Pakketjes hoor je sowieso niet bij de buren te droppen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik snap, dan moet je van je zolderkamer af, maar je kan ook je postbode aanspreken en vragen of hij/zij ze bij het afleverpunt dropped. Dat betekend soms om fietsen, dus een zak stroopwafels er bij geven zal gewaardeerd worden.
Normaal moet er op het briefje een huisnummer staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:10 schreef Basutei het volgende:
[..]
Pakketjes hoor je sowieso niet bij de buren te droppen.![]()
In het verleden ook wel eens zo'n briefje in de bus gehad, geen van de buren wist van iets af. 4 dagen later komt een kerel van minstens 5 huizen verder mijn pakketje afleveren.
‘De doos hiernaast’ is bij mij de buurvrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:10 schreef Thechakra het volgende:
Ik heb gewoon een bordje staan. "Pakketjes graag in de doos hiernaast indien niet thuis"
laat je daar je pakketjes in stoppen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
‘De doos hiernaast’ is bij mij de buurvrouw.
Je bezemhok een kantoor noemenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:48 schreef hmmmz het volgende:
Niet gewoon op kantoor je pakketjes laten afgeven
Heeft de pakketbezorger schijt aan, die krijgt betaald per bezorgd pakket. Die zal er alles aan doen om hem ergens kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:25 schreef Jordy-B het volgende:
Dan zet je een briefje op de deur met "pakketten niet bij de buren aanbieden" en vertel je de buren dat je daarmee niet bedoelt dat je ze niet vertrouwt.
De bezorger heeft geen schijt aan berispingen via de klantenservice.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heeft de pakketbezorger schijt aan, die krijgt betaald per bezorgd pakket. Die zal er alles aan doen om hem ergens kwijt te kunnen.
Neuh, dat denk ik niet.. ze hebben idd wel tijdsdruk, maar als er staat 'niet doen' gaan ze het ook niet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heeft de pakketbezorger schijt aan, die krijgt betaald per bezorgd pakket. Die zal er alles aan doen om hem ergens kwijt te kunnen.
PostNL medewerkers krijgen NIET betaald per bezorgd pakketje.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De helft van dat volk is ZZP'er, die volgens mij wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
PostNL medewerkers krijgen NIET betaald per bezorgd pakketje.
Jij bent dus die irritante buurman die de godganse dag dingen bestelt en alat leveren wanneer hij niet thuis is. Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:19 schreef Harwich het volgende:
Ik bestel regelmatig iets uit het buitenland. Hierbij kan ik geen voorkeur aangeven worden mbt bezorging.
De pakketjes worden door PostNL geleverd en geven aan dat de verzendvoorkeuren bij de leverende partij aangegeven moet worden.
Dat kan dus niet, dus deze eikels vallen wekelijks mijn buren lastig door de pakketjes daar aan te bieden! Ik wil mijn buren hier niet mee belasten!
Klacht.. de eikels van POSTNL die burenruzies veroorzaken
Dan kunnen jullie beter allemaal ¤ 5,- lappen voor een pakketbus voor die buren.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:42 schreef Sorella het volgende:
Hier pakt de hele straat pakketjes aan voor de buren
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie beter allemaal ¤ 5,- lappen voor een pakketbus voor die buren.
johquote:Op maandag 18 juni 2018 15:47 schreef Sorella het volgende:
[..]we pakken voor elkaar de pakketjes aan als er 1 niet thuis is bedoel ik.
Klopt, en als je niet opendoet krijgen ze pas na de 3de keer betaald. (Heeft de ZZP-bezorger van GLS me verteld).quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De helft van dat volk is ZZP'er, die volgens mij wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |