quote:Op vrijdag 15 juni 2018 04:37 schreef I. het volgende:
Als je een post gequote hebt, kan je hem niet nog een keer quoten in de zelfde post.
Je bedoelt zoals dit?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 04:37 schreef I. het volgende:
Als je een post gequote hebt, kan je hem niet nog een keer quoten in de zelfde post.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 04:57 schreef devzero het volgende:
"Gepost door Harry". Kun je makkelijk nog de datum in krijgen. Link naar oorspronkelijke post waarschijnlijk ook wel
Anders mis ik de treinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is dat waarom jij altijd maar op je horloge kijkt ?
ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1689 hoiquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.en is het gelukt met het quoten ?
Daar ben ik niet slim genoeg voorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
krijg je zere nek van zo altijd maar naar je horloge kijken. Is het soms een smartwatch ?
toch wel binnen zijn tijdslimiet gehaaldquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1689 hoi
Ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.en is het gelukt met het quoten ?
ik zag hetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja!Paar kleine dingetjes moeten nog gebeuren, maar het toevoegen van een quote werkt eindelijk
dat verdient een kop koffiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja!Paar kleine dingetjes moeten nog gebeuren, maar het toevoegen van een quote werkt eindelijk
Nouuuuuuquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zag hetproficiat. Maar er bestond niet echt twijfel dat het je niet zou lukken,
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ah oke. laatste puntjes op de i zetten
Ja, maar wel een grappige (althans dat vond ik, anderen niet). Er waren diverse verhitte discussies over allerlei project management taken die we er bij krijgen zonder dat we nieuwe mensen daarvoor kunnen aannemen. Iedereen moet dus meer werk doen om alles "efficienter" te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was het gisteren trouwens maar bij 1 vergadering gebleven?
Die punt ligt er naast hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ah oke. laatste puntjes op de i zetten
ik zou daar ook niet om lachen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar wel een grappige (althans dat vond ik, anderen niet). Er waren diverse verhitte discussies over allerlei project management taken die we er bij krijgen zonder dat we nieuwe mensen daarvoor kunnen aannemen. Iedereen moet dus meer werk doen om alles "efficienter" te maken.
Ja, daar maak ik wel een beetje druk om. Maar sommigen reageren een beetje heftig in dat soort discussies en soms is het ook wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet om lachen hoorlekker extra werk erbij. Je bent ook een beetje een workaholic dus
Maar goed dat hij niet drinkt, anders zou hij dit krijgen: ᴉquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dan plaatst hij hem even terug op de i
eerste reacties zijn meestal overdreven omdat er meteen van het ergste wordt uitgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik wel een beetje druk om. Maar sommigen reageren een beetje heftig in dat soort discussies en soms is het ook wel een beetje overdreven.
Goed beschouwd wordt het voor mijn team juist minder werk omdat ik iemand heb die tegenwoordig alle servers van central IT in een spreadsheet verzamelt; dat werk wordt nu verdeelt over andere groepen.
De director van campus networking begint meestal moord en brand te roepen bij het minste geringste en daarom wordt hij niet meer zo serieus genomen. Wel jammer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
eerste reacties zijn meestal overdreven omdat er meteen van het ergste wordt uitgegaan.
daar hoeft hij niet voor te drinken. Extreme vermoeidheid kan dat ook veroorzakenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dat hij niet drinkt, anders zou hij dit krijgen: ᴉ
Vermoeidheid kan rare dingen met je doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
daar hoeft hij niet voor te drinken. Extreme vermoeidheid kan dat ook veroorzaken
ik weet niet wie of wat dat isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
De director van campus networking begint meestal moord en brand te roepen bij het minste geringste en daarom wordt hij niet meer zo serieus genomen. Wel jammer.
Vandaag was de laatste dagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:33 schreef devzero het volgende:
Ik ben al een tijdje niet meer naar de film geweestZou dit wat zijn? First Reformed (2017) - IMDb
hmm komt bij mij beetje ''all over the place'' over. Dacht even dat het weer zo'n exorcist film wasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:33 schreef devzero het volgende:
Ik ben al een tijdje niet meer naar de film geweestZou dit wat zijn? First Reformed (2017) - IMDb
Ben ik weer alleen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
het is leuker als er iemand ook wakker bleef... maar ik snap dat je je slaap nodig hebt
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:33 schreef devzero het volgende:
ik heb zelf ook al tijdje geen film gekeken. laatste film was misschien iets meer dan 2 maanden terugquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste films die nu draaien boeien me niet zo
ja ik heb zo het idee dat je aan het einde van de film met een boel vragen blijft zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan een leuk drama zijn met morale vraagstukken. Maar ja, ik zal er niet achterkomen
wat was/is een van je favoriete films ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan een leuk drama zijn met morale vraagstukken. Maar ja, ik zal er niet achterkomen
01:32quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:47 schreef devzero het volgende:
Misschien ga ik wel voor een horror movieHereditary
Er zijn er zoveel. Ik vond apocalypse now wel indrukwekkend (ondanks dat ik niet van oorlogsfilms hou). Ingmar Bergman alleen als ik depresief ben. Laatste film/documentary die ik keek was Hitler's Holywood en dat was gewoon slecht.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wat was/is een van je favoriete films ?
deze vind ik dan minder. een beetje teveel van het goedequote:
Ja, dat idee had ik ook na die trailer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
deze vind ik dan minder. een beetje teveel van het goede
oorlogsfilms ben ik ook niet echt fan van. Niks van bergman ooit gekeken ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel. Ik vond apocalypse now wel indrukwekkend (ondanks dat ik niet van oorlogsfilms hou). Ingmar Bergman alleen als ik depresief ben. Laatste film/documentary die ik keek was Hitler's Holywood en dat was gewoon slecht.
ik zou die wel overdag kijken. beetje te eng voor mij om laat in de avond te kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook na die trailer.
Horror it is
en dan samen met iemandquote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zou die wel overdag kijken. beetje te eng voor mij om laat in de avond te kijken.
Zaterdag 10 uur 's avonds lijkt me een mooie tijd!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 05:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zou die wel overdag kijken. beetje te eng voor mij om laat in de avond te kijken.
bioscoop toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zaterdag 10 uur 's avonds lijkt me een mooie tijd!
Misschien stream ik die wel op zondag middagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
the exorcism of emily rose heb ik in delen gekeken
Niet achter je kijken in de trein straksquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik moet m wel even uit mijn hoofd zetten straks.
was wel de enige die ik goed vond uit die reeksquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien stream ik die wel op zondag middag
ik blijf in amsterdam hoor. zij komen vanuit eindhoven hierheenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet achter je kijken in de trein straks
Oh leuk. Snel je huisje opruimen en nog een keer stofzuigenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik blijf in amsterdam hoor. zij komen vanuit eindhoven hierheenik zal wel even niet naar een raam staren
haha daar is nog beetje te vroeg voor. heb nog wel even de tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh leuk. Snel je huisje opruimen en nog een keer stofzuigen
hoeveel vergaderingen staan er vandaag op het menu?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh leuk. Snel je huisje opruimen en nog een keer stofzuigen
quote:This is NOT your standard horror movie. It's actually a movie of a true story with a profound and moving religious message: Emily Rose accepted intense suffering so that many would be converted to God. God's reasoning: People can be brought to believe that God is real if they come to believe that demons are real. As a true story, it's both terrifying and inspiring. Visually, it's low budget efforts to look like a "horror" movie, are pretty lame. But the story and message put it in a class of its own and make it an unforgettable must-see. If you're a Christian with moral objections to violent, gory, sensationalist horror movies, this movie is 100% safe; you can even let your teens watch it. (NOT suitable for small children! It IS about demonic possession and IS scary!) Christian teens will get a kick from watching a "horror" movie, but rather than being corrupted, they'll understand why God sometimes allows demonic possession and suffering
Zelfde film?quote:More of a courtroom drama than horror, but still very entertaining. Most of the exorcism scenes are done in a flashback setting from the witnesses on the stand at the trial of the priest involved. I kind of wish it was done differently thant this, but it was still done very well. While the movie itself is not exactly scary, there are some scenes that are downright frightening. The guide here would be mild language, no nudity, and no real gore to speak of, but some minor gross out shots. Still a good story with great acting by all, I would probably watch this again.
ff checkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoeveel vergaderingen staan er vandaag op het menu?
lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe raad je dat zo?ook een kop thee ?
Maar 1, een conference call om 11. En omdat er niets op de agenda staat zal die waarschijnlijk niet meer dan 10 minuten durenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoeveel vergaderingen staan er vandaag op het menu?
feestjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar 1, een conference call om 11. En omdat er niets op de agenda staat zal die waarschijnlijk niet meer dan 10 minuten duren
Ok, dat wordt mijn zondagmiddag of zondagavond film. Ik sta meestal om 6 uur op zondags voor mijn weekelijkse ren, dus ga nooit laat naar bed op zondagquote:
ah sorry is op, popeye heeft laatste kop gekregenquote:
ik moet er wel bij zeggen dat ik hem wel eng vond, maar niet iedereen vond dat. Ken je de film: No country for old men? ik vind die dan wel beterquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, dat wordt mijn zondagmiddag of zondagavond film. Ik sta meestal om 6 uur op zondags voor mijn weekelijkse ren, dus ga nooit laat naar bed op zondag
vandaag geen fok tijdens het werken dus ..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop budget werk wat ik moet doenEn actief zijn op fok helpt ook niet mee
Ken ik. Voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik moet er wel bijzeggen dat ik hem wel eng vond, maar niet iedereen vond dat. Ken je de film: No country for old men? ik vind die dan wel beter
De geest is gewillig maar het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
vandaag geen fok tijdens het werken dus ..
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
De geest is gewillig maar het vlees is zwak.
Zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moet je even een ban voor een dag krijgen
Clickbait paginaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)/ss-BBHt180#image=30
was dit aan het lezen..die wetten...
ik vond sommige wetten wel gestoord. bv: In Noord-Korea kunnen burgers niet met buitenlanders praten zonder toestemming van de staat. Toeristen kunnen ook een boete krijgen voor winkelen in winkels die niet zijn aangewezen door de staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Clickbait paginaTerwijl er nog raarderer wetten zijn.
quote:Florida
If you tie an elephant to a parking meter, you must pay the same parking fee as you would for a vehicle.
edit: fake, het was een wetsvoorstel maar is nooit aangenomenquote:Indiana
The value of pi is 4, and not 3.1415.
Dat kan niet. pi staat vast toch. Die kan je niet zomaar veranderen anders klopt het allemaal niet meerquote:
wetsvoorstel werd gedaan door iemand die was gezakt voor wiskundequote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:26 schreef devzero het volgende:
Geloof ik niet
[..]
edit: fake, het was een wetsvoorstel maar is nooit aangenomen
Schijnt een lokale regel te zijn in Orlando. Waarschijnlijk uit de tijd dat er nog veel rondrijzende circussen waren.quote:
De ratio van de omtrek tov de doorsnede van een cirkel. Als je die definitie gaat veranderen dan kun je op een ander getal komen. Wel bizar dat ze dat in een wet wilden doen. Amerikanenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan niet. pi staat vast toch. Die kan je niet zomaar veranderen anders klopt het allemaal niet meer
ja daarom is die ook niet aangenomenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:31 schreef devzero het volgende:
[..]
De ratio van de omtrek tov de doorsnede van een cirkel. Als je die definitie gaat veranderen dan kun je op een ander getal komen. Wel bizar dat ze dat in een wet wilden doen. Amerikanen
Een ezel moet ook om 7 uur in bed leggen. Boerenwijsheid,quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
In Oklahoma is het tegen de regels om na 7 uur 's avonds met een ezel in bad te gaan.
Er zijn wel een boel gekkere wetten iddquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een ezel moet ook om 7 uur in bed leggen. Boerenwijsheid,
Ergens anders las ik Sarasota. Dat klinkt aannemelijker omdat dat de overwinterplaats was voor het Barnum circus.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Schijnt een lokale regel te zijn in Orlando. Waarschijnlijk uit de tijd dat er nog veel rondrijzende circussen waren.
blijft toch wel apart. Gebeurde dat dan zo vaak dat er een wet voor moest komenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens anders las ik Sarasota. Dat klinkt aannemelijker omdat dat de overwinterplaats was voor het Barnum circus.
vergeet ik fok evenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet oppast ben je uren zoet met lezen van rare dingen op het internet
quote:It is against Dutch law to urinate in a canal – but acceptable if you are pregnant.
Hij had niets kunnen zeggen en dan hadden we nooit geweten dat hij op was. Dus toch wel een beetje aardig van hem.quote:
ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had niets kunnen zeggen en dan hadden we nooit geweten dat hij op was. Dus toch wel een beetje aardig van hem.
sp3c komt meestal nog wel even hallo zeggen, maar die heb ik nog niet gezien. Binnenkort is haags er weer, die is meestal wel stiptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
ze worden hier ook alleen maar later en later wakker he. Het is al bijna 7uur en nog geen spoor van iemand
Kun je nog mooi een paar puntjes pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
ze worden hier ook alleen maar later en later wakker he. Het is al bijna 7uur en nog geen spoor van iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neeeeej. Ik weet dat je het weet, katje miauw
Had het niet over jouquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey niet zo agressief he. Ik quote je zodat je de punten kan pakken hegodsamme
Strijderquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:40 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb me teruggevochten naar de 14e plaats
Already_in_usequote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:55 schreef Already_in_use het volgende:
Hoe is het met jou Moentjuh? Zin in vanavond?
Mag je nu gewoon overdag eten vandaag?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Already_in_usealtijd dansend wakker
Heb wel zin in vandaag ja. Lekker al een koffie op
Ja heerlijk. Rest van de week weinig geslapen. En jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Goed geslapen en uitgerust ?
Yes!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mag je nu gewoon overdag eten vandaag?
Ja best wel Oke. Was 5 uur al opquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Rest van de week weinig geslapen. En jij?
Aiu??? Waar ben je ??quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
quote:
Heb je dat heel erg gemist zo overdag? Het eten opzich niet dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Yes!!!ging mij alleen om de cafeïne.
Ja dat is vroeg idd. Je hebt groot gelijk. Nog ff lekker liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja best wel Oke. Was 5 uur al opmisschien dat ik zo nog even uurtje ga liggen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:"grrrrrr gggggoedemorgen!"TJILP!!"
Hebben ze je wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Powertools in achtertuinen, zouden verboden moeten worden.
Nee, was al wakker. Maar die vent staat zó vaak te zagen/boren/schuren/whatever in z'n tuin dat het niet meer leuk is.quote:
Zo'n buurman heb ik ook. Die is altijd met een bladblazer in de weer. Zelfs als er geen bladeren liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, was al wakker. Maar die vent staat zó vaak te zagen/boren/schuren/whatever in z'n tuin dat het niet meer leuk is.
Allemaal in 1 wijk gooien die gekkies.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Elke buurt heeft er minstens 1 lijkt het wel.
vóórquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Allemaal in 1 wijk gooien die gekkies.
quote:
quote:
Met wie?quote:
Niet met Nootjes iig, die geeft niet om bolken.quote:
Famkuhhhquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet met Nootjes iig, die geeft niet om bolken.
Die's te jong.quote:
Maar met wie dan en welke datum moet ik in mijn agenda vrijhouden voor het feest?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet met Nootjes iig, die geeft niet om bolken.
Zondag.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar met wie dan en welke datum moet ik in mijn agenda vrijhouden voor het feest?
Zondag!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:49 schreef I. het volgende:
Manager bij een peptalk: afgelopen jaar stonden we aan de rand van de afgrond maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.
#rip
lijkt me ook niet lekkerquote:
Wat eten we dan? Suikerklontjes?quote:
Klinkt goed ja.quote:
Oranje Appeltjesquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat eten we dan? Suikerklontjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |