quote:
Is havermout een bietje te vreten ja?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef spiritusbus het volgende:
Heb het met name rond 11:30. Dan is m'n bak havermout van 7:00 uur wel redelijk verteerd.
Jij bent 16 maanden oud?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef spiritusbus het volgende:
Heb het met name rond 11:30. Dan is m'n bak havermout van 7:00 uur wel redelijk verteerd.
Qua smaak moet je er van houden, maar ik krijg het beter weg dan brood.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Is havermout een bietje te vreten ja?
Ik ontbijt nu met brood, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet te kanen 's ochtends. Het liefst eet ik niets, maar dat is eigenlijk ook geen optie...
Omdat het vult zonder dat je een shitload aan suiker of zout binnen krijgt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Havermout is pas een terechte klacht..
Waarom vreet iedereen dat paardenvoer ineens?.
Moet je van houdenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Qua smaak moet je er van houden, maar ik krijg het beter weg dan brood.
Uhuh en dan voor twaalven weer van je stokkie gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat het vult zonder dat je een shitload aan suiker of zout binnen krijgt.
Op welk ontbijt kun jij vijf uur teren?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Uhuh en dan voor twaalven weer van je stokkie gaan..
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Op welk ontbijt kun jij vijf uur teren?
Cruesliquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Moet je van houden, meestal is het dan niet te vreten.
Kzal wel eens kijken, melk met cruesli vind ik ook nog wel de bom.
Suiker. PANIEK!!!!!! AAAAAAAAAAAArghquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Cruesli
Lepel dan gelijk een pot suiker leeg
Ja, twee grote kapsalons ook, maar of dat nou een goed idee is is een tweede.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.
Dat niet, maar buitenom een korte energiepiek heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Suiker. PANIEK!!!!!! AAAAAAAAAAAArgh.
Geldt ook voor seks, maar toch is het lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat niet, maar buitenom een korte energiepiek heb je er geen reet aan.
Op vakantie ga ik altijd voor een Engels ontbijtje, ik kan dat gewoon niet laten staan...quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.
nou ik wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik altijd voor een Engels ontbijtje, ik kan dat gewoon niet laten staan...
Dit vind ik helemaal niet zo liefquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
manmanman, gooi jezelf weg sneuneus.
Zegt wiequote:Op woensdag 13 juni 2018 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
manmanman, gooi jezelf weg sneuneus.
Note'm dan. Dat kan, als je blauw bent. Wist u dat?quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit vind ik helemaal niet zo lief
Wel een saucijs maar geen sausage.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:50 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
nou ik wel.
vaak van die vreemd uitziende worstjes
ei heb ik sowieso wel een hekel aan,
spek en friet hoef ik niet op de vroege ochtend (al zou ik dat misschien nog naar binnen kunnen werken).
Nee, het 'warme' wat ik 's ochtends zou eten is een croissant, saucijs of misschien zelfs nog een tosti, maar dan houdt het gauw op.
Ja maar dat kost weer moeitequote:Op woensdag 13 juni 2018 19:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Note'm dan. Dat kan, als je blauw bent. Wist u dat?
Tevens heb ik er hard om moeten lachen
Bijna net zoveel als mij quoten... Ik snap het. Dan zou ik ook passenquote:
Nee jou quoten is gewoon naja laat maarquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bijna net zoveel als mij quoten... Ik snap het. Dan zou ik ook passen
Wie ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bijna net zoveel als mij quoten... Ik snap het. Dan zou ik ook passen
nijnja. En jij?quote:
i see, maar waarom denkt hij mij te kennen vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
godverdomme een account wat vijf jaar ouder is dan de jouwe
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
i see, maar waarom denkt hij mij te kennen vraag ik me dan af.
Ik bedoelde meer als in, wie is hier de sneuneus. Als je zo'n plaatjequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
i see, maar waarom denkt hij mij te kennen vraag ik me dan af.
Ja gewoon, je weet toch.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als in, wie is hier de sneuneus. Als je zo'n plaatje
A. Serieus neemt
B. Zo erg op hapt
Is het:quote:
jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is het:
BA. Omdat je honger hebt
BB. Omdat je trek hebt
Bonen in tomatensausquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:50 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
nou ik wel.
vaak van die vreemd uitziende worstjes
ei heb ik sowieso wel een hekel aan,
spek en friet hoef ik niet op de vroege ochtend (al zou ik dat misschien nog naar binnen kunnen werken).
Nee, het 'warme' wat ik 's ochtends zou eten is een croissant, saucijs of misschien zelfs nog een tosti, maar dan houdt het gauw op.
Treurig inderdaad. Doet me terugdenken aan mongooltjes als Tong.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:59 schreef Roces18 het volgende:
Ah. De ik ben al zo lang lid kaart. Man man man
Zelf je brood snijdenquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:05 schreef Farenji het volgende:
Je moet ook goed lunchen, met goed stevig brood en flink beleg, niet van die slappe wattenbroodjes. Daar zit nauwelijks iets in. Of ga 's middags warm eten, met een bak stevige nasi of stamppot hou je het wel uit tot de avond.
Ik neem normaal ook een extra boterham mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Black_Baron het volgende:
Waarom neem je niet wat extra's mee?
Ik stop vaak een bakje met noten en een paar stukjes pure chocola in mijn tas.
Alles beter dan cup-a-soup op het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |