Spamvrij is een hoax.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef devzero het volgende:
Kunnen we dit topic spam vrij houden? Daar is MEN toch voor?
TRs ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien hoort een regelmatige spamaanval bij de cultuur van deze reeks.
En wat zouden de gevolgen zijn als er daadwerkelijk een manipulatie of meerdere zijn geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik gelezen heb, hebben ze alleen de financiėle transacties (bitcoin ledger) maar hebben ze daar correlaties mee kunnen aantonen. Ik moet eens naar het oorspronkelijke paper gaan kijken (als ik de tijd heb)
Overigens niet de eerste keer dat dit soort verhalen naar voren komen over bitcoin manipulatie.
quote:
Goedkoop kopen, duur verkopenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat zouden de gevolgen zijn als er daadwerkelijk een manipulatie of meerdere zijn geweest?
Niet zo streng he.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef devzero het volgende:
Kunnen we dit topic spam vrij houden? Daar is MEN toch voor?
Dan wordt de cryptomarkt nog volatielerquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat zouden de gevolgen zijn als er daadwerkelijk een manipulatie of meerdere zijn geweest?
Niets mis met veel/snel reagereren, maar die constante smiley/lepel spam is een beetje vervelendquote:
Jebentzellufquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met veel/snel reagereren, maar die constante smiley/lepel spam is een beetje vervelend
Helemaal mee eens. Tuig is het.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met veel/snel reagereren, maar die constante smiley/lepel spam is een beetje vervelend
Is cultuur, moet je respect voor hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien hoort een regelmatige spamaanval bij de cultuur van deze reeks.
Ja maar nu, zou dan het vertrouwen kelderen en daarmee de koers?quote:
volatieler of een crash?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt de cryptomarkt nog volatieler
Mensen kopen nog steeds tulpbollenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar nu, zou dan het vertrouwen kelderen en daarmee de koers?
Dat hoort erbij natuurlijkquote:
In Nederland vaak eerst gekookt en dan van de grill toch?quote:
Ik heb ze wel eens gekregen waar ze alleen maar gekookt warenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland vaak eerst gekookt en dan van de grill toch?
wtfquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gekregen waar ze alleen maar gekookt warenKoken en daarna op de gril mag nog net
Ja die ribjes van je moeder waren wel lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Hallojo het volgende:
Mijn moeder maakt ze en die kan het wel hoor. Lekkerste ribjes ooit
Heb je ze ook wel eens gegeten?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja die ribjes van je moeder waren wel lekker
Handig toch?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
tips en tricks voor mensen die hun rijbewijs kwijt zijn na veel te veel gezopen te hebben achter het stuur om z.s.m. het rijbewijs weer terug te krijgen.
nou vind het maar debiel, laat zo'n vent een lange straf krijgen.quote:
Raar verhaal ja. Heb alleen de OP + eerste 5 posts van topic 1 gelezen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
tips en tricks voor mensen die hun rijbewijs kwijt zijn na veel te veel gezopen te hebben achter het stuur om z.s.m. het rijbewijs weer terug te krijgen.
krijg je toch strepen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef I. het volgende:
Wat nou ramen lappen met trekker, zeem, en spons. Gewoon eerst met een natte doek, en daarna met een droge doek er overheen.En ik maar denken dat het allemaal zo moeilijk was.
Regelmatig. Al had ik vandaag een gezonde hoop hoor.quote:
Nou nu zijn ze gekomen bij wat die wel en niet moet vertellen bij de rechter en psycholoog om er zo goed mogelijk van af te komen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar verhaal ja. Heb alleen de OP + eerste 5 posts van topic 1 gelezen.
Klinkt geweldigquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou nu zijn ze gekomen bij wat die wel en niet moet vertellen bij de rechter en psycholoog om er zo goed mogelijk van af te komen.
En die gast heeft herhaaldelijk met drank op achter het stuur gezeten, en de laatste keer zo veel dat die niet meer snapte hoe die kon rijden.
3 views van mijquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar is er wel veel interesse in een beetje geroddel.
Iets met dat het een bericht is dat een minuut geleden geplaatst is, terwijl het om een artikel van zo'n 1 minuut lang gaat.quote:
gaat in heen hoekje zitten huilenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef I. het volgende:
Ben ik de enige die bandleden van metalbands er vaak heel erg gay uit vind zien?
Niet doen! Breng de bolk!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
gaat in heen hoekje zitten huilen
3e ook welquote:
beste baard heeft die eerste welquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beste baard heeft die eerste wel
2e en 4e ook wel tochquote:
Die heeft wel een heel gay uitstralingquote:
Die zijn zeker Nederlands?quote:
Kiek ze bolken!quote:
lekker bolkenquote:
Volgens mij wel ja.quote:
Je ziet het ook meteen hequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
"Hallo, ik ben Pieter, en ik ben drummer in de metalband The Throatslicers, fuck yeah"
One-third of insect species studied by scientists show that the males do not seem to neglect their partners either. There seems to be a decent effort on the male's part to make sure the female is pleased with the sexual encounter.quote:
Goed hč?quote:
Maar wat doe ik tot die tijd?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In mijn aanvullende zorgverzekering is zelfs een bolkconsult vergoed.
Krijg je allerlei handige tips over hoe je meer bolk kunt brengen, ook als je het druk hebt!quote:
Mark houdt graag zijn bolkscore bij.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef LCMS het volgende:
is dit nu ineens een teltopic in MEN geworden?
Goed dat ik dat weetquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
One-third of insect species studied by scientists show that the males do not seem to neglect their partners either. There seems to be a decent effort on the male's part to make sure the female is pleased with the sexual encounter.
"The male indulges in copulatory courtship behavior that appears to stimulate the female during mating. The male may stroke, tap, or bite the body or legs of the female, wave antennae, produce sounds, or thrust or vibrate parts of his genitalia," according to Penny Gullan and Peter Cranston, entomologists from University of California-Davis, in their textbook "The Insects: An Outline of Entomology."
Another example, milkweed bugs, also known as Oncopeltus fasciatuas, may copulate for several hours with the female leading and the male walking backward.
hmm die tips heb ik ook nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je allerlei handige tips over hoe je meer bolk kunt brengen, ook als je het druk hebt!
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
grrr houdt graag zijn bolkscore bij.
bolk45quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is ook wel belangrijk, dat je er een beetje zicht op houdt.
Jij kan een workshop bolken geven johquote:
Geen idee nog wat ik ga eten.quote:
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij kan een workshop bolken geven joh
sorry I.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:20 schreef I. het volgende:
Ik ga wel even wat anders doen. Ik kan hier niet zo goed tegen.
quote:
Met bolk, maar zonder Bolke&Bolke, die zijn niet voor in de soep.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Jaaaaa!"
:"Mogen we dan een glaasje priklimonade?"
en een glas bier
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Jaaaaa!"
:"Mogen we dan een glaasje priklimonade?"
blok51quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Bolke en Bolke verdienen dat wel. Kijk eens wat zij hier teweeg brengen
Ik lust wel een biertje, Bolke&Bolke drinken geen alcohol.quote:
Ik stond niet eens in de top 10 bij de tussenstand!quote:
als we zo doorgaan vast welquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stond niet eens in de top 10 bij de tussenstand!
Ahh hier ben ik. Hoe was je dag?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo grappig ik zat echt net te denken waar ben je nou
Zo gaat het goed jaquote:
wat is er met de bolkensoep?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik chicken tikka massala. Mmmm
2 die ik niet ken.quote:
Gezellig dagje gehad. Stad in geweest en winkelenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh hier ben ik. Hoe was je dag?
bolk hem maar volquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gezellig dagje gehad. Stad in geweest en winkelennou even bijkomen en dat doe je beste met bolken
Ik vind bolken vaak zwaar werk hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gezellig dagje gehad. Stad in geweest en winkelennou even bijkomen en dat doe je beste met bolken
gezellig. hoef jij lekker niet te kokenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, opgelost, ik ga bij mijn ouders eten.
Jep, wel even afwachten wat ik krijg.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
gezellig. hoef jij lekker niet te koken
Nog wat gescoord? Uiteraard bijkomen met bolkenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niks voor mezelfquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind bolken vaak zwaar werk hoor.
Nog wat leuks gekocht?
nederland wereldkampioenquote:
Vandaag. Rusland-Saoedi-Arabiė.quote:
Altijd toch?quote:
Wat een Bofkontenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niks voor mezelf. Cadeautjes voor mijn nichtjes en de vriendin van mn broer.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep, wel even afwachten wat ik krijg.
En vooral schattig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
voor baby's is het altijd leuk winkelen. alles is leuk dan
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt gezellig bij m'n ouders:
"Hooooooooi! *zet tv aan en ploft neer* Ja, geef m'n bord maar hier, ik eet met bord op schoot!"
-"Hoe was je dag Grrrrrrrr?"
"Oeeeeeeeh! Man, da's gewoon rood!"
-"Wij hebben koffie gedronken met de buren. Hoe smaakt het eten?"
"Gezellig hoor. WOEHOE! Snoeihard op de kruising! Heb je zout? Geef even aan...."
hahaahahahahaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Hooooooooi! *zet tv aan en ploft neer* Ja, geef m'n bord maar hier, ik eet met bord op schoot!"
"Gezellig hoor. WOEHOE! Snoeihard op de kruising! Heb je zout? Geef even aan...."
Maar ik geloof hier niks van, Dat ga jij dus niet doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof het wel eerlijk gezegd haha.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ik geloof hier niks van, Dat ga jij dus niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |