Duitsland is ook best.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Nergens wat van meegekregen. Sta met hart en nieren achter Duitsland.
Heb je hem ook weer hamzoefer/quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Niet meer dan logisch dat je bent voor het land waar 5 Nederlandse jongens in spelen. Dat zou eigenlijk een no brainer moeten zijn. Als het 5 spelers voor Engeland waren, was iedereen voor Engeland. Maar omdat het Marokko is zijn er nu toch mensen die niet voor Marokko zijn. Stelletje misgunners, bah bah.
Ik bedoel trouwens Frankrijk. Pogba, Kanté, Matuidi en Griezmann. De vier van Parijs.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
En Mebap.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens Frankrijk. Pogba, Kanté, Matuidi en Griezmann. De vier van Parijs.
Overal waar je broeders aangevallen worden is hamzoeffer aanwezig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Niet meer dan logisch dat je bent voor het land waar 5 Nederlandse jongens in spelen. Dat zou eigenlijk een no brainer moeten zijn. Als het 5 spelers voor Engeland waren, was iedereen voor Engeland. Maar omdat het Marokko is zijn er nu toch mensen die niet voor Marokko zijn. Stelletje misgunners, bah bah.
Beter spreek je je broeders een keer aan op hun gedrag. Misschien krijgen we dan wat meer respect voor dat elftal. Bah Bahquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Wat hebben deze jongens precies verkeerd gedaan, dat je ze geen succes gunt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beter spreek je je broeders een keer aan op hun gedrag. Misschien krijgen we dan wat meer respect voor dat elftal. Bah Bah
Hamzoefquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat hebben deze jongens precies verkeerd gedaan, dat je ze geen succes gunt?
Oh, wordt het zo'n topic weer?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Deze jongens niks. De rest van je klotevolk
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, wordt het zo'n topic weer?
I'm out. Dag hoor.
Ja zo werkt dat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, wordt het zo'n topic weer?
I'm out. Dag hoor.
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat Marokko gaat doen in deze poule. Maar voor ze zijn gaat dan weer wat ver. Hopelijk hebben ze gewoon een leuk toernooi.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Wie gaat er objectief gezien waarschijnlijk winnen? Dan ben ik daarvoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Brazilië, Frankrijk of Duitsland zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat er objectief gezien waarschijnlijk winnen? Dan ben ik daarvoor.
Lastig. Dan maar voor Duitsland.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Brazilië, Frankrijk of Duitsland zou ik zeggen.
Inderdaad, gewoon onze mede-Germanen steunen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kan Mengele toch nog een beetje trots op ons zijn
dat is de huidige wereldkampioenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 02:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik hoop dat Duitsland eindelijk een keertje wint
Oh ja, joh?quote:
Ja, want Marokkanen zijn zulke fijne mensen en erg goed geintergreerd in onze samenleving. Nee, geen enkele reden om niet voor Marokko te zijn tochquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Nee inderdaad. Stop maar meteen met die vriend van je.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:54 schreef Brybry het volgende:
Mijn vriend kwam gisteren thuis met de mededeling dat Nederlanders massaal achter Marokko staan en dat men dat raar vond en hij was ook helemaal trots op Marokko;
'Het zijn toch onze Marokkaantjes'
Hij vond het op zijn beurt weer raar dat ik hem aankeek alsof hij iets vreemds geslikt had.
Come in, normaal gesproken loopt hij alleen maar te kankeren op alles wat Marokkaans is en nu is meneer een fan.
Nou, ik sta achter Duitsland en gun Marokko al het best , net zoals ik dat alle landen gun maar om nou te spreken over "Onze Marokkaantjes"
Nee.
Nederlanders die hun loyaliteit hebben verloochenend, beetje dat ideequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Joh, maak je niet druk. Die gasten bakken er toch niets van. Nog nooit wat gepresteerd ook ............... Het 1e land wat er inderdaad moet uitflikkerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
Inderdaad
Het is in ieder MSM TV progamma. Op die ellende van Boulevard, die sukkels van een De Mol en Van Gaal en ook op RTL Nieuws vannochtend (naast het ramadan-verhaal). Rot toch op man waarom zou ik dat stink-Marokko supporteren? Marokko heeft ons alleen gezeik gebracht.
Oh, nu ook weer op 538![]()
![]()
![]()
Je bedoelt 5 Marokkanen die hier geboren zijn maar voor een ander land kiezen? Opbokken ermee, gelijk paspoort inleveren graag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Als je eigen land niet meedoet ben je meestal gewoon een neutrale supporter met een mogelijke voorkeur voor een land dat leuk voetbal speelt of een land waar je om wat voor reden dan ook sympathie voor hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een slap zooitje is de KNVB geworden. Vinden ze het nog gek dat het zo beroerd gaat met het Nederlandse voetbal .........................................quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:46 schreef Nobu het volgende:
De KNVB doet ook vrolijk mee. Lekker uit 'loyaliteit' op het WK-bid van Marokko stemmen. Omdat je bang bent dat Mo je moeder komt prikken als je op onze Noord Amerikaanse vrienden stemt zul je bedoelen.
Ja want de KNVB is de schuldige dat er tijdens een bepaalde generatie geen talent is geboren in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een slap zooitje is de KNVB geworden. Vinden ze het nog gek dat het zo beroerd gaat met het Nederlandse voetbal .........................................
Inderdaad, goed geredeneerdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja want de KNVB is de schuldige dat er tijdens een bepaalde generatie geen talent is geboren in Nederland
Schandalig inderdaad dat er destijds geen fokprogramma's zijn gestart waar de genen van Cruijff, Van Basten, Bergkamp en Sjaak Polak zijn gekruist om de toekomstige voetbalmachines te creëren.quote:
Geen slecht idee, het wordt nog wel eens wat met jequote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat er destijds geen fokprogramma's zijn gestart waar de genen van Cruijff, Van Basten, Bergkamp en Sjaak Polak zijn gekruist om de toekomstige voetbalmachines te creëren.
Dit idee is mede mogelijk gemaakt door hormoonvleesquote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geen slecht idee, het wordt nog wel eens wat met je
Oei, origineelquote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit idee is mede mogelijk gemaakt door hormoonvlees
Het zou ook niet meer dan logisch zijn als mensen die in Nederland geboren zijn en daar leven, wonen en werken/uitkering trekken voor hun thuisland zouden zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
Niemand vraagt ook om je huis of auto met Marokkaanse vlaggen te beklenden.quote:Op zondag 17 juni 2018 06:55 schreef Kassamiep het volgende:
Toch zag je bij de vorige toernooien nooit Nedermarokkanen hun huis, lichaam en auto oranje versieren.
Dus je zou het moeten begrijpen ;P
Waarom wordt het dan zo massaal gedaan ? De Oranjegekte valt er bij in het niet..quote:Op zondag 17 juni 2018 08:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niemand vraagt ook om je huis of auto met Marokkaanse vlaggen te beklenden.
quote:Op zondag 17 juni 2018 01:22 schreef Dally het volgende:
Het zal me echt een worst wezen wie er wint. In de gevallen dat Nederland wel ver kwam, was het wel genieten van die vrolijke oranje gekte, maar een finale uitkijken zonder bier en vrienden is nog nooit in me opgekomen.
Ondanks dat het me nauwelijks boeit (ik weet niet eens wie er allemaal meedoen), is dit de eerste keer dat ik echt vurig hoop dat er een bepaald land zo snel mogelijk verliest. Marokkanen in Marokko zullen vast prima mensen zijn, het is tenslotte het onsuccesvolle tuig dat zijn heil ergens anders moet zoeken. Marokkanen (als groep) in Nederland staan er om bekend om iedere gelegenheid, positief of negatief, aan te grijpen om zoveel mogelijk schade te kunnen doen. Als ze kampioen worden zijn de gevolgen niet te overzien. Bovendien hebben ze een gruwelijke hekel aan alles wat met Nederland te maken heeft (behalve gratis geld) en pakken iedere kans om van de daken te schreeuwen hoe geweldig Marokko is en hoe ongelooflijk kut de Nederlanders die hun uitkering betalen wel niet zijn.
Moet ik nou echt gaan zitten juichen voor een land en volk waar ik nog nooit iets positiefs over heb gehoord? Nee bedankt.
Goed gesprokenquote:Op zondag 17 juni 2018 01:22 schreef Dally het volgende:
Het zal me echt een worst wezen wie er wint. In de gevallen dat Nederland wel ver kwam, was het wel genieten van die vrolijke oranje gekte, maar een finale uitkijken zonder bier en vrienden is nog nooit in me opgekomen.
Ondanks dat het me nauwelijks boeit (ik weet niet eens wie er allemaal meedoen), is dit de eerste keer dat ik echt vurig hoop dat er een bepaald land zo snel mogelijk verliest. Marokkanen in Marokko zullen vast prima mensen zijn, het is tenslotte het onsuccesvolle tuig dat zijn heil ergens anders moet zoeken. Marokkanen (als groep) in Nederland staan er om bekend om iedere gelegenheid, positief of negatief, aan te grijpen om zoveel mogelijk schade te kunnen doen. Als ze kampioen worden zijn de gevolgen niet te overzien. Bovendien hebben ze een gruwelijke hekel aan alles wat met Nederland te maken heeft (behalve gratis geld) en pakken iedere kans om van de daken te schreeuwen hoe geweldig Marokko is en hoe ongelooflijk kut de Nederlanders die hun uitkering betalen wel niet zijn.
Moet ik nou echt gaan zitten juichen voor een land en volk waar ik nog nooit iets positiefs over heb gehoord? Nee bedankt.
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je eigen land niet meedoet ben je meestal gewoon een neutrale supporter met een mogelijke voorkeur voor een land dat leuk voetbal speelt of een land waar je om wat voor reden dan ook sympathie voor hebt.
Persoonlijk heb ik meer sympathie voor een aantal andere landen en speelt de overweging "er spelen een aantal spelers uit Nederland" niet echt mee.
Vind het ook vreemd dat dit van Nederlanders verwacht wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |