Mexique mag ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:29 schreef Remqo het volgende:
Ik sta nu in dubio, maar neem geen enkel risico
Ja is goed, jammer dat ik weer thuis benquote:
Truste vrindquote:
Ik wacht nog op zijn antwoordquote:
Hoeveel koffie heb je op vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, op knallende koppijn na, denderend
en met u
Prima, prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, op knallende koppijn na, denderend
en met u
de pics?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima, prima.
Alleen jammer dat Ash het laat afweten
Koffie onttrekt vocht, net zoals alcohol, daar krijg je hoofdpijn van, beter neem je een beschuitje in de morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wel meer dan 10 vrees ik
Of gewoon een glas water bij de koffie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koffie onttrekt vocht, net zoals alcohol, daar krijg je hoofdpijn van, beter neem je een beschuitje in de morgen
Niet onverstandig, ik moet altijd 3 bekertjes water drinken na die smerige automatenkoffie op m'n werk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon een glas water bij de koffie.
Automatenkoffie zuip ik per definitie al jaren niet meer. Dat mag niet eens koffie hetenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet onverstandig, ik moet altijd 3 bekertjes water drinken na die smerige automatenkoffie op m'n werk.
Terechte klacht, zo denk ik ook over senseoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Automatenkoffie zuip ik per definitie al jaren niet meer. Dat mag niet eens koffie heten
Senseo heb ik wel nog een tijdje gedronken bij mijn vriendin. Gelukkig heb ik daar nu mijn koffie zet apparaat staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terechte klacht, zo denk ik ook over senseo
Echte verse koffiequote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo heb ik wel nog een tijdje gedronken bij mijn vriendin. Gelukkig heb ik daar nu mijn koffie zet apparaat staan.
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suikerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:51 schreef Remqo het volgende:
Ik dronk graag koffie toen ik een 3 jarig ventje was, meeste kinderen lusten het niet
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suiker
Ja ik toen ook, tot ik zo'n jaar of 15 werd toen ging ik geheel zwart drinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar toen met heel veel melk en wat suiker
ik heb heel wat jaar geen koffie gedronken, pas na mijn 18e weer ineens en dat was wel helemaal zwartquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja ik toen ook, tot ik zo'n jaar of 15 werd toen ging ik geheel zwart drinken
Een tijdje terug koffie met suiker en melk gehad, omdat de gastvrouw het een gewoonte vond om dat er in te mikken. Ik lustte het echt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb heel wat jaar geen koffie gedronken, pas na mijn 18e weer ineens en dat was wel helemaal zwart
Waarschijnlijk wel. Of hij is aan tepels aan likken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:57 schreef Remqo het volgende:
En is mijn vriend Ash nu dubbeltjes in een ouwe sok aan het zoeken voor een foto?
Had hem wel tuk
Niet in Limburgquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil niet stoer doen, maar een punt wordt aan het einde van een zin gebruikt.
Ja zal straks ook effe gaan plamuren en stucenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
Wat zijn die dicht geplamuurde gezichten toch vies
frass, paxcon en ik zijn daar echt dol opquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
Pics in DMquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zal straks ook effe gaan plamuren en stucen
correct.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
beter dan gisteravondquote:
Dat is jouw mening en die respecteer ik nietquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
frass, paxcon en ik zijn daar echt dol op
wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik niet
[..]
Sollicitatieplicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Wel geinig, die act van Frass dat hij werkloos is, maar elke dag om half 8 hier is.
ik denk dat frass genoeg geld heeft om niet te hoeven werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Wel geinig, die act van Frass dat hij werkloos is, maar elke dag om half 8 hier is.
samen met prof is hij de enige serieuze sporter hier dus niet zo vreemdquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef xcachet het volgende:
Ja, een brief van internet geplukt en bij 10 verschillende supermarkten inleveren en klaar is kees. Werkelijk waarquote:
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
samen met prof is hij de enige serieuze sporter hier dus niet zo vreemd
Dat is Hansquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat frass genoeg geld heeft om niet te hoeven werken
Meer eist UWV nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, een brief van internet geplukt en bij 10 verschillende supermarkten inleveren en klaar is kees. Werkelijk waar
Precies, daar gaat het omquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeft ook niet als hij het maar naar z'n zin heeft op Ameland
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal natuurlijk.
(n)edgy(n+2)mequote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:55 schreef McGrath het volgende:
Ik mis haags ook niet, maar dat komt meer omdat ik bijna niemand zou missen
Meh had liever een dag vrij gehad.quote:
Hoef alleen maar een dag vrijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja je kan helaas niet alles hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |