spammen
Moest even opzoeken wat een emulator isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, anders maken jij en flip me in bij de volgende dodetopicspel meet.
En defzero bestaat niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, anders maken jij en flip me in bij de volgende dodetopicspel meet.
Ja het is wel goed zo roepen naar de ME bij een inval.quote:
Hahah ik blijf daar stuk om gaan.quote:
Echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hahah ik blijf daar stuk om gaan.
"Ze kankeren nu mijn raam eruit"
"Ja het is wel goed zo hoor"
Ook gewoon blijven filmen als een hele groep met Guns op je richt
Tenzij je het los schrijft. Def zero. Dan zou def een afkorting van define kunnen zijn. Define zeroquote:
Hahah zo fascinerend zulke lui. Ook gewoon heel die situatie. Hij weet al wat er gaat gebeuren, wat een held.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hahah zo fascinerend zulke lui. Ook gewoon heel die situatie. Hij weet al wat er gaat gebeuren, wat een held.
Voor hetzelfde geld dachten die popooz dat die Guy een detonator in z'n hand had
Ik verwachte een grapje van zijn zoontje of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik dacht eerste dat die paranoia was of zo tot zijn raam echt in gekeild werd.
Wat ook een goud filmpje is zijn die twee gasten waarbij er een van een dak keiltquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik dacht eerste dat die paranoia was of zo tot zijn raam echt in gekeild werd.
ojaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve als er een 1 voorstaat. 10 is meer dan 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |