SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Niet klikken!quote:
Heb jij op jouw leeftijd nog een mooie poes?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wel. Mooie poes. Ik hou van mooie poezen. En mooie katers.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de mijne in laten slapen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij op jouw leeftijd nog een mooie poes?
Ja ook leuk, maar het gaat zozeer om de poes, maar het tafereel als geheel.quote:
Oh, die is inmiddels overledenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik heb de mijne in laten slapen.
Ja echt? Ik vind het een fantasieloos gebiedje.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook leuk, maar het gaat zozeer om de poes, maar het tafereel als geheel.
Ik vind het een bijzonder prettige tuin.
Mag jij vinden, later als ik groot ben laat ik dezelfde tuin aanleggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vind het een fantasieloos gebiedje.
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:53 schreef Thechakra het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar ondergewaardeerde katten
Als je zo'n beest aait voelt dat ook echt als een kale poes zegmaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
1 of 2 keer per week moet je ze even 'wassen' (gewoon met een warm, nat doekje overheen gaan)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?
Ja, dat is dan wel weer waar, I suppose.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:58 schreef Thechakra het volgende:
Er kunnen ook minder bacterien in de vacht komen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:58 schreef Thechakra het volgende:
[..]
1 of 2 keer per week moet je ze even 'wassen' (gewoon met een warm, nat doekje overheen gaan)
Er kunnen ook minder bacterien in de vacht komen
Onze kat is ooit bij mij in bad gevallen/gesprongen. Ik heb nog littekens op mijn armen en benenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:06 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Met een tuinslang in de douche zodat ze niet weg kunnen rennen
En op je lid?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Onze kat is ooit bij mij in bad gevallen/gesprongen. Ik heb nog littekens op mijn armen en benen
Zunne lieve poes jongequote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:14 schreef Harvest89 het volgende:
De Britse korthaar is de mooiste kat die er is.
[ afbeelding ]
Dikke kop, dik lichaampje, dikke staart.
En erg aanhankelijk.
Kat past perfect bij het interieur qua kleur #catgoalsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zunne lieve poes jonge![]()
en dat lietje is en verbatserde versie van die uit de aristokatten
Oh ja en dat huis is echt kut, lijkt wel de toonzaal van een keukenzaak. Is toch sneu als je daar dieren in laat opgroeien.
Agressieve kat danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Onze kat is ooit bij mij in bad gevallen/gesprongen. Ik heb nog littekens op mijn armen en benen
deze dannnnnquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:14 schreef Harvest89 het volgende:
De Britse korthaar is de mooiste kat die er is.
[ afbeelding ]
Dikke kop, dik lichaampje, dikke staart.
En erg aanhankelijk.
Wat een lelijk dingquote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:53 schreef Thechakra het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar ondergewaardeerde katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee, was van schrik. Dat was de enige kras die ik in 12 jaar heb gekregen...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:11 schreef nijnja het volgende:
Een mooie poes in de tuin is altijd gunstig
[..]
Wat een lelijk ding. Ze zullen vast lief zijn maar je maakt mij niet wijs dat er iemand is die ze mooi vindt.
Zelf zo'n baby vind je noet skattig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zure foef, mooie poes is het.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef Myrr het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan. Compositie helemaal kut, belichting niet boeiend, geen eyecatcher, erg veel stoep, geen lucht, speeltoestellen passen niet bij elkaar en die kat is ook best dik.
Behalve die poes zie je alleen dus een parasolvoet, wat speeltuin, Action prul in de tuin en een hoog hek met prikkeldraad. Sfeervol zeg. Kun je de azijn even aan geven?
Hoe kun je dat nou zeggen vrouw, die poes is toch juíst een eyecatcher?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef Myrr het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan. Compositie helemaal kut, belichting niet boeiend, geen eyecatcher, erg veel stoep, geen lucht, speeltoestellen passen niet bij elkaar en die kat is ook best dik.
Behalve die poes zie je alleen dus een parasolvoet, wat speeltuin, Action prul in de tuin en een hoog hek met prikkeldraad. Sfeervol zeg. Kun je de azijn even aan geven?
jij komt uit Twentequote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen vrouw, die poes is toch juíst een eyecatcher?
Dat het fototechnisch niet helemaal perfect is heb je gelijk in, maar toch de sfeer die daar hangt doet onmeunig veel met me.
Nee hoor, heb dat woord ook maar uit een reclame opgepikt ooit.quote:
De fuck, hoe krijg je dat voor elkaar om je kat te laten vuurspuwen met rook uit z'n neus?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[ afbeelding ]
Katten, mijn oude ava
Zowaar depressief geworden van deze post.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef Myrr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |