als je belgië als buitenland bedoeld dan jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:46 schreef tailfox het volgende:
Ik snap die mensen nooit. Dagje efteling met je gezin is net zo duur als buitenland.
beetje cultuur.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je belgië als buitenland bedoeld dan ja
Blijf je daar ook?quote:
Brugge is erg mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je belgië als buitenland bedoeld dan ja
daar is ook gewoon internet he.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blijf je daar ook?
*Krautfunding opzet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA ook lekker fris in de winterquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:36 schreef yosander het volgende:
Net zo kut als: "mijn auto heeft geen airco, maar wel arko. ALLE RAMEN KUNNEN OPEN![]()
"
En dat dan ook herhalen als je niet lacht, alsof je het niet snapt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:36 schreef yosander het volgende:
Net zo kut als: "mijn auto heeft geen airco, maar wel arko. ALLE RAMEN KUNNEN OPEN![]()
"
Dat had mijn vorige auto ook,bij mijn huidige wagen kunnen ze gewoon dicht blijven en kan de airco aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:36 schreef yosander het volgende:
"
Ja daarom lach ik meestal wel (sarcastisch) om die grap niet nog een keer te moeten aanhorenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En dat dan ook herhalen als je niet lacht, alsof je het niet snapt.
Dat is serieus wel waar ik die arko-grap heb ik gehoordquote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
dikke lol op de afdeling salarisadministratie
ik had niet anders verwacht 😐quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is serieus wel waar ik die arko-grap heb ik gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |