Duitsland is ook best.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Nergens wat van meegekregen. Sta met hart en nieren achter Duitsland.
Heb je hem ook weer hamzoefer/quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Niet meer dan logisch dat je bent voor het land waar 5 Nederlandse jongens in spelen. Dat zou eigenlijk een no brainer moeten zijn. Als het 5 spelers voor Engeland waren, was iedereen voor Engeland. Maar omdat het Marokko is zijn er nu toch mensen die niet voor Marokko zijn. Stelletje misgunners, bah bah.
Ik bedoel trouwens Frankrijk. Pogba, Kanté, Matuidi en Griezmann. De vier van Parijs.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
En Mebap.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens Frankrijk. Pogba, Kanté, Matuidi en Griezmann. De vier van Parijs.
Overal waar je broeders aangevallen worden is hamzoeffer aanwezig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Niet meer dan logisch dat je bent voor het land waar 5 Nederlandse jongens in spelen. Dat zou eigenlijk een no brainer moeten zijn. Als het 5 spelers voor Engeland waren, was iedereen voor Engeland. Maar omdat het Marokko is zijn er nu toch mensen die niet voor Marokko zijn. Stelletje misgunners, bah bah.
Beter spreek je je broeders een keer aan op hun gedrag. Misschien krijgen we dan wat meer respect voor dat elftal. Bah Bahquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Wat hebben deze jongens precies verkeerd gedaan, dat je ze geen succes gunt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beter spreek je je broeders een keer aan op hun gedrag. Misschien krijgen we dan wat meer respect voor dat elftal. Bah Bah
Hamzoefquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat hebben deze jongens precies verkeerd gedaan, dat je ze geen succes gunt?
Oh, wordt het zo'n topic weer?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Deze jongens niks. De rest van je klotevolk
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, wordt het zo'n topic weer?
I'm out. Dag hoor.
Ja zo werkt dat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, wordt het zo'n topic weer?
I'm out. Dag hoor.
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat Marokko gaat doen in deze poule. Maar voor ze zijn gaat dan weer wat ver. Hopelijk hebben ze gewoon een leuk toernooi.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Wie gaat er objectief gezien waarschijnlijk winnen? Dan ben ik daarvoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Brazilië, Frankrijk of Duitsland zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat er objectief gezien waarschijnlijk winnen? Dan ben ik daarvoor.
Lastig. Dan maar voor Duitsland.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Brazilië, Frankrijk of Duitsland zou ik zeggen.
Inderdaad, gewoon onze mede-Germanen steunen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kan Mengele toch nog een beetje trots op ons zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |