abonnement Unibet Coolblue
pi_179794726


Was het een ongeluk of moord? Na de mysterieuze dood van zijn vrouw wordt het leven van schrijver Michael Peterson onder de loep genomen.

https://www.netflix.com/nl/title/80233441


Was het moord?
Of juist niet?

Ben benieuwd naar ieders meningen?

Poll: Was dit moord?
JA
NEE
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 00:27:10 #2
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179796413
Ik ben benieuwd naar "The Owl" theorie. Lijkt mij onwaarschijnlijk, maar je kan niks uitsluiten. Val van de trap en dan zoveel verwondingen........meh.

Misschien 1 van de kinderen, ze zijn me te gelukkig met elkaar. Todd misschien? Die was er vrijwel direct na ontdekking en moordenaars willen vaak kijken naar de reacties van wat ze gedaan hebben. Gewoon mijn gedachte, misschien scheve verhoudingen binnen het gezin (kan haast niet anders met zoveel kinderen/vrouwen). Het gelukkige plaatje (overdreven) geloof ik niet.

Was het Michael? Lijkt me onwaarschijnlijk, maar hij komt wel over als iemand die in een fantasiewereld leeft/wil leven. Misschien vlaag van verstandsverbijstering, misschien vindt hij het niet boeiend genoeg omdat iedereen wel een keer sterft. Hij komt op mij over als iemand die niet in de realiteit leeft.

Niet gestemd op de poll, maar ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan denken.
pi_179796515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ben benieuwd naar "The Owl" theorie. Lijkt mij onwaarschijnlijk, maar je kan niks uitsluiten. Val van de trap en dan zoveel verwondingen........meh.

Misschien 1 van de kinderen, ze zijn me te gelukkig met elkaar. Todd misschien? Die was er vrijwel direct na ontdekking en moordenaars willen vaak kijken naar de reacties van wat ze gedaan hebben. Gewoon mijn gedachte, misschien scheve verhoudingen binnen het gezin (kan haast niet anders met zoveel kinderen/vrouwen). Het gelukkige plaatje (overdreven) geloof ik niet.

Was het Michael? Lijkt me onwaarschijnlijk, maar hij komt wel over als iemand die in een fantasiewereld leeft/wil leven. Misschien vlaag van verstandsverbijstering, misschien vindt hij het niet boeiend genoeg omdat iedereen wel een keer sterft. Hij komt op mij over als iemand die niet in de realiteit leeft.

Niet gestemd op de poll, maar ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan denken.
Miichael lijkt me zeer onwaarscijnlijk opzich. Maar je weet het niet.
Van de kinderen... tja die stiefdochters staan helemaal achter hem.

En die kennen hem dan het beste lijkt me?
Die ex vrouw of wat het was is een bitch. sowieso daar geen sympatiek mee, maar dat wil nog niet nog wat zeggen over hoe het nou echt ging.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 00:47:28 #4
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179796569
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Miichael lijkt me zeer onwaarscijnlijk opzich. Maar je weet het niet.
Van de kinderen... tja die stiefdochters staan helemaal achter hem.

En die kennen hem dan het beste lijkt me?
Die ex vrouw of wat het was is een bitch. sowieso daar geen sympatiek mee, maar dat wil nog niet nog wat zeggen over hoe het nou echt ging.
Stiefdochters wonen niet in de buurt heb ik het idee, ze "kennen" hem wel maar meer platonisch? En als ze er zijn is het allemaal liefde, dat vond ik dus behoorlijk klef en misschien wel nep. Hebben zij nooit twijfels gehad puur omdat zij hem "kennen"? Wat logisch is overigens.

Candace was een bitch pur sang, maar misschien werd ze echt wel geïntimideert door de documentairemakers? Dat blijft allemaal buiten beeld omdat de docu gaat om Michael zijn kant te laten zien.

En hij had het geld ervoor (wat hij ook toegeeft).
pi_179796588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:47 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Stiefdochters wonen niet in de buurt heb ik het idee, ze "kennen" hem wel maar meer platonisch? En als ze er zijn is het allemaal liefde, dat vond ik dus behoorlijk klef en misschien wel nep. Hebben zij nooit twijfels gehad puur omdat zij hem "kennen"? Wat logisch is overigens.

Candace was een bitch pur sang, maar misschien werd ze echt wel geïntimideert door de documentairemakers? Dat blijft allemaal buiten beeld omdat de docu gaat om Michael zijn kant te laten zien.

En hij had het geld ervoor (wat hij ook toegeeft).
(stief) dochters woonden daar wel 2001?
althans dacht ik?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 00:54:35 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179796620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:49 schreef kree het volgende:

[..]

(stief) dochters woonden daar wel 2001?
althans dacht ik?
Ja, toen wel, maar gedurende het proces niet meer, volgens mij. En toen werden ze klef met pa, begrijpelijk maar ik blijf er een raar gevoel bij houden. Tuurlijk steun je je pa, maar als er zoveel zaken naar voren komen die niet kloppen dan ga je twijfelen. En dat zie ik geen seconde bij hun, blind vertrouwen.
pi_179796648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:54 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, toen wel, maar gedurende het proces niet meer, volgens mij. En toen werden ze klef met pa, begrijpelijk maar ik blijf er een raar gevoel bij houden. Tuurlijk steun je je pa, maar als er zoveel zaken naar voren komen die niet kloppen dan ga je twijfelen. En dat zie ik geen seconde bij hun, blind vertrouwen.
Ik ben ook in twijfel na alles gezien te hebben, maar opzich zou ik nog onschuldig stemmen.

Weet niet echt waarom, maar hoe die hele rechtszaak is gegaan is sowieso niet ok
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 01:06:25 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179796735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben ook in twijfel na alles gezien te hebben, maar opzich zou ik nog onschuldig stemmen.

Weet niet echt waarom, maar hoe die hele rechtszaak is gegaan is sowieso niet ok
Komt door Deaver, het had eigenlijk gewoon afgeblazen moeten worden. Er zijn zoveel fouten gemaakt net als bij Avery dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Flawed Justice wmb.

En Michael had nooit dat aanbod aan moeten nemen, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, dat snap ik heel goed.
pi_179796769
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Komt door Deaver, het had eigenlijk gewoon afgeblazen moeten worden. Er zijn zoveel fouten gemaakt net als bij Avery dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Flawed Justice wmb.

En Michael had nooit dat aanbod aan moeten nemen, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, dat snap ik heel goed.
Ja inderdaad, maar kan het van hem wel onwijs begrijpen ook dat hij het zo doet. Die man is aan zijn eindje al. Nog weer een jaar en hij legt het loodje denk
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 07:14:10 #10
368283 ato
pi_179797800
Ik geloof niet dat Michael het heeft gedaan. Als je schuldig bent maak je geen docu van 16 jaar lang.
Ook komt hij op mij niet schuldig over.

Natuurlijk zijn de verwondingen op haar achterhoofd vreemd, maar verdediging heeft aangetoond dat het kan na een val.

Die officier van justitie vind ik een engerd en die Candace (zus) vind ik een vreselijk wijf.
Dan heb ik meer respect voor Lori ( andere zus). Ik begrijp de emoties wel.
Maar wel apart dat de zussen en Caitlin (andere dochter) de relatie goed vonden en na beschuldiging hem een moordenaar vinden en hem haten.
Wat een fouten werden gemaakt zeg van de tegenpartij, vooral van die ene agent.

Nee zij is niet vermoord, tenzij de familie in het complot zaten. Maar waarom eigenlijk?
Nee vergezocht.
Ik vind Michael wel een apart mannetje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 07:16:18 #11
368283 ato
pi_179797807
Ps je zag Michael, maar ook die advocaat flink ouder worden.
Maar beiden waren al in die tijd een stuk ouder.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 07:19:03 #12
368283 ato
pi_179797818
Ps: De titel zegt documantaire, moet zijn documentaire.
Niet om te miepen hoor, maar staat een beetje raar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179798567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ben benieuwd naar "The Owl" theorie. Lijkt mij onwaarschijnlijk, maar je kan niks uitsluiten. Val van de trap en dan zoveel verwondingen........meh.

Misschien 1 van de kinderen, ze zijn me te gelukkig met elkaar. Todd misschien? Die was er vrijwel direct na ontdekking en moordenaars willen vaak kijken naar de reacties van wat ze gedaan hebben. Gewoon mijn gedachte, misschien scheve verhoudingen binnen het gezin (kan haast niet anders met zoveel kinderen/vrouwen). Het gelukkige plaatje (overdreven) geloof ik niet.

Was het Michael? Lijkt me onwaarschijnlijk, maar hij komt wel over als iemand die in een fantasiewereld leeft/wil leven. Misschien vlaag van verstandsverbijstering, misschien vindt hij het niet boeiend genoeg omdat iedereen wel een keer sterft. Hij komt op mij over als iemand die niet in de realiteit leeft.

Niet gestemd op de poll, maar ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan denken.
Als het 1 van de kinderen is geweest dan zou dat het kleffe en pal achter de vader staan wel eens kunnen verklaren. Niet gaan twijfelen aan de redenatie van papa anders gaan ze misschien wel verder zoeken?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 08:55:04 #14
368283 ato
pi_179798615
Ik vind Michael overigens een vreemd en raar mannetje.
Ook eerst moeilijk doen over zijn bi-sexualiteit.

Ik geloof niet dat zijn vrouw hier van afwist. Toch zeg ik nog steeds onschuldig.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 09:52:50 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179799177
Of-ie het gedaan heeft of niet, blijft ook na deze documentaire onmogelijk te weten, maar ik zou als jurylid in ieder geval niet kunnen concluderen dat Michael de moord gepleegd heeft 'beyond reasonable doubt'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179799428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:52 schreef Mike het volgende:
Of-ie het gedaan heeft of niet, blijft ook na deze documentaire onmogelijk te weten, maar ik zou als jurylid in ieder geval niet kunnen concluderen dat Michael de moord gepleegd heeft 'beyond reasonable doubt'.
Dit... in dit geval is het gewoon niet met zekerheid te zeggen of hij het wel/niet heeft gedaan, dus is het echt niet beyond reasonable doubt. Ik was verbijsterd van die jury.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_179806508
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:12 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dit... in dit geval is het gewoon niet met zekerheid te zeggen of hij het wel/niet heeft gedaan, dus is het echt niet beyond reasonable doubt. Ik was verbijsterd van die jury.
De vraag is ook een beetje of als ze dat verhaal uit Duitsland eruit hadden gelaten en de computer of ze dan hetzelfde hadden besloten.
Zelfs de rechter twijfelde daaraan in de laatste aflevering.
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 17:17:04 #18
368283 ato
pi_179806577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:12 schreef kree het volgende:

[..]

De vraag is ook een beetje of als ze dat verhaal uit Duitsland eruit hadden gelaten en de computer of ze dan hetzelfde hadden besloten.
Zelfs de rechter twijfelde daaraan in de laatste aflevering.
De jury viel over de bloed vlek op zijn broek.
Toen werden zij unaniem om hem schuldig te vinden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179806610
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:17 schreef ato het volgende:

[..]

De jury viel over de bloed vlek op zijn broek.
Toen werden zij unaniem om hem schuldig te vinden.
Uiteindelijk ja, vraag me sowieso af hoe zoiets gaat met een jury.
5 dagen overleg en dan zijn ze unaniem, lijkt me dat ze blijven lullen en elkaar proberen te overtuigen totdat iedereen maar toegeeft.

Weet niet of dat het beste systeem is eigenlijk.
Kan me ook nog indenken dat de media en berichtgeving dat aardig beïnvloed

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 15-06-2018 17:25:33 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179806764
En dan zijn er ook nog de foto's die verschillen, ook dat is vreemd
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 17:44:26 #21
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807047
Goed topic!!
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 17:49:50 #22
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Komt door Deaver, het had eigenlijk gewoon afgeblazen moeten worden. Er zijn zoveel fouten gemaakt net als bij Avery dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Flawed Justice wmb.

En Michael had nooit dat aanbod aan moeten nemen, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, dat snap ik heel goed.
Schandalig hoe Deaver zijn bevindingen als wetenschappelijk bewijs heeft gepresenteerd. En ook dat het lijkt alsof er bevindingen zijn gecreëerd ten voordele van de aanklagers.
A child is born with no state of mind.
pi_179807181
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:49 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Schandalig hoe Deaver zijn bevindingen als wetenschappelijk bewijs heeft gepresenteerd. En ook dat het lijkt alsof er bevindingen zijn gecreëerd ten voordele van de aanklagers.
Nadeel van deze docu is dat het vooral vanuit Petersons kant wordt bekeken, er zitten wel wat stukjes in van de andere kant.
Maar eigenlijk zou het beter zijn geweest om ook hun kant van het verhaal meer te laten zien
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 17:55:35 #24
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nadeel van deze docu is dat het vooral vanuit Petersons kant wordt bekeken, er zitten wel wat stukjes in van de andere kant.
Maar eigenlijk zou het beter zijn geweest om ook hun kant van het verhaal meer te laten zien
Ja vooral hoe zij tot hun bevindingen en conclusies zijn gekomen.
A child is born with no state of mind.
pi_179807241
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:55 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja vooral hoe zij tot hun bevindingen en conclusies zijn gekomen.
precies, maar denk dat die zussen er sowieso geen zin in hadden, althans dat blijkt.
Echt een bitch, weet niet maar echt heel sympathiek komt ze niet over in tegen stelling tot Peterson zelf
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 18:13:06 #26
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:57 schreef kree het volgende:

[..]

precies, maar denk dat die zussen er sowieso geen zin in hadden, althans dat blijkt.
Echt een bitch, weet niet maar echt heel sympathiek komt ze niet over in tegen stelling tot Peterson zelf
Wel een beetje eens hoor, maar Peterson kan het zich niet echt veroorloven om zich in deze onsympathiek te gaan gedragen. En die zus staat niet terecht, zij laat gewoon (misschien iets te) duidelijk merken hoe zij staat tegenover Peterson. Dat hoeft niet per definitie iets te zeggen.
Ik moet zeggen dat ik, toen ik net begon en de plaats van overlijden zag, dacht dat dit echt om een moord ging. Gaandeweg in de docu begon ik steeds meer te twijfelen... heeft hij het dan toch niet gedaan...
En vooral bij het heropenen van de zaak begon ik meer overtuigd te raken van Petersons onschuld. Maar ik vind het nog steeds wel twijfelachtig allemaal. Maar beyond reasonable doubt was het zeker niet.
A child is born with no state of mind.
pi_179807957
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:13 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wel een beetje eens hoor, maar Peterson kan het zich niet echt veroorloven om zich in deze onsympathiek te gaan gedragen. En die zus staat niet terecht, zij laat gewoon (misschien iets te) duidelijk merken hoe zij staat tegenover Peterson. Dat hoeft niet per definitie iets te zeggen.
Ik moet zeggen dat ik, toen ik net begon en de plaats van overlijden zag, dacht dat dit echt om een moord ging. Gaandeweg in de docu begon ik steeds meer te twijfelen... heeft hij het dan toch niet gedaan...
En vooral bij het heropenen van de zaak begon ik meer overtuigd te raken van Petersons onschuld. Maar ik vind het nog steeds wel twijfelachtig allemaal. Maar beyond reasonable doubt was het zeker niet.
Denk vooral door verwondingen die het raar maken.
Aan de andere kant de verdediging heeft ook een punt.

Mjah tis eigenlijk niet duidelijk en die Peterson zelf...
Hmmmm is het dan allemaal toneel van hem enzo?
Het kan natuurlijk, maar opzich komt hij wel heel oprecht over.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:06:38 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179816670

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
pi_179817067
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
Dit belicht het weer van een andere kant
nu ga ik nog meer twijfelen eigenlijk. toch eentje van de kinderen dan?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:30:36 #30
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179817129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

Dit belicht het weer van een andere kant
nu ga ik nog meer twijfelen eigenlijk. toch eentje van de kinderen dan?
Ja, precies, maar vind jij van die uilentheorie? Het zou kunnen, er waren wat bloedspetters buiten, misschien is ze naar binnen gegaan. Nah, alhoewel.

Als het Michael was dan was Todd er zeker bij betrokken.
pi_179817193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, precies, maar vind jij van die uilentheorie? Het zou kunnen, er waren wat bloedspetters buiten, misschien is ze naar binnen gegaan. Nah, alhoewel.

Als het Michael was dan was Todd er zeker bij betrokken.
euhm onwaarschijnlijk.
Het blijft toch een vreemde zaak, zeker nu jij met dit filmpje komt wat het dus iets meer van de andere kant bekijkt.
Toch denk ik, dat Michael niet de dader is. Zou het nog eerder zoeken dan richting die zoon ook omdat hij die pook ineens vond enzo, dat is ook weer zo iets raars
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:43:17 #32
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179817337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

euhm onwaarschijnlijk.
Het blijft toch een vreemde zaak, zeker nu jij met dit filmpje komt wat het dus iets meer van de andere kant bekijkt.
Toch denk ik, dat Michael niet de dader is. Zou het nog eerder zoeken dan richting die zoon ook omdat hij die pook ineens vond enzo, dat is ook weer zo iets raars
Dit filmpje heeft het ook over de goede band tussen Todd en Pa, Pa heeft geldproblemen, Kathleen heeft een fikse levensverzekering. Haar aandelen in 1 of ander bedrijf waren gekeldert.

Zal het dan toch wéér om geld gaan? Kost nogal wat al die studerende kinderen. Misschien zag Todd zijn droom wel in rook opgaan.

Een ongeluk sluit ik vooralsnog uit, mede door al het bloed wat gewoon niet gebeurt van een val van een kleine trap. En dat zuurstof in het bloed waaruit blijkt dat ze al eerder gewurgd (?) is.
pi_179817460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dit filmpje heeft het ook over de goede band tussen Todd en Pa, Pa heeft geldproblemen, Kathleen heeft een fikse levensverzekering. Haar aandelen in 1 of ander bedrijf waren gekeldert.

Zal het dan toch wéér om geld gaan? Kost nogal wat al die studerende kinderen. Misschien zag Todd zijn droom wel in rook opgaan.

Een ongeluk sluit ik vooralsnog uit, mede door al het bloed wat gewoon niet gebeurt van een val van een kleine trap. En dat zuurstof in het bloed waaruit blijkt dat ze al eerder gewurgd (?) is.
Geen idee eigenlijk, dat is het nadeel van deze docu, het gaat vooral vanaf Peterson's kant uit de hele tijd. Krijg je een soort van sympathie door enzo.

Met opzet heb ik alleen Ja en Nee gezet in de poll in de OP, want dat is ook wat een jury moet kiezen.

Wat ik denk, euhm toch niet dat michael het deed. Maar geloof die verwondingen ook weer niet na 3 treden vallen ook.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:55:14 #34
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179817532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:50 schreef kree het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, dat is het nadeel van deze docu, het gaat vooral vanaf Peterson's kant uit de hele tijd. Krijg je een soort van sympathie door enzo.

Met opzet heb ik alleen Ja en Nee gezet in de poll in de OP, want dat is ook wat een jury moet kiezen.

Wat ik denk, euhm toch niet dat michael het deed. Maar geloof die verwoningen ook weer niet na 3 treden vallen ook.
Ik verdenk Todd. Joh, die poll was gewoon een leuk opzetje, toch. En dan zou ik nu zeggen: Onschuldig. Ik zie Michael niet in staat zijn tot zoveel geweld, maar Todd (bijv.) wel.
pi_179817549
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik verdenk Todd. Joh, die poll was gewoon een leuk opzetje, toch. En dan zou ik nu zeggen: Onschuldig. Ik zie Michael niet in staat zijn tot zoveel geweld, maar Todd (bijv.) wel.
Het is ook wel opvallend dat hij er in latere rechtszaken ineens niet meer bij was
Do what you love, love what you do!
pi_179820685
Had het al in het andere topic gezet.
Maar lijken jullie Peterson niet heel erg op deze?

Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 11:21:26 #37
368283 ato
pi_179821769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, precies, maar vind jij van die uilentheorie? Het zou kunnen, er waren wat bloedspetters buiten, misschien is ze naar binnen gegaan. Nah, alhoewel.

Als het Michael was dan was Todd er zeker bij betrokken.
Over de uilen theorie hoor je weinig.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2018 @ 11:23:45 #38
368283 ato
pi_179821799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:46 schreef kree het volgende:
Had het al in het andere topic gezet.
Maar lijken jullie Peterson niet heel erg op deze?

[ afbeelding ]
Ik begrijp wat je bedoelt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179836332
Zou hij nog leven trouwens?
DIe paar laatste afleveringen zat ik echt te denken van nu komt er iets dat ie overleden is nl
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 juni 2018 @ 00:13:41 #40
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179839751
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:21 schreef ato het volgende:

[..]

