Dan gaat Jessie Mike pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Ron Blaauw.quote:
Eens......quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Wel een mooie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik twijfelde om eenmalig te openen met 'Vegan uit de pan voor Adriaan' . Gelukkig was je me voor FF![]()
Dat is ook een goede maaltijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Zegt wiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Yup. Meer dan die wijvenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaar
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.
En maakt wat de 1 wil belangrijker dan wat de ander wil? Bovendien pakt iedereen wat ze willen. Brendon heeft een. Chocoreep op zak voor zichzelf, jessie en Mika snaaien ook stiekem samen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.
Wacht maar tot er een roker daar gaat wonen, dan is het pas janken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.
Dat is dus het mooie van Utopia iedereen de ruimte laten. Samenleven en leren van elkaar en ook van elkaars fouten. Waarom meteen hele vete's, maar goed dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En maakt wat de 1 wil belangrijker dan wat de ander wil? Bovendien pakt iedereen wat ze willen. Brendon heeft een. Chocoreep op zak voor zichzelf, jessie en Mika snaaien ook stiekem samen.
Er zitten rokers, maar geen geld voor peukenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een roker daar gaat wonen, dan is het pas janken.
Ja de nieuwe is een roker en een drinker, kan niet wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja roken er zat die Jeffrey ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zitten rokers, maar geen geld voor peuken![]()
Ligt niet aan jou,het begrip en het gunnen is op het moment ver te zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van Utopia iedereen de ruimte laten. Samenleven en leren van elkaar en ook van elkaars fouten. Waarom meteen hele vete's, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Ja maar dat iedereen gooit het op zijn vegan zijn. Hij wil gewoon wat eten als hij daar zin in heeft, net als de rest. Wat maakt hem anders dan een brendon die stormen een reep chocola opvreet?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.
En daarom wss ook niet te genieten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn er wel gelijk een zooi van het roken af zo
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar dat iedereen gooit het op zijn vegan zijn. Hij wil gewoon wat eten als hij daar zin in heeft, net als de rest. Wat maakt hem anders dan een brendon die stormen een reep chocola opvreet?
En dat is een persoonlijke vendette tegen iemand. Omdat je iemand niet mag mag die niks en de rest wel. Ik heb het ook niet zo op hem maar ik hou niet van oneerlijkheidquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.
Maar je stoort je niet aan de rest, zoals die Sanne?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Het leuke is, maakt mij geen moer uit, ik mag A3 zijn karakter gewoon niet.
En meer eetlust.quote:
Vreselijk ja, een veganquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
gaat om of je een groepsmens bent, of alleen ikke ikke ben vega..daarom doe ik dit.
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar je stoort je niet aan de rest, zoals die Sanne?
Fora.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.
Er zitten 'rokers'.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:22 schreef Sway- het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zitten rokers, maar geen geld voor peuken![]()
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Silves het volgende:
Zo na een morgen zeiken om het eten, verwachten ze zaterdag mensen met medelij, en hoppa weer een maand vooruit met waren..
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)quote:
Was die Adriaan ook een blower?quote:
Handig , geen gezeik meer over repen en zakjes lijnzaadquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ik
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was die Adriaan ook een blower?
forums of fora.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Stoor me aan iedereen..dit is utopia, vandaar al die fora,s met de kans om je te uiten.
Ja maar niet fora's.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Silves het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Fora dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Silves het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was die Adriaan ook een blower?
Jammer, ik vind producten (dat ruilgebeuren) van bezoekers leuker dan dat ze zelf bestellen. Want daar hebben ze verder geen invloed op.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Alleen geld mogen ze brengen, dacht ik
Ik zou het niet weten eigenlijk. Was iig geen type voor daar. Zou het 3e kind inmiddels al onderweg zijnquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.
Ben benieuwd wat voor zaadjes hij geplant heeftquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Als hij er uitkomt gaat hij als eerste naar de coffeeshop.
Gisteren werd er al één met een fles drank 'toegelaten'.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de rokers die ook daar willen roken en van het geld sigaretten kopen
Dit was mooi ja. "ik wil gewoon naar huis, ik mis gewoon het roken". Niks over zn kinderen gezegd die soepkip.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op TV leek het , als ik mijn vriendin mag geloven, dat Silvio naar huis ging omdat hij niet kon/ mocht roken.
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jammer, ik vind producten (dat ruilgebeuren) van bezoekers leuker dan dat ze zelf bestellen. Want daar hebben ze verder geen invloed op.
Hij komt uit Appelscha,daar zit een heel bekende kweker.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor zaadjes hij geplant heeft
Ruilen willen ze niet meer,alleen maar cash.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissie
Hij steekt die kistjes maar in zijn reet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil nu al 25 euro voor de kistjes vragen.
Brandhoutquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij steekt die kistjes maar in zijn reet.
Splinters.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen kistje willen. Maar vind het wel leuk om te zien waar mensen allemaal mee aankomen dragenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik zit me nu te bedenken wat ik zou willen ruilen voor een kissie
quote:
zelfde plek of ergens anders op terrein met beter bereikquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:40 schreef Silves het volgende:
Lig dubbel hier..maar ze gaat terug bellen.
LIever niet, dit is veel leuker.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
Wanneer komt daar eens een goede zendmast?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |