Dan gaat Jessie Mike pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Ron Blaauw.quote:
Eens......quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Wel een mooie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik twijfelde om eenmalig te openen met 'Vegan uit de pan voor Adriaan' . Gelukkig was je me voor FF![]()
Dat is ook een goede maaltijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Zegt wiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Yup. Meer dan die wijvenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaar
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.
En maakt wat de 1 wil belangrijker dan wat de ander wil? Bovendien pakt iedereen wat ze willen. Brendon heeft een. Chocoreep op zak voor zichzelf, jessie en Mika snaaien ook stiekem samen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.
Wacht maar tot er een roker daar gaat wonen, dan is het pas janken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.
Dat is dus het mooie van Utopia iedereen de ruimte laten. Samenleven en leren van elkaar en ook van elkaars fouten. Waarom meteen hele vete's, maar goed dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En maakt wat de 1 wil belangrijker dan wat de ander wil? Bovendien pakt iedereen wat ze willen. Brendon heeft een. Chocoreep op zak voor zichzelf, jessie en Mika snaaien ook stiekem samen.
Er zitten rokers, maar geen geld voor peukenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een roker daar gaat wonen, dan is het pas janken.
Ja de nieuwe is een roker en een drinker, kan niet wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja roken er zat die Jeffrey ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zitten rokers, maar geen geld voor peuken![]()
Ligt niet aan jou,het begrip en het gunnen is op het moment ver te zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van Utopia iedereen de ruimte laten. Samenleven en leren van elkaar en ook van elkaars fouten. Waarom meteen hele vete's, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Ja maar dat iedereen gooit het op zijn vegan zijn. Hij wil gewoon wat eten als hij daar zin in heeft, net als de rest. Wat maakt hem anders dan een brendon die stormen een reep chocola opvreet?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.
En daarom wss ook niet te genieten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn er wel gelijk een zooi van het roken af zo
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar dat iedereen gooit het op zijn vegan zijn. Hij wil gewoon wat eten als hij daar zin in heeft, net als de rest. Wat maakt hem anders dan een brendon die stormen een reep chocola opvreet?
En dat is een persoonlijke vendette tegen iemand. Omdat je iemand niet mag mag die niks en de rest wel. Ik heb het ook niet zo op hem maar ik hou niet van oneerlijkheidquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.
Maar je stoort je niet aan de rest, zoals die Sanne?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.
En meer eetlust.quote:
Vreselijk ja, een veganquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar je stoort je niet aan de rest, zoals die Sanne?
Fora.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.
Er zitten 'rokers'.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zitten rokers, maar geen geld voor peuken![]()
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Silves het volgende:
Zo na een morgen zeiken om het eten, verwachten ze zaterdag mensen met medelij, en hoppa weer een maand vooruit met waren..
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)quote:
Was die Adriaan ook een blower?quote:
Handig , geen gezeik meer over repen en zakjes lijnzaadquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ik
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was die Adriaan ook een blower?
forums of fora.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.
Ja maar niet fora's.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Silves het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Fora dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Silves het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was die Adriaan ook een blower?
Jammer, ik vind producten (dat ruilgebeuren) van bezoekers leuker dan dat ze zelf bestellen. Want daar hebben ze verder geen invloed op.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ik
Ik zou het niet weten eigenlijk. Was iig geen type voor daar. Zou het 3e kind inmiddels al onderweg zijnquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.
Ben benieuwd wat voor zaadjes hij geplant heeftquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Als hij er uitkomt gaat hij als eerste naar de coffeeshop.
Gisteren werd er al één met een fles drank 'toegelaten'.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de rokers die ook daar willen roken en van het geld sigaretten kopen
Dit was mooi ja. "ik wil gewoon naar huis, ik mis gewoon het roken". Niks over zn kinderen gezegd die soepkip.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jammer, ik vind producten (dat ruilgebeuren) van bezoekers leuker dan dat ze zelf bestellen. Want daar hebben ze verder geen invloed op.
Hij komt uit Appelscha,daar zit een heel bekende kweker.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor zaadjes hij geplant heeft
Ruilen willen ze niet meer,alleen maar cash.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissie
Hij steekt die kistjes maar in zijn reet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil nu al 25 euro voor de kistjes vragen.
Brandhoutquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij steekt die kistjes maar in zijn reet.
Splinters.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen kistje willen. Maar vind het wel leuk om te zien waar mensen allemaal mee aankomen dragenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissie
quote:
zelfde plek of ergens anders op terrein met beter bereikquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:40 schreef Silves het volgende:
Lig dubbel hier..maar ze gaat terug bellen.
LIever niet, dit is veel leuker.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer komt daar eens een goede zendmast?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Wat zegt u? Hallo? Ik versta u niet zo goedquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
Kast..quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
KVK.quote:
of de stoorzenders van rtl123456quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Camera apparatuur rond de tent stoort hoogstwaarschijnlijk
Zou talpa zelf voor kunnen regelen.. Kun je aanvragen bij sommige providers.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef kkka3 het volgende:
Met de Kakakakamer va-a-a-an Koo-ooo-ooophandel
quote:
Of het beltegoed op.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef espri het volgende:
Oh heerlijk en dan hebben ze zo contact, zit er weer een ruisje op de lijn.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Yaksa het volgende:
Ondertussen bij de KVK (die een stream aan hebben staan)
"Niet opnemen hoor, dat zijn die gekkies uit Utopia".
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Yaksa het volgende:
Nee het merk heeft hier wel gestaanquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
is het nou een nokia ?
waarom antw niemanddddddddddddd
waarom bellen ze daar nu weer heen dan #dtvquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
De hele Cos is nu met de KVK aan het bellen?
Hang eens op,geef Jiske een kans.
Die zitten te streamen ja, vastquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Yaksa het volgende:
Weet ik niet,we wachten op verbinding.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom bellen ze daar nu weer heen dan #dtv
quote:
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef FloJo het volgende:
[..]
weten ze zelf ook niet. daarom gaan ze bellen, om dat te vragen
denk ik
Flauwekul ook, de Utopia BV staat nog steeds genoteerd, maar die Show moet natuurtlijk weer opgevoerd wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
De hele Cos is nu met de KVK aan het bellen?
Hang eens op,geef Jiske een kans.
allemaal mensen die een KVK nummer aanvragen om op het utopiamarktplein te staan binnenkortquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Yaksa het volgende:
En straks iets als: wij zijn geopend van 9 tot 16, de verbinding wordt nu verbrokenquote:
Hahahha dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En straks iets als: wij zijn geopend van 9 tot 16, de verbinding wordt nu verbroken![]()
Zoiets heb ik weleens meegemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En straks iets als: wij zijn geopend van 9 tot 16, de verbinding wordt nu verbroken![]()
Woest word ik danquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo fucking irritant dat zelfde tekstje om de 20 seconden.
Ze hebben vandaag al eerder gebeld.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef Silves het volgende:
Hij wilt niet op de livestreams..![]()
![]()
opgehangen.
Dat dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zoiets heb ik weleens meegemaakt.
Moest toen alle zeilen bijzetten om niet mijn telefoon kapot te gooien.![]()
dit gesprek kan worden opgenomen, wij willen namelijk graag onze dienstverlening verbeteren...quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
kvk wil niet opgenomen worden...dit gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden
Onzin, tenzij je een paar honderd K wilt neerleggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zou talpa zelf voor kunnen regelen.. Kun je aanvragen bij sommige providers.
Of talpa geeft ze gewoon een vaste lijn waar ze voor moeten betalen.
Neehoor, de nieuwe privacy wetgeving,, Meneer KvK wil zijn gesprek niet opgenomen hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Beltegoed is waarschijnlijk op
Of heeft die knaap opgehangen, hij deed erg bot tegen Jitskje
Zij hebben gewoon heen benul dat er al een bv is, en als ze wel op die bv hadden moeten doorgaan moeten ze alsnog die gegevens hebben ed.quote:
KV Koophandel niet de KV uitvretersquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:54 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Uhm doorverbinden met iemand die het geen probleem vind is geen optie daar?![]()
Hij deed wel botquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, de nieuwe privacy wetgeving,, Meneer KvK wil zijn gesprek niet opgenomen hebben
Ze zijn gewoon achterlijk. Duidelijk toch.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Snap het niet dat KvK nummer was toch goed wat ze eerder hadden, die was al voor ze aangemaakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Snap het niet dat KvK nummer was toch goed wat ze eerder hadden, die was al voor ze aangemaakt.
Ja, dat was ook een goeiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef mario390 het volgende:
goed dat ze niet zeggen ze moeten op de Homepage gaan![]()
ze kunnen beter joke van astrotv bellenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Histke wis niet dat het de persvooligsterin aan de lijn was geweest
er is een direkte lijn een 06...
laten we haar dan belllen
Jefrey wil gelijk om 08uur morgen
doorpakkenn
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tegen de wind in bellen
wrd nwe zomer trend![]()
denk dat mol brendon tekenbevoegd is tot max 30 euro beltegoedquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef goldback het volgende:
Benieuwd hoelang deze poppenkast nog gaat duren.
Ze zijn niet tekenbevoegd en niemand staat persoonlijk ingeschreven bij KvK dus vergeet die bankrekening maar komt gewoon van de Febo.
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
hiske mist de kennis en dat vreet aan haar
Die wind hèquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
we pakken door hoor
we bellen MORGEN opnieuw![]()
waarom nu niehiet
Belastingtelefoon zijn ze altijd heel correct anders.Mijn ervaring.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een slechte service aan de telefoon.
Kun je aan zien dat het een semi-overheidsinstelling is en geen concurrenten heeft.
Heb zelf in commerciële callcenters gewerkt waar de gesprekken keurig netjes werden gevoerd.
Wij hingen nooit zomaar de hoorn op de haak.
Viespeuk.quote:
Klopt, bizar tuig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een slechte service aan de telefoon.
Kun je aan zien dat het een semi-overheidsinstelling is en geen concurrenten heeft.
Heb zelf in commerciële callcenters gewerkt waar de gesprekken keurig netjes werden gevoerd.
Wij hingen nooit zomaar de hoorn op de haak.
KvK hebben ze niks aanquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon achterlijk. Duidelijk toch.
Er werd eerder gebeld door Brandon met een vrouw en die gaf hem het nieuwe nummer wat al op 13 april, net na de bekendmaking dat Uto 2 zou starten, al aangemaakt was voor ze. Er zijn er 2 bekend, 1 is de oude van Uto 1 en 1 is van de nieuwe..quote:
ja ditquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef goldback het volgende:
[..]
KvK hebben ze niks aan
zolang niemand is bijgeschreven en dus niemand tekenbevoegd is, flauwekul dit.
Klopt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd eerder gebeld door Brandon met een vrouw en die gaf hem het nieuwe nummer wat al op 13 april, net na de bekendmaking dat Uto 2 zou starten, al aangemaakt was voor ze. Er zijn er 2 bekend, 1 is de oude van Uto 1 en 1 is van de nieuwe..
Richard wordt de nieuwe eigenaar van UTO2 BVquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
john vragen hoe hij een kvk heeft aangevraagd
john: ja daar mot je heen he
ja, misschien via de febo gehoord dat het anders moet ofzo ?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd eerder gebeld door Brandon met een vrouw en die gaf hem het nieuwe nummer wat al op 13 april, net na de bekendmaking dat Uto 2 zou starten, al aangemaakt was voor ze. Er zijn er 2 bekend, 1 is de oude van Uto 1 en 1 is van de nieuwe..
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
<-- geeft Peter de Haas ff een gezicht:
[ afbeelding ]
Kvk vereist een rechtspersoon en dat zal iemand zijn die hier zit:quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef goldback het volgende:
[..]
KvK hebben ze niks aan
zolang niemand is bijgeschreven en dus niemand tekenbevoegd is, flauwekul dit.
Ze hebben toch allemaal een UTO paspoort?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dit
legitimatie enz ook lijkt me ?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal een UTO paspoort?
Ja, dus begrijp hun probleem dus niet en hoe dit is ontstaan. Brandon heeft dit aan de groep verteld tijdens het eten, maar blijkbaar kort van begrip...quote:
250 om je in te schrijvenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef UtopiaFreak het volgende:
kvk 250 gulden?
Lijkt me sterk aangezien het nu 5 tientjes kost. Niets wordt goedkoper in dit leven
Juist hierom willen ze niet dat het opgenomen wordtquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom dan met je gezicht op de sitequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist hierom willen ze niet dat het opgenomen wordt
Eindhoven...tja, daar heb je het al....quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was voorheen ind stukken duurder als nuquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef UtopiaFreak het volgende:
kvk 250 gulden?
Lijkt me sterk aangezien het nu 5 tientjes kost. Niets wordt goedkoper in dit leven
eindhoven????quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knusse optrekjes.. Johnnie zit daar?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kvk vereist een rechtspersoon en dat zal iemand zijn die hier zit:
https://www.google.nl/map(...).2526084!4d5.2297044
ADriaan niet, want die zei gister nog: dit is niet mijn landquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal een UTO paspoort?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist hierom willen ze niet dat het opgenomen wordt
Ze waren toch al ingeschreven, ze moeten alleen een akte van inschrijving hebben, kost ¤15. heb ik voor 4 weken geleden ook aangevraagd.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja dat kan John wel zeggen maar dat klopt dus niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ADriaan niet, want die zei gister nog: dit is niet mijn land
Denk het niet, zie geen helipad op het dakquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knusse optrekjes.. Johnnie zit daar?
Wel met een ondernemingsplan, dit is echt ook verplicht.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
KVK:
Neem een identiteitsbewijs mee en je inschrijving zal bekeken worden door een van de adviseurs. Als alle gegevens kloppen en de naam van je nieuwe bedrijf is uniek, dan ben je 5 minuten later de eigenaar van een eenmanszaak. De kosten zijn eenmalig 50 euro.
ja en bijgeschreven worden en dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dit
legitimatie enz ook lijkt me ?
Ja lekker handig als je al belt...quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef sjampoeh het volgende:
je ken um op een andere netwerk zetten he
John wil Richard bellen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef sjampoeh het volgende:
je ken um op een andere netwerk zetten he
Eenmanszaakquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
KVK:
Neem een identiteitsbewijs mee en je inschrijving zal bekeken worden door een van de adviseurs. Als alle gegevens kloppen en de naam van je nieuwe bedrijf is uniek, dan ben je 5 minuten later de eigenaar van een eenmanszaak. De kosten zijn eenmalig 50 euro.
Nouja, je wordt geacht een aantal standaard zaken in te vullen, zodat je bedrijfje juridsch onder de juiste takken wordt ondergebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel met een ondernemingsplan, dit is echt ook verplicht.
utopia bvquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Ander topic misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef Silves het volgende:
Iemand zegt dat er een intervieuw is geweest met john de Mol, dat Ut 1 te snel groeide en te snel luxe was, en nu dit een stuk langzamer gaat worden,,iemand dit ook gehoord????
En meej zun alle naar de notarisquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouja, je wordt geacht een aantal standaard zaken in te vullen, zodat je bedrijfje juridsch onder de juiste takken wordt ondergebracht.
Op een ondernemingsplan wordt je niet afgewezen.
Trouwens het gaat hier over een B.V. Dan moet je 50k euro in depot doen (mag er direct weer uit)
Dat betaald John dus ook eventjes voor ze.
welneequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
en niemand van de bewoners kan een rekening openen op naam van die BV.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouja, je wordt geacht een aantal standaard zaken in te vullen, zodat je bedrijfje juridsch onder de juiste takken wordt ondergebracht.
Op een ondernemingsplan wordt je niet afgewezen.
Trouwens het gaat hier over een B.V. Dan moet je 50k euro in depot doen (mag er direct weer uit)
Dat betaald John dus ook eventjes voor ze.
Haha ja. nog een paar duizend die je niet terug krijgtquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
En meej zun alle naar de notaris
Dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een bullshit dit allemaal weer
man man man kansloos
vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Haha ja. nog een paar duizend die je niet terug krijgt
Kortom, dit script gaat nergens over en de inwoners snappen er geen bal van.
Was op de krant van ut..gisteren op tv geweest ofzo..maar dat verklaard de langzame start..met langzame deelnemers.quote:
Ik heb dit wel begrepen. Maar ja dat was natuurlijk ook wel een beetje zijn eigen schuld door ze gelijk te spekken met 30.000 euro in de pot.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef Silves het volgende:
Iemand zegt dat er een intervieuw is geweest met john de Mol, dat Ut 1 te snel groeide en te snel luxe was, en nu dit een stuk langzamer gaat worden,,iemand dit ook gehoord????
of georgioquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze moeten de vader van Lot bellen,die weet alles van BV`s.
Dan heb je nog kans dat je de loterij wint ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze moeten de vader van Lot bellen,die weet alles van BV`s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |