Mexique mag ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:29 schreef Remqo het volgende:
Ik sta nu in dubio, maar neem geen enkel risico
Ja is goed, jammer dat ik weer thuis benquote:
Truste vrindquote:
Ik wacht nog op zijn antwoordquote:
Hoeveel koffie heb je op vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, op knallende koppijn na, denderend
en met u
Prima, prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, op knallende koppijn na, denderend
en met u
de pics?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima, prima.
Alleen jammer dat Ash het laat afweten
Koffie onttrekt vocht, net zoals alcohol, daar krijg je hoofdpijn van, beter neem je een beschuitje in de morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wel meer dan 10 vrees ik
Of gewoon een glas water bij de koffie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koffie onttrekt vocht, net zoals alcohol, daar krijg je hoofdpijn van, beter neem je een beschuitje in de morgen
Niet onverstandig, ik moet altijd 3 bekertjes water drinken na die smerige automatenkoffie op m'n werk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon een glas water bij de koffie.
Automatenkoffie zuip ik per definitie al jaren niet meer. Dat mag niet eens koffie hetenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet onverstandig, ik moet altijd 3 bekertjes water drinken na die smerige automatenkoffie op m'n werk.
Terechte klacht, zo denk ik ook over senseoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Automatenkoffie zuip ik per definitie al jaren niet meer. Dat mag niet eens koffie heten
Senseo heb ik wel nog een tijdje gedronken bij mijn vriendin. Gelukkig heb ik daar nu mijn koffie zet apparaat staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terechte klacht, zo denk ik ook over senseo
Echte verse koffiequote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo heb ik wel nog een tijdje gedronken bij mijn vriendin. Gelukkig heb ik daar nu mijn koffie zet apparaat staan.
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suikerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:51 schreef Remqo het volgende:
Ik dronk graag koffie toen ik een 3 jarig ventje was, meeste kinderen lusten het niet
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suiker
Ja ik toen ook, tot ik zo'n jaar of 15 werd toen ging ik geheel zwart drinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suiker
ik heb heel wat jaar geen koffie gedronken, pas na mijn 18e weer ineens en dat was wel helemaal zwartquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja ik toen ook, tot ik zo'n jaar of 15 werd toen ging ik geheel zwart drinken
Een tijdje terug koffie met suiker en melk gehad, omdat de gastvrouw het een gewoonte vond om dat er in te mikken. Ik lustte het echt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb heel wat jaar geen koffie gedronken, pas na mijn 18e weer ineens en dat was wel helemaal zwart
Waarschijnlijk wel. Of hij is aan tepels aan likken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:57 schreef Remqo het volgende:
En is mijn vriend Ash nu dubbeltjes in een ouwe sok aan het zoeken voor een foto?
Had hem wel tuk
Niet in Limburgquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil niet stoer doen, maar een punt wordt aan het einde van een zin gebruikt.
Ja zal straks ook effe gaan plamuren en stucenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
Wat zijn die dicht geplamuurde gezichten toch vies
frass, paxcon en ik zijn daar echt dol opquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
Pics in DMquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zal straks ook effe gaan plamuren en stucen
correct.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
beter dan gisteravondquote:
Dat is jouw mening en die respecteer ik nietquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
frass, paxcon en ik zijn daar echt dol op
wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik niet
[..]
Sollicitatieplicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Wel geinig, die act van Frass dat hij werkloos is, maar elke dag om half 8 hier is.
ik denk dat frass genoeg geld heeft om niet te hoeven werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Wel geinig, die act van Frass dat hij werkloos is, maar elke dag om half 8 hier is.
samen met prof is hij de enige serieuze sporter hier dus niet zo vreemdquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Ja, een brief van internet geplukt en bij 10 verschillende supermarkten inleveren en klaar is kees. Werkelijk waarquote:
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
samen met prof is hij de enige serieuze sporter hier dus niet zo vreemd
Dat is Hansquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat frass genoeg geld heeft om niet te hoeven werken
Meer eist UWV nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, een brief van internet geplukt en bij 10 verschillende supermarkten inleveren en klaar is kees. Werkelijk waar
Precies, daar gaat het omquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeft ook niet als hij het maar naar z'n zin heeft op Ameland
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal natuurlijk.
(n)edgy(n+2)mequote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:55 schreef McGrath het volgende:
Ik mis haags ook niet, maar dat komt meer omdat ik bijna niemand zou missen
Meh had liever een dag vrij gehad.quote:
Hoef alleen maar een dag vrijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja je kan helaas niet alles hebben
Hier nog wat dingen opruimen en moet nog even naar de begraafplaatsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoef alleen maar een dag vrijkomt denk ik omdat ik gewend aan vakantie ben van laatst...
Heb jij nog plannen?
Dat klinkt minder leuk dan strandjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier nog wat dingen opruimen en moet nog even naar de begraafplaats
Even het graf weer netjes maken en de oude rommeltjes eraf halen. Vandaag zou zijn verjaardag zijn, dat zijn dan wel dagen dat ik even heen gaquote:
Oh ja dat snap ik dan wel. Postuum gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Even het graf weer netjes maken en de oude rommeltjes eraf halen. Vandaag zou zijn verjaardag zijn, dat zijn dan wel dagen dat ik even heen ga
Nou dat klinkt beter dan wat mensen allemaal eerder deden, wensen ze je allemaal sterkte en kracht toe. Vind dat helemaal niets, dus heb dus vannacht een berichtje geplakt dat ze dat niet moeten doen en geen medelijden moeten hebben, maar gewoon een biertje op hem moeten drinken, dat zou hij wel geweldig hebben gevondenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik dan wel. Postuum gefeliciteerd dan maar
Ik moet nog wachten tot vrijdag.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
de belastingdienst heeft uitbetaald
dat is het al vrij snelquote:
Ja, het is ook lastig om er wat van te zeggen en niets zeggen is ook een optie maar goed snap dat mensen wel even hun medeleven ofzo willen betuigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat klinkt beter dan wat mensen allemaal eerder deden, wensen ze je allemaal sterkte en kracht toe. Vind dat helemaal niets, dus heb dus vannacht een berichtje geplakt dat ze dat niet moeten doen en geen medelijden moeten hebben, maar gewoon een biertje op hem moeten drinken, dat zou hij wel geweldig hebben gevonden
Op den duur was het gewoon heel maf op mijn facebook, mijn man is op 22-10 overleden, mijn vriend is op 22-10 jarig, je kan je wel voorstellen hoe op den duur mijn tijdlijn eruit zag de een feliciteerde vol enthousiasme en de ander stuurde ook nog zo'n vreselijk plaatje met sterkte erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het is ook lastig om er wat van te zeggen en niets zeggen is ook een optie maar goed snap dat mensen wel even hun medeleven ofzo willen betuigen.
Ik snap het van jou kant ook, sterkte wensen klinkt een beetje raar en hoe lang wil je daar nog mee doorgaan ook?
wow dat is wel bizarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Op den duur was het gewoon heel maf op mijn facebook, mijn man is op 22-10 overleden, mijn vriend is op 22-10 jarig, je kan je wel voorstellen hoe op den duur mijn tijdlijn eruit zag de een feliciteerde vol enthousiasme en de ander stuurde ook nog zo'n vreselijk plaatje met sterkte erbij
Ja he, dus in de ochtend breng ik een mooi plantje naar het graf en in de middag/avond een leuk cadeautje naar mijn vriend.quote:
Vreemde dag lijkt me wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja he, dus in de ochtend breng ik een mooi plantje naar het graf en in de middag/avond een leuk cadeautje naar mijn vriend.
Deel 2?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
Lekker The Last of Us trailertje kijken
Jaquote:
Vanavond ff kijkenquote:
Is een gameplay reveal maar ziet er bruut uit allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanavond ff kijkenmoet nog steeds beginnen met Deel 1 remasterd, had hem op PS3 al wel uitgespeeld. Prachtige game.
Hoezo is dat een sjw? Sowieso een irritant personage geworden dit seizoenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
Lekker haten op SJW's, maar als ze zo lekker zijn als SJW Octavia dan hoor ik jullie niet
Dat was, zeker met die kerel van haar in het begin, gewoon een eersteklas SJW hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo is dat een sjw? Sowieso een irritant personage geworden dit seizoen
What the fuck heeft Skoda ermee te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
Lekker haten op SJW's, maar als ze zo lekker zijn als SJW Octavia dan hoor ik jullie niet
Ughquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een gameplay reveal maar ziet er bruut uit allemaal.
Wel moet ze natuurlijk een lesbo zijn om aan de SJW quota te voldoen.
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
What the fuck heeft Skoda ermee te maken.
He?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
Goed gedaan copthornequote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
Zo, geef hem lekker een koekje van eigen deeg
Je gebruikt het verkeerd. Je moet 'ja' als antwoord geven op een gesloten vraag met twee opties.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
octavia com skaikru?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
he kneus, heb jij TR gezet?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
Dus alle vrouwen die in Blacked spelen zijn ook SJW?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat was, zeker met die kerel van haar in het begin, gewoon een eersteklas SJW hoor
Nee ik loser moet je weer tikken of nietquote:
Kijk ik nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen die in Blacked spelen zijn ook SJW?
jou op je lelijke hoofd tikken jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik loser moet je weer tikken of niet
Echt he, denkt zeker dat we aandacht besteden aan negativiteit.quote:
ik vermoed dat het over een andere gaat, maar: Octaviaquote:
Ik ook niet, te confronterend, maar ik hoor wel eens iets.quote:
Echt hé.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd gezellig als je d'r bent Jimmy.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef LCMS het volgende:
Echt meteen schelden hè, ik doe nooit meer aardig tegen je JD
quote:
Denk het ook, Octavia cum skikru is meer een gewone warrior.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat het over een andere gaat, maar: Octavia
al is met Clarke ook niks misquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook, Octavia cum skikru is meer een gewone warrior.
En indd
Dat is pech, ondertitel weg.quote:
Is in de nieuwste Star Wars ook leuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Emilia Clarke is inderdaad wel een snoepje ja.
niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is in de nieuwste Star Wars ook leuk.
Alles aan die film was rukquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is in de nieuwste Star Wars ook leuk.
i knowquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet wat het is met haar maar ze mist iets ofzo...
Kijk dan
[ afbeelding ]
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know
maar Clarke heeft ook wel 2 aanzienlijke pluspunten
Oh ik dacht Millerquote:
maar ja, buiten dat is Octavia wel beter jaquote:
haha hommoquote:
geen idee wie dit is, maar hij lijkt op jebroer met minder drugs opquote:
Ja dat is dus Bellamy.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wie dit is, maar hij lijkt op jebroer met minder drugs op
hij lijkt niet eens op Bellamyquote:
quote:
panseksueel dan mag ook.quote:
Dit is waarschijnlijk een strikvraagquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
Voor welke zouden jullie gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare vraagquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de eerstequote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:
Geen van allen, lijken alle 3 op transgendersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flikker op met je liverpool geneuzelquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan terwijl hij gewoon Bellamy is.
voor jou toch geen probleem?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen van allen, lijken alle 3 op transgenders
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar zou ik die van moeten kennen dan.
quote:Once in LA, Young also began a long & varied career on television, appearing to date on over 40 shows including "Grey's Anatomy," "Private Practice," "2 1/2 Men," "The West Wing," "ER," "Frasier," "Boston Legal," "Cold Case," "NCIS," and "Law & Order." Young can currently be seen in her award winning role as First Lady Mellie Grant on ABC's hit series "Scandal" and in the upcoming Zoe Cassavetes' film, "Day out of Days." Young is also working on an adult contemporary album that will include covers of Fleetwood Mac, Tom Waits and Ryan Adam
Nauwelijks wat met Liverpool te maken soepsnuivende braadharing.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flikker op met je liverpool geneuzel
Niet gelezenquote:
Dit. Idioot.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flikker op met je liverpool geneuzel
Zijn de drie kleindochters van Grace Kelly die een passende leeftijd hebben.quote:
Ik ook maar dat is helaas een bastaardquote:
wel de enige die er goed uit ziet van de 3..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn de drie kleindochters van Grace Kelly die een passende leeftijd hebben.
[..]
Ik ook maar dat is helaas een bastaard
Dan de 1equote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn de drie kleindochters van Grace Kelly die een passende leeftijd hebben.
[..]
Ik ook maar dat is helaas een bastaard
Doe jij ook nog wat anders dan gamen, werken en slapen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme de nieuwe AC ook al met een boot als thuisbasis en een crew er op.
Flikker op met je boten Ubisoft
Ubisoft heeft ook eens wat nieuws uitgevondenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme de nieuwe AC ook al met een boot als thuisbasis en een crew er op.
Flikker op met je boten Ubisoft
Vind de tweede ook wel oke. De derde niet inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel de enige die er goed uit ziet van de 3..
Alleen gamen en slapen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wat anders dan gamen, werken en slapen?
Fokkkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wat anders dan gamen, werken en slapen?
ik vind de 2de juist niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind de tweede ook wel oke. De derde niet inderdaad
Ja, een beetje...quote:
Dear Pauline,quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
Volg Pauline ook op insta, misschien maar eens een berichtje doen
Grace is al jaren dood helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dear Pauline,
I like your grandmother (Grace Kelly). I would really like to meet her.
Kind regards,
Jimmy
Oh dat gaat awkward zijn als ze dat leest danquote:
Ah Oke, lees trouwens net dat 1 van haar dochters getrouwd is met een prinsquote:
Jellyquote:
Grace Kelly is zelf getrouwd met de Prins van Monaco.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke, lees trouwens net dat 1 van haar dochters getrouwd is met een prins
Als je dan met de dochter van de dochter trouwt kan je dikke moneys maken
Alsof Jimmy in zo'n familie komt als ze achterlijk zijn nazisympathieën komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke, lees trouwens net dat 1 van haar dochters getrouwd is met een prins
Als je dan met de dochter van de dochter trouwt kan je dikke moneys maken
Echt he, afgunstige strijkplankquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn haar eigen lippen...
Er bestaan blanke mensen met natuurlijke volle lippen cachet
Oh dan las ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grace Kelly is zelf getrouwd met de Prins van Monaco.
wowquote:
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn haar eigen lippen...
Er bestaan blanke mensen met natuurlijke volle lippen cachet
Het kwam over als gecare hoorquote:
Hebben ze waarschijnlijk zelf, zoals alle koninklijke families.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof Jimmy in zo'n familie komt als ze achterlijk zijn nazisympathieën komen.
Oh nou dan schandpaal inderdaadquote:
Alle blanken hebben toch nazisympathieën?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof Jimmy in zo'n familie komt als ze achterlijk zijn nazisympathieën komen.
Alleen als je je niet laat naaien (letterlijk en/of figuurlijk) door bruinen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alle blanken hebben toch nazisympathieën?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:48 schreef Catkiller het volgende:
Omg een paar oude Black Ops maps in Black Ops 4.
Je hoerenvriendinquote:
quote:
Ga jij lekker je gare niet afgewerkte schietspelletje spelen joh kneusquote:
Cachet moet verder kijken dan alleen haar spiegelbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Angelina vroeger
Jessica Biel
Die ene die wonder woman speelt
is nu nog steeds wel leuk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:54 schreef JimmyDean het volgende:
Jessica Biel was wel mijn childhood crush trouwens
je hoerenmoederquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij lekker je gare niet afgewerkte schietspelletje spelen joh kneus
Jessica Alba is de beste Jessicaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:54 schreef JimmyDean het volgende:
Jessica Biel was wel mijn childhood crush trouwens
Dan heb ik nog liever Jessica Simpson terwijl ik normaal voor brunette ga.quote:
Je lijkt ook wel op Kratos tochquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Vind gamen weinig aan nogwel jammer. Al ben ik wel af en toe bezig met de nieuwe God of War.
Heb ik alles ook van gespeeldmijn favoriet.
huh watquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Jessica Simpson terwijl ik normaal voor brunette ga.
Nee, meer op snoop doggquote:
die is na haar Daisy Duke periode wel wat afgezakt..quote:
Valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat
Alba is godverdomme sexbom
beter af en toe beetje Twitch kiekenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Vind gamen weinig aan nogwel jammer. Al ben ik wel af en toe bezig met de nieuwe God of War.
Heb ik alles ook van gespeeldmijn favoriet.
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is na haar Daisy Duke periode wel wat afgezakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelde ook meer op die periode van Jessica Simpson
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Twitch Thotsquote:
hahaquote:
Ja, is dan ook van een filmrol waarin ze een stripper speelt, dus dat kan wel kloppen. Verder gewoon prachtige vrouw hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat, de Oost-Europese stripclub vibe is wat te sterk
Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.patreon.com/amouranth/memberships
quote:
mwah beetje te bruinquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, is dan ook van een filmrol waarin ze een stripper speelt, dus dat kan wel kloppen. Verder gewoon prachtige vrouw hoor.
[ afbeelding ]
Biel is gewoon knapper.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, is dan ook van een filmrol waarin ze een stripper speelt, dus dat kan wel kloppen. Verder gewoon prachtige vrouw hoor.
[ afbeelding ]
Amouranth?quote:
jezusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.patreon.com/amouranth/memberships
Met zo'n huid moet je eigenlijk zwart haar hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou graag mijn arische bloedlijn bedoezelen met haar hoor.
Wil dat niet eens zien want dan wil ik naakt pics zien en fappenquote:
Mwah, halfbloedje tussen latina en blanke, dan krijg je die kleur wel 'squote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met zo'n huid moet je eigenlijk zwart haar hebben.
Sow, deze clip toen hèquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is na haar Daisy Duke periode wel wat afgezakt..
Daar moet je blijkbaar voor betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil dat niet eens zien want dan wil ik naakt pics zien en fappen
nou ik vind het niksquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mwah, halfbloedje tussen latina en blanke, dan krijg je die kleur wel 's
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar moet je blijkbaar voor betalen
Ze zit nu ASMR te doen op dat kanaaltje van drquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil dat niet eens zien want dan wil ik naakt pics zien en fappen
Ik vind dat echt actief ongemakkelijk, dat ASMR. Wat een raar type moet je daar voor zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zit nu ASMR te doen op dat kanaaltje van dr
ASMR?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zit nu ASMR te doen op dat kanaaltje van dr
Eensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind dat echt actief ongemakkelijk, dat ASMR. Wat een rare type moet je daar voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |