Sjon vooral wil van 1 naar 100, van niets naar een soort luxe en slaat fases overquote:
Wat een passieve drol is Brandon.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:03 schreef snetje het volgende:
Figurant gespot! ...Rechts....
[ afbeelding ]
Ze gingen niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe doen ze het als ze de Kilimanjaro op gaan?
Dat dus,maar wel zeggen :Al dat gezeik over eten ik flikker straks alles over het hek.Zegt de grootste vreter daarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef mazaru het volgende:
Er is nog een beetje jam... wil iemand dat? Nee he? Mag ik het? Oke... ik heb nog niet zoveel op. Beschuitje, brood, ei, pannenkoeken...
[ afbeelding ]
😂quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:20 schreef espri het volgende:
Volgens mij stort straks die hele tent in elkaar en hebben ze niks meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk nieuwe bewoners erbij, chaos compleet.![]()
![]()
En regenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn er niet ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Nou hop hop, kom maar op met die nieuwe bewoners. Heeft te lang genoeg geduurd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
denk in normale leven middelpunt van alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:26 schreef espri het volgende:
Wat vind ik Jessie toch een soort van deprimerend grietje, ze sjokt, ze kijkt nooit vrolijk, is kortaf, zou ze het wel leuk vinden?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezeik over stroom... ff wat knutselen en huppaDaar zat ik ook al aan te denken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar voor nog geen ¤100 heb je een zonnepaneeltje uit China.
Maarja, als ze dat doen zal Christel wel weer gaan huilen.
Bovenstaand bericht is een column.
mike is echt een tokkie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er is nog een beltegoed van 30,-
aldus Spiering...
gehakketak.. wel niet wel niet
bellen ja nee
wie gata er bellen naar wie
. spiering opwaarderen is met sms
Als je de hele dag stil zit dan krijg je het koud.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is toch geen hond die een jas aantrekt met 18 graden
Ik word zelf depressief als ik naar dat kind kijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:26 schreef espri het volgende:
Wat vind ik Jessie toch een soort van deprimerend grietje, ze sjokt, ze kijkt nooit vrolijk, is kortaf, zou ze het wel leuk vinden?
Nou inderdaad, je zou bijna je nest induikenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:30 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik word zelf depressief als ik naar dat kind kijk
Ja hoor:quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is toch geen hond die een jas aantrekt met 18 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
sprankelend is ze niet. Het is echt een oude vermoeide vrouw van 60+ in alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:26 schreef espri het volgende:
Dank voor het openen TTquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike, Sjon stelllen voor
de Tent te verplaatsen .. plekje waar minder woei/wind is
beetje meer onder de bomen
..
getok over water aansluiten / container
gemeente bellen is alweer over
Adrian bakt ze bruin
pannekoekjes met water ...bloem en olie
er waren ook witte broodjes met gekookt ei
allemaal een halve witte kleffe bol
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja hoor:Mooi jassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Omdat Jessie..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:34 schreef sjampoeh het volgende:
waarom staat jessie erbij en kijkt er naar ?
Heb je ooit anders gezien?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:34 schreef sjampoeh het volgende:
waarom staat jessie erbij en kijkt er naar ?
Dat camouflagenet om die camera heen.quote:
en een toilet met doorspoelfunctiequote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben serieus een aanrechtje gebouwd van hout, compleet met wasbak....
met een huub in het personeelsbestand weet je dat het een stel debielen zijn die daar werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat camouflagenet om die camera heen.![]()
Zo valt ie niet op natuurlijk.
effe lekker seksen dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
jessie nu zeiken bij brandon
lekker geslapen ?
nee, koud, klappertanden
die heeft het behoorlijk op haar heupen en mankeert niets aan haar ellebogen, wat een rotgriet! Ik kan er niets aan doen. Trekt Mike ook helemaal mee in die negativiteitquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
lekker geslapen ?
nee, koud, klappertanden
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:38 schreef sjampoeh het volgende:
Komt hier dan de tent ? #dtv
[ afbeelding ]
ik vind haar ook helemaal niksquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die heeft het behoorlijk op haar heupen en mankeert niets aan haar ellebogen, wat een rotgriet! Ik kan er niets aan doen. Trekt Mike ook helemaal mee in die negativiteit
Ze vroeg: Lag ik echt te klappertanden?????quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
lekker geslapen ?
nee, koud, klappertanden
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Sla die tanden uit haar bek, valt er ook niks meer te klapperen.
Sanne houd je smoel. Je kan niet zingen.
Geen wetten geen regelsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
Gaan ze nu op de snelweg de tent bouwen ?
Die pleegt nog zelfmoord als het zo doorgaat.quote:
we zeidne het in de cos al op dag 1quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom die tent nu ineens verplaatst moet worden is me een raadsel...
Ik vind het overdreven.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Veganisme Uto2
. Danielle doet dr verhaal
zo goed bezig en zo geweldig allemaal
Adriaan is zo blijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom nou "zooi"? kan je gewoon eten hoor
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door ...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef kaatje50 het volgende:
aap uit de mouw. Ze woont in de buurt en heeft een veganistisch bedrijf... Dus als je iets nodig hebt
Inderdaad. Was ook een aanvulling op jouw opmerking dat de regie bepaalt wie er iets mag brengen. Wordt weer meteen duidelijk gemaakt zoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door ...
Talpa heeft gewoon een willekeurig vegan-gekkie 24u per dag op standby staan voor als meneer weer eens last van een kronkel in zijn kop heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriaan zat er vanmorgen een beetje doorheen, vandaar deze opkikker denk ik .....
Wat vrolijkheid kunnen ze wel gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebbie heel wat schuursponsjes voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef goldback het volgende:
[..]
goor ordinair mokkel, ga je arm wassen vies mens.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef goldback het volgende:
[..]
goor ordinair mokkel, ga je arm wassen vies mens.
Dat ja. Over sturen gesproken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan vindt het echt leuk.
Ik vind dat zo storend. Dat er een willekeur bestaat wie dat terrein op mag en dat er dan ook nog bepaald wordt wat ze mogen meenemen.
Zegt ze dat ze zichzelf stoer vindt dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Plus typische sleeve-tattoo. Stoere chick hoor. NOT.
Is om het SBS-tokkiegehalte hoog te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Plakplaatjes zijn toch wel een vereiste om daar binnen te komen, misschien blijft zij wel ....
😂quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:58 schreef TillyB het volgende:
Mevrouw vindt dat Adriaan het zo goed doet, niet opdringerig, niet lelijk.
Een maatje voor Adriaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Plakplaatjes zijn toch wel een vereiste om daar binnen te komen, misschien blijft zij wel ....
Veganisten vinden het prima, de rest vind m rete-irritant die langspeelplaat die blijft hangen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:58 schreef TillyB het volgende:
zoals Bas, en dat is ook zo, Adriaan houdt het informatiefquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:58 schreef TillyB het volgende:
die gaat 10 meter groeienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:58 schreef TillyB het volgende:
Eens, ik vind hem er niet heel vervelend over doen. Vind Sjon vervelender met z'n hetze tegen alles wat geen bier of worst is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals Bas, en dat is ook zo, Adriaan houdt het informatief
Jeeeeeeeeezus wat een zeikerdsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze zijn Adriaan aan het afzeiken omdat er iemand voor hem
Binnen is gekomen, als er voor mij iemand binnen komt zou ik zeggen, even wachten want ik ben met mij. Team bezig maar meneer rode steen heeft andere prioriteiten zegt John.
lelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Binnen is gekomen, als er voor mij iemand binnen komt zou ik zeggen, even wachten want ik ben met mij. Team bezig maar meneer rode steen heeft andere prioriteiten zegt Mike
Kan best... kwestie van een kabeltje of twee losmaken en aansluiten. Kan iedere idioot.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef mario390 het volgende:
ze kunnen niet doen wat ze willen ,de kamera kunnen ze niet allein verplaatsen
Zodat hij meer wind vangt?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:05 schreef Chanel5 het volgende:
Ze maken de tent nu ook op een hoger liggend stuk, verstandig.
dus is de mand voor kris eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian vraagt of Kristel een ketting heeft voor Danielle
Kristel gaat een groei ketting maken
is met 4 min af
Adrian in gesprek met Danielle
over Gebak maken....
Kristel gaat aan de slag
win win
1 mandje meuk ..ruilen tegen een ketting
dat bedoel ik,maar waarom verplaatsen ze de tent?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Kan best... kwestie van een kabeltje of twee losmaken en aansluiten. Kan iedere idioot.
Maar het zal wel weer niet mogen van de onzichtbare heerser.
denk niet dat Adriaan de mand zelf opvreet, wil juist iedereen laten proeven dat het zo ook kanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dus is de mand voor kris eerlijk is eerlijk
op de plek waar hij nu komt,hebben ze gemerkt dat daar minder wind is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoel ik,maar waarom verplaatsen ze de tent?
Al sla je me Tod.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoel ik,maar waarom verplaatsen ze de tent?
okequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:07 schreef krabje het volgende:
[..]
op de plek waar hij nu komt,hebben ze gemerkt dat daar minder wind is.
Er stond ook niet voor niets een mobile cam in de tent, die verplaatsen ze zo mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Kan best... kwestie van een kabeltje of twee losmaken en aansluiten. Kan iedere idioot.
Maar het zal wel weer niet mogen van de onzichtbare heerser.
ben benieuwd vind het best spanned!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk niet dat Adriaan de mand zelf opvreet, wil juist iedereen laten proeven dat het zo ook kan
Hij heeft net al tegen ze gezegd dat ze er snoepjes van mogen pakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ben benieuwd vind het best spanned!!!
Jaloersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Binnen is gekomen, als er voor mij iemand binnen komt zou ik zeggen, even wachten want ik ben met mij. Team bezig maar meneer rode steen heeft andere prioriteiten zegt Mike
Omdat het vaak van die drammers zijn.Laat iedereen voor zichzelf uitmaken hoe hij zich wil voeden.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Veganisten hebben een slechte naam volgens mevrouw.
Voeding-Jehovas
is dat zijn Zus?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Voeding-Jehovas
Het is voor iedereen. Dan kunnen de anderen proeven hoe lekker het is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Nou ik vind dat niet leuk om binnen te komen voor maar 1 persoon zorg dan dat je voor de anderen ook iets bij je hebt.
dus dat...doordrammersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Voeding-Jehovas
Inderdaad ze doen het meest aan jehova's denken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Voeding-Jehovas
En die mensen die melk brood eieren vlees meenemen voor de groep hadden die ook wat voor adriaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Nou ik vind dat niet leuk om binnen te komen voor maar 1 persoon zorg dan dat je voor de anderen ook iets bij je hebt.
lief hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danielle gaat weer
jongens suc6![]()
smakelijk
tot snel
Adrian iis happy ; je maakt mn dag goed joh
op naar de poort
Daniell e; ga zo door
je krijgt positieve reacties
een knuff en weg is Danielle
Adrian .. klein emot snikje happy boy
man manquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Meneer z'n veganistische egootje is weer helemaal gestreeld.
Hij is zo blij, lijkt de EO jongerendag wel.
Denk dat ie zo direct nog even met zijn groene vingers gaat masturberen in de bosjes.
[quotequote:
[quote]quote:][b]Op dinsdag 12 juni 2018 12:20 schreMag ook niet ef
quote:
ik heb niet tegen alle veganersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap die haat ook niet. Bah.
Mensen met een andere kijk op de wereld, en met een overtuiging.
Zouden er meer van moeten zijn.
Kom maar door met die Oreo'squote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:25 schreef Gooddeal het volgende:
Adriaan: is ook voor jullie he? Pak gerust.
En dat zullen ze doen dus in no time alles weer op.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:25 schreef Gooddeal het volgende:
Adriaan: is ook voor jullie he? Pak gerust.
Dat dus, dat ze vegan zijn moeten ze zelf weten maar dat oeverloos gedram er overquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Voeding-Jehovas
Dat dus. Maar wel zeiken achter zijn rug.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:26 schreef espri het volgende:
[..]
En dat zullen ze doen dus in no time alles weer op.
Dat dus, dat ze vegan zijn moeten ze zelf weten maar dat oeverloos gedram er overquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Voeding-Jehovas
O jee, als ie dan maar geen groen piemeltje gaat krijgen met die groene vingersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Meneer z'n veganistische egootje is weer helemaal gestreeld.
Hij is zo blij, lijkt de EO jongerendag wel.
Denk dat ie zo direct nog even met zijn groene vingers gaat masturberen in de bosjes.
Adriaantje is ook al de hele wereld rondgereisd, alsof dat milieubewust is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nee palmolie is goed voor het milieu waar zowat alle vegan mee wordt gemaakt
Palmolie mag ik niet hebben voor het cholesterol, zit in heel veel producten die troepquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
je vergeet de regen erbij. dan is de chaos compleetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
jep en bas was vals en achterbaksquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:29 schreef Charmian het volgende:
Ik heb niks tegen vega's zolang ze mij maar niet van hun overtuiging proberen te overtuigen. De vega's die ik ken zijn van die irritante doordrammertjes.
Komt binnenkort een verbod op toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Palmolie mag ik niet hebben voor het cholesterol, zit in heel veel producten die troep
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
je vergeet de regen erbij. dan is de chaos compleet![]()
De meesten vegan producten zijn palmolievrijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Plus dat echte veganisten wel weten dat er hele oerwouden gekapt worden voor de palmolie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:31 schreef eskil het volgende:
[..]
De meesten vegan producten zijn palmolievrij
Toch ook voor de soja die ze iedere dag eten?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Plus dat echte veganisten wel weten dat er hele oerwouden gekapt worden voor de palmolie.
Dat snap ik ook niet zo goed, maar het is wel een flinkere tent dan eerder geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
Nutteloze bezigheidstherapie.
Koop dan wat hout en bouw gelijk wat stevigers ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danielle gaat weer
jongens suc6![]()
smakelijk
tot snel
Adrian iis happy ; je maakt mn dag goed joh
op naar de poort
Daniell e; ga zo door
je krijgt positieve reacties
een knuff en weg is Danielle
Adrian .. klein emot snikje happy boy
Ja precies!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Plus dat echte veganisten wel weten dat er hele oerwouden gekapt worden voor de palmolie.
dan zou ik die heerlijke past die in het mandje zit maar ff doorschuiven naar de anderen anders ben je geen echtequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
vast wel weer 1 waar de wind onderdoor kan waaienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo goed, maar het is wel een flinkere tent dan eerder geloof ik.
De hoeveelheid soja die veganisten eten is niets vergeleken met wat er op gaat aan diervoeder.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Toch ook voor de soja die ze iedere dag eten?
Nou ja, het ziet er steviger uit dan de gemiddelde tent op een campingquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
vast wel weer 1 waar de wind onderdoor kan waaien
Echt he? Onvoorstelbaar dat soms mensen zo berekenend te werk gaan. Zal iets onbewust zijn mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef sjampoeh het volgende:
jessie: lekker hooor lieffie, heb je verdiend
adri: is voor iedereen hoor
maar is voor jou
kutstoker
Dat is procentsgewijs niks in vergelijking tot veevoeder.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Toch ook voor de soja die ze iedere dag eten?
A, ze zijn een nieuwe tent aan het bouwen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike en John doen het werk weer, terwijl de rest een beetje rondhangt.
[ afbeelding ]
En al die mooie rooie snoepjes met kleurstofnr. E120 gemaakt van dooie luizenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
maar echt ..
soort wat men niet kent
zou zeggen ga eens wat filmpjes kijken
hoe o.a. die fijne harobooo gummies wrden gemaakt
van varkensvet ..
Ohja, dat was het bekende veganargumentquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:37 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat is procentsgewijs niks in vergelijking tot veevoeder.
Palmolie is inderdaad niet goed voor het milieuquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die is zo lekker geirriteerd dat ze niet alleen met Mike kan zijn....quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dan zou ik die heerlijke chocopasta die in het mandje zit maar ff doorschuiven naar de anderen anders ben je geen echte
oh ja krijg je dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En al die mooie rooie snoepjes met kleurstofnr. E120 gemaakt van dooie luizen
Tis wel waar...( ik ben niet vegan hoor ;-) )quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja krijg je dit soort opmerkingen
Ik ben gek op dooie luisjesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja krijg je dit soort opmerkingen
ja maar bij dit soort argumenten gaan mijn haren recht overend staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tis wel waar...( ik ben niet vegan hoor ;-) )
Nee. Die zit helemaal aan de andere kant. Bij de stenenberg...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten in ieder geval wel lekker dichtbij de ZK nu....
Nee hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Die zit helemaal aan de andere kant. Bij de stenenberg...
of kettingen maken ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh Christel voelt zich een beetje nietsdoenerig.
Ga stenen scheppen mens.
Zal vast wel een cam in de tent worden geplaatstquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die cam die er achter staat wordt lekker geblokt, Febo ook weer blij....
Geloof dat de tent ook wel verplaatst "moest" wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die cam die er achter staat wordt lekker geblokt, Febo ook weer blij....
Die cam die ze hadden op dat statief zal wel worden verplaatst door de 'kabouters'.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zal vast wel een cam in de tent worden geplaatst
Hij is nu ook groter, voor meer bewoners.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geloof dat de tent ook wel verplaatst "moest" worden
En lager...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is nu ook groter, voor meer bewoners.
de balken gaan over het muurtje heen. dus het zeil denk ik ook. Geen opspattend water meerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk komt het zeil nu tot de grond.
verplaatst .. op het stuk stenen wat er al lagquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Breken ze de tent af??? Goedemiddag al, net terug van een zeer geslaagde karper sessie......
hij vind de vodaphone info lijn boeiendquote:
Waarom de naam Spiering?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ongeldige invoer
kapot lastig
tyfes bandjes![]()
![]()
tik tik de meter loopt gewoon
medewerkert spreken /service is graties
.. en gewoon niet doen ook
sukkel Spiering
Ahh snappemquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klein mager visje.....
Brandon is ..omdat daarom
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
verplaatst .. op het stuk stenen wat er al lag
.. minder wind .daar o.a.
ZK/batterijwissel zit in de rechter onderhoek, naast waar de nieuwe tent staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |