Transfagarasan gaan wij volgend jaar doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transfă;gărășan
Deze wil ik volgend jaar gaan doen.
Maakt mij niet veel uit, zij heeft klachten met haar knieën. Doe het dus voor haarquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Heel goed.
Nou ja nog beter was als je het zelf had gewild, maar toch.
Ah, netjes!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit, zij heeft klachten met haar knieën. Doe het dus voor haar
Ja ik ook. September waarschijnlijk. Heen via Oostenrijk en Hongarije, Zwarte Zee aantikken en dan via de Balkan terug.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:10 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Transfagarasan gaan wij volgend jaar doen.
Het gaat nog druk worden op die weg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik ook. September waarschijnlijk. Heen via Oostenrijk en Hongarije, Zwarte Zee aantikken en dan via de Balkan terug.
Daarom typ ik begin september ook 'vermijd snelwegen' in als ik mijn autovakantie begin. Richting Oost-Duitsland, dan naar beneden naar Oostenrijk en Süd Tirol. Terug via Zwitserland en het laatste weekend ga ik in de Eifel naar de DTM kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het gaat nog druk worden op die weg.
Hoezo een automaat? Haha.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Vanavond een andere auto gekocht, mijn vriendin wilde graag een automaat.
Het is (natuurlijk) weer wat Frans geworden, een Citroën Xsara 5-deurs in de Exclusive uitvoering. Wel wat mankementen maar heb niet het idee dat het hele erge dingen zijn.
Mooie auto, gefeliciteerd!! Veel plezier gewenstquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Vanavond een andere auto gekocht, mijn vriendin wilde graag een automaat.
Het is (natuurlijk) weer wat Frans geworden, een Citroën Xsara 5-deurs in de Exclusive uitvoering. Wel wat mankementen maar heb niet het idee dat het hele erge dingen zijn.
Vriendin heeft wat lichamelijke issues waardoor koppelen in de file pijnlijk is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo een automaat? Haha.
Wel een stuk groter dan een 206.
Dankjewel! Het is een hele fijne auto, niet perfect maar daar was de prijs ook naar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie auto, gefeliciteerd!! Veel plezier gewenst
Heerlijk een automaat!
Lekker comfortabel en ruim ook denk ik?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dankjewel! Het is een hele fijne auto, niet perfect maar daar was de prijs ook naar.
Vergeleken met wat ik ooit heb gehad is het een comfortabele en ruime auto ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lekker comfortabel en ruim ook denk ik?
Heb je een benzine of een diesel?
Lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ik ooit heb gehad is het een comfortabele en ruime auto ja.
Het is een benzine, een 1.6 16v.
Kan zijn dat het niet in het boekje gezet is. Even de riem zelf bekijken als je het niet vertrouwt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Onafhankelijk bovag garage.
Niet alles is met dezelfde pen, kleur of handschrift geschreven.
En er staan ook verschillende stempels in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |