Prut!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een heerlijke koude kletser opengetrokken jongens, een rasechte goudgele rakker. Proost!
Proost!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een heerlijke koude kletser opengetrokken jongens, een rasechte goudgele rakker. Proost!
Doe normaal idiootquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef richolio het volgende:
Ik was als Nederandse Marokkaan ook voor Marokko gaan spelen
Anders zat je nu lekker thuis, en vorig EK, en volgend EK (laten we eerlijk zijn)
ja en lekker iedere 4 jaar die ebolacup moeten spelenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef richolio het volgende:
Ik was als Nederandse Marokkaan ook voor Marokko gaan spelen
Anders zat je nu lekker thuis, en vorig EK, en volgend EK (laten we eerlijk zijn)
Dat ze lekker eruit geflikkerd wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus? De Nederlanders moeten Marokko supporteren omdat er een stel snotneuzen spelen in dat elftal die zich geen Nederlander voelen ondanks dat ze alles aan Nederland (Nederlandse clubs) hebben te danken hebben en hier geboren zijn?.
Pleur op man met dat Marokko. Knettergek.
Does normaal racistquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus? De Nederlanders moeten Marokko supporteren omdat er een stel snotneuzen spelen in dat elftal die zich geen Nederlander voelen ondanks dat ze alles aan Nederland (Nederlandse clubs) te danken hebben en hier geboren zijn?.
hahaha mad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus? De Nederlanders moeten Marokko supporteren omdat er een stel snotneuzen spelen in dat elftal die zich geen Nederlander voelen ondanks dat ze alles aan Nederland (Nederlandse clubs) hebben te danken hebben en hier geboren zijn?.
Een vlaggetje, meid.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus? De Nederlanders moeten Marokko supporteren omdat er een stel snotneuzen spelen in dat elftal die zich geen Nederlander voelen ondanks dat ze alles aan Nederland (Nederlandse clubs) te danken hebben en hier geboren zijn?.
Jawel, EK 2020 halen wij 100%quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef macca728 het volgende:
waren de Marokkanen ook voor Nederland dan ?
Ken je zijn hit "At Your Service" nog, na de dood van Pim.quote:
Eens, gewoon achterover in de zetel en heerlijk genieten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Sowieso dat krampachtige gedoe dat je per se voor een bepaald land moet juichen.
je moet helemaal niksquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Sierd vindt dit leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis Siert de Vos eigenlijk wel....
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis Siert de Vos eigenlijk wel....
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Maalderink wel eens in Rusland?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
1 vraag
Zal die kwajongen van België ook weer mee zijn? Die lilliputter-perschef
vandaag de laatste dagquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen is het toch ook afgelopen die flauwekul?
jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen is het toch ook afgelopen die flauwekul?
Met Spanje en Portugal in de poulequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Schei toch uit man. Kwartfinale is de max voor Marokko.
groepsfasequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Schei toch uit man. Kwartfinale is de max voor Marokko.
Ik verwacht dat Johan er met twee benen invliegt morgenavond.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef JanCees het volgende:
Johan gaat morgen korte metten maken met die marokko hype
Vallende Blatter.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Fragment van honderd jaar geleden, lekker weer jongens. Nu nog die Peijnenburgmeneer die vindt dat we alle wedstrijden moeten winnen.
Nee hoor, hij zei laatst bij VI dat hij ook juicht voor Marokkoquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef JanCees het volgende:
Johan gaat morgen korte metten maken met die marokko hype
meen je nietquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei laatst bij VI dat hij ook juicht voor Marokko
Toch welquote:
ja gespreksstof haquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit vind ik best een prima uitzending eigenlijk.
Ditquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb het soundboard al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Gert Jan door midden gebrokenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb het soundboard al een tijdje niet meer gehoord.
STOP MET JYNXENquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb het soundboard al een tijdje niet meer gehoord.
Hahahahahahahhahahahahahahhahahahaha.quote:
Tussendoor ook nog wat andere kleine evenementjes erbij. Ik zit in de zetel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een werelddag.
Trek geen eens een broek aan, heerlijk man.
wtfquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zei dat negers niet kunnen keepen
Ga je weer je lever aantasten?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tussendoor ook nog wat andere kleine evenementjes erbij. Ik zit in de zetel.
Dat heb ik vorige week al gedaan. Dat liep niet zo goed af.quote:
Moest je kotsen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week al gedaan. Dat liep niet zo goed af.
Alleen in de ochtend.quote:
Rens, waarom die overacting.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wie doet er mee met een anti-soundboard corteo?
Maak een petitiequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wie doet er mee met een anti-soundboard corteo?
xdquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
whioehahahahahahahahaah:D:D:D::DD:D:D:
zeg even tegen dagglala dat mijn topic reports nooit serieus worden genomenquote:
Maar je zegt net nog dat de hoogtijdagen van acht jaar geleden warenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het verpest mijn favoriete programma
RESPECT THE SKILLS OF THE MASTER OF THE WHEELS OF STEELquote:
Heb m op zijn plek gezetquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeg even tegen dagglala dat mijn topic reports nooit serieus worden genomen
2009/2010 - 2010/2011 en VI Oranje 2010 waren de beste tijden inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat de hoogtijdagen van acht jaar geleden waren
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:57 schreef JanCees het volgende:
Door Gerard is die soundboard morgen weg hehe
Doet ie toch nog iets goedquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:57 schreef JanCees het volgende:
Zie topaquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:57 schreef JanCees het volgende:
Schijnt een dj te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
En ik kijk nog maar 1 minuut. Wie is die mafkees?
Waarom kijk jij dit soort mensonterende tv?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb mijn bek licht verbrand aan mijn pizza.
dj jeanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
En ik kijk nog maar 1 minuut. Wie is die mafkees?
First world problemsquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb mijn bek licht verbrand aan mijn pizza.
Omdat ik eigenlijk tanden zat te poetsen en liep te zappen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dit soort mensonterende tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |