quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Het zal me werkelijk jeuken aan mijn naat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Het zal me werkelijk jeuken aan mijn naat.
Heeft hij daar ook beef mee dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Laat hem eens bij Vince Staples buurt kloten dan.
Geen idee maar dat is iig niet een regenbooghaarfaggot.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:58 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Heeft hij daar ook beef mee dan?
Vince is anders geen hood rapper oid.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee maar dat is iig niet een regenbooghaarfaggot.
Hij zat bij de crips voor die ging rappen toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vince is anders geen hood rapper oid.
Joh dan flikker je toch op.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan helemaal niks hiermee TS, ik vind jou en je topics maar niks.
Echt hèquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan helemaal niks hiermee TS, ik vind jou en je topics maar niks.
Ik lees dat hij toch een verleden heeft ... wist ik niet. Dacht juist anders dan de rest.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij zat bij de crips voor die ging rappen toch?
Longbeach gangbangerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik lees dat hij toch een verleden heeft ... wist ik niet. Dacht juist anders dan de rest.
Nou gelukkig weten we dat nu.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:39 schreef Goudenvis het volgende:
Ik snap het niet en wil het ook niet snappen
Wel in dezelfde taal blijven praten als ts hè?!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:59 schreef Sjemmert het volgende:
Mensen die welke deze onzin volgen zijn pas werkelijk klachtwaardig.
Je zou het op het eerste gezicht misschien niet zeggen maar het is een heel gevoelige jongen, hoor. Hier geeft hij zomaar voedsel aan daklozen in Chicago:quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:46 schreef Jordy-B het volgende:
Sixixnineine is vast heel aardig voor zijn oma.
Kan allebei dus wat kom je stoer doen mongool.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wel in dezelfde taal blijven praten als ts hè?!![]()
![]()
hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan allebei dus wat kom je stoer doen mongool.
mooi gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:24 schreef warp995 het volgende:
Doet ie alleen maar om relevant te blijven zodat zijn hype niet wegzakt, beetje publiciteit krijgen.
Jammer dat die dat alleen doet als er een camera draait, net als in die schaamteloze clip waarin die wat geld geeft aan kinderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je zou het op het eerste gezicht misschien niet zeggen maar het is een heel gevoelige jongen, hoor. Hier geeft hij zomaar voedsel aan daklozen in Chicago:
Mwah, ik twijfel niet aan zijn oprechtheid. Dit is zijn manier om iets terug te geven aan de 'community'.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jammer dat die dat alleen doet als er een camera draait, net als in die schaamteloze clip waarin die wat geld geeft aan kinderen.
Yeezy geeft tenminste aan goede doelen zonder camera erbij.
Maar zo opzichtig.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel niet aan zijn oprechtheid. Dit is zijn manier om iets terug te geven aan de 'community'.
Dat komt omdat je een ouwe lul bent.quote:
twitter:ttopshatta twitterde op maandag 07-08-2017 om 02:32:22? EPISODE 62 ?You've read the story, here's your proof. @6Tekashi9 with the 13 yr old girl he was arrested over ???Infinite seats. https://t.co/v25LepxaBP reageer retweet
Ik zou gaaan met de auto, trein, fiets, boot, zeg het maar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
IK KOM NAAR JE BUURT MET EEN CAMERA.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan allebei dus wat kom je stoer doen mongool.
jeweetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een ouwe lul bent.
Welkom bij de club, ouwe *bokst*
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zou gaaan met de auto, trein, fiets, boot, zeg het maar.
Maar met een camera? Als in een oude? Op rolletjes?
quote:Hernandez was expelled from school in 8th grade, and did not return.
Als je onder de tattoos zit ben je gewoon good to go wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
gast is een pedofiel trouwens
According to the Manhattan District Attorney’s Office, 6ix9ine, whose real name is Daniel Hernandez, pleaded guilty to the use of a child in a sexual performance on October 20, 2015. The exact terms of that charge are as follows:
A person is guilty of the use of a child in a sexual performance if knowing the character and content thereof he employs, authorizes or induces a child less than seventeen years of age to engage in a sexual performance or being a parent, legal guardian or custodian of such child, he consents to the participation by such child in a sexual performance.twitter:ttopshatta twitterde op maandag 07-08-2017 om 02:32:22? EPISODE 62 ?You've read the story, here's your proof. @6Tekashi9 with the 13 yr old girl he was arrested over ???Infinite seats. https://t.co/v25LepxaBP reageer retweet
Klopt, maar ik volg deze knakker al een tijdje op instagram. Voor je het weet zit je elke dag te checken om te zien wat voor maffe dingen hij nú weer heeft gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik had niet gedacht dat jij je zou interesseren voor dit soort shit.
Gewoon een aandachtshoertje dus. En wat maakt dat van jou ? Juist ja, een aandachtshoerenloper.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik volg deze knakker al een tijdje op instagram. Voor je het weet zit je elke dag te checken om te zien wat voor maffe dingen hij nú weer heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:24 schreef Sjemmert het volgende:
Gewoon een aandachtshoertje dus. En wat maakt dat van jou ? Juist ja, een aandachtshoerenloper.
Dat heb ik met ex on the beach.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik volg deze knakker al een tijdje op instagram. Voor je het weet zit je elke dag te checken om te zien wat voor maffe dingen hij nú weer heeft gedaan.
Eigenlijk was ik het met je eens. Het "mensen welke" vind ik vrij kansloos (klinken). Geen idee waarom dat niet duidelijk wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |