abonnement Unibet Coolblue
pi_179768760
zn 3 maand geleden is mijn vriend vreemd gegaan en is onze relatie van 4 jaar verbroken. Nu heeft die dus een relatie met het meisje waar die mee vreemd is gegaan.

Op dit moment ben ik aan het wennen aan single zijn en bevalt het me goed. Nu zit ik dan met mijn ex nog op school en zijn nieuwe vriendin en als ik hem tegen kom gaat die continu naar me kijken(van zijn telefoon naar mij) daarnaast zoekt zelf de nieuwe vriendin mij op! Ook vraagt die mensen die ik ken of ik nog met ze omga.

Heeft iemand enig idee wat de in zijn hoofd omgaat dat die continu mij in de gaten houd en dat zelf zijn vriendin me opzoekt. Hij heeft er tenslote voor gekozen om er met een ander vandoor te gaan.
pi_179768791
Triotje?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179768825
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:43 schreef halfway het volgende:
Triotje?
nou nee🤣 ben blij dat ik van hem af ben
pi_179768931
Wat boeit het wat in zijn hoofd rondgaat? Hij is vreemd gegaan, trek je eigen lijn en negeer die ezel. Als hij je in de gaten houd dan zal er nog wel wat van gevoelens spelen, wil je hem raken dan gewoon negeren en met de neus hoog langs hem lopen, zal hij gek van worden. En dan zoek jij je iets beters.
pi_179768975
Misschien moet je je ex wat minder in de gaten gaan houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179768981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:45 schreef 123hulp het volgende:

[..]

nou nee🤣 ben blij dat ik van hem af ben
En wat zei hij toen je dat face to face vertelde?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179769136
Wat boeit het wat er in zijn hoofd omgaat.
pi_179769142
ik denk niet dat ik het duidelijk heb uitgelegt. Als ik ergens ga staan moet hij opeens ook 5 meter op afstand gaan staan.

en ik word gewoon achterna gelopen door die vriendin. Dat is gewoon zo irritant, omdat ik gewoon verder wil.
pi_179769155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:02 schreef 123hulp het volgende:
ik denk niet dat ik het duidelijk heb uitgelegt. Als ik ergens ga staan moet hij opeens ook 5 meter op afstand gaan staan.

en ik word gewoon achterna gelopen door die vriendin. Dat is gewoon zo irritant, omdat ik gewoon verder wil.
En wat zeiden ze toen jij hen vertelde dat je dit niet fijn vindt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179769175
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En wat zeiden ze toen jij hen vertelde dat je dit niet fijn vindt?
dat is het, dan lopen ze snel weg. Dat meisje heeft zelf met mijn klasgenoten geappt omdat ze me wilt opzoeken in de klas.
pi_179769217
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:04 schreef 123hulp het volgende:

[..]

dat is het, dan lopen ze snel weg. Dat meisje heeft zelf met mijn klasgenoten geappt omdat ze me wilt opzoeken in de klas.
En hoe zou je ervoor kunnen zorgen dat jouw boodschap toch overkomt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 juni 2018 @ 20:27:37 #12
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179769741
Dit heeft niets met zijn mannenbrein te maken, je ex is gewoon een lul ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door LordHorusNL op 13-06-2018 20:35:48 ]
pi_179769979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef LordHorusNL het volgende:
Dit heeft niets met zijn mannenbrein te maken, je ex is gewoon een lul ;)
ja dat ook
pi_179770066
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En hoe zou je ervoor kunnen zorgen dat jouw boodschap toch overkomt?
Ik denk dat die boodschap al over moet zijn gekomen want ik dor gewoon mijn ding, negeer ze gewoon en daarnaast vind ik het ook we zijn geen 15 meer ga door met je leven en ga lekker hand in hand lopen ofzo.
pi_179770219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:04 schreef 123hulp het volgende:

[..]

dat is het, dan lopen ze snel weg. Dat meisje heeft zelf met mijn klasgenoten geappt omdat ze me wilt opzoeken in de klas.
Waarom? Bedreiging?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179770267
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef 123hulp het volgende:

[..]

Ik denk dat die boodschap al over moet zijn gekomen want ik dor gewoon mijn ding, negeer ze gewoon en daarnaast vind ik het ook we zijn geen 15 meer ga door met je leven en ga lekker hand in hand lopen ofzo.
Waarom dan dit topic, als je hem zo goed kunt negeren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179770591
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom dan dit topic, als je hem zo goed kunt negeren?
omdat ik me dood erger dat die steeds wil laten merken dat die er is. Dat die heletijd in me oog hoek gaat staan. dus ik vraag me gewoon af wat er in godsnaam in iemands hoofd moet omgaan om zo te doen terwijl hij vreemd is gegaan. daarnaast snap ik die nieuwe vriendin helemaal niet.
pi_179770832
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:01 schreef 123hulp het volgende:

[..]

omdat ik me dood erger dat die steeds wil laten merken dat die er is. Dat die heletijd in me oog hoek gaat staan. dus ik vraag me gewoon af wat er in godsnaam in iemands hoofd moet omgaan om zo te doen terwijl hij vreemd is gegaan. daarnaast snap ik die nieuwe vriendin helemaal niet.

Dus je bent er ontzettend mee bezig eigenlijk.
Wat niet vreemd is, als hij zo bij je in de buurt blijft. En waarschijnlijk merkt hij ook dat hij effect op je heeft en moedigt hem dat aan zijn gedrag vol te houden.

Maar wat heb je aan theoriën over wat er mogelijk in zijn hoofd zou kunnen omgaan? Is het niet handiger om te kijken naar manieren om hem te negeren, zodat je geen last meer ervaart van zijn gedrag? En dus hem en zijn nieuwe vriendin écht kunt negeren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179771535
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus je bent er ontzettend mee bezig eigenlijk.
Wat niet vreemd is, als hij zo bij je in de buurt blijft. En waarschijnlijk merkt hij ook dat hij effect op je heeft en moedigt hem dat aan zijn gedrag vol te houden.

Maar wat heb je aan theoriën over wat er mogelijk in zijn hoofd zou kunnen omgaan? Is het niet handiger om te kijken naar manieren om hem te negeren, zodat je geen last meer ervaart van zijn gedrag? En dus hem en zijn nieuwe vriendin écht kunt negeren?
je hebt een punt dat ik er mee bezig ben als hij bij mij in de buurt is. Ik doe gewoon mijn ding en negeer hem echt dus denk niet dat die merkt dat het effect heeft op mij dat die zo doet.

ik vraag me gewoon af waarom die maar door blijft gaan en me niet met rust laat en die vriendin van hem dus ook niet. Nu heb ik bijna 10 weken vakantie dus zie ik hem ook niet meer.

Maar vraag me gewoon af waarom ik hem nog zo bezighoud.
pi_179771693
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:45 schreef 123hulp het volgende:

[..]

nou nee🤣 ben blij dat ik van hem af ben
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:41 schreef 123hulp het volgende:
en is onze relatie van 4 jaar verbroken.
Gooi jezelf dan weg man.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179771758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:45 schreef ITrade het volgende:

[..]


[..]

Gooi jezelf dan weg man.
?? ja zou ik doen
pi_179772207
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:47 schreef halfway het volgende:

[..]

Waarom? Bedreiging?
ik heb echt geen idee, ik doe gewoon me eigen ding ik zeg geen slechte dingen over hun of iets. Daarom ook dat ik dit scheef. Waarom zijn hun zo veel bezig met mij? terwijl ik gewoon me eigen ding doe en het stoort me gewoon dat ze allebij me eigenlijk niet met rust laten
pi_179773797
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:41 schreef 123hulp het volgende:
zn 3 maand geleden is mijn vriend vreemd gegaan en is onze relatie van 4 jaar verbroken. Nu heeft die dus een relatie met het meisje waar die mee vreemd is gegaan.

Op dit moment ben ik aan het wennen aan single zijn en bevalt het me goed. Nu zit ik dan met mijn ex nog op school en zijn nieuwe vriendin en als ik hem tegen kom gaat die continu naar me kijken(van zijn telefoon naar mij) daarnaast zoekt zelf de nieuwe vriendin mij op! Ook vraagt die mensen die ik ken of ik nog met ze omga.

Heeft iemand enig idee wat de in zijn hoofd omgaat dat die continu mij in de gaten houd en dat zelf zijn vriendin me opzoekt. Hij heeft er tenslote voor gekozen om er met een ander vandoor te gaan.
Welke leeftijd zijn jullie?
pi_179783492
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welke leeftijd zijn jullie?
ik zelf ben 20 en hij en dat meisje zijn allebij 18
pi_179783704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:45 schreef 123hulp het volgende:

[..]

nou nee🤣 ben blij dat ik van hem af ben
Maar toch is hij degene die de relatie heeft verbroken maar jij bent blij dat je van hem af bent>?
pi_179783724
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef 123hulp het volgende:

[..]

Ik denk dat die boodschap al over moet zijn gekomen want ik dor gewoon mijn ding, negeer ze gewoon en daarnaast vind ik het ook we zijn geen 15 meer ga door met je leven en ga lekker hand in hand lopen ofzo.
Je spreekt wel alsof je 15 bent.
pi_179783987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Maar toch is hij degene die de relatie heeft verbroken maar jij bent blij dat je van hem af bent>?
ja ging eerst helenaal vooraf dat die zei dat die depressief was en dat die ruimte wou en toen hebben we samen besloten het uit te maken. Dat wou die eigenlijk niet dus na dat het uit was hadden we eigenlijk een pauze. Maar hij ging al met dat meisje toen we nog wat met elkaar hadden.

in het begin was het wel moeilijk voor me maar ben nu blij dat ik van hem af ben omdat ik nu pas merk hoeveel ik heb opgegeven voor hem (hobbys en vrijetijd enz) Dus nu ben ik blij dat voorbij is.
pi_179783997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Je spreekt wel alsof je 15 bent.
oke?
pi_179784203
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:39 schreef 123hulp het volgende:

[..]

oke?
Wil je daten?
pi_179785402
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef 123hulp het volgende:

[..]

ik zelf ben 20 en hij en dat meisje zijn allebij 18
Ben jij dan niet bijna klaar met de opleiding?
pi_179786091
Ga niet teveel aan jezelf twijfelen, als je 18/20 bent wil je gewoon ook experimenteren. Sommige mensen geloven in een relatie en weten wat ze willen, andere zijn impulsief en zoekend totdat ze fouten maken en pas weten wat het beste voor hun is.

Maak je niet te druk over wat, hoe en waar hij is en denkt. Achter je rug wordt toch wel gesproken of dingen over de relatie wel eens verteld.

Als je met twijfels zit of iets zit dwars, vraag het hem en verwacht niet altijd antwoord of vraag aan een vriend van hem.

Succes.
pi_179796288
Waarom vraag je haar niet gewoon wat ze wil? Je kunt haar bellen toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2018 00:14:13 ]
pi_179796607
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:04 schreef 123hulp het volgende:

[..]

dat is het, dan lopen ze snel weg. Dat meisje heeft zelf met mijn klasgenoten geappt omdat ze me wilt opzoeken in de klas.
Heb je ze daadwerkelijk aangesproken en gezegd dat je het vervelend vindt wat ze doen?

Je zegt dat dat meisje met je klasgenoten heeft geappt omdat ze je wil opzoeken in de klas. Waarom loop je niet gewoon naar haar toe als je haar ziet en vraag je waarom ze je zoekt?
pi_179800019
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je ze daadwerkelijk aangesproken en gezegd dat je het vervelend vindt wat ze doen?

Je zegt dat dat meisje met je klasgenoten heeft geappt omdat ze je wil opzoeken in de klas. Waarom loop je niet gewoon naar haar toe als je haar ziet en vraag je waarom ze je zoekt?
Omdat ikzelf alles al heb afgesloten en gewoon mijn eigen ding doe. Dat meisje is zo aggresief tegen over mij (geen idee waarom,ik ken haar niet)dat je de geen normaal gesprek mee kan voeren dus dan word het alleen maar een scene.

Mijn ex heeft me overal op geblokkeerd omdat dat beter was vond hij. Maar hij houd me contine in de gaten als ik in dezelfde ruimte ben met hem. Ik ga dan ook niet vragrn waarom die zo doet. Dit omdat hij alleen met dat meisje loopt en daarnaast heb ik de al ren punt achtergezet.

Daarom deze topic, het is niet dat ik hem terug wil of iets. Snap alleen niet dat wanneer iemand vreemd gaat en dus zelf besluit met iemand anders verder te gaan nog zo bezig is met zijn ex.
pi_179801585
Wat heeft dit met een mannenbrein te maken?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:04:55 #36
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179801950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:43 schreef Deckard het volgende:
Wat heeft dit met een mannenbrein te maken?
Niets.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')