Over de uilen theorie hoor je weinig.
Misschien een soort berusting, deze zaak liep natuurlijk al jaren. Michael vond het wel best zo, met die deal. Todd, tsja, die blijft uit de wind misschien wel bewust door zijn pa.

Plus die theorie, iemand wandelt niet met zoveel wonden (en bloed) door een huis met enkel een paar druppeltjes buiten. Of de uil was een huisdier en woonde in dat huis. :P
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2018 @ 11:55:50 #41
368283 ato
pi_179845046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

Dit belicht het weer van een andere kant
nu ga ik nog meer twijfelen eigenlijk. toch eentje van de kinderen dan?
In dit filmpje viel mij nog eens op dat het best fris buiten was. Maar Michael bleef circa 45 minuten buiten zitten. Alhoewel je warmer wordt na het drinken van alcohol.

Todd was na een half uur bij zijn vader.

Tja dat vele bloed, blijft toch verwarrend. Tenzij zij een paar keer achterover is geklapt.
Zoals eigen team vertelde.

Maar Duane heeft een paar keer fouten gemaakt.

Ik blijf erbij dat Michael onschuldig is, met een zeer lichte twijfel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179846580
Die Candace lijkt een beetje op Catherine Keyl.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_179872723
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik zou zeker niet beyond reasonable doubt schuldig kunnen zeggen.

Ik begrijp dat de verdediging en aanklager de hele zaak afsluiten met een slotpleidooi gericht aan de jury, en dat de andere partij daar niet mag inbreken. Wat als een van de partijen onzin verkoopt, breekt de rechter dan wel in?
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 19:41:37 #44
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179878002
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.

Dit vond ik ook heel irritant, vooral ook omdat het door juryleden was genoemd als doorslaggevend. Tekenen van verwurging bv lijkt me vrij essentieel in zo'n zaak. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179880083
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.
Mee eens, toen ik die dingen hoorde dacht ik echt dat ik dat voor de beschuldiging gemist had ofzo want die details waren allemaal weggelaten
pi_179880714
Ik ben bij aflevering 9.
Ik weet het niet..

Ik vind hem een beetje eng.
En hij lijkt stervende zeg !
Had al stiekem wat spoilers hier gekeken, maar nu zie ik het zelf :P
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_179888271
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ben bij aflevering 9.
Ik weet het niet..

Ik vind hem een beetje eng.
En hij lijkt stervende zeg !
Had al stiekem wat spoilers hier gekeken, maar nu zie ik het zelf :P
Zal ik vragen of ze ff een spoiler waarschuwing in de TT zetten?

Denk opzich dat het nu sowieso nog niet helemaal duidelijk is. haha
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 07:58:35 #48
368283 ato
pi_179888727
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit vond ik ook heel irritant, vooral ook omdat het door juryleden was genoemd als doorslaggevend. Tekenen van verwurging bv lijkt me vrij essentieel in zo'n zaak. :+
Van de verwurging heb ik niets meegekregen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179888932
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 07:58 schreef ato het volgende:

[..]

Van de verwurging heb ik niets meegekregen.
Euhm dat zat niet in die docu?
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 08:57:18 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179889365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:22 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm dat zat niet in die docu?
Dat zat er wel in, alleen kwam dat pas naar voren in het deel nadat Michael 8 jaar gevangen had gezeten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179890606
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:57 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat zat er wel in, alleen kwam dat pas naar voren in het deel nadat Michael 8 jaar gevangen had gezeten.
Owh dat heb ik ff gemist dan, heb ze ook allemaal achter elkaar gekeken, kan wel een stukje gemist hebben ;)
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 10:26:03 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179890855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:12 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat heb ik ff gemist dan, heb ze ook allemaal achter elkaar gekeken, kan wel een stukje gemist hebben ;)
Het werd ook maar terloops genoemd, waardoor ik ook het idee had dat ik niet had zitten opletten in de eerste afleveringen ofzo. Maar het bleek dus gewoon nooit eerder genoemd, wat vreemd is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_179891362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 05:48 schreef kree het volgende:

[..]

Zal ik vragen of ze ff een spoiler waarschuwing in de TT zetten?

Denk opzich dat het nu sowieso nog niet helemaal duidelijk is. haha
Ik kwam zelf in dit topic :P
Vooral bij zo'n tv show weet je dan wel dat je spoilers kunt verwachtenn, ik kwam er bewust voor. Omdat ik merkte dat af en toe ik afgeleid werd e dan ff kon kijken wa ik gemist had.
Of een 'samenvatting van opvallende details' wat ik ook erg fijn vind haha.


Maar ik ben hee makkelijk. Wil j gee spoilers dan moet je hwt topic vermijden en pas kijken wanneer je klaar bent of ermee bezig teminste.


Weet nier hoe anderen daar tegen aan kijken?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_179891498
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:52 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik kwam zelf in dit topic :P
Vooral bij zo'n tv show weet je dan wel dat je spoilers kunt verwachtenn, ik kwam er bewust voor. Omdat ik merkte dat af en toe ik afgeleid werd e dan ff kon kijken wa ik gemist had.
Of een 'samenvatting van opvallende details' wat ik ook erg fijn vind haha.

Maar ik ben hee makkelijk. Wil j gee spoilers dan moet je hwt topic vermijden en pas kijken wanneer je klaar bent of ermee bezig teminste.

Weet nier hoe anderen daar tegen aan kijken?
als je wil mag je best een samenvatting maken voor in de OP? ik heb even de samenvatting van Netflix erin gezet alleen
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 11:18:58 #55
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179891817
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
Wat goed deze!
Wordt idd van de andere zijde belicht.
Ik weet het nog steeds niet.
Maar goed, wat vinden jullie van het 1e gevalletje ongeluk met trapval (Duitsland)?
A child is born with no state of mind.
pi_179892254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat goed deze!
Wordt idd van de andere zijde belicht.
Ik weet het nog steeds niet.
Maar goed, wat vinden jullie van het 1e gevalletje ongeluk met trapval (Duitsland)?
niet echt genoeg info over denk om er wat over te zeggen
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 12:45:55 #57
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179893305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:46 schreef kree het volgende:

[..]

niet echt genoeg info over denk om er wat over te zeggen
Was het niet zo dat hij daar in de erfenis was opgenomen.
En dat Kathleen een levenszekering had.
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 12:46:31 #58
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179893318
Niet dat hij daar nu nog wat van over heeft na de rechtszaak...
A child is born with no state of mind.
pi_179893373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Was het niet zo dat hij daar in de erfenis was opgenomen.
En dat Kathleen een levenszekering had.
ja duitsland verhaal had erfenis, maar ook weer niet heel veel. Is opgegaan aan de kinderen
Do what you love, love what you do!
pi_179893483
geld is niet echt het motief ook als je het mij vraagt
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:07:25 #61
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179893713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:49 schreef kree het volgende:

[..]

ja duitsland verhaal had erfenis, maar ook weer niet heel veel. Is opgegaan aan de kinderen
Ja dat zegt ie. Dat hebben wij verder niet zwart op wit gezien.
Maar ja... geloof wel dat er veel opgegaan is aan de opvoeding, maar hoe en wat precies zien wij verder ook niet.
A child is born with no state of mind.
pi_179901823
Heb alle afleveringen gezien en wil nu alles hierover googelen, zodat ik straks expert ben in onder meer Alford Pleas :D Ondanks dat het zo’n serieuze docu was, heb ik ook vreselijk moeten lachen om die gekke humor van Peterson en Rudolf. En ik had vreselijk te doen met die dochters, die komen hier nooit meer normaal uit.

Ik geloof vooralsnog dat het een ongeluk is geweest.
pi_179909775
De "fok" jury komt toch beetje op onschuldig als ik de poll bekijk
Do what you love, love what you do!
pi_179910094
Ik denk niet dat het michael was, eerder die zoon Todd nog
Do what you love, love what you do!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 00:35:51 #65
335263 freaky40
pi_179910791
Wat een goede docu, Making A Murderer waardig, en natuurlijk is Michael onschuldig, daar hoef je niet in een jury voor te gaan zitten. Het is gewoon een corrupt zooitje geweest zijn hele proces.

En #1, komt er nog een vervolg? Lijkt me toch niet...of?
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 juni 2018 @ 00:38:35 #66
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179910826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een goede docu, Making A Murderer waardig, en natuurlijk is Michael onschuldig, daar hoef je niet in een jury voor te gaan zitten. Het is gewoon een corrupt zooitje geweest zijn hele proces.

En #1, komt er nog een vervolg? Lijkt me toch niet...of?
Nee, denk het niet, er is wel veel te vinden op YT maar zijn natuurlijk ook maar speculaties.
pi_179911948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een goede docu, Making A Murderer waardig, en natuurlijk is Michael onschuldig, daar hoef je niet in een jury voor te gaan zitten. Het is gewoon een corrupt zooitje geweest zijn hele proces.

En #1, komt er nog een vervolg? Lijkt me toch niet...of?
Heb alleen het topic genummerd omdat het handig is als er een vervolg komt.
Hangt er beetje van af natuurlijk.

Ik moet toch zeggen ik ging een beetjej twijfelen erna, ook toen die filmpjes kwamen die het van de andere kant belichten.

Nog steeds is het wel een feit dat er zeker te weten wel fouten zijn gemaakt in het hele proces
Do what you love, love what you do!
pi_179931543
Vind het allemaal nogal wat twijfelachtig onderzocht van de politie. Dat verhaal van Deaver vond ik al heel vreemd de eerste keer dat ik het zag. Dan kwam die Chinees veel beter over hoe het kan gebeuren. Dat ze puur onderzoek doen om iets te kunnen aantonen. Dat stukje ook over dat boek, waar hij iets in had geschreven. Dat is toch triest dat je dat zo gaat voorlezen, in plaatst van je verhaal proberen te onderbouwen.

Vond die man van de animatie ook vrij goed, maar die werd weg gezet alsof hij er niks van kan weten? Hoe zien jullie dit?

Al hoewel het het (zuurstof tekort) stikken mij ook nergens duidelijk is geworden en waardoor dit ook zou kunnen komen.

Die Freda Black, wat een nare vrouw is dat, zat echt met verbazing naar dat slot pleidooi te kijken. Als je dan bi bent, is dan het kijken naar kerels niet gewoon hetzelfde als wat mooie vrouwen op internet opzoeken? Lijkt me toch allemaal niet heel schokkend. Stel Kathleen wist niet dat hij wou afspreken met Brad, is dat wel beetje sneu voor haar. Om dan gelijk het oordeel er aan te koppelen dat je iemand vermoord wanneer ze daar achter komt? Ook wordt niet echt duidelijk of ze dat nou wist of hij bi is.

Dan op het einde dat ze die blowpoke al een keer hadden gevonden, en dat ook het enige idee hoe ze is geslagen. Blijkbaar moet het heel uniek zijn om geen hersenletsel/ schedelfractuur te veroorzaken wanneer je iemand op het hoofd slaat.

Vond dat verhaal in Duitsland ook ver gezocht. Bij beide zit er voor mij niet een duidelijk motief achter.

Wist trouwens niet dat Todd er al zo snel was en hij niks wou zeggen tegen de politie. Dan is het toch jammer/dom dat ze nooit een DNA test hebben gedaan.

Naar mijn idee is hij veroordeeld op meningen en niet feiten.
  donderdag 21 juni 2018 @ 00:10:47 #70
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179935085
quote:
Mugshot, net zoiets als een pasfoto voor je rijbewijs/id/paspoort.
pi_179940766
quote:
wtf corrupte zooi allemaal
Do what you love, love what you do!
pi_179963151
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

In dit filmpje hebben ze het ook over Todd, de zoon van Michael.

Ik ben het nu aan het kijken, misschien interessant.
Als ik vroeger, toen ik jong was, zulke reality docu's keek realiseerde ik me nooit dat het het een eenzijdig beeld kon zijn, dat niet alle feiten getoond werden,dat experts ook niet feilloos zijn en zelf politie en aanklagers oneerlijk kunnen zijn. Heel naïef ;-) Ik had zeer overtuigd gezegd na 22 minuten dat hij terecht veroordeeld was en dat het zo klaar als een klontje is.
pi_179965416
Ik lees nu ook het boek van Diane Fanning over deze zaak. Ik ben benieuwd hoe ik er daarna over denk!
pi_180025416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik lees nu ook het boek van Diane Fanning over deze zaak. Ik ben benieuwd hoe ik er daarna over denk!
Heel toevallig net besteld. Ben benieuwd, schijnt aardig wat in te staan wat je een andere kijk op de zaak zou kunnen geven
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 12:16:57 #75
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180032624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik lees nu ook het boek van Diane Fanning over deze zaak. Ik ben benieuwd hoe ik er daarna over denk!
Is dat het boek uit 2005? Want er is daarna natuurlijk nog veel gebeurd. Ik lees oa. dat ze nogal wat lof uitspreekt over Duane Deaver, de expert die bleek gelogen te hebben.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180032926
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat mij stoorde aan de docu was dat bij de veroordeling ik echt me afvroeg hoe dat nu in vredesnaam mogelijk was, maar na de veroordeling er wat feiten (die niet nieuw waren) pas daarna ons als kijker getoond werden. Daar zag je duidelijk dat de makers een mooi beeld van Peterson aan het presenteren waren.

De bloedspetters aan de binnenkant van zijn broek, de voetafdruk achterop het been van Kathleen, tekenen van verwurging. Die zijn niet in de 1e zaak uitgezonden.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik zou zeker niet beyond reasonable doubt schuldig kunnen zeggen.

Ik begrijp dat de verdediging en aanklager de hele zaak afsluiten met een slotpleidooi gericht aan de jury, en dat de andere partij daar niet mag inbreken. Wat als een van de partijen onzin verkoopt, breekt de rechter dan wel in?
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit vond ik ook heel irritant, vooral ook omdat het door juryleden was genoemd als doorslaggevend. Tekenen van verwurging bv lijkt me vrij essentieel in zo'n zaak. :+
Die tekening van verwurging kwam toch van dezelfde autopsie die eerst zei dat het waarschijnlijk een val was? Idem voor de voetstap op de achterkant van het been.

Het blijft allemaal zeer twijfelachtig hoe het door de politie onderzocht is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:29:23 #77
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_180075180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 21:53 schreef Jelmer80 het volgende:

Vond die man van de animatie ook vrij goed, maar die werd weg gezet alsof hij er niks van kan weten? Hoe zien jullie dit?
Ik vond die man ook krachtig. Er is een groot verschil tussen het interpreteren van verwondingen of het bekijken wat er biomechanisch mogelijk of waarschijnlijk is.
quote:
Die Freda Black, wat een nare vrouw is dat, zat echt met verbazing naar dat slot pleidooi te kijken. Als je dan bi bent, is dan het kijken naar kerels niet gewoon hetzelfde als wat mooie vrouwen op internet opzoeken? Lijkt me toch allemaal niet heel schokkend.
North Carolina. Daar is men niet zo verlicht.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juli 2018 @ 06:36:00 #78
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180179919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:19 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteindelijk ja, vraag me sowieso af hoe zoiets gaat met een jury.
5 dagen overleg en dan zijn ze unaniem, lijkt me dat ze blijven lullen en elkaar proberen te overtuigen totdat iedereen maar toegeeft.

Weet niet of dat het beste systeem is eigenlijk.
Kan me ook nog indenken dat de media en berichtgeving dat aardig beïnvloed
Was daar ook maar een camera bij geweest (mag natuurlijk niet), zou dat ook erg graag willen weten.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180189201
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 06:36 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Was daar ook maar een camera bij geweest (mag natuurlijk niet), zou dat ook erg graag willen weten.
Ja inderdaad :)
Lijkt me nog een vrij lastige taak als je daarvoor in een jury komt.
Hoe dat nu echt gaat is mij ook wel een raadsel
Do what you love, love what you do!
pi_180691450
quote:
Ik vond dat ook een ontzettend naar mens.
pi_180691574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 21:53 schreef Jelmer80 het volgende:
Vind het allemaal nogal wat twijfelachtig onderzocht van de politie. Dat verhaal van Deaver vond ik al heel vreemd de eerste keer dat ik het zag. Dan kwam die Chinees veel beter over hoe het kan gebeuren. Dat ze puur onderzoek doen om iets te kunnen aantonen. Dat stukje ook over dat boek, waar hij iets in had geschreven. Dat is toch triest dat je dat zo gaat voorlezen, in plaatst van je verhaal proberen te onderbouwen.

Vond die man van de animatie ook vrij goed, maar die werd weg gezet alsof hij er niks van kan weten? Hoe zien jullie dit?

Al hoewel het het (zuurstof tekort) stikken mij ook nergens duidelijk is geworden en waardoor dit ook zou kunnen komen.

Die Freda Black, wat een nare vrouw is dat, zat echt met verbazing naar dat slot pleidooi te kijken. Als je dan bi bent, is dan het kijken naar kerels niet gewoon hetzelfde als wat mooie vrouwen op internet opzoeken? Lijkt me toch allemaal niet heel schokkend. Stel Kathleen wist niet dat hij wou afspreken met Brad, is dat wel beetje sneu voor haar. Om dan gelijk het oordeel er aan te koppelen dat je iemand vermoord wanneer ze daar achter komt? Ook wordt niet echt duidelijk of ze dat nou wist of hij bi is.

Dan op het einde dat ze die blowpoke al een keer hadden gevonden, en dat ook het enige idee hoe ze is geslagen. Blijkbaar moet het heel uniek zijn om geen hersenletsel/ schedelfractuur te veroorzaken wanneer je iemand op het hoofd slaat.

Vond dat verhaal in Duitsland ook ver gezocht. Bij beide zit er voor mij niet een duidelijk motief achter.

Wist trouwens niet dat Todd er al zo snel was en hij niks wou zeggen tegen de politie. Dan is het toch jammer/dom dat ze nooit een DNA test hebben gedaan.

Naar mijn idee is hij veroordeeld op meningen en niet feiten.
Hele interessante docu. Mijn gevoel zegt dat Michael er wel degelijk wat mee te maken heeft, maar naar aanleiding van de gang in de rechtbank ging ik er vanuit dat hij vrijgesproken zou worden. Wat hebben die aanklagers er een potje van gemaakt zeg.

Had wel veel sympathie voor zijn advocaat David Rudolf. Je moet als Michael Peterson toch die beste man daarboven op je blote knieën bedanken dat iemand zich zo voor je wil inzetten. Ook al kreeg 'ie natuurlijk prima betaald daarvoor.

Zijn compagnon Ron, ook regelmatig in beeld, is trouwens vorige maand overleden.
pi_180965164
Ook van een trap gevallen?

https://eu.usatoday.com/s(...)-has-died/867487002/


A North Carolina prosecutor best known for trying Michael Peterson's infamous 2003 murder trial featured on Netflix's "The Staircase" documentary has died, Durham police said, marking the second death of a show participant since the miniseries premiered in June.

Freda Black, a former Durham County assistant district attorney, was found dead in her home Sunday, Durham Police spokesperson Wil Glenn told USA TODAY.

Glenn said the 57-year-old's body has been sent to the State Medical Examiner for an autopsy, but her death "does not appear suspicious at this time."

Authorities were alerted to Black's home by loved ones who grew concerned after not being able to reach her.

"She was found in her home during a welfare check by officers," Glenn said. "Family members hadn't spoken to her in a few days."
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:04:29 #83
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180986475
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:42 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ook van een trap gevallen?

https://eu.usatoday.com/s(...)-has-died/867487002/

A North Carolina prosecutor best known for trying Michael Peterson's infamous 2003 murder trial featured on Netflix's "The Staircase" documentary has died, Durham police said, marking the second death of a show participant since the miniseries premiered in June.

Freda Black, a former Durham County assistant district attorney, was found dead in her home Sunday, Durham Police spokesperson Wil Glenn told USA TODAY.

Glenn said the 57-year-old's body has been sent to the State Medical Examiner for an autopsy, but her death "does not appear suspicious at this time."

Authorities were alerted to Black's home by loved ones who grew concerned after not being able to reach her.

"She was found in her home during a welfare check by officers," Glenn said. "Family members hadn't spoken to her in a few days."
quote:
Black was dismissed in 2005 by District Attorney Mike Nifong and ran against him in a Democratic primary the following year. Nifong beat her in the race, but he was later disbarred for more than two dozen violations of the North Carolina State Bar’s rules of conduct and filed for bankruptcy.
En die Nifong werd dus opgevolgd door...



:D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180989915
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:04 schreef KillemWieft het volgende:

[..]


[..]

En die Nifong werd dus opgevolgd door...

[ afbeelding ]

:D
En het toppunt zou wel zijn dat een eventuele retrial zou worden voorgezeten door voormalig aanklager en nu rechter Jim Hardin . Grote corrupte bende. Viel me nog mee dat de rechter in de laatste uitzending aangaf dat hij het toch anders had moeten doen.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')