In het kader van transparantie is dat misschien wel een goed idee. Zodra jouw voorspellingen binnen zijn bij een neutraal iemand zal ik mijn bod indienenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal vanavond alles sturen. We spelen met de Spaanse, Engelse en Duitse competitie. Ik doe zelf ook mee. Mensen die nog willen meedoen kunnen zich nog melden tot aan het einde van biedronde 1.
Mochten jullie het niet vertrouwen dat ik deelneem, kan ik mijn bod wel sturen naar een vrijwilliger, of naar de eerste die mij een bod stuurt.

zal het wel naar de eerste die heeft gestuurd doenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het kader van transparantie is dat misschien wel een goed idee. Zodra jouw voorspellingen binnen zijn bij een neutraal iemand zal ik mijn bod indienen

De mijne ligt nu in je postvakquote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal het wel naar de eerste die heeft gestuurd doen

Nee, je mag op 10 spelers van 1 team bieden als je wil.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
Maakt het niet uit hoeveel spelers je hebt van één team?

quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je mag op 10 spelers van 1 team bieden als je wil.
 . Team verzonden.
 . Team verzonden.

Voor de goede orde, ik heb m'n 10 biedingen klaarstaan, moet dat op een of andere manier in die sheet of gewoon zo in een PM naar jou toe? Sorry voor de noobvraag, heb nog nooit meegedaan met iets dergelijksquote:Op dinsdag 17 juli 2018 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben nog minder dan 24 uur, en ik wacht nog op heel wat biedingen

Kan je inderdaad via een PM naar Mexicanobakker sturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik heb m'n 10 biedingen klaarstaan, moet dat op een of andere manier in die sheet of gewoon zo in een PM naar jou toe? Sorry voor de noobvraag, heb nog nooit meegedaan met iets dergelijks

In een PM is primaquote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik heb m'n 10 biedingen klaarstaan, moet dat op een of andere manier in die sheet of gewoon zo in een PM naar jou toe? Sorry voor de noobvraag, heb nog nooit meegedaan met iets dergelijks

Gebeurd en thxquote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je inderdaad via een PM naar Mexicanobakker sturen.
Naam speler, positie, club, bedrag.
Succes
 Beetje laat maar ben op vakantie momenteel dus gelukje dat de deadline vanavond was
 Beetje laat maar ben op vakantie momenteel dus gelukje dat de deadline vanavond was  

Mijn pm box is vol. En ik ben op vakantie. Ik doe het dus even via DM. Al denk ik niet dat ik met mijn biedingen veel kans maak.quote:

Netjesquote:Op woensdag 18 juli 2018 08:04 schreef hhh38 het volgende:
Iedere speler behalve Coutinho binnen, niet slecht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |