Potje met vetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:19 schreef chufi het volgende:
Kan die HoSanne eens opzouten met die avond4daagse leidjes
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat ie maar 15 euro rekent joh.
Normaal gesproken kost het starten van de motor al 15 euro bij een taxi.
oh is het nog niet op danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:22 schreef snetje het volgende:
Sanne schrok er wel even van dat er 500 uit de pot gaat ...
vandaag 323 de rest komt morgen...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
Er wordt vandaag voor 450 euro aan boodschappen uitgegeven.
Ik snap niet dat mannen dat voor elkaar krijgen het godverdomme toch geen douchekop. (of doe de bril omhoog)quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Mike lijkt me inderdaad ook een notoire over de brilpisser...van huis uit...
de bril niet omhoog denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen dat voor elkaar krijgen het godverdomme toch geen douchekop. (of doe de bril omhoog)
Sodeflikker eens op met dat febo gezeik. Ga Beau stalkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is gewoon een parttime werknemer bij Talpa hoor.
Sjacheraar dusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
het is echt serieus en dronequote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kon geen betere CAP vinden, die drone is wel stuk ........![]()
[ afbeelding ]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.quote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.![]()
Ik snap die prioriteiten ook niet zo.quote:
De wind daar komt maar van éénrichting denkt John.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
De tent staat nu in een luwte hoek zegt John.
Klopt, totdat de wind weer gewoon uit het zuidwesten gaat waaien.
Ja precies, echt een vreselijke vent waar ik de kriebels van krijgquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.![]()
ja klopt,en voor wat de kistjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een boom is nog geen mooie rechte plank
Jij hebt er toch geen last van? Hij is leuk voor Utopiaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja precies, echt een vreselijke vent waar ik de kriebels van krijg
Voor dode vogeltjesquote:
past prima in het personeelsprofiel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
6 plankenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Voor dode vogeltjes
Gewoon kistjes, utopiakistjes
Je weet toch wel wat een kistje is
Dat zeg ik toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt er toch geen last van? Hij is leuk voor Utopia
Jemig ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef mario390 het volgende:
ik vind het teveel 330 voor hout andere dingen zijn belangrijker
ja voor dingen erin doenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Voor dode vogeltjes
Gewoon kistjes, utopiakistjes
Je weet toch wel wat een kistje is
Dacht er ook net aan.......hij wilde flink verdienen zodat hij de pot zelf kon betalen.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoeveel wil john eigenlijk vragen voor 'zijn' kistjes
Ik dacht 20 Euro, voorlopig moet ik ze eerst maar eens af zien komen .....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoeveel wil john eigenlijk vragen voor 'zijn' kistjes
Stuur die Kees van oplichters erop af, oh die werkt ook bijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
¤400 mee...Slim, ¤330 hout, dus heb ik ik hiero nog ¤70.. maar ik heb niet alles.. voor de boodschappen nog ¤120/¤150 nodig.. dus kom ik tekort als je er nog ¤50 bijdoet.. dan...
Waar is die dappere voorschietRichart ineens? Werk houden slimpie komt morgen terug
haha prachtig héquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:31 schreef chufi het volgende:
7¤ wil Sjon betalen voor opladen van zn batterijen.. Marktconform de koekkoek
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgenquote:
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgen
laten wij gaan bidden en hopen dat het flink mis gaat morgen, complete chaos!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgen
Dat kan echt niet. Ze heeft gisteren een heel emotionele dag gehad. Dan kun je niet kokenquote:
ik dacht zelfde, maar vond het een beetje cruquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef Soury het volgende:
Jank Jessie weet het even niet meer. Janken om niks en smijt de oven sessie van oma er maar in terwijl dat niet de reden is. Oma heeft nut
Oma was al bijna doot voor ze dr inging en had al afscheid genomen..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef Soury het volgende:
Jank Jessie weet het even niet meer. Janken om niks en smijt de oven sessie van oma er maar in terwijl dat niet de reden is. Oma heeft nut
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis ik iets, zondag al bezoek voor Adriaan van zijn familie ?
Beseft hij zelf niet dat hij sago wordt van haar.....ze sleept hem gewoon mee in haar ellende.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ik
nee hoor doen veel mensen, spelen met valse emoties.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik dacht zelfde, maar vond het een beetje cru
dootquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oma was al bijna doot voor ze dr inging en had al afscheid genomen..
Ik hoorde hem er ook al over.. Geen idee of dat zondag al isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis ik iets, zondag al bezoek voor Adriaan van zijn familie ?
Ik denk dat Mike een klein toneelstukje speelt en populair en vriendelijk wil zijn (voor de kijkers). Zijn ware aard komt naar boven. Hij moet helemaal niks van die troelaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ik
dat gaat paalliften worden .quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jetsers voelt zich "kwetsbaar" en jaja… waardeloos, nutteloos en aandachtloos.dus .en janken werkt altijd..hupskee,, zo werkt het
[ afbeelding ]
Oei, jij bent toch al begonnen. Jessie ga ff leggenquote:
Voorbereiding...maar dat mocht blijkbaar nog niet want Jessie had nog niet in de kast gekeken...quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat Jessie de volgende is die vertrekt.
nee hoor, kutwijven blijven het er langstquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat Jessie de volgende is die vertrekt.
En verplaatstquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef PTLe het volgende:
Ik zie de tent is lager geworden .
[ afbeelding ]
Gaan ze straks allebei jankenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig, Jessie is gewoon beledigd dat Chris al is begonnen met koken.
Waarom? Die zeikwijven maakt het kijken leuk.quote:
Ik zou gek worden met het zootje daarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig, Jessie is gewoon beledigd dat Chris al is begonnen met koken.
langerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef PTLe het volgende:
Ik zie de tent is lager geworden .
[ afbeelding ]
Maar twee stuks is een beetje veel van het goeie. 1 tegelijk graagquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Die zeikwijven maakt het kijken leuk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee hoor, kutwijven blijven het er langst
En de wetenschap dat ik niet tussen die zeikerds hoef te zitten en gewoon kan eten wat en hoeveel ik wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Die zeikwijven maakt het kijken leuk.
Oh al zijn het 15 deste beterquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar twee stuks is een beetje veel van het goeie. 1 tegelijk graag
Ja dat is ook wel een dingetje. Dat je fluitend naar de super gaat en een vette kip in de oven gooit.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En de wetenschap dat ik niet tussen die zeikerds hoef te zitten en gewoon kan eten wat en hoeveel ik wil.![]()
Heerlijk.
daar heeft zij wel gelijk zoveel hebben ze nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er is nog macaroni en pasta.
Chris; Mike lust geen pasta.
Jessie; Ja en??? Eten wat de pot schaft.
Die wacht tot Christel alles gedaan heeft en pleurt een pak macaroni in het water en wil dan een stickertjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:43 schreef snetje het volgende:
Ik zou het vuur maar eens gaan aanmaken in plaats van op zoek naar de limonda...
[ afbeelding ]
limonda ik gaa stuk sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:43 schreef snetje het volgende:
Ik zou het vuur maar eens gaan aanmaken in plaats van op zoek naar de limonda...
[ afbeelding ]
idd.. pasta zelf is best wel smaakloosquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
Hoe kan je nou geen pasta lusten? Ik snap dat echt niet, het gaat er om wat je er doorheen doet. Ik heb niet veel begrip daarvoor
En ze blijft gewoon wachten tot Christel klaar isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
nog even stoken over christel
ze is al aan het snijjuh
Ze wilde samen met Mike koken......quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wacht tot Christel alles gedaan heeft en pleurt een pak macaroni in het water en wil dan een stickertje
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:48 schreef mario390 het volgende:
ik werd al boos wenn mijn ma vraagt wanneer gaa je scheren? hier in camp word ik doordraaien als en meid het zegt
Datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En de wetenschap dat ik niet tussen die zeikerds hoef te zitten en gewoon kan eten wat en hoeveel ik wil.![]()
Heerlijk.
Kind weet niet eens hoe ze het klaar moet maken.....is toch lekker met paprika en uitjes.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ze was al aan het snijjuh.. paprika is toch niet lekker door macaroni
![]()
mike gaat er niet op in
Stel je voor dat hij even zonder haar is. Dan maar gewoon staren...quote:
LOLquote:
ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Jouw ma verwacht wellicht niets van je...
Klink erg nepquote:
Orgasmequote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:51 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik nu gemist waarom zij daar lang lag van lachen
ik denk dat mike een wiets machtequote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
nu snap ik dat vest pas, handig als je op de grond ligt te rollen van het lachen...
Wat een zeikers qua eten zegquote:
echt wat een mormelquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
Als ik Cristel was had ik haar al een grote bek gegeven niet normaal.....
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
Ze had gewoon de macaroni moeten koken en tief er door wat je wil. Sodeflikker op zegquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
Als je anders niets hebt,prima.quote:
Daar kan je domweg geen rekening mee houden. Eten wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje mietjes zijn het... Sommigen dan ...
Psies en anders gaan ze maar gras grazen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je domweg geen rekening mee houden. Eten wat de pot schaft.
Ik doe het zelf wel eens andersom. Tomaten soep met wat extra macaroni erin. Vult primaquote:
Terug gekropen naar de vijverquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze zijn de vegetarische vis kwijt.
Is zeker zelf weggelopen.
LOL iemand vangt morgen een vega vis in de vijverquote:
Ja gehakt en uien en knoflook, maar in Utopia is het roeien met de riemen die ze hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:58 schreef mario390 het volgende:
beter op spaghetti is selfsgemakte vlessauce ,is dann weiniger vloessig
Die jongste 3 zijn mamma's kindjes en wonen gewoon nog thuis .... dus niks gewend.. Sjon is van de oude stempel en heeft ook zn voorkeurenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je domweg geen rekening mee houden. Eten wat de pot schaft.
Compleet in plastic!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL iemand vangt morgen een vega vis in de vijver
Dan zou ik passen om te koken. En kook voor mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jongste 3 zijn mamma's kindjes en wonen gewoon nog thuis .... dus niks gewend.. Sjon is van de oude stempel en heeft ook zn voorkeuren
Iemand heeft het als protest in de vijver gedonderd. Zou wel grappig zijnquote:
Hoe kan je verstopte koekjes verstoppen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze gaan voor de grap de als grap verstopte koekjes verstoppen.
Tjah.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je verstopte koekjes verstoppen?
Oh okquote:
schweinshaxequote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:02 schreef mario390 het volgende:
ja en haar henkel,hempel,doet zo zo pijn
Nee snap ikquote:
Waar zit je henkel of hempel, en kan je daar last van hebben? Heb wel eens last van mijn lurven somsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:02 schreef mario390 het volgende:
ja en haar henkel,hempel,doet zo zo pijn
Enkelquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar zit je henkel of hempel, en kan je daar last van hebben? Heb wel eens last van mijn lurven soms![]()
![]()
Adriaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sebastiaan mag de pasta niet, er zit ei in.
Wie is Sebastiaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh. Ik helemaal fanatiek scrollen naar "de nieuwe"quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh. Ik helemaal fanatiek scrollen naar "de nieuwe"![]()
Had hij toch vegavismetrijst kunnen eten, nu is hij zijn vegakip kwijt bij iets wat hij niet eet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sebastiaan, Adriaan, Brandonquote:
Ze gaan nou macaroni maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had hij toch vegavismetrijst kunnen eten, nu is hij zijn vegakip kwijt bij iets wat hij niet eet.![]()
Ze zeiden dat ze dat gaan maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten,? want de pasta hadden ze al in de pan gegooid en is uit de verpakking.....
Het zijn nog relatief normale namenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sebastiaan, Adriaan, Brandon...wat is er mis met Jan, Piet en Klaas
Dit is toch van de zotte, drie andere zijn aan het koken en de crybaby die erop stond om te koken is er niet.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
C waar is jessie nou, want jessie zou namelijk koken
Kan ze haar niet gewoon eens ROEPEN?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ja ongelooflijk. En dan nog sjaggy worden als iemand het overneemt omdat zij het vertikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
als het niet lijkt op een vis, niet smaakt naar een vis , waarom staat er in GODSNAAM visburger opquote:
Jessie wil alleen samen met Mike koken. Snap dat dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch van de zotte, drie andere zijn aan het koken en de crybaby die erop stond om te koken is er niet.....
Babyolie is ook niet van baby`s gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als het niet lijkt op een vis, niet smaakt als een vis , waarom staat er in GODSNAAM visburger op
Of een poosje kopje onder in de beerput.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig, ik had dat kutkind allang een schop onder de hol gegeven.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Babyolie is ook niet van baby`s gemaakt.
Cristel is te trots om het niet te doen, helaas krijgt Jessie het morgen of over een week wel in haar smoel. Cristel is lief (kuch)quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja echt he.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of een poosje kopje onder in de beerput.
Maar wel hardop "vragen": waar is Jessie, waar is Jessie nouquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Cristel is te trots om het niet te doen, helaas krijgt Jessie het morgen of over een week wel in haar smoel. Cristel is lief (kuch)
en ze vroeg net : paprika in de macaroni, is toch niet lekker ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef zodeju het volgende:
Dat kind vraagt om een flink pak op haar billen......
En zij had zoveel ervaring in de keuken jaren gewerkt overal......
Niet???quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie wilde helemaal geen uien en paprikaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:13 schreef snetje het volgende:
Jessie: Ja zij gaat paprika en uien snijden!!!!....
naomi lust wel alles eten mekkerte nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
dat je denkt dat t niet erger kan ..zoals een room of twin......................
Sanne is daar een engeltje bij, ondanks haar bijdehandtepraat.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef eskil het volgende:
Pff wat een naar kind die Jessie, vind haar nog erger dan die Sanne.
man manquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dixi's zijn 200 tot 400 euro per stuk.
200 euro is met inhoud zeker.
Van woedequote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou mensen, het ding staat te koken hoor.
ze pruttelt zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er wordt echt met liefde gekookt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:
quote:
Jah.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er wordt echt met liefde gekookt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef zodeju het volgende:
Dat kind vraagt om een flink pak op haar billen......
En zij had zoveel ervaring in de keuken jaren gewerkt overal......
Ze zegt net dat ze nooit kookt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er niets van.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er niets van.
Ja ach Romy was account manager die 2+2 = 6 zeiquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er niets van.
Een normaal mens zou dankjewel zeggen... nee, zij gaat met d'r chagrijnige harses lopen klagenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie helemaal verbaast; Ik zou koken, gaat zei alles maken en dan moet ik er nou bij gaan staan.
John gaat zich er mee bemoeien. Macaroni is voor Adriaan? Huhquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
gelukkig kan john ook koken zo te zien
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Een normaal mens zou dankjewel zeggen... nee, zij gaat met d'r chagrijnige harses lopen klagen
Pastsa zat ei in, is nu macaroni geworden.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
John gaat zich er mee bemoeien. Macaroni is voor Adriaan? Huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |