Bullshit!quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als je je baan verliest aan iemand die de NL'se taal niet eens machtig is moet je je echt achter je oren krabben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Als je vandaag de dag geen baan kan hebben.deboswachter kan alleen maar aftrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niks aan in het bedrijfslevenpindazakje
Wel als accountant voor een bedrijf dat failliet aan het gaan isquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
deboswachter kan alleen maar aftrekken
Heb je niks aan in het bedrijfsleven
Dit slaat natuurlijk nergens op en hangt totaal af v/h type werkzaamheden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als je je baan verliest aan iemand die de NL'se taal niet eens machtig is moet je je echt achter je oren krabben.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Polen werken ook gewoon veel harder goedkoper.
Want polen hebben 4 armen om het werk mee te doen ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En harder vaak, ga er maar eens naast staan.
Meer motivatie wellicht, idk verder, ze werken over het algemeen harder, dat ken ik uit eigen ervaring en uit verhalen van derden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:22 schreef kiffer het volgende:
[..]
Want polen hebben 4 armen om het werk mee te doen ?
Wat ik hoor is dat ze vaak half werk leveren niet goed de Nederlandse maatstaven weten vooral bij elektronica is het een aardig gepruts, en dat je er constant achteraan moet om te kijken of wel goed is gebeurd, voor een schilderklus zal wel kunnen maar verder doe maar niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Meer motivatie wellicht, idk verder, ze werken over het algemeen harder, dat ken ik uit eigen ervaring en uit verhalen van derden.
Ja dat zou kunnen ja, ik bedoel ook vaak 'ongeleerd' werk. Magazijnwerk etc...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:29 schreef kiffer het volgende:
[..]
Wat ik hoor is dat ze vaak half werk leveren niet goed de Nederlandse maatstaven weten vooral bij elektronica is het een aardig gepruts, en dat je er constant achteraan moet om te kijken of wel goed is gebeurd, voor een schilderklus zal wel kunnen maar verder doe maar niet.
Ik zeg ook niet dat de NL'se taal een vereiste is voor het goed functioneren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op en hangt totaal af v/h type werkzaamheden.
Alsof de NL'se taal altijd een vereiste is om goed werk te kunnen verrichten
Niet iedereen zit in de klantenservice en of heeft te maken met verkoop of diensten aan de NL'se consument hè
Ik zie WW als vakantie, werk in ICT dus doe het rustig aanquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Onterechte klacht. Dat de TS geen baan heeft, komt niet door de Polen, maar door zijn eigen nichterige gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |