Sjon vooral wil van 1 naar 100, van niets naar een soort luxe en slaat fases overquote:
Wat een passieve drol is Brandon.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:03 schreef snetje het volgende:
Figurant gespot! ...Rechts....
[ afbeelding ]
Ze gingen niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe doen ze het als ze de Kilimanjaro op gaan?
Dat dus,maar wel zeggen :Al dat gezeik over eten ik flikker straks alles over het hek.Zegt de grootste vreter daarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef mazaru het volgende:
Er is nog een beetje jam... wil iemand dat? Nee he? Mag ik het? Oke... ik heb nog niet zoveel op. Beschuitje, brood, ei, pannenkoeken...
[ afbeelding ]
😂quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:20 schreef espri het volgende:
Volgens mij stort straks die hele tent in elkaar en hebben ze niks meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk nieuwe bewoners erbij, chaos compleet.![]()
![]()
En regenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn er niet ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Nou hop hop, kom maar op met die nieuwe bewoners. Heeft te lang genoeg geduurd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
denk in normale leven middelpunt van alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:26 schreef espri het volgende:
Wat vind ik Jessie toch een soort van deprimerend grietje, ze sjokt, ze kijkt nooit vrolijk, is kortaf, zou ze het wel leuk vinden?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezeik over stroom... ff wat knutselen en huppaDaar zat ik ook al aan te denken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar voor nog geen ¤100 heb je een zonnepaneeltje uit China.
Maarja, als ze dat doen zal Christel wel weer gaan huilen.
Bovenstaand bericht is een column.
mike is echt een tokkie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er is nog een beltegoed van 30,-
aldus Spiering...
gehakketak.. wel niet wel niet
bellen ja nee
wie gata er bellen naar wie
. spiering opwaarderen is met sms
Als je de hele dag stil zit dan krijg je het koud.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is toch geen hond die een jas aantrekt met 18 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |