Waarom moet je daar een Nederlands team voor hebben (dat bovendien voor de helft uit geïmporteerde negers bestaat)?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:45 schreef wcborstel het volgende:
Alleen de gezelligheid in de kroeg of het met een groep naar het Nederlands team kijken maakt het enigszins draagbaar om naar die trage, saaie sport te kijken. Zonder Nederland is er dus helamaal geen zak aan.
Je bedoelt landen als Iran en Australië? Juistquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom moet je daar een Nederlands team voor hebben (dat bovendien voor de helft uit geïmporteerde negers bestaat)?
Je kunt toch ook prima met z'n allen naar een wedstrijd van 2 top teams gaan kijken? Dan is het ook niet zo saai en traag.
Nee ik heb het over toppers, niet alles is boeiend natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bedoelt landen als Iran en Australië? Juist
Omdat je dan nog de soort van spanning hebt dat je wil dat er iemand scoort en wint. Want ook op topniveau is voetbal an sich maar een traag en saai spelletje.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom moet je daar een Nederlands team voor hebben (dat bovendien voor de helft uit geïmporteerde negers bestaat)?
Je kunt toch ook prima met z'n allen naar een wedstrijd van 2 top teams gaan kijken? Dan is het ook niet zo saai en traag.
Je kan er ook niets aan doen dat je een slaaf van de maatschappij bent.quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:06 schreef Kluun1985 het volgende:
Jaaaa morgen!!!!
Fok ik werk tot fokking 17:00 dus mis de opening en openingswedstrijd. FML!!! Ik mis de wedstrijden op vrijdag ook, want dan werk ik tot fokking 19:00. Blijft het weekend over.
Leve het werkeloosheidsparadijs. Jaloers op alle werklozen...
Ik geef geen kut om voetbal en kijk liever een goeie actiefilm.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:39 schreef Hyaenidae het volgende:
voor amateurvoetbal zet ik de tv niet aan.
Maar dan is jouw redenatie per definitie onzin. Als je alleen topduels wilt zien dan moet je eigenlijk alleen de knock-out fase kijken. Heb je het schema gezien? 80% is onderkant Eredivisie niveau.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik heb het over toppers, niet alles is boeiend natuurlijk.
Maar dat zijn wedstrijden met NL ook niet.
Gewoon ziek melden man, doe ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:06 schreef Kluun1985 het volgende:
Jaaaa morgen!!!!
Fok ik werk tot fokking 17:00 dus mis de opening en openingswedstrijd. FML!!! Ik mis de wedstrijden op vrijdag ook, want dan werk ik tot fokking 19:00. Blijft het weekend over.
Fixedquote:
fok man!!!quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:06 schreef Kluun1985 het volgende:
Jaaaa morgen!!!!
homoquote:Op donderdag 14 juni 2018 02:32 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind voetbal sowieso al niet boeiend. 22 man die wat achter een bal aan rennen en proberen hem van richting te veranderen. Een schildpaddenrace is nog interessanter.
Impopulaire mening, /care
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |