Duurde hier zo’n 1,5 weekquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:06 schreef rena het volgende:
C rolt nu dus ineens de hele dag van rug naar buik en wordt woest als ze op haar buik ligtWanneer leert ze zelf weer terug te rollen?
Dat wordt nog wat, ik heb haar vandaag al een keer of 10 moeten terugrollen of troosten. Het is ééécht geen driftkikker die dochter van mequote:
Z laatst ook.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:06 schreef rena het volgende:
C rolt nu dus ineens de hele dag van rug naar buik en wordt woest als ze op haar buik ligtWanneer leert ze zelf weer terug te rollen?
Ja, en dan draai ik haar terug en dan rolt ze bijna gelijk ook weer om he. Mutsenbaby’squote:Op woensdag 13 juni 2018 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Z laatst ook.Ik bracht haar naar bed maar een paar minuten later begint ze te huilen op een zeer ontevreden manier die ik niet had verwacht.
Dus ik ga kijken, ligt ze op haar buik in de slaapzak.
Dan is het net zo’n spartelende vis. Helemaal gefrustreerd.![]()
De muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist niet dat je ook in Limburg woont Nolita![]()
Ohh wat vliegt de tijd he Toi!
Fijn dat O zich zo goed kan amuseren in de draagzak.
V wordt echt een draak in de tula, maar als hij er eenmaal goed in zit is het prima.
Hij kan zich dan natuurlijk niet vrijuit bewegen
[ Bericht 8% gewijzigd door Flav op 14-06-2018 09:12:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gelukt denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Nolita op 14-06-2018 21:10:09 ]
Heerlijk he? G ligt dan zo nog tot 11 uur te pitten (fles was half 8). Ik ga zo maar eens uit bed. Kan ik lekkere broodjes in de oven doen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:13 schreef Flav het volgende:
Het is niet te geloven maar ik lig zowaar in bed te wachten totdat V wakker wordt![]()
Hij is na de fles van 6 uur weer keihard in slaap gevallen. Doet ie anders nooit
Goed idee! ga ik ook doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 09:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Heerlijk he? G ligt dan zo nog tot 11 uur te pitten (fles was half 8). Ik ga zo maar eens uit bed. Kan ik lekkere broodjes in de oven doen.
Snurkt ze nou ook een beetje?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:42 schreef Nolita het volgende:
Gaat echt snel Tolstoi!! Lijkt me een hele mijlpaal 1 jaar.
*weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:57 schreef minilot het volgende:
Dat filmpje!Dank voor het delen Nolita!
Oh, en we hadden per ongeluk BFD gemist, maar hier dan even een blik van O. van gisteren, op weg naar de Efteling.
wat een goede hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn zn ogen nou zo grijs
?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik post nog niet zoveel mee hier (meelezen doe ik dus welquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er hier trouwens toevallig mensen die ook op woensdag vrij zijn en t tof vinden om eens met beebjes te lunchen hier in Rotterdam?
De kapitein en ik zijn vrij op woensdag (althans vanaf juli weer) en altijd op zoek naar gezelligheid
Tuurlijk, mini baby's zijn ook baby'squote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik post nog niet zoveel mee hier (meelezen doe ik dus wel), maar als dat ook voor minibaby's geldt, dan jaaaaa
ik heb nog verlof tot september(dus dan kan ik altijd
) en daarna ook elke woensdag vrij!
En misschien dat hier ook nog mensen te porren zijn voor cry baby cinema in Kino elke eerste vrijdag van de maand?
Dat klinkt eigenlijk wil tof! Ik kom zelf niet uit Rotterdam, maar da's wel mijn dichtstbijzijnde stad!quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er hier trouwens toevallig mensen die ook op woensdag vrij zijn en t tof vinden om eens met beebjes te lunchen hier in Rotterdam?
De kapitein en ik zijn vrij op woensdag (althans vanaf juli weer) en altijd op zoek naar gezelligheid
Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even binnen met een vraag, mijn N. gaat bij iedereen huilen behalve bij pappa en bij mij.
Kan het zijn dat ze nu al eenkennig aan het worden is? Ik vindt het echt heel vervelend voor opa's en oma's..
Ze is 4 maanden nu.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu?
Ons kapteintje kreeg na n maand of vijf dat ie steeds even moest "landen" in nieuwe situaties. Dus wanneer er visite binnen kwam oid die meteen op m dook ging ie huilen, maar als hij gewoon even kon kijken van n afstandje vond hin daarna alles prima en kon hij bij iedereen gezellig zitten en spelen.
Hier ook inderdaad, en nog steeds als mensen te intens bij haar aankomen kan ze het op een krijsen zetten, zelfs bij haar eigen opa soms 🙈 Als ze een beetje afstand houden wordt ze na een tijdje relaxterquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu?
Ons kapteintje kreeg na n maand of vijf dat ie steeds even moest "landen" in nieuwe situaties. Dus wanneer er visite binnen kwam oid die meteen op m dook ging ie huilen, maar als hij gewoon even kon kijken van n afstandje vond hin daarna alles prima en kon hij bij iedereen gezellig zitten en spelen.
Banaan zet het vooral op een huilen als hij moe is en iemand hem te direct benaderd. Ik heb daar trouwens alle begrip voor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:28 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even binnen met een vraag, mijn N. gaat bij iedereen huilen behalve bij pappa en bij mij.
Kan het zijn dat ze nu al eenkennig aan het worden is? Ik vindt het echt heel vervelend voor opa's en oma's..
Nee niet echt op de klok, maar op signalen. En eerst met een max van 2 uur maar dat is al lang geleden, die max werd steeds verder opgerekt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jagar.
Lemijn wat lekker! Om de hoeveel uur legde je Jacob eerst op bed, wel op de klok toch?
Banaan leek zelf in slaap te zijn gevallen, het was tot tien minuten na wegleggen stil. Ik was voorzichtig optimistisch maar daarna toch weer gepiep, helaas. Toch hou ik mezelf maar voor dat hij misschien wel even sliep zonder mij.
Hij doet op het moment wel langere dutjes.Als daar regelmaat in komt wil ik proberen hem ook overdag weg te leggen.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:29 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik nu in mijn eentje in bed kan gaan liggen. Hij komt er vanzelf bij en dat is prima, maar even de ruimte om te draaien en lezen is wel fijn.
Het is zeker leuk om te zienquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:07 schreef Lemijn het volgende:
Leuk Tolstoi dat de jouwe ook nu net die overstap van tijgeren naar kruipen maakt! Grappig gezicht he? En herkenbaar hoe het voelt dat ze niet meer een (kleine) baby zijn. Weet jij zeker dat er geen tweede meer komt? Omdat je schrijft dat je het nooit meer gaat meemaken
Wat ontzettend fijnquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:11 schreef Lemijn het volgende:
Alleen... ik vandaag had zijn slaapjes een beetje verstoord door die in de auto te plannen, dus ze waren korter dan hij wou. En vanavond hij was zo aan het piepen dat ik hem om 17u al eten heb gegeven en om half 7 lag hij erin. Stil.. We hebben niet die 4 uur volgemaakt maar dat leek me niet heilig. Echt, het is lang geleden dat het hier zo vroeg stil was. Zou het zijn omdat ie is uitgeput na het weinige slapen? Of de pap die ik net nog gaf? Of de wind die uit de goede windrichting komt? Of omdat hij zag dat ik echt heel erg klaar was met het gespook?
Jaaaaa zo ging het bij ons ook meteen toen we ermee begonnenquote:Op donderdag 14 juni 2018 19:11 schreef Lemijn het volgende:
Zeg nog even iets anders. Ik ben dus die 2-3-4 regel aan het proberen. Maanden geleden deed ik dat ook eens, maar toen werkte het helemaal niet. Nu wel. Vooral na 2 uur weer erin leggen 's ochtends, hij zag er dan nog niet heel moe uit en gaf vooral geen signalen maar gaat dan wel gewoon slapen. Nu was hier niet echt een probleem met overdag slapen, maar wel met de avond. Nu heb ik een soort houvast wanneer we 's avonds naar boven gaan, want hiervoor wist ik nooit of ik nou te vroeg of te laat was.
Alleen... ik vandaag had zijn slaapjes een beetje verstoord door die in de auto te plannen, dus ze waren korter dan hij wou. En vanavond hij was zo aan het piepen dat ik hem om 17u al eten heb gegeven en om half 7 lag hij erin. Stil.. We hebben niet die 4 uur volgemaakt maar dat leek me niet heilig. Echt, het is lang geleden dat het hier zo vroeg stil was. Zou het zijn omdat ie is uitgeput na het weinige slapen? Of de pap die ik net nog gaf? Of de wind die uit de goede windrichting komt? Of omdat hij zag dat ik echt heel erg klaar was met het gespook?
Nu ga ik de hele avond zitten duimen dat het stil blijft. En daarna ga ik op tijd naar bed hopelijk..
quote:
Sorryquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:33 schreef Nolita het volgende:
[..]![]()
Zou je aub mijn spoilers uit je quote willen halen? Wil graag beide info niet forever zo hebben staan
Geen probleem, dankjewel!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
SorryHelemaal niet bij stil gestaan 🙈
Het is weg, hoor!
Waar in Twente woon jij? Mijn ouders wonen daar, die als we daar eens op bezoek zijn kunnen we ook mini meeten! Ze wonen in de ster van Twente, als dat je wat zegt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat fijn lemijn! Ik hoop ook op een goede nacht voor je
Leuk die meetideeën, helaas voor mij allemaal te ver weg (Rotterdam was 203 km zag ik)
Mijn vriend haalde M. vandaag op bij het kdv en een meisje gaf hem elke keer kusjes toen hij in de maxi-cosi zat*vraagt zich niet langer af hoe hij de zesde ziekte op heeft kunnen lopen op het kdv
*
Ik kwam er vandaag achter dat M. zelf een spelletje bedacht heeft (dacht eerder dat ie het per ongeluk deed). Hij legt een kraakboekje/luier/knuffel/kledingstuk op z’n gezicht en gaat dan hyperactief lopen spartelen met armen en benenhaalt het weer van z’n gezicht af, kijkt er weer eens aandachtig naar en legt het weer terug op z’n gezicht
Maf kind
Wat een leuk spelletje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat M. zelf een spelletje bedacht heeft (dacht eerder dat ie het per ongeluk deed). Hij legt een kraakboekje/luier/knuffel/kledingstuk op z’n gezicht en gaat dan hyperactief lopen spartelen met armen en benenhaalt het weer van z’n gezicht af, kijkt er weer eens aandachtig naar en legt het weer terug op z’n gezicht
Maf kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat vrij dicht bij Enschede? Of heb ik dat verkeerd? Ik woon in de gemeente Tubbergen (naast Almelo)quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Waar in Twente woon jij? Mijn ouders wonen daar, die als we daar eens op bezoek zijn kunnen we ook mini meeten! Ze wonen in de ster van Twente, als dat je wat zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 15-06-2018 06:29:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn kazy.
Hier nog niet gelogeerd, 6 juli gaat hij voor het eerst bij opa en oma logeren. Ik vind het tot nu toe nog niks![]()
Gelukkig wonen ze 2 straten verderop dus ben zo daar als het zou moeten.
Ja, hebben wij ook zo vaak gehad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:42 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gaan kinderplasjes van muren af? Ik vraag dit voor een vriend![]()
Dit is al de derde keer in 2 dagen dat M. plast wanneer de luier net af is
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:42 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice.![]()
Het is later nog leuker als ze poepen in de luier en ze graaien er even in om het vervolgens op de muur te smeren.![]()
Anekdote van een ‘vriend’.
En allen dank voor het sterkte wensen.
Ik vertrouw erop dat het met mijn pa goedkomt.
Mijn zus hoef ik verder eventjes niet te spreken.
Ze begint over dingen van 6 jaar geleden dus denk dat we het even moeten laten rusten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:42 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad! En vaak slapen ze ook anders dan thuis. In dit geval sliep J. uit tot 8.00 uur en M. tot 8.30. Dat doen ze thuis anders nooitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:49 schreef LeSage het volgende:
Sowieso van dat slechte slapen, voor opa en oma is het maar 1 keer en ze gunnen ons ook weleens een nacht rust
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:10 schreef kazy het volgende:
Zeg Tolstoi, jij krijgt een verbod op de-smiley hoor
Nergens voor nodig
Als jullie geen behoefte hebben aan logeren of een date, dan is dat toch ook prima. Bij mijn oudste hadden wij daar ook weinig behoefte aan. Sinds kind nr 2 geniet ik er veel meer van/heb ik er meer behoefte aan.
Dat is lief! Bij pannenkoeken mislukt de eerste altijd bij mij, maar bij een baby maken ging het in 1 keer uitermate goedquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tolstoi het lijkt me ook lastig als je weet dat S. de laatste is. Gelukkig heb je gelijk een goeie eerste gemaakt.
Mja dat is het probleem dus, vorig jaar in juli al geboekt dus totaal geen idee van hoe ik het nu zou vinden. Maargoed ik ga het eerst maar eens ervaren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:55 schreef FlyingFish het volgende:
Nolita, wellicht dat je er volgend jaar veel minder moeite mee hebt, met 1,5 jaar vinden ze logeren zelf ook vaak leuk worden en dat maakt het laten logeren voor jou ook fijner. Ik zou dus hier pas een beslissing over nemen als jullie moeten gaan boeken.
Ik had eerst mijn oog laten vallen op een Batavus Mambo, maar vanmiddag heb ik gefietst op een Cortina en een BSP. Ik neig naar de BSP, die fietst net iets lichter, alleen de Cortina ziet er iets mooier uit. Qua zitje ga ik waarschijnlijk voor een Urban Iki.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:15 schreef Nolita het volgende:
Tolstoi al een bepaalde fiets op het oog?
Ik werd net gebeld, ga morgenochtend mijn nieuwe fiets ophalen en dan in de middag hopelijk lekker fietsen met N![]()
Cortina.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:24 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik had eerst mijn oog laten vallen op een Batavus Mambo, maar vanmiddag heb ik gefietst op een Cortina en een BSP. Ik neig naar de BSP, die fietst net iets lichter, alleen de Cortina ziet er iets mooier uit. Qua zitje ga ik waarschijnlijk voor een Urban Iki.
Wat voor fiets en zitje heb jij gekocht?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:38 schreef Flav het volgende:
We hebben hier op Texel een Stella Fiore![]()
Vriendlief fiets erop want hij lijkt mij erg groot, wel straks even proberen zonder kind haha.
Man, nu wil ik ook een e-bike!Die is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nu een gewone moederfiets en fiets echt nooit, maar met een e-bike misschien wel. /lui
Wel duur (voor iemand die nooit echt fietst).
Oh! Dan lijken die dingen gewoon allemaal heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:15 schreef Flav het volgende:
Lemijn dit stoeltje is een Bobike exclusive mini, ook erg mooi![]()
Thuis hebben we de yepp mini.
We waren toevallig bij het consultatiebureau geweest en daar was de schedel opgemeten![]()
V heeft een bobike one helm maat xs.
Dat is wel leuk haha!quote:Op zondag 17 juni 2018 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Van het kdv kreeg hij "een mappie voor pappie" een opbergmap voor papieren met handafdrukjes van verf
Benieuwd of dit weer n ding is wat alle kdvs doen, net als met de moederdag voetjes![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:38 schreef twist02 het volgende:
Oké, mijn baby van 6 maanden oud krijgt het dus gewoon voor elkaar om op handen, voeten en gezicht te 'staan'en niet 1x, maar echt tot 10x toe...zelfs met z'n slaapzak aan in bed, om vervolgens keihard om te donderen met een doffe dreun
Ik moet nog regelmatig wennen dat deze baby iets ondernemender is dan z'n zus op deze leeftijd zeg maarmafkees
Het viel in de smaakquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:31 schreef minilot het volgende:
Over papa's gesproken, zojuist alvast een vaderdagkadootje gemaakt. Omdat zeer foute, ouderwetse en rolpatronen-bevestigende vader/moederdagkadootjes hier al een running gag waren vér voordat O. kwam heb ik EINDELIJK een spuuglelijke asbak kunnen kleien, met een handafdrukje van O. erin.
Ik dacht eerst een pakje leuke cigarillo's bij te geven (mijn lief is een recreatieve roker - alleen op feestjes enzo), maar was even vergeten dat die verpakkingen tegenwoordig opgeleukt worden met foto's van longen vol etterende tumoren enzo.. Dus maar niet.
In plaats ervan een echt kadootje: een koffiemok met daarop geprint de bladmuziek van Oops, I Did it Again. Mijn man mag dan een stoere baardmans zijn met een gewoonlijk duistere en obscure muzieksmaak, hij heeft een zwak voor deze hit van Britney Spears en hij speelt er vaak een jazzy versie van op gitaar voor O.
Ja, dat lukt hem prima. Ik ben er ook voor het te proberen, de duutser vindt het nogal spannend. Maar goed, hij slaapt ook regelmatig in ons bed, dat is ook een risico...quote:Op zondag 17 juni 2018 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Wellicht eerst n paar overdagslaapjes op de buik uitproberen jagar? Ons kapteintje sliep als kleintje ook vrij vaak op zn buik overdag, dan sliep ie veel vaster. Sinds ie kan draaien slaapt ie ook uit zichzelf op zn buik.
Kan jouw kleintje zn koppie al n beetje draaien/optillen?
blijven ze dan niet later ook op de buik slapen. wat weer slecht is voor de rug?quote:Op zondag 17 juni 2018 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Wellicht eerst n paar overdagslaapjes op de buik uitproberen jagar? Ons kapteintje sliep als kleintje ook vrij vaak op zn buik overdag, dan sliep ie veel vaster. Sinds ie kan draaien slaapt ie ook uit zichzelf op zn buik.
Kan jouw kleintje zn koppie al n beetje draaien/optillen?
Waarom is op je buik slapen slecht voor je rug?quote:Op zondag 17 juni 2018 16:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
blijven ze dan niet later ook op de buik slapen. wat weer slecht is voor de rug?
A. heeft nooit anders gedaan dan op haar buik slapen. De eerste paar weken buik op buik bij mij en vanaf het moment dat ik mezelf weer enigszins kon bewegen en haar uit de co-sleeper kon tillen, op haar buik in de co-sleeper.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder doen we hier niet aan Vaderdag..
Zijn er hier ook jonge babies die op hun buik slapen? Wij overwegen O op z'n buik te leggen, wellicht helpt het. Langzaamaan vind ik het wel heel zwaar worden
https://ligwijzer.nl/slaaphoudingen/ligwijzer-risico-rugquote:Op zondag 17 juni 2018 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Waarom is op je buik slapen slecht voor je rug?
Mijn 4 maander heeft nu pas 68quote:Op zondag 17 juni 2018 16:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn zes weken baby had vanmorgen een pakje maart 68 aan!
Dan is ze snel gegroeid van dysmatuur naar maat 68. C gaat nu met 6,5 maand pas naar 68.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:19 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Mijn 4 maander heeft nu pas 68![]()
Wat groeit ie snel zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Ah, gelukkig zeg!quote:Op maandag 18 juni 2018 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Vannacht een best goede nacht, voeding om 22 daarna 01 en 04 en 06... Dat was redelijk te doen...
Expres lelijk he, dat was het concept.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kus voor je mooierd!Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:18 schreef FlyingFish het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteeeeerd!
Let me see you stripped down to the bone
Hier hetzelfde. Hij draait soepel rondjes om z'n as als -ie op z'n buik ligt en hij gaat rap forse afstanden achteruit als -ie zich kwaad maakt, maar hij snapt maar eens per paar dagen hoe het vóóruit gaan werkt en dat vergeet -ie dan na twee meter weer een tijdje.quote:Op maandag 18 juni 2018 08:06 schreef elliebell het volgende:
Pannekoekenmix, leuk dat hij steeds wat meer vooruit komt! Hier gaat die kont wel omhoog, maar de vooruit knop heeft hij nog niet gevonden.
Dat ritme heeft Dirk ook heel lang gehad (en als hij heel verkouden is of zielig nog steeds). Voor mij was de truc om dan in 21u in elk geval op bed te gaan liggen. Dat uurtje extra rust deed zoveel qua humeur.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Vannacht een best goede nacht, voeding om 22 daarna 01 en 04 en 06... Dat was redelijk te doen...
quote:Op maandag 18 juni 2018 07:59 schreef rena het volgende:
Duman, wat een geweldige foto die over de schouder![]()
Hoe gaat het bij jou nu eigenlijk met de nachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijk hoor, mini!
Aggossie, Jagar.
Hebben jullie baby’s ook last van vieze handjes? U. sabbelt steeds op z’n handjes waardoor ze steeds nat zijn. Nu blijft er steeds stof en pluisjes en zo in hangen.Maak het iedere dag schoon, maar toch..
Protège moi de mes désirs.
Graag gedaanquote:Op maandag 18 juni 2018 10:06 schreef rena het volgende:
Ik wilde LDG bedanken voor de tip voor het shnugglebadje, heb hem net getest en dat is echt de uitkomst als je een kleine badkamer hebt. Ze zat er zo lief in
Oh was jij dat, sorry 🙈quote:
Die bandjes waren idd om ze uit elkaar te houden. Wij hebben ze zelf niet meer nodig maar voor anderen is het wel nog erg handig. Lala heeft het bandje met lila, Em met iets wat door moet gaan voor ecru. Vanaf dat ze uit het ziekenhuis komen hebben ze die om (in het ziekenhuis hadden ze ziekenhuisbandjes).quote:Op maandag 18 juni 2018 13:43 schreef OliviaIsTaken het volgende:
FF, gefeliciteerd met de dames! Stomme vraag misschien, maar ik zie dat ze een armbandje om hebben. Is dat om ze uit elkaar te houden? (of misschien dat je daar als ouder natuurlijk helemaal geen moeite mee hebt, ik heb geen idee)
Ja, een echte rooie jaquote:Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef rena het volgende:
Twist![]()
Wat een heerlijk bonkje baby is pitbull al zeg, en ik heb dus helemaal gemist dat hij een mooie rooie is
Grote zus lijkt me ook een moppie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ledikant overdag is nog steeds lava.Naja, dit werkt ook prima.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ben een beetje onze eerste vakantie-met-kind aan het plannen, M. is dan 8 maanden en ik kijk er zo naar uit
Nou, zo lang ik in dezelfde ruimte ben kijkt -ie steevast zo:quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:57 schreef rena het volgende:
Oh die OGaat hij huilen als je hem in zijn ledikant legt?
Herkenbaar, de tijd vliegt zo hard voorbij! Jullie ging naar een festival toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]Waar gaan jullie naartoe?
Wij over drie weken een paar dagen naar Londen, reuze benieuwd hoe dat gaat. Het leek steeds heel ver weg, 'pas' als O. een half jaar is en nu is het -plop!- al zowat zo ver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooie rooie, lieve grasontdekker, lief prullie met stapelverliefde mama, en lekkere luie bankhanger. Wat een cliché zeg, maar wat gaat het snel bij iedereen! Mo'j kieke hoe groot alweer almoal!
En als je hem slapend in z’n ledikant legt?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, zo lang ik in dezelfde ruimte ben kijkt -ie steevast zo:![]()
![]()
vanuit zijn ledikantje. Slapen, ho maar, al wacht ik een uur. Zodra ik de slaapkamer uit ga, gaat hij onbedaarlijk hard krijsen.
Nou vind ik het voor zo'n kleine hummel volkomen logisch en verklaarbaar dat -ie liever in slaap valt met moeders in de buurt, dus ik maak me er verder niet druk over. Slapen in z'n ledikantje doet -ie 's nachts als een roos en zelfs als O. besluit om nog twee jaar overdag te dutten op de grond, op de bank of over mij heen gedrapeerd dan vind ik het best.Ik probeer een paar keer per week wel of het overdag al in z'n ledikantje lukt hoor, wellicht vind -ie het op een gegeven moment prima. Maar da's natuurlijk eigenlijk voor mijn gemak, niet per se voor het zijne.
En meh, honden.Brrr. Beterschap voor je vaders lip!
Daar ben ik deze week ook mee begonnen. inderdaad ongezellig om ineens weer in mijn eentje beneden te zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef Philomijn het volgende:
Ah bed is lava! Een onderwerp naar mijn hart vandaag. Want sinds vrijdag dus begonnen met wegleggen in eigen bed bij slaapsignalen. Heul ongezellig maar las overal dat het wennen daaraan goed is blabla. Gisteren was ie steeds binnen tien min vertrokken. Vandaag dacht ie daar anders over.
Interessant! Welke regels zijn dat dan? Uit een boek of van mensen om je heen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef Philomijn het volgende:
Het stomme is, tegen een andere user zou ik zeggen: ach dan houd je hem toch lekker bij je, mamahonger enzo en hij is nog zo klein (5,5 week..), waarom wil ik dan het “volgens de regeltjes” doen?Ah well, morgen vast beter...
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Interessant! Welke regels zijn dat dan? Uit een boek of van mensen om je heen?
Volgens mij is nooit bewezen dat nu al leren zelf te slapen je makkelijkere nachten oplevert op den duur. Los van dat het per persoon verschilt of dat je ultieme doel is.
Je mag doen wat je zelf wil. Ook als dat is: proberen je baby in zijn/haar eigen bed te laten slapen. Maar aarzel ook niet om weer van je eigen voornemen af te wijken, zou ik zeggen.
Wat een dotje! En tuurlijk slaapt dat lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier mijn bfd:
Blij ei:[ afbeelding ]
Nog altijd favoriete kussen:[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn baby is heus al bijna geen baby meer. Deze kreeg ik vanmiddag toegestuurd van man;
Oja. Hij zet sinds vandaag ook stapjes langs de tafel.![]()
En nog even eenvoor al jullie baby's. Ik vond het weer een goede bfd-editie.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
Hele dikke tip: een reiswieg huren. Is gewoon goedgekeurd en dan liggen ze lekker tijdens de rit. Bij S. en M. bleek het een groot succes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Herkenbaar, de tijd vliegt zo hard voorbij! Jullie ging naar een festival toch?
Wij gaan begin september een week naar Nans-Les-Pins (Zuid-Frankrijk) met mijn ouders, broertjes+aanhang, mijn ouders zijn dan 35 jaar getrouwd en wilden dit graag met ons doen.De reis is ruim 1300km en wij hebben zelf geen andere vakantie geboekt nog dus willen we met z'n drieën nog wat dagen ervoor plakken en erachteraan plakken ergens op de route. Breekt de reis mooi op en voor M. natuurlijk een stuk beter.
Nou! Over goede tips gesproken! Thanksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hele dikke tip: een reiswieg huren. Is gewoon goedgekeurd en dan liggen ze lekker tijdens de rit. Bij S. en M. bleek het een groot succes.
Op vakantie zelf kun je hem dan weer opbouwen tot ‘gewoon’ maxi-cosi model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Precies zoals jij het schrijft. En ik keek een beetjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef Nanuke het volgende:
Wil het cb nou serieus dat je M nog even zijn tanden poetst na de laatste fles? En vooral, hoe dan. Dan slaapt hij lekker weer in na de fles, moet je nog even met dat ding in z'n mond gaan porren. Lijkt me erg handig, inderdaad.
Kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zat, ldg. Elke 10min kind aan je borst is ook niet fijn.Geniale foto wel, trouwens.
Paprika en banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nolita beterschap! Wat sneu voor haar.
PKM, banaan en paprika, schattig!
En suf van het CB lesage. Gelukkig kan je het gewoon naast je neerleggen en hoef je er niks mee![]()
Wij hadden gister het huisbezoek en volgende week de eerste afspraak. Ben benieuwd hoe het er hier aan toe gaat.
Mijn hart kan dat niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:40 schreef LeSage het volgende:
Sacre, als hij gewoon rustig en wakker in zijn ledikant ligt is dat toch ook prima? M. ligt heel vaak gewoon wakker in bed. Als hij het beu is laat hij wel van zich horen.
hier hetzelfde bij het kdv, krijg altijd het gevoel dat ze m maar een lastig handenbindertje vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
lk ben hier te kort om jullie hele verhaal te kennen Nanuke, maar volgens mij is Dirk een hele reis geweest. Volgens mij hebben jullie teveel meegemaakt gehad om nog onbevangen naar baby’s te kunnen kijken. (misschien zit ik er helemaal naast). Dit gevoel mag er hoe dan ook, ook gewoon zijn
![]()
En Dirk, wat lijkt ie groot!![]()
![]()
Voor al jullie baby’s!
Het kdv vond dat M. wel een karaktertje en eigen wil had. Laat keihard van zich horen wanneer ie aandacht wil en is graag bij de leidsters. Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden geloof ik
hier bewaren we wat van de leuke dingen idd voor n evt 2e. Ga niet van elke maat spullen bewaren uit nostalgisch oogpunt ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schattig Aure![]()
En Banaan met een paprika!![]()
Ik ga morgen maat 62 uit de kast van M. halen () Hij is daar dit weekend nog door vriend ingepropt onder het motto ‘wat in de kast ligt past’. Maar al die kleertjes bewaren begint nu langzamerhand wel wat ruimte in te nemen.
Wat doen jullie ermee? Bewaren of toch niet? En heeft een tweede kind (voor degene die dat hebben) ook dingen aangehad van eerste wat je bewaard had?
Hier dus precies zo. Ik lees en hoor tussen neus en lippen door dat ie dus lastig is. Vriend snapt niet waar ik het over heb en ervaart dat helemaal niet zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hetzelfde bij het kdv, krijg altijd het gevoel dat ze m maar een lastig handenbindertje vindenik op mijn beurt denk dan meestal "niet zeiken dit is je werk". Maar zou t voor de kapitein wel vervelend vinden als er ook zo op m gereageerd zou worden. Ik heb geen aanleiding om aan te nemen dat dat gebeurt, dus erover in gesprek gaan vind ik ook gek.... Tis misschien vooral mijn gevoel..
Wij hebben bijna alles van T bewaard, en O heeft ook veel van T aan. Rompers, maar ook pakjes enzo. Het varkenspakje op mijn eerste foto was van T. Het HEMA Tuinbroekje is nieuw, maar de romper eronder (inclusief poepvlek) was van T. We zitten wel met andere seizoenen,T is van eind september, dat is toch wel anders dan een begin mei baby. Grappig trouwens, ik keek gister foto's van T terug, en ik zag hemb het varkens pakje eind januari dragen. Toen was hij vier maand. O is 6 wekenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schattig Aure![]()
Ik ga morgen maat 62 uit de kast van M. halen () Hij is daar dit weekend nog door vriend ingepropt onder het motto ‘wat in de kast ligt past’. Maar al die kleertjes bewaren begint nu langzamerhand wel wat ruimte in te nemen.
Wat doen jullie ermee? Bewaren of toch niet? En heeft een tweede kind (voor degene die dat hebben) ook dingen aangehad van eerste wat je bewaard had?
Lot van een tweede vrees ikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat knap Malteser dat Mars gewoon doorslaapt. Banaan kon dat nooit. Een tweede zal wel moeten want ik kan dit niet nog eens doen.
....
Vanavond mocht hij met de paprika spelen voor het etenstijd was.
Wij hebben bewaard. Alles in maat 50 was neutraal want bij beide jongens wisten we het geslacht vooraf niet. Veel in de maten daarboven ook bewaard met het idee dat ik het altijd nog kon verkopen/weggeven. En Mars heeft nu regelmatig iets van Twix aan, de mooiste dingen dan. Die vul ik aan met wat nieuw spul, want net zoals bij Jagar ander seizoen (Twix is van september) en Mars mag ook wel eens iets nieuws.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schattig Aure![]()
Dit! Mars draagt vandaag een suit maat 62. Die droeg Twix op een foto waar hij zelf al kon zitten, 12 april 2016. Die was 7 maandenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij hebben bijna alles van T bewaard, en O heeft ook veel van T aan. Rompers, maar ook pakjes enzo. Het varkenspakje op mijn eerste foto was van T. Het HEMA Tuinbroekje is nieuw, maar de romper eronder (inclusief poepvlek) was van T. We zitten wel met andere seizoenen,T is van eind september, dat is toch wel anders dan een begin mei baby. Grappig trouwens, ik keek gister foto's van T terug, en ik zag hemb het varkens pakje eind januari dragen. Toen was hij vier maand. O is 6 weken...
Hehe, dit!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
-ledikant- zorgt het dat Banaan niet uit ons bed rolt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snoezige Banaan met z'n puntpaprika
Ja, die voelen zich vreselijk volgens mij. Het overviel ze allemaal, maar toch vind ik het altijd zo’n dooddoener als ze zeggen dat hun hond zoiets nooit zou doen, niks tegen hondeneigenaren, wij hebben zelf ook een hond gehad, maar daar koop je niks voor. Het is ook geen schoothondje wat het deed, maar een Duitse herder. Stel dat hij de volgende keer een kind grijpt denk ik dan, als ik deze verwondingen al zie wil ik me daar niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef Philomijn het volgende:
Oi rena wat schrikken zeg!! Jeetje! En wat zullen de eigenaren zich schuldig voelen, of niet...?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef Aure het volgende:
Ooo, wat een guppie nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo'n man heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schattig Aure![]()
Ik ga morgen maat 62 uit de kast van M. halen () Hij is daar dit weekend nog door vriend ingepropt onder het motto ‘wat in de kast ligt past’.
Ik heb ruim 4,5 jaar verschil tussen mijn zoon en dochter. Dus heel lang zijn kleding bewaard voor als er nog een zoon zou komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schattig Aure![]()
Oh het geboortepakje ja haha. M. had vrij snel meconium tot in zijn nek. Romper en geboortepakje zaten helemaal onderquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb alle kleertjes nu opgeborgen. Zoek dat later wel uit. Heb z’n eerste pakje ingelijst, maar moet ‘m nog ophangen.Ik hoop stiekem dat z’n geur er in blijft hangen.
C&A. Zijn mijn favoriete rompers want lekker vrolijk! Ze zouden veel meer gele rompers moeten maken!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:55 schreef minilot het volgende:
Ze zijn echt om op te vreten, FF!Toffe fotocollectie!
![]()
Enneh, die gele rompers met ster erop, waar zijn die van?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:30 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
C&A. Zijn mijn favoriete rompers want lekker vrolijk! Ze zouden veel meer gele rompers moeten maken!
Ach, het eerste pakje.. Ik had een heel mooi wit vestje gekocht voor de geboorte van mijn zoon, past hij nu pas mooi inquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb alle kleertjes nu opgeborgen. Zoek dat later wel uit. Heb z’n eerste pakje ingelijst, maar moet ‘m nog ophangen.Ik hoop stiekem dat z’n geur er in blijft hangen.
Omdat ik met een baby die elke twee uur aan de borst wil en een peuter die soms ook wat aandacht van me wil vrij weinig tijd over hou om een kolven... En de tijd die er is kolf ik liever nietquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:52 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jeetje Songeur. Wat fijn dat er goede hulp voor jullie is.![]()
Jagar wat balen is dat. Geeft je man weleens een flesje, of is er een reden waardoor dat niet lukt? Ik weet het niet meer.![]()
Qua spulletjes, ik ben altijd heel makkelijk met opruimen maar niet met spulletjes van Banaan. En dan vraag ik me af of de verzamelwoede van mijn ouders misschien pas ontstond na het krijgen van kinderen (het antwoord is echt nee). Om die reden ga ik uiteindelijk heus ook weer dingen wegdoen maar voorlopig zit het alvast in een verhuisdoos voor eventuele nummer twee.
Naar omstandigheden wel aardig. Moe maar hij heeft weinig pijn gelukkig. Lief dat je het vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Verstandig van de plasluiers. Fijn dat ze in ieder geval wat alerter isquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef Nolita het volgende:
Fleur lief dat je het vraagt. Ze is gelukkig een heel stuk alerter. Nog niet zichzelf (weinig lachjes, normaal doet ze niet anders) ook op het kdv vonden ze haar minder vrolijk. Kwa drinken ging het iets beter dan gisteren, alleen de eerste fles ging erin en kwam er ook weer uit. De rest van het eten ging prima. Voor nu houd ik even de plasluiers in de gaten.
Viel mee, onze woonkamer blijft aardig koel met dit weer dus we hebben heerlijk een halfuurtje zo gekroeldquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef Nolita het volgende:
Aah lief rena! Hebben jullie het niet warm! N ligt nu bij me te drinken, we zweten allebei wat weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |