abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:41:46 #76
33189 RM-rf
1/998001
pi_179741327
Als er iemand een Nobelprijs moeten krijgen hiervoor, zouden Kim Jong-Un en Trump hem samen moeten krijgen, omdat dit natuurlijk een akkoord tussen twee partijen is.

verder wacht ik even af wat zo speciaal hieraan is, bv kan het interssant zijn wat er dan aan dit akkoord beter zou zijn dan het door Trump juist opgezegde akkoord met Iran, waarbij Iran toezegde iedere verdere ontwikkeling van kernwapens te stopen en controle's toe te laten door het IEA en duidelijkheid te geven over hun huidige bestaande technologische kennis op kern-gebied en ontwikkelings-instituten

Ben erg benieuwd of bv Noord-Korea toestaat dat het IEA die net gesloten testlocatie gaat controleren en daar kan vaststellen wat de Noord-Koreanen nu wel of juist niet konden en bereikt hebben.
Dat kan zeker erg belangrijk zijn, juist ook om een realistische gevaar inschatting te maken van wat die noordkoreanen nu eigenlijk wel of niet aan deiging vormden....

De geschiedenis heeft geleerd dat ook de amerikanen soms een voordeel eraan hebben en eventueel gevaarlijk van massavernietigingswapens door hun tegenstanders te overdrijven (John Bolton heeft dat trucje al eerder uitgevoerd en is er ook toen mee weggekomen).


Overigens denk ik dat het huidige akkoord vooral in het vorodeel van china is en dat de chinezen flink op koers zijn hun doelen te bereiken, hun macht in oost-azie en de Pacific zeer succesvol uit te beiden en de amerikanen te dwingen tot terugtrekking van hun invloedsfeer
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179741332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar ja, het Iran-deal opzeggen was dan weer een misser.
Ja dat was een misser.

Maar dit gaat toch over de Korea deal? Is het echt zo lastig erkennen dat hij dat gewoon goed heeft aangepakt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:43:35 #78
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179741351
Surrealistisch dit. Ik had echt niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen.

Ik vind het niet leuk om het te moeten zeggen: complimenten voor Trump.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_179741376
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aangezien hij de overeenkomst tussen Zuid- en Noord-Korea bekrachtigd is er in ieder geval één leider voor hem geweest die dit voor hem heeft gepresteerd.

Nog los van wat de prestatie is, natuurlijk.
Jij weet al exact de inhoud van de overeenkomst? En sinds wanneer bekrachtigd de vs overeenkomsten tussen 2 andere landen? Nonsens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 10:45:43 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179741384
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat was een misser.

Maar dit gaat toch over de Korea deal? Is het echt zo lastig erkennen dat hij dat gewoon goed heeft aangepakt?
Er is toch geen resultaat behaald behalve dat Kim een podium heeft en iedereen roept dat die dictator een toffe peer is en dat China zegt dat de sancties wel opgeheven kunnen worden.

De deal is niet veel bijzonders: We streven naar vrede. Ja duh. Had je verwacht dat Kim zou zeggen dat hij streeft naar de totale onderwerping van elk levend wezen op de planeet?

Trump heeft een hoge prijs betaald.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179741402
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij weet al exact de inhoud van de overeenkomst? En sinds wanneer bekrachtigd de vs overeenkomsten tussen 2 andere landen? Nonsens.
De inhoud kan je inderdaad al in dit topic vinden. Op het gebied van denuclearisatie verwijzen ze naar de afspraak tussen NK en ZK.

Verder een paar zinnetjes over dat ze hun best gaan doen vrienden te blijven.

Maar als jij de inhoud dus niet kent, hoe weet je dan dat dit een historisch akkoord is wat alleen Trump ooit heeft kunnen regelen? NK heeft wel eerder akkoorden gesloten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179741419
Maar even alle gekheid op een stokje: Trump's modus operandi mag toch wel bekend zijn nu he?

Hij gaat er eerst met gestrekt been en volledig irreële eisen in en dan bij het daadwerkelijke gesprek is hij vol lof en laat zijn eisen zakken naar wat hij in 1e instantie wilde bereiken.

En het werkt vrijwel iedere keer.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:50:10 #83
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179741433
Als Kim slim is verkoopt ie heel zn land en gaat ie "als Held" lekker genieten met zn ballen op het strand van de bahamas als mulitmiljardair.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_179741465
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De inhoud kan je inderdaad al in dit topic vinden. Op het gebied van denuclearisatie verwijzen ze naar de afspraak tussen NK en ZK.

Verder een paar zinnetjes over dat ze hun best gaan doen vrienden te blijven.

Maar als jij de inhoud dus niet kent, hoe weet je dan dat dit een historisch akkoord is wat alleen Trump ooit heeft kunnen regelen? NK heeft wel eerder akkoorden gesloten.
Ik kan de inhoud niet in dit topic vinden maar hou me graag aanbevolen.

Ik zeg niet dat alleen Trump het had kunnen regelen. Hij is wel de enige Amerikaanse president die het gepresteerd heeft. Dus in die zin is het al historisch.

Maar als jouw blinde haat jegens trump jou in de weg staat om te erkennen dat de eerste ontmoeting tussen een amerikaanse president en een noord koreaanse leider een historisch moment is vind ik dat prima hoor. Dat moet je zelf weten. De wereld draait toch wel door.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179741490
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat was een misser.

Lijkt me nog geen afgesloten dossier... deze top met Korea was eind mei nog afgeblazen door Trump, kan zomaar zijn dat hij het weer terugdraait op zijn voorwaarden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 10:56:05 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179741506
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje: Trump's modus operandi mag toch wel bekend zijn nu he?

Hij gaat er eerst met gestrekt been en volledig irreële eisen in en dan bij het daadwerkelijke gesprek is hij vol lof en laat zijn eisen zakken naar wat hij in 1e instantie wilde bereiken.

En het werkt vrijwel iedere keer.
En wat wilde hij dan bereiken dit keer?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179741515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Er is toch geen resultaat behaald behalve dat Kim een podium heeft en iedereen roept dat die dictator een toffe peer is en dat China zegt dat de sancties wel opgeheven kunnen worden.

Kim is de grote winnaar idd. Die heeft zijn arsenaal op orde, geen isolatie meer en krijgt de kans om de economie op orde te krijgen.
pi_179741519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

En wat wilde hij dan bereiken dit keer?
Een persoonlijke dialoog starten met NK.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179741520
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik kan de inhoud niet in dit topic vinden maar hou me graag aanbevolen.

Ik zeg niet dat alleen Trump het had kunnen regelen. Hij is wel de enige Amerikaanse president die het gepresteerd heeft. Dus in die zin is het al historisch.

Maar als jouw blinde haat jegens trump jou in de weg staat om te erkennen dat de eerste ontmoeting tussen een amerikaanse president en een noord koreaanse leider een historisch moment is vind ik dat prima hoor. Dat moet je zelf weten. De wereld draait toch wel door.
Die staat in de OP:



Verder zeg je dat het de eerste leider is, niet de eerste Amerikaanse leider, die dit gepresteerd heeft. Dat is dus niet waar, op het gebied van denuclearisatie zegt hij zich immers aan een afspraak tussen Kim en Moon te gaan houden. Dan heeft Moon dit gepresteerd, en Trump slechts later aangehaakt.

Verder is de ontmoeting natuurlijk historisch. Dat is wat anders dan een belangrijk of historisch akkoord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 10:59:18 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179741538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een persoonlijke dialoog starten met NK.
Kim: Wij willen praten met de POTUS!
Trump: OK!
Trumpfans: Hosanna! Trump hoort de Nobelprijs te krijgen!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179741544
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die staat in de OP:

[ afbeelding ]

Verder zeg je dat het de eerste leider is, niet de eerste Amerikaanse leider, die dit gepresteerd heeft. Dat is dus niet waar, op het gebied van denuclearisatie zegt hij zich immers aan een afspraak tussen Kim en Moon te gaan houden. Dan heeft Moon dit gepresteerd, en Trump slechts later aangehaakt.

Verder is de ontmoeting natuurlijk historisch. Dat is wat anders dan een belangrijk of historisch akkoord.
Ik kan dat niet lezen, ik neem aan jij ook niet en dat je dus maar wat aan het gissen bent.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179741561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kim: Wij willen praten met de POTUS!
Trump: OK!
Trumpfans: Hosanna! Trump hoort de Nobelprijs te krijgen!
En waarom denk je dat NK nu wel wil praten met POTUS? Zou dat wellicht te maken kunnen hebben met de harde taal van POTUS?

Trump is de factor die veranderd is. De rest is allemaal hetzelfde gebleven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179741577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waarom denk je dat NK nu wel wil praten met POTUS? Zou dat wellicht te maken kunnen hebben met de harde taal van POTUS?

Trump is de factor die veranderd is. De rest is allemaal hetzelfde gebleven.
Ah vanwege de geuite dreigementen.

Zeker de nobelprijs voor vrede waardig _O_
pi_179741591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waarom denk je dat NK nu wel wil praten met POTUS? Zou dat wellicht te maken kunnen hebben met de harde taal van POTUS?

Trump is de factor die veranderd is. De rest is allemaal hetzelfde gebleven.
Nee, Kim heeft zijn arsenaal op orde. Dat is wat er is veranderd en hij wil nu ook zijn economie op orde en uit de isolatie.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 11:04:48 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179741601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waarom denk je dat NK nu wel wil praten met POTUS?
NK wilde altijd praten met de POTUS. Als sinds de jaren zestig. Men weigerde omdat men een tiran niet wilde legitimeren. En Trump doet dat dus wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179741621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

NK wilde altijd praten met de POTUS. Als sinds de jaren zestig. Men weigerde omdat men een tiran niet wilde legitimeren. En Trump doet dat dus wel.
Het verschil is én Trump én dat N-K nu een kernwapen heeft.

Hoe dan ook, hopelijk komt hier uiteindelijk iets positiefs uit. :)
pi_179741630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik kan dat niet lezen, ik neem aan jij ook niet en dat je dus maar wat aan het gissen bent.
Wat ik dacht klopt dus. Je gist maar wat. Er zijn 4 concrete punten afgesproken en slechts 1 van die punten gaat over het akkoord met zuid korea. .

quote:
Joint Statement of President Donald J. Trump of the United States of America and Chairman Kim Jong Un of the Democratic People's Republic of Korea at the Singapore Summit

President Donald J. Trump of the United States of America and Chairman Kim Jong Un of the State Affairs Commission of the Democratic People's Republic of Korea (DPRK) held a first, historic summit in Singapore on June 12, 2018.

President Trump and Chairman Kim Jong Un conducted a comprehensive, in-depth, and sincere exchange of opinions on the issues related to the establishment of new U.S.-DPRK relations and the building of a lasting and robust peace regime on the Korean Peninsula. President Trump committed to provide security guarantees to the DPRK, and Chairman Kim Jong Un reaffirmed his firm and unwavering commitment to complete denuclearization of the Korean Peninsula.

Convinced that the establishment of new U.S.-DPRK relations will contribute to the peace and prosperity of the Korean Peninsula and of the world, and recognizing that mutual confidence building can promote the denuclearization of the Korean Peninsula, President Trump and Chairman Kim Jong Un state the following:

1 The United States and the DPRK commit to establish new U.S.-DPRK relations in accordance with the desire of the peoples of the two countries for peace and prosperity.
2 The United States and the DPRK will join their efforts to build a lasting and stable peace regime on the Korean Peninsula.
3 Reaffirming the April 27, 2018 Panmunjom Declaration, the DPRK commits to work toward complete denuclearization of the Korean Peninsula.
4 The United States and the DPRK commit to recovering POW/MIA remains, including the immediate repatriation of those already identified.
Having acknowledged that the U.S.-DPRK summit — the first in history — was an epochal event of great significance in overcoming decades of tensions and hostilities between the two countries and for the opening up of a new future, President Trump and Chairman Kim Jong Un commit to implement the stipulations in this joint statement fully and expeditiously. The United States and the DPRK commit to hold follow-on negotiations, led by the U.S. Secretary of State, Mike Pompeo, and a relevant high-level DPRK official, at the earliest possible date, to implement the outcomes of the U.S.-DPRK summit.

President Donald J Trump of the United States of America and Chairman Kim Jong Un of the State Affairs Commission of the Democratic People's Republic of Korea have committed to cooperate for the development of new U.S.-DPRK relations and for the promotion of peace, prosperity, and security of the Korean Peninsula and of the world.
Er zijn diplomatieke banden, ze gaan samenwerken, gevangenen uitruilen en denucleariseren. Een historische overeenkomst.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179741644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Het verschil is én Trump én dat N-K nu een kernwapen heeft.

Hoe dan ook, hopelijk komt hier uiteindelijk iets positiefs uit. :)
eigenlijk bijzonder dat het hebben van een wapen een vereiste is, om aan tafel te komen én gehoord te worden.
pi_179741648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

NK wilde altijd praten met de POTUS. Als sinds de jaren zestig. Men weigerde omdat men een tiran niet wilde legitimeren. En Trump doet dat dus wel.
En nou, dat niet praten heeft goed gewerkt.......
Van een agrarische keuterboertjes samenleving naar nucleaire grootmacht met intercontinentale raketten.

En Trump zit in het zadel en binnen 1,5 jaar binden ze in , denucleariseren, wisselen gevangenen uit en zijn weer in gesprek. Juist die politiek van niet praten heeft NIETS opgeleverd, ja een nucleaire mogenheid er bij op wereldtoneel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179741650
Als je Kim heet ga je toch niet je raketten afstaan? Dat is je identiteit weggooien... Dat is net zoiets als dat Trump niet meer om Twitter mag.

Trump niet meer op Twitter en Kim niet meer met raketten spelen... Ja de wereld wordt er een beetje beter van maar ik geloof niet dat zij daar blij mee zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')