Maar echt... werken, al het geld in de bebouwing stoppen en goedkoop eten. Das wel heel nobel van ze, maar ze doen nu wel heel extreemquote:Op maandag 11 juni 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorkussen.
Nee helaas geen drank nog. Zou wel voor lekker veel drama kunnen zorgen.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gooien ze er hier nooit drank in? Zoals bij de gouden kooi?
Als ze slim zijn starten ze nu al 2 bv'tjesquote:Op maandag 11 juni 2018 22:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waarom maken ze zich zo druk om 15 man, laten degene die na hun komen het lekker zelf uitzoeken
Of een Cordwood, dat kan ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:15 schreef snetje het volgende:
Ik snap niet hoe John het in zijn hoofd haalt om er een chalet neer te willen zetten van ongeveer 20.000 terwijl je weet dat er niet niks nada is daar ...begin dan gewoon eerst normaal ..simpel en goedkoop met stro en leem..
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel leuke en originele ideeën te vinden ...laten ze Utopia 2 nu niet weer door zon geile Hornbach besteller verprutsen...quote:Op maandag 11 juni 2018 23:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of een Cordwood, dat kan ook.
[ afbeelding ]
Dan moeten er wel mensen in zitten die leuke en originele ideeën hebben.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Er is zoveel leuke en originele ideeën te vinden ...laten ze Utopia 2 nu niet weer door zon geile Hornbach besteller verprutsen...![]()
http://permahaus.com/straw-bale-construction/
quote:Op maandag 11 juni 2018 23:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke en originele ideeën te vinden ...laten ze Utopia 2 nu niet weer door zon geile Hornbach besteller verprutsen...![]()
http://permahaus.com/straw-bale-construction/
Lekker 2e hands.... gebruikte goedkope materialen gebruiken ..past best wel nu met al die kringloopwinkels die als paddenstoelen uit de grond vliegen nu ...quote:Op maandag 11 juni 2018 23:31 schreef Yaksa het volgende:
En Adriaan wil ook gewoon eigen huisjes bouwen, is goedkoper dan iets groots neerzetten.
Bidden om lucht.quote:
Sabotage denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat het dopje eruit geschoten is. en dat ze het opnieuw opblazen buiten doet om de anderen niet wakker te maken.
Ja hij zit helaas alweer vol...quote:Op maandag 11 juni 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat het dopje eruit geschoten is. en dat ze het opnieuw opblazen buiten doet om de anderen niet wakker te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |