Hugo Borst is volgens mij best gek ..quote:
Ja, dat wel. En lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hugo Borst is volgens mij best gek ..
Ga je camping?quote:
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf
[..]
Was ook stom grapjemaar ik durf niet zomaar mensen aan te spreken op straat ook niet als ze mega leuk zijn
[..]
Soms wel meer dan 40kg
Je bent ook geen berg aan het beklimmenquote:
Oh is dat dit weekend, heel veel succesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, hiken is overdreven, maar er zitten wel wat heuveltjes in de 70km die dit weekend op de agenda staan
Dus dan mis je bijna alles?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik wel even kijken, maar dat weekend gaan we ook naar New castle
Oh.. ja met uitgaan lukte mij dat ook vaak welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohen ik ook niet zomaar hoor, moet wel iets hebben om de ander aan te spreken of moet met uitgaan zijn ofzo
[..]
Je bent ook geen berg aan het beklimmen
denk het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh is dat dit weekend, heel veel succes. Ben je er klaar voor?
Oh moeten we even kijken, vinden het gewoon al fijn een weekend wegquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan mis je bijna alles?ga je nog wat leuks doen in new castle?
Ben vorige week afgewezen omdat homoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan mis je bijna alles?ga je nog wat leuks doen in new castle?
[..]
Oh.. ja met uitgaan lukte mij dat ook vaak wel
Is het die dag zelf ook leuk of dan voornamelijk afzienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
donderdag nog even een afspraakje bij de fysio voor de rest zal het wel goed komen
Wat moet je daar dan doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik wel even kijken, maar dat weekend gaan we ook naar New castle
Hahahahahaquote:
Ja, ik wil ook weerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh moeten we even kijken, vinden het gewoon al fijn een weekend weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |