Hugo Borst is volgens mij best gek ..quote:
Ja, dat wel. En lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hugo Borst is volgens mij best gek ..
Ga je camping?quote:
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf
[..]
Was ook stom grapjemaar ik durf niet zomaar mensen aan te spreken op straat ook niet als ze mega leuk zijn
[..]
Soms wel meer dan 40kg
Je bent ook geen berg aan het beklimmenquote:
Oh is dat dit weekend, heel veel succesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, hiken is overdreven, maar er zitten wel wat heuveltjes in de 70km die dit weekend op de agenda staan
Dus dan mis je bijna alles?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik wel even kijken, maar dat weekend gaan we ook naar New castle
Oh.. ja met uitgaan lukte mij dat ook vaak welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohen ik ook niet zomaar hoor, moet wel iets hebben om de ander aan te spreken of moet met uitgaan zijn ofzo
[..]
Je bent ook geen berg aan het beklimmen
denk het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh is dat dit weekend, heel veel succes. Ben je er klaar voor?
Oh moeten we even kijken, vinden het gewoon al fijn een weekend wegquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan mis je bijna alles?ga je nog wat leuks doen in new castle?
Ben vorige week afgewezen omdat homoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan mis je bijna alles?ga je nog wat leuks doen in new castle?
[..]
Oh.. ja met uitgaan lukte mij dat ook vaak wel
Is het die dag zelf ook leuk of dan voornamelijk afzienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
donderdag nog even een afspraakje bij de fysio voor de rest zal het wel goed komen
Wat moet je daar dan doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik wel even kijken, maar dat weekend gaan we ook naar New castle
Hahahahahaquote:
Ja, ik wil ook weerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh moeten we even kijken, vinden het gewoon al fijn een weekend weg
Je gaat toch niet met de boot he?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh had zoiets, zal ook eens wat impulsiefs doen
zolang je nergens echt last van krijgt blijft het wel leuk denk ik. al is het wel een pokke eind lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het die dag zelf ook leuk of dan voornamelijk afzien
Oh dat is die bekende 2 dagen op de boot 1 dag in de stad tour zeker dan? Nou je kunt iig wel neuken in de kajuit zullen we maar zeggen.quote:
Ja, dat is uiteraard ook de bedoelingquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat is die bekende 2 dagen op de boot 1 dag in de stad tour zeker dan? Nou je kunt iig wel neuken in de kajuit zullen we maar zeggen.
de stad is dan ook niet heel erg boeiendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, dat is uiteraard ook de bedoeling
De reden van de afwijzing vond ik helemaal niet erg (goh) maar dat ik nooit kans ga maken heueueuequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
naja ik zou nog met zo'n afwijzing makkelijk kunnen leven
heb ik nooit gehad zo'n afwijzing...
[..]
Ja, ik wil ook weer
Ben er 10 jaar geleden al eens geweest, toen met mijn man, maar lette toen meer op hem dan dat ik op de stad heb gelet. Nu wil ik ook even onbezorgd er rondlopenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de stad is dan ook niet heel erg boeiend
Ga je mee naar Texel?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:30 schreef JimmyDean het volgende:
Persoonlijk ga ik liever dood dan dat ik een dag op een veerboot moet zitten.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:30 schreef JimmyDean het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De reden van de afwijzing vond ik helemaal niet erg (goh) maar dat ik nooit kans ga maken heueueue![]()
en mja ik val beetje op homo's
voor mij zal het ook zo'n 10 jaar geleden zijn geweest. was de laatste dag na een rondreisje door Engeland en Wales. Dus viel toen beetje tegenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden al eens geweest, toen met mijn man, maar lette toen meer op hem dan dat ik op de stad heb gelet. Nu wil ik ook even onbezorgd er rondlopen
En dan nu weet met je nieuwe man in dezelfde eettentjes eten enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden al eens geweest, toen met mijn man, maar lette toen meer op hem dan dat ik op de stad heb gelet. Nu wil ik ook even onbezorgd er rondlopen
wanneer ga je?quote:
Echt hè, veerbotenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:30 schreef JimmyDean het volgende:
Nee mijn schoonzus had toen geregeld dat we alles in een hotel konden doen, zijn er toen ook 1 nacht gebleven omdat hij destijds al zwaar aan de medicatie zatquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan nu weet met je nieuwe man in dezelfde eettentjes eten enzo
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee mijn schoonzus had toen geregeld dat we alles in een hotel konden doen, zijn er toen ook 1 nacht gebleven omdat hij destijds al zwaar aan de medicatie zat
Weenie, vind gewoon aantrekkelijk. Sowieso niet vanwege vrouwelijk want hou echt niet van vrouwelijke homo's. En ik hou ook van donkere mannen en nog meer types dus valt niet echt iets over te zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ikMaar dat idee had ik al wel eigenlijk weet niet waarom maar is dat vanwege dat ze dan wat vrouwelijk zijn of door andere zaken?
je mag best gewoon 35 zeggen hoor.quote:
En jouw hoofd kan niet bedenken dat wanneer ik op vakantie zou kunnen dat ik dat zou doen? Of ben je ook zo'n type die wil dat alles persoonlijk wordt uitgelegd en anders vind je shit raarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt op vakantie, ik zeg, ga dan.
Gewoon zeggen: ja is goed meid, dan heb je altijd de discussie gewonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt op vakantie, ik zeg, ga dan.
nou en?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet, volgend jaar ofzo misschien hopelijk wie weet
Nu vergeet je het zwaaipoppetje, of is dat alweer voorbijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ja is goed meid, dan heb je altijd de discussie gewonnen
Als ik op vakantie wil ga ik. Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En jouw hoofd kan niet bedenken dat wanneer ik op vakantie zou kunnen dat ik dat zou doen? Of ben je ook zo'n type die wil dat alles persoonlijk wordt uitgelegd en anders vind je shit raar
Is goed, meidquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu vergeet je het zwaaipoppetje, of is dat alweer voorbij
Ik ben al 12 jaar 23quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou en?
dan ben je toch 35..
alleen kleine kindjes zeggen: 7 jaar en 3 weken, of over 5 weken word ik 9
Hmmm oke apart wel. Heb je al eens relatie gehad met een donker persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie, vind gewoon aantrekkelijk. Sowieso niet vanwege vrouwelijk want hou echt niet van vrouwelijke homo's. En ik hou ook van donkere mannen en nog meer types dus valt niet echt iets over te zeggen
Ah oke ja dan zie je niks daar dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee mijn schoonzus had toen geregeld dat we alles in een hotel konden doen, zijn er toen ook 1 nacht gebleven omdat hij destijds al zwaar aan de medicatie zat
Oh okay je behoort tot die laatste categorie. Weenie, waarom zouden mensen niet op vakantie kunnen hmm hmmm echt lastig hmmm..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik op vakantie wil ga ik. Waarom niet?
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm oke apart wel. Heb je al eens relatie gehad met een donker persoon?
[..]
Ah oke ja dan zie je niks daar dus.
Dus dat word de volgende eventueel?quote:
in de winter pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja achja thats life, komt ook wel weer goed. Jij dan?
Tropisch hoor. Ik wil in de winter naar Noorwegen en in de zomer moet ik nog wat bedenken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ga denk ik volgend jaar naar Mallorca maar dan het mooie gedeelte en niet bij al die feestdebielen.
Madeira was ook echt nice
Ik weet nog dat we in een paar winkels zijn geweest, dat mijn zwager helemaal weg was van Engels ontbijt want die zat vol smaak die vieze witte bonen in tomaten saus naar binnen te prakken om half 9 in de ochtend. Maar als je zou vragen waar ben je langs gelopen, ik zou het niet weten.quote:
Ja zou niet weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh okay je behoort tot die laatste categorie. Weenie, waarom zouden mensen niet op vakantie kunnen hmm hmmm echt lastig hmmm..
zou juist alleen maar naar het megapark gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ga denk ik volgend jaar naar Mallorca maar dan het mooie gedeelte en niet bij al die feestdebielen.
Ja, wil snorkelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tropisch hoor. Ik wil in de winter naar Noorwegen en in de zomer moet ik nog wat bedenken.
Gadverdamme, ik haat engels ontbijtquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we in een paar winkels zijn geweest, dat mijn zwager helemaal weg was van Engels ontbijt want die zat vol smaak die vieze witte bonen in tomaten saus naar binnen te prakken om half 9 in de ochtend. Maar als je zou vragen waar ben je langs gelopen, ik zou het niet weten.
Echt zonde. Wil natuur zien en ervaren. Bier en duitsers kan overal wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou juist alleen maar naar het megapark gaan.
beetje bieren met de duitsers
Ben je al geweest dit jaar of ga je niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ehm ja dat kan, kan van alles zijn?quote:
Ah, dat is wel vet ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wil snorkelen.
Wil ook nog naar ScandinaviëIn de winter is toch kutkoud?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de winter pas.
misschien tussendoor hier en daar nog een weekendje
Dan ik ook nietquote:
Naar Braunau am Inn zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
En Oostenrijk, dat was wel erg leuk
Je kunt ook gewoon naar Italië of Spanje. Lekker weer en overal mooie plekjes om te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Met mijn vriend ben ik naar Auschwitz geweest, dat was wel erg interessant en indrukwekkend, we zijn ook naar Disneyland geweest, dat vond ik een vreselijke tegenvaller. En Oostenrijk, dat was wel erg leuk
ook mooi om te zien hoe alles daar gewoon nog werkt als het koud is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vet ja.
Mooi toch, echte kou in plaats van dat laffe gebeuren hier.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vet ja.
Geen idee, we gaat het zienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook mooi om te zien hoe alles daar gewoon nog werkt als het koud is.
hier rijdt geen bus meer, daar komt alles precies volgens dienstregeling
Oké leuk man wat heb ik hier aanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt voor bijna geen geld op vakantie.
Ik ben zelf geen fan van echt kou maar ik snap het zeer zeker wel, ja. Echt sneeuw en niet van die natte drap.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vet ja.
Ja ben net 2 weken terugquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je al geweest dit jaar of ga je niet?
[..]
Ehm ja dat kan, kan van alles zijn?
Moest lachen om dat contrastquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Met mijn vriend ben ik naar Auschwitz geweest, dat was wel erg interessant en indrukwekkend, we zijn ook naar Disneyland geweest, dat vond ik een vreselijke tegenvaller. En Oostenrijk, dat was wel erg leuk
En echte Ariërs in plaats van wannabe Ariërs zoals hierquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben zelf geen fan van echt kou maar ik snap het zeer zeker wel, ja. Echt sneeuw en niet van die natte drap.
Zou ook nog naar Auschwitz willen. Helemaal nu het nog kan maar ik verwacht daar gewoon een boel van die selfiewijven en sensatiemongolen die alles en overal filmen en dat is stomquote:
Hadden we een heel schattig klein huisje gehuurd, zo schattig. Mocht ik ooit eenzaam en alleen worden dan wil ik zo'n huisjequote:
Ben je geen ariër als je donker haar en blauwe ogen hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
En echte Ariërs in plaats van wannabe Ariërs zoals hier
Nee dan begeleiden ze je zo weer van het terrein af, daar achten ze toch wel dat je erg respectvol doetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook nog naar Auschwitz willen. Helemaal nu het nog kan maar ik verwacht daar gewoon een boel van die selfiewijven en sensatiemongolen die alles en overal filmen en dat is stom
dat valt nog vies tegen anders..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
En echte Ariërs in plaats van wannabe Ariërs zoals hier
Buchenwald is beter, hebben ze ook een mooiere toegangspoort.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook nog naar Auschwitz willen. Helemaal nu het nog kan maar ik verwacht daar gewoon een boel van die selfiewijven en sensatiemongolen die alles en overal filmen en dat is stom
geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je geen ariër als je donker haar en blauwe ogen hebt?
Oh lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan van echt kou maar ik snap het zeer zeker wel, ja. Echt sneeuw en niet van die natte drap.
[..]
Ja ben net 2 weken terug
En oke dat is wel nice als je zo makkelijk bentof naja geen heel specifieke jachtobject hebt...
Echt hè, of gezellig met z'n allen naar Pisa en origineel op de foto gaan zoals hier:quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of probeer niet eigenwijs te doen over mijn leven en neem het gewoon aanquote:
Denk niet dat sfeer daar je uitnodigt tot selfies allemaal. Al sluit ik niet uit dat enkele mongolen het toch doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
daar wil ik wel graag eens naartoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
In IJsland ook een aantal maanden geleden
Schitterend land. Ga over paar jaar weer, maar dan in de zomer. En dan wel de nazomer, want er komen best veel spleetogen daarquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Voor Jimmy: mn zus hoefde dat nooit te doen maar deed dat gewoon altijd en schijnbaar had zich dat zo in haar hoofd gevormd dat zij dat MOEST doen
Had het zonder deze uitleg niet gesnapt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Voor Jimmy: mn zus hoefde dat nooit te doen maar deed dat gewoon altijd en schijnbaar had zich dat zo in haar hoofd gevormd dat zij dat MOEST doen
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had het zonder deze uitleg niet gesnapt.
goed dat je het zegt, moet toch nog naar de slijterij. dan kan ik meteen wat voor mn vader mee pakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Hahaaha, mn zus is 'opgestapt' IK BEN HET ZAT OM ALTIJD VADERDAG-CADEAUTJES TE MOETEN KOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
haha
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Haal wel een blok kaas bij de kaasboer, is hij helemaal weer blij
Hoiiiiiiiiiii amamamamamaquote:
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, moet toch nog naar de slijterij. dan kan ik meteen wat voor mn vader mee pakken
Ouders die drinken, altijd makkelijk cadeautjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, moet toch nog naar de slijterij. dan kan ik meteen wat voor mn vader mee pakken
Ja is ook zo. Daar doet huidskleur of afkomst niets aan af.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh lekker
Heeft ook niet echt iets met wel of niet makkelijk te maken maar gewoon met wat je tegenkomt en of je er op valt. Ben wel vaker donkere mannen in mn leven tegengekomen die wel wat zouden willen maar no fucking way hoor. Maar volgens mij gaat het bij meeste mensen zo? Hoop ik
quote:
pics?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buchenwald is beter, hebben ze ook een mooiere toegangspoort.
Oh dat scheelt dan wel... zou het toch wel eens willen ervaren daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dan begeleiden ze je zo weer van het terrein af, daar achten ze toch wel dat je erg respectvol doet
Manmanmanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, of gezellig met z'n allen naar Pisa en origineel op de foto gaan zoals hier:
[ afbeelding ]
Gaat dit over de laatste keer seks?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij zal het ook zo'n 10 jaar geleden zijn geweest. was de laatste dag na een rondreisje door Engeland en Wales. Dus viel toen beetje tegen
zou ook niet weten wat ik anders zou moeten kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ouders die drinken, altijd makkelijk cadeautje
Vorige week in het nieuws van zo'n gast die een selfie nam bij een door een trein aangereden canadese vrouw die haar been daardoor kwijt raaktequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat sfeer daar je uitnodigt tot selfies allemaal. Al sluit ik niet uit dat enkele mongolen het toch doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Daar doet huidskleur of afkomst niets aan af.
Het moet als het ware goed voelen hoe cryptisch dat ook is
[..]
[..]
pics?
[..]
Oh dat scheelt dan wel... zou het toch wel eens willen ervaren daar.
Laatst nog Westerbork geweest. Ik had dat huis in glas nog niet gezien.
grappig hoor cachie, je ouders zullen trots op je zijnquote:
Geurtjesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ook niet weten wat ik anders zou moeten kopen
Dat is mijn schutting...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grappig hoor cachie, je ouders zullen trots op je zijn
Ik zou haar op zoeken en helemaal kapot verkrachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grappig hoor cachie, je ouders zullen trots op je zijn
Adem zo lang mogelijk inhouden helpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja ik zal even op pad gaan, zit nu gewoon er tegen aan te hikken, tot laters allemaal!!
dat boeit mijn vader echt totaal niet.quote:
Dit is nog zieker dan mijn driedubbele moord grap.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar op zoeken en helemaal kapot verkrachten.
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat boeit mijn vader echt totaal niet.
maar ga ik wel nog halen voor mezelf
Als het maar een grap is tochquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is nog zieker dan mijn driedubbele moord grap.
voor zn verjaardag hebben mn zus en ik hem tuinstoelen gegeven. daar was die wel blij meequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook nietmaar mijn vader wil ook niks, kocht vorige keer voor zn verjaardag maar bloemen
!!!
ben heel erg saai eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had echt een beeld van een wilde casanova bij jou.
[..]
Valt mee
ohja tof, om de zoveel tijd heb je wel een goed idee (of je ouders goede wensenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor zn verjaardag hebben mn zus en ik hem tuinstoelen gegeven. daar was die wel blij mee
nee, eigenlijk vind ik cachie wel liefquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar op zoeken en helemaal kapot verkrachten.
is Chai er ook dan kunnen we hier antwoord op gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je wel mooie boi, want dat denk ik ook over jou.
Awwwwquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk vind ik cachie wel lief
Nee helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is Chai er ook dan kunnen we hier antwoord op geven
Die leest gewoon mee...quote:
Ik moet zo naar mijn moeder.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook goed maar wil wel graag knuffelen dus kom je knuffelen? PLS
moederdag was nog veel erger wat dat betreftquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja tof, om de zoveel tijd heb je wel een goed idee (of je ouders goede wensen)
Oh daar moet ik nog mee beginnen, goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb Mein Kampf niet verder gelezen dan de inleiding
Ik vond elke foto met ander uiterlijk die ik van je gezien heb je wel een mooie boi.quote:
ik lees niet graag. kunnen ze daar geen luisterboek van maken?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb Mein Kampf niet verder gelezen dan de inleiding
wtf is dit voor zin, gap?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vond elke foto met ander uiterlijk die ik van je gezien heb je wel een mooie boi.
Ik denk dat je serieus bij pagina 2 al in slaap valtquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees niet graag. kunnen ze daar geen luisterboek van maken?
Semi leesbaar? je snapt hem dus niet? met een beetje intelligentie kan je dat toch wel ontcijferen?quote:
srslymortaxx ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vond elke foto met ander uiterlijk die ik van je gezien heb je wel een mooie boi.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar het is al langer dan 9 weken uit met Noel wat is dit cache
Elke...quote:
dat doe ik ook als ik moet lezen..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk dat je serieus bij pagina 2 al in slaap valt
Wat danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moederdag was nog veel erger wat dat betreft
Echt nooit verwacht van cachequote:
mijn moeder had zelf nooit een idee.quote:
Ja ik kan het ontcijferen, maar feit blijft dat het een debiele zin is, en daar sprak ik je op aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Semi leesbaar? je snapt hem dus niet? met een beetje intelligentie kan je dat toch wel ontcijferen?
Helaas.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leek me echt een meisje om mee te trouwen
Ja inderdaad. Wat een illusie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leek me echt een meisje om mee te trouwen
Oh, vind vrouwen juist wel makkelijker maar misschien omdat ik er zelf eentje benquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder had zelf nooit een idee.
en ik ook niet.
dus liet mn zus altijd maar wat kopen
niets mis met een leuke Iraakse die in Utrecht studeertquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas.
Zit tegenwoordig ook naar moslims en refo's te kijken, want alle andere vrouwen geven hun maagdelijkheid zomaar weg.
Wat ben jij een zure rotzak zeg... gek dat je geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik kan het ontcijferen, maar feit blijft dat het een debiele zin is, en daar sprak ik je op aan.
ja, daar zit clou wel een beetje hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, vind vrouwen juist wel makkelijker maar misschien omdat ik er zelf eentje ben
Geen bonnenboekje?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen geef ik altijd gewoon chocolade of wijn
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets mis met een leuke Iraakse die in Utrecht studeert
1x recht op voetmassagequote:
Wat zijn dit voor debiele dingen dan? Manmanman hier ga ik echt niet aan beginnen hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1x recht op voetmassage
1x recht op patat bakken
enz.
Ahh doe gewoon... probeer gewoon eens...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor debiele dingen dan? Manmanman hier ga ik echt niet aan beginnen hoor.
Moet je als man verdienen, idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor debiele dingen dan? Manmanman hier ga ik echt niet aan beginnen hoor.
Ik zit echt niet op een voetmassage te wachten hoor. Wil gewoon een lieve vrouw die eten kookt en naast me slaapt.quote:
als ik patat wil bakken bak ik patat. Heb ik geen bonnetjes voor nodigquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang jij jezelf bent zal geen vrouw jou accepteren ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit echt niet op een voetmassage te wachten hoor. Wil gewoon een lieve vrouw die eten kookt en naast me slaapt.
Dat zij patat voor jou bakt hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik patat wil bakken bak ik patat. Heb ik geen bonnetjes voor nodig
Heyquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit echt niet op een voetmassage te wachten hoor. Wil gewoon een lieve vrouw die eten kookt en naast me slaapt.
sowquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang jij jezelf bent zal geen vrouw jou accepteren ben ik bang.
Lijkt mij geen leugen toch? als hij hier zichzelf is...quote:
De grap is dat ik nu een vrouw hebquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang jij jezelf bent zal geen vrouw jou accepteren ben ik bang.
Daar heb je wel een punt, ik moest ook even snel een voorbeeld noemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vrouwen moeten niet aan de frituur komen
Haha die is wel grappig inderdaad.quote:
klopt, maar dan nog komt het hard aan om het zo zwart op wit te zien staan denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij geen leugen toch? als hij hier zichzelf is...
Sommige mensen moeten wakker geschud worden en ik ben daar wel een goed persoon voor op zich.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dan nog komt het hard aan om het zo zwart op wit te zien staan denk ik
ok azpiquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben tegen haar ook gewoon zo alleen dan laat ik mijn lieve kant ook zien, en dan smelt een vrouw gewoon weg
Ik geloof dit makkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben tegen haar ook gewoon zo alleen dan laat ik mijn lieve kant ook zien, en dan smelt een vrouw gewoon weg
Prachtige zinquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:22 schreef JimmyDean het volgende:
Ik bespeur gewoon jaloezie omdat ik een goed-gedefinieerde levensvisie heb en daadkrachtig in het leven sta terwijl jullie maar wat aanmodderen in de woestijn van postmodern geneuzel.
Oke zoksquote:
Echt hèquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:22 schreef JimmyDean het volgende:
Ik bespeur gewoon jaloezie omdat ik een goed-gedefinieerde levensvisie heb en daadkrachtig in het leven sta terwijl jullie maar wat aanmodderen in de woestijn van postmodern geneuzel.
Noem je mij nou een poepchinees?quote:
quote:
dan wil ik al lang weg zijn hier..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee hoor
Is het al 5 uur btw ?
Dan is het met gierende banden naar huis hoor
Gelukkig.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee hoor
Is het al 5 uur btw ?
Dan is het met gierende banden naar huis hoor
Ik kan niet eerder beginnen, anders was ik om half 3 midden in de nacht al begonnenquote:
Nee ben aan het werk dus staat al enige tijd aanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha je had zeker alweer net toevallig je pc gestart
Ja, ik heb net even gekeken wat ik krijg als ik met pensioen ga, maar dat is echt om te huilen. Dus dan maar even door blijven werken hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig.
Half 5 hier!
Nog even!!! tel je ook af?
Dat is over 40 jaar nog steeds om te huilen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even gekeken wat ik krijg als ik met pensioen ga, maar dat is echt om te huilen. Dus dan maar even door blijven werken he
quote:
Klopt, misschien hebben we dan geeneens pensioen meer..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is over 40 jaar nog steeds om te huilen hoor
Een van de accounts is al in de prullenbak toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef LCMS het volgende:
Dat hele kaolokliekje dat de hele tijd meeleest zonder te reageren, mag van mij zo de plomp in
Ik moet nog een uurtje of 5 vermoed ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig.
Half 5 hier!
Nog even!!! tel je ook af?
Hoe veel uur per dag werk jij dan wel niet want je begint al redelijk vroeg toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet eerder beginnen, anders was ik om half 3 midden in de nacht al begonnen
Lekker zonder collega's werken
Nee, dat mag nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, misschien hebben we dan geeneens pensioen meer..
Mag ik dan mijn premie terug aub ?
moet je eens afzetten tegen wat je in premie hebt afgedragenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even gekeken wat ik krijg als ik met pensioen ga, maar dat is echt om te huilen. Dus dan maar even door blijven werken he
Echt een vieze lurkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha je had zeker alweer net toevallig je pc gestart
Interesseert me nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een van de accounts is al in de prullenbak toch?
Ja samequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij ook copthorne, van mij ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef LCMS het volgende:
Dat hele kaolokliekje dat de hele tijd meeleest zonder te reageren, mag van mij zo de plomp in
Ik begon eerst om half 8 en dan om 4 uur toedeloequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe veel uur per dag werk jij dan wel niet want je begint al redelijk vroeg toch?
gaat niet gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, misschien hebben we dan geeneens pensioen meer..
Mag ik dan mijn premie terug aub ?
Gadverdammequote:
gekke mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begon eerst om half 8 en dan om 4 uur toedeloe
Maar hier vinden ze vroeg werken maar niets, kan met moeite hier om half 9 beginnen
Ik mag hier ook nietsquote:
Ja, echt om te janken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je eens afzetten tegen wat je in premie hebt afgedragen
Oh dat is wel jammer al is half 9 primaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begon eerst om half 8 en dan om 4 uur toedeloe
Maar hier vinden ze vroeg werken maar niets, kan met moeite hier om half 9 beginnen
Sorry Hans.quote:
En dan op discord over onze conversatie roddelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:29 schreef LCMS het volgende:
ik heb eens geprobeerd om erachter te komen wat ik aan premie had betaald. Werkgever was nogal slordig met loonstrookjes maar volgens m'n eigen berekening had ik meer afgedragen dan ik zou krijgen als ik 90 zou wordenquote:
Snap niet dat we die diefstal nog pikken als bevolking.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je eens afzetten tegen wat je in premie hebt afgedragen
Beleggen in vastgoedquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
Het is toch treurig dat je beter zelf geld onder je matras zou kunnen stoppen
wat marxistisch ineensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huizen zijn om in te wonen niet om mee te speculeren
Hoop dat al jouw panden gekraakt worden
wie is fransquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
Etto is net als Frans. Linkse praatjes maar stiekem een ultrakapitalist
Etto stopt al zijn geld in stoffige boekjes waarvan hij denkt dat die meer waard worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
krakersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te denken, dat zie ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto stopt al zijn geld in stoffige boekjes waarvan hij denkt dat die meer waard worden.
1 meer dan ashquote:
Nu nog geen, maar overweeg er een paar te kopen net als ash.quote:
dan snap ik niet dat hij de omvolking steunt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto stopt al zijn geld in stoffige boekjes waarvan hij denkt dat die meer waard worden.
Ik geef je dan ook geen tips want dat interesseert me geen hol.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
Wat geld betreft neem ik eerder investeringstips van Inso aan dan van Etto
Ik reed net 170 over de snelweg, mag dat ook ?quote:
appartementjes in Polen niets mis meequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
Wat geld betreft neem ik eerder investeringstips van Inso aan dan van Etto
Lekker statement hoor, wildebrasquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef je dan ook geen tips want dat interesseert me geen hol.
Lekker die tonnen binnenharken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
appartementjes in Polen niets mis mee
tijdens werktijd? dan neequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reed net 170 over de snelweg, mag dat ook ?
Ik hoorde net van een vriendin dat ze geen pensioenpremie afdraagt, want het bedrijf heeft gewoonweg geen pensioenregelingquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb eens geprobeerd om erachter te komen wat ik aan premie had betaald. Werkgever was nogal slordig met loonstrookjes maar volgens m'n eigen berekening had ik meer afgedragen dan ik zou krijgen als ik 90 zou worden
Maar het pensioenfonds had die informatie niet zeiden ze
welke omvolkingquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat hij de omvolking steunt.
Ja, was wel tijdens werktijdquote:
dan heeft ze vast een mooi salarisquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriendin dat ze geen pensioenpremie afdraagt, want het bedrijf heeft gewoonweg geen pensioenregelingHallo >?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |