quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij is daar al mee gekapt. uitgegooid vanwege erg matige columns.
Ik heb ook wel minder gehad hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die Nober krijgt er een stijf stukje pener van volgens mij.
Vanaf volgende week.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef Martinello het volgende:
Ik dacht dat Gijp en Derksen er op ma, wo en vr waren. Blijkbaar niet dus.
Als het WK begint welquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef Martinello het volgende:
Wel. Behalve deze week.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef Martinello het volgende:
Volgende weken. Deze week alleen op MA en VRIJ.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef Martinello het volgende:
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen lekker scharen in de kleedkamer.
boh boh boh stukje clitquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal potten ja.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die mensen dat dan wel lezen (lol)quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het mag wel even in de OP wanneer Johan en co er zitten want ik ben die vragen spuugzat.
Maar dan kun je ze wel terecht wijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die mensen dat dan wel lezen (lol)
Half jaar geleden voor het laatst peukie genomen, had wel veel gezopenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef JanCees het volgende:
Als ik wil roken dan ROOK IK
HANDEN AF VAN MIJN PEUKEN
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
We hebben meer Angela de Jongs nodig.
Dat ben je dus net zoveel posts kwijt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze wel terecht wijzen.
komt voor elkaarquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het mag wel even in de OP wanneer Johan en co er zitten want ik ben die vragen spuugzat.
Vertel mij eens waarom.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
We hebben meer Angela de Jongs nodig.
Ja idd wie is die Angela dan? Die heeft toch nooit verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wat stelt die Angela dan voor dan? Ooit Slimste mens gewonnen en verder?
Weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja idd wie is die Angela dan? Die heeft toch nooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik ben Zwitserland in deze.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:59 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die tegen Angela is is voor Humberto
namen en rugnummers
Famke Louisequote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Wie denkt dat Nederland wereldkampioen wordt?"
In Humberto's hoofd is het altijd Sesamstraat.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef Szura het volgende:
Humberto is een gladde aal die veel teveel in zichzelf gelooft
Omdat ze het WK niet zo boeiend vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef Merkie het volgende:
Waarom gaat dit programma 80% van de tijd over RTL zelf.
Wel twee knappe dochters meegenomen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Verbeek de man die overal met ruzie ontslagen wordt gaat het over televisie teams hebben jaaaaaa
Hij spreekt ons toe alsof we net een grote bah hebben gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Humberto's hoofd is het altijd Sesamstraat.
En het WK nog niet eens begonnen is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze het WK niet zo boeiend vinden.
Lukie Linkquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:01 schreef Martinello het volgende:
Luuk Ikink moet weer aan de beademing.
Er is een WK toegewezen vandaag en de bondscoach van een van de favorieten ontslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En het WK nog niet eens begonnen is.
Denken dat ze een neuk gevenquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een WK toegewezen vandaag en de bondscoach van een van de favorieten ontslagen.
Voldoende nieuws.
Verbeek durft niet meer over straat sinds hij even dacht de Keizer van de Grolsch Veste te worden. Arme man.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Verbeek is een beetje zielig . Dat zachte bange toontje is veelzeggend .
Ik voel me gediscrimineerd door zijn "witte" uitspraak. Waar zijn de voorgedrukte aangiften formulieren?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Prem die iemand import-Nederlander noemt. (lol)
Klopt wat je zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een WK toegewezen vandaag en de bondscoach van een van de favorieten ontslagen.
Voldoende nieuws.
Ik vind dat heerlijk.quote:
Ja dan moeten ze wel kappen met het analyseren van RTL-programma's waar niemand een neuk om geeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt.
Al is tijdens het WK altijd meer nieuws natuurlijk.
Once you go blacked...quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:04 schreef KingRoland het volgende:
ze zijn allebei blacked trouwens jongens
Hopelijk slaagt die er wel in om een fatsoenlijke blokhut te bouwen voor zijn vermakelijke dochtertjequote:Op woensdag 13 juni 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verbeek durft niet meer over straat sinds hij even dacht de Keizer van de Grolsch Veste te worden. Arme man.
Jackie Kennedy, Jackie Collins, komt vaker voor.quote:
Zijn vriendin is ook wel typisch.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk slaagt die er wel in om een fatsoenlijke blokhut te bouwen voor zijn vermakelijke dochtertje
Type dat geen make-up opdoet en alleen met mannen omgaatquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zijn vriendin is ook wel typisch.
Van ?quote:
Op de radio is hij wel sterk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Zonder Derksen en in mindere mate vd Gijp stelt Wilfred ook niet echt veel voor.
Bij AZ heeft hij prima werk geleverd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is weer niet gelukt
Ook niet bij Feyenoord, AZ en Bochum
Die hebben zichzelf opgeblazen met vuurwerkquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef KingRoland het volgende:
al die mensen die voor twente waren hier
zijn die allemaal verdwenen ofzo na degradatie
Ook oneervol door de achterdeur getrapt . En dat overkomt hem eigenlijk heel vaakquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij AZ heeft hij prima werk geleverd.
Zitten nog steeds in een rouwproces.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef KingRoland het volgende:
al die mensen die voor twente waren hier
zijn die allemaal verdwenen ofzo na degradatie
Dan wordt hij waarschijnlijk de volgende bondscoach.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is weer niet gelukt
Ook niet bij Feyenoord, AZ en Bochum
Dat was wel genot met Earnie bij VI aan tafelquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook oneervol door de achterdeur getrapt . En dat overkomt hem eigenlijk heel vaak
Heeft hij zelf gedaan de wijsneusquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, als je rechten studeert ben je slim Genee?
Gijp en Derksen zijn daar heel snel klaar mee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Met z’n Arjen Lubach imitatie
Die zag de bui al aankomen dus gelijk maar in baan in Philly geregeldquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was wel genot met Earnie bij VI aan tafel.
Zit nu alweer bij de Amerikaanse Voetbalbond.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zag de bui al aankomen dus gelijk maar in baan in Philly geregeld
TOETEREN TOETERENquote:
Heeft Putin wel een vraag gesteld, dan ben je een eindbaasquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Bart is een beetje gay
Zo kapot getrapt worden in een steegje
De meest frustrerende baan in de Amerikaanse sportquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit nu alweer bij de Amerikaanse Voetbalbond.
Engelse clubs met geld teveel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er nu 25 Miljoen betalen voor ene speler bij een subtopclub in NLOnze Iraanse vriend blijft dus bij AZ komend jaar
Rare opmerking als Tottenham al 20 miljoen voor Vincent Janssen betaalt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er nu 25 Miljoen betalen voor ene speler bij een subtopclub in NLOnze Iraanse vriend blijft dus bij AZ komend jaar
Wordt een beetje obsessief inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hele tijd Humberto noemen is redelijk calimero
Dat is dan ook wel weer zo. Maar ze zullen er toch wel van geleerd hebben ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rare opmerking als Tottenham al 20 miljoen voor Vincent Janssen betaalt.
30 miljoen voor Klaassen een jaar erna.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo. Maar ze zullen er toch wel van geleerd hebben ?
Victor Reinierquote:
Waarom niet? Als men wil roken laat ze tochquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Rooklobby![]()
Ordinaire man zeg. Hier je geld mee verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |