En gedaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:16 schreef jigggy het volgende:
Mevrouw insta dmt me om te vragen of ik nog foto’s van ons samen heb omdat dat mooie herinneringen waren, of ik die via whatsapp (waar ik dr geblokt op heb) door kan sturen
Na 9 maanden
Wtf
Dat laatste, lekker vooruit kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex is jarig vandaag sinds November geen contact meer mee gehad.
feliciteren of lekker laten gaar koken twijfel.
Gaar laten koken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaar laten kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met kerst en nieuwjaar geen contact gehad, dus dan moet dit ook wel lukken. Toch? 😊quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idem dito hier, gaat opzich wel Weer prima allemaal maar vind het alleen slikken als ik dr toevallig tegenkom. Fijn om te horen dat het beter met je gaatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:50 schreef stanneveldm het volgende:
Hoe is het nu hier? Bij mij wordt het al iets makkelijker, al zijn er nog wel mindere dagen...
Dankje!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Idem dito hier, gaat opzich wel Weer prima allemaal maar vind het alleen slikken als ik dr toevallig tegenkom. Fijn om te horen dat het beter met je gaat
Sterkte!quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:46 schreef renwan het volgende:
Ik was heel erg op de goede weg, week geleden leuke date gehad met een meid. Was super gezellig en we hebben flink gelachen.
De volgende dag stond mijn ex opeens voor de deur omdat ze diep in de stront zat.
Natuurlijk, heb ik weer. Het zou eens even normaal kunnen gaan
Dankje.quote:
Toch zul je een keer op je strepen moeten staan, vooral als het je hindert om verder te gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dankje.
Echt, alsof ze het aanvoelt. Een date en ze staat er opeens en ze weet dat ik mensen die me panisch om hulp vragen niet kan weigeren.
Kut kut kut kut kut
Ja dat begrijp ik ook wel, er is nu af en toe een beetje contact want ze heeft zichzelf echt in de nesten gewerkt en ik weet dat ik de enige ben met wie ze het kan bespreken. Er komt geen gevoel qua liefde bij kijken, puur bezorgdheid en willen helpen voor zover het kan maar ik moet met haar echt opletten want ze weet precies hoe ze iets bij me gedaan moet krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toch zul je een keer op je strepen moeten staan, vooral als het je hindert om verder te gaan.
...Ben je nog niet over haar heen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, er is nu af en toe een beetje contact want ze heeft zichzelf echt in de nesten gewerkt en ik weet dat ik de enige ben met wie ze het kan bespreken. Er komt geen gevoel qua liefde bij kijken, puur bezorgdheid en willen helpen voor zover het kan maar ik moet met haar echt opletten want ze weet precies hoe ze iets bij me gedaan moet krijgen.
Ben in de tussentijd nog steeds bezig met die andere meid en dat weet ze maar toch, dit maakt het lastig. Het lullige is ook dat we het nu opsich wel gezellig hebben, gewoon vriendschappelijk lol hebben zonder bijbedoelingen. Maar toch....
Dat wil ik niet zeggen, ik vind die andere meid interessanter.quote:
Maar blijkbaar dus alleen vriendschappelijk. Dat hoeft dus niet zuur te zijn. Jullie kunnen elkaar vriendschappelijk helpenquote:Op donderdag 30 mei 2019 05:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, ik vind die andere meid interessanter.
Maar het is wel zuur dat ik er steeds meer achter begin te komen dat ex en ik heel erg veel op elkaar lijken qua persoonlijkheid, doen en laten. We zijn voor 95% hetzelfde, als ik me afvraag wat ze in een situatie gaat doen hoef ik alleen maar te denken wat ik zou doen en ik zit vrijwel altijd goed.
Dat is zuur, vooral aangezien we dus allebei borderline hebben is het wederzijdse begrip heel fijn.
Dat klopt, maar voor hoe lang gaat dat goed? Er hangt nog steeds spanning tussen ons en dat merken we allebei, uiteindelijk knapt die bom en belanden we in bed. Zo gaat het altijd met onsquote:Op donderdag 30 mei 2019 05:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar dus alleen vriendschappelijk. Dat hoeft dus niet zuur te zijn. Jullie kunnen elkaar vriendschappelijk helpen
Je bent ook wel oliedom om je ex te informeren over je nieuwe fling. Ze speelt spellen met je.quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, er is nu af en toe een beetje contact want ze heeft zichzelf echt in de nesten gewerkt en ik weet dat ik de enige ben met wie ze het kan bespreken. Er komt geen gevoel qua liefde bij kijken, puur bezorgdheid en willen helpen voor zover het kan maar ik moet met haar echt opletten want ze weet precies hoe ze iets bij me gedaan moet krijgen.
Ben in de tussentijd nog steeds bezig met die andere meid en dat weet ze maar toch, dit maakt het lastig. Het lullige is ook dat we het nu opsich wel gezellig hebben, gewoon vriendschappelijk lol hebben zonder bijbedoelingen. Maar toch....
Ze speelt met je en je zou de nieuwe dame wrs zo laten vallen voor haar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 05:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor hoe lang gaat dat goed? Er hangt nog steeds spanning tussen ons en dat merken we allebei, uiteindelijk knapt die bom en belanden we in bed. Zo gaat het altijd met ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |