abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192934745
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Goed man,niks te klagen
Valt inderdaad mee gelukkig.
pi_192935248
Mogen we vandaag tot 4:30 eten in Breda?
  maandag 4 mei 2020 @ 04:46:56 #228
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192935362
Is dit echt waar? Hebben jullie in je eigen gezin niet de vrijheid om ervoor te kiezen om niet mee te doen? Met andere woorden: word je gedwongen?

"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192941925
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 04:46 schreef Tyr80 het volgende:
Is dit echt waar? Hebben jullie in je eigen gezin niet de vrijheid om ervoor te kiezen om niet mee te doen? Met andere woorden: word je gedwongen?

Sociale controle, je doet het. Doe je het niet, oordelen mensen over je. Simpel.
pi_192942012
Je wordt niet gedwongen maar het wordt van je verwacht. ;)
  maandag 4 mei 2020 @ 14:52:23 #231
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192942042
Oh gelukkig.

Schrok er wel van dat het echt geschreven staat dat je het er vanaf het 7e jaar in mag slaan. Dat is toch nooit een overtuigende methode...
pi_192942261
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Tyr80 het volgende:
Oh gelukkig.

Schrok er wel van dat het echt geschreven staat dat je het er vanaf het 7e jaar in mag slaan. Dat is toch nooit een overtuigende methode...
Er zijn mensen die dat wel doen en mensen die dat niet doen. Je begrijpt zelf ook wel dat niet alle moslims gelijk handelen.
  maandag 4 mei 2020 @ 15:23:43 #233
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192942449
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:08 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Er zijn mensen die dat wel doen en mensen die dat niet doen. Je begrijpt zelf ook wel dat niet alle moslims gelijk handelen.
Andere discussie, maar hoe dan ook, succes met het vasten allemaal!
pi_192942781
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 03:26 schreef JoshCampbell het volgende:
Mogen we vandaag tot 4:30 eten in Breda?
Ff de pagina opslaan, jonguh! :s)

https://www.namaztakvimi.com/hollanda/breda-ezan-vakti.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192942950
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Tyr80 het volgende:
Oh gelukkig.

"Er in.mag slaan"? Nee. Op speelse wijze wordt het aangeleerd. Zo was er laatst op Turkse tv een kookprogramma waar er ook een kindje hun ouders helpt bij het koken en die was ook ook aan het "vasten" maar hij zat wel ondertussen stukjes kip te eten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192949893
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen overleden van de honger?
[..]

Klopt..hoe gaat het verder,nog een beetje vol te houden?
Al hamdollilah, kan niks anders zeggen. Wat een zegening om überhaupt weer te mogen mee doen aan de Ramadan. En bij jou?
pi_192952641
Ff serieus. Een radiozender verwijten dat ze muziek draaien? En dan vervolgens mensen bedreigen met de dood? Hoe sneu/ziek in je hoofd kan je zijn? Voorbeeldige vertegenwoordigers van de deen zijn zijn wij moslims hier in Nederland.

FunX schrapt radioshow Ramadan Late Night na doodsbedreigingen

Radiozender FunX stopt met het uitzenden van het programma Ramadan Late Night. Daartoe is besloten nadat meerdere medewerkers doodsbedreigingen hadden ontvangen.
-Rabia Al-Basri
pi_192953029
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 21:53 schreef Mahra het volgende:

[..]

Al hamdollilah, kan niks anders zeggen. Wat een zegening om überhaupt weer te mogen mee doen aan de Ramadan. En bij jou?
Mooi zo,ook goed alhamdullilah.. heb je voorgaande edities niet gevast dan?
pi_192953035
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:53 schreef Slayage het volgende:
Ff serieus. Een radiozender verwijten dat ze muziek draaien? En dan vervolgens mensen bedreigen met de dood? Hoe sneu/ziek in je hoofd kan je zijn? Voorbeeldige vertegenwoordigers van de deen zijn zijn wij moslims hier in Nederland.

Radiozender FunX stopt met het uitzenden van het programma Ramadan Late Night. Daartoe is besloten nadat meerdere medewerkers doodsbedreigingen hadden ontvangen.

Je kan ook gewoon niet luisteren idd.

Maar denk dat het wat opgeblazen wordt,zie “maar”2 bedreigingen van kansloze snotneuzen
  dinsdag 5 mei 2020 @ 07:33:04 #240
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192953782
quote:

Maar die bedreiger vast wel, dus hij is een vrome moslim hmdl. ;( :r
Protège moi de mes désirs.
pi_192954635
Al Koran uitgelezen? Probeer elke dag een flinke stuk te lezen.
pi_192958889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 02:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mooi zo,ook goed alhamdullilah.. heb je voorgaande edities niet gevast dan?
Ik vast al meer dan 16 jaar, joh. Neemt niet weg dat het een zegening is om Ramadan te moge meemaken.
pi_192958959
quote:

Idioot. Hoe ziek ben je in je hoofd?
pi_192965925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:01 schreef Mahra het volgende:

[..]

Ik vast al meer dan 16 jaar, joh. Neemt niet weg dat het een zegening is om Ramadan te moge meemaken.
Ahh op die manier,ik interpreteerde “weer mee te mogen meedoen” verkeerd..
We zitten alweer bijna op de helft :{ ,doe je na ramadan ook shawal vasten ? Dan houden we dit topic wat langer in leven
pi_192965935
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:06 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Idioot. Hoe ziek ben je in je hoofd?
Mietje man, je gaat toch niet kappen met je show vanwege een paar snotneuzen
pi_192978386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ahh op die manier,ik interpreteerde “weer mee te mogen meedoen” verkeerd..
We zitten alweer bijna op de helft :{ ,doe je na ramadan ook shawal vasten ? Dan houden we dit topic wat langer in leven
Tijd vliegt. Yes, ik vast al jaren shawal. Tbarke Allah hliek.
pi_193007876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:54 schreef Mahra het volgende:

[..]

Tijd vliegt. Yes, ik vast al jaren shawal. Tbarke Allah hliek.
💪🏼
pi_193266101
Laylatul Qadr mubarak nog allemaal hé
pi_193269605
En alweer de laatste dag
-Rabia Al-Basri
pi_193283965
En ramadan is gone. Eid mübarek allen. En niet meteen de hele dag schransen morgen ;)
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')