EA (van FIFA enzo) houdt een eigen event van 9 juni t/m 11 juni in Hollywood. Meer info over EA Play via de site: https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-play-coming-soon-2018quote:Electronic Arts - zaterdag 9 juni, 20:00 uur
Microsoft - zondag 10 juni, 22:00 uur
Bethesda - maandag 11 juni, 03:30 uur
Square Enix - maandag 11 juni,19:00 uur
Ubisoft - maandag 11 juni, 22:00 uur
Sony - dinsdag 12 juni, 03:00 uur
Nintendo - dinsdag 12 juni, 18:00 uur
Beetje zonde om tijdens een persco het topic dicht te hebben vanwege het verzinnen van een TT.quote:
dat moet anno 2018 toch prima te doen zijn. uurtje downloadenquote:
Zo zag het er niet uit op mijn pc en ik had alles op zijn hoogst gezet.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
moest dat ingame footage voorstellen?
Prima te doen, niet de moeite waardquote:Op maandag 11 juni 2018 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat moet anno 2018 toch prima te doen zijn
Toch een half uur na de youtube linkquote:
Waarom niet? De setting is een van de tofste tot nu toe?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 23:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over eat anderen en ik gaan kopen
En daar blijft het dan ook bij.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom niet? De setting is een van de tofste tot nu toe?
quote:During the finals, Palen spammed a well-known exploit called 'unlock tech,' that made his attacks unblockable. The exploit works because of For Honor's lock-on system, which focuses your attacks on a single target. By unlocking from your target during a swing, certain attacks can become unparryable. Players have been complaining about this exploit for a month, but recent patch notes addressing the exploit only say that Ubisoft is working to "remove this unintended behavior." That's not good enough, according to For Honor's players.
Pff 11 al ja?quote:
Kan ook niet. Daar is alleen een trailertje van getoond.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:19 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb nog niets gezien dat Sekiro overtreft.
#Thumbnailfailquote:
Fifa-spelersquote:Op maandag 11 juni 2018 23:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel mooi dat veel van dit soort azijnpissers elk jaar fifa kopen
Wat vond jij leuk van deze E3?quote:Op maandag 11 juni 2018 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Fifa-spelers
Fortnite-spelers
AC-spelers
al gezien voordat ik het poste maar /carequote:
Cod-spelersquote:Op maandag 11 juni 2018 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Fifa-spelers
Fortnite-spelers
AC-spelers
Is Octopath Traveler nog voorbij gekomen eigenlijk?quote:
sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2018 23:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Toevoegen en nooit spelen, zoals die Ubi30 games.
De indie developers zijn dolblij met dit soort releases. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een hoop mensen verder gaan kijken bij dit soort triple A uitgaven.quote:
Jazeker! Was een prima trailer.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is Octopath Traveler nog voorbij gekomen eigenlijk?
Ah chill, morgen eens ff zoeken danquote:Op maandag 11 juni 2018 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker! Was een prima trailer.
Spyroquote:Op maandag 11 juni 2018 23:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kingdom Hearts 3
Cyberpunk
Spyro
Beyond Good and Evil 2
het ziet er echt veel kutter uit dan origins. de tekst klopt niet eens bij de lippenquote:
Kingdom Hearts is januari. Beste games komen morgen.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Spyro
En 3 games die nog lang niet uitkomen en ook niet echt gameplay van gezien.
Dat mag inderdaad wel wat beter zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het ziet er echt veel kutter uit dan origins. de tekst klopt niet eens bij de lippen
Bij Sony?quote:Op maandag 11 juni 2018 23:29 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kingdom Hearts is januari. Beste games komen morgen.
Dat kan beter inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het ziet er echt veel kutter uit dan origins. de tekst klopt niet eens bij de lippen
Hij was wel erg kort hoor, maar er is ook niets nieuws meer te vertellen natuurlijk. Game komt volgende maand en is meermaals getoond tijdens Directs.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah chill, morgen eens ff zoeken dan
Toch wel zin inquote:Op maandag 11 juni 2018 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij was wel erg kort hoor, maar er is ook niets nieuws meer te vertellen natuurlijk. Game komt volgende maand en is meermaals getoond tijdens Directs.
Speelt elke keer lekker wegquote:Op maandag 11 juni 2018 23:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Exact.
Je bent echt enthousiast door AC?
Nou dat zien we morgen vroeg allemaal welquote:Op maandag 11 juni 2018 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Conferentie was wel kut verder, veel te veel filler content met al die presentatoren. Vanuit hun kant begrijp ik het wel, medewerkers in het zonnetje zetten enzo, maar ik wil gewoon games zien.
Highlights:
Beyond Good & Evil 2
Assassin's Creed Odyssey
Donkey Kong DLC is tof, maar de muziekshow was suf.
Nu tijd voor een dutje, tot straks bij Sony!
Nee, joh. Er zijn ondertussen wel redelijk wat dikke games aangekondigd voor minimaal t/m 2020.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:38 schreef Wotte het volgende:
Heb zo’n idee dat dit van die overlap jaren zijn tot het einde van deze ‘generatie’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |