Potje met vetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:19 schreef chufi het volgende:
Kan die HoSanne eens opzouten met die avond4daagse leidjes
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat ie maar 15 euro rekent joh.
Normaal gesproken kost het starten van de motor al 15 euro bij een taxi.
oh is het nog niet op danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:22 schreef snetje het volgende:
Sanne schrok er wel even van dat er 500 uit de pot gaat ...
vandaag 323 de rest komt morgen...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
Er wordt vandaag voor 450 euro aan boodschappen uitgegeven.
Ik snap niet dat mannen dat voor elkaar krijgen het godverdomme toch geen douchekop. (of doe de bril omhoog)quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Mike lijkt me inderdaad ook een notoire over de brilpisser...van huis uit...
de bril niet omhoog denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen dat voor elkaar krijgen het godverdomme toch geen douchekop. (of doe de bril omhoog)
Sodeflikker eens op met dat febo gezeik. Ga Beau stalkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is gewoon een parttime werknemer bij Talpa hoor.
Sjacheraar dusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
het is echt serieus en dronequote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kon geen betere CAP vinden, die drone is wel stuk ........![]()
[ afbeelding ]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.quote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.![]()
Ik snap die prioriteiten ook niet zo.quote:
De wind daar komt maar van éénrichting denkt John.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
De tent staat nu in een luwte hoek zegt John.
Klopt, totdat de wind weer gewoon uit het zuidwesten gaat waaien.
Ja precies, echt een vreselijke vent waar ik de kriebels van krijgquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo'n tweedehandse autodealer die je aanpraat dat je met bijna een nieuwe voor een koopie de deur uitgaat......en liefst nog met een schuldgevoel dat die man haast niks aan je verdient hebt.![]()
ja klopt,en voor wat de kistjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een boom is nog geen mooie rechte plank
Jij hebt er toch geen last van? Hij is leuk voor Utopiaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja precies, echt een vreselijke vent waar ik de kriebels van krijg
Voor dode vogeltjesquote:
past prima in het personeelsprofiel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
6 plankenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Voor dode vogeltjes
Gewoon kistjes, utopiakistjes
Je weet toch wel wat een kistje is
Dat zeg ik toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt er toch geen last van? Hij is leuk voor Utopia
Jemig ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef mario390 het volgende:
ik vind het teveel 330 voor hout andere dingen zijn belangrijker
ja voor dingen erin doenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Voor dode vogeltjes
Gewoon kistjes, utopiakistjes
Je weet toch wel wat een kistje is
Dacht er ook net aan.......hij wilde flink verdienen zodat hij de pot zelf kon betalen.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoeveel wil john eigenlijk vragen voor 'zijn' kistjes
Ik dacht 20 Euro, voorlopig moet ik ze eerst maar eens af zien komen .....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoeveel wil john eigenlijk vragen voor 'zijn' kistjes
Stuur die Kees van oplichters erop af, oh die werkt ook bijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
¤400 mee...Slim, ¤330 hout, dus heb ik ik hiero nog ¤70.. maar ik heb niet alles.. voor de boodschappen nog ¤120/¤150 nodig.. dus kom ik tekort als je er nog ¤50 bijdoet.. dan...
Waar is die dappere voorschietRichart ineens? Werk houden slimpie komt morgen terug
haha prachtig héquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:31 schreef chufi het volgende:
7¤ wil Sjon betalen voor opladen van zn batterijen.. Marktconform de koekkoek
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgenquote:
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgen
laten wij gaan bidden en hopen dat het flink mis gaat morgen, complete chaos!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel fout vandaag of morgen
Dat kan echt niet. Ze heeft gisteren een heel emotionele dag gehad. Dan kun je niet kokenquote:
ik dacht zelfde, maar vond het een beetje cruquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef Soury het volgende:
Jank Jessie weet het even niet meer. Janken om niks en smijt de oven sessie van oma er maar in terwijl dat niet de reden is. Oma heeft nut
Oma was al bijna doot voor ze dr inging en had al afscheid genomen..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef Soury het volgende:
Jank Jessie weet het even niet meer. Janken om niks en smijt de oven sessie van oma er maar in terwijl dat niet de reden is. Oma heeft nut
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis ik iets, zondag al bezoek voor Adriaan van zijn familie ?
Beseft hij zelf niet dat hij sago wordt van haar.....ze sleept hem gewoon mee in haar ellende.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ik
nee hoor doen veel mensen, spelen met valse emoties.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik dacht zelfde, maar vond het een beetje cru
dootquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oma was al bijna doot voor ze dr inging en had al afscheid genomen..
Ik hoorde hem er ook al over.. Geen idee of dat zondag al isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis ik iets, zondag al bezoek voor Adriaan van zijn familie ?
Ik denk dat Mike een klein toneelstukje speelt en populair en vriendelijk wil zijn (voor de kijkers). Zijn ware aard komt naar boven. Hij moet helemaal niks van die troelaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet t niet.. hij vindt haar wel leuk geloof ik
dat gaat paalliften worden .quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jetsers voelt zich "kwetsbaar" en jaja… waardeloos, nutteloos en aandachtloos.dus .en janken werkt altijd..hupskee,, zo werkt het
[ afbeelding ]
Oei, jij bent toch al begonnen. Jessie ga ff leggenquote:
Voorbereiding...maar dat mocht blijkbaar nog niet want Jessie had nog niet in de kast gekeken...quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat Jessie de volgende is die vertrekt.
nee hoor, kutwijven blijven het er langstquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat Jessie de volgende is die vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |