quote:Op maandag 11 juni 2018 22:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie is anders nooit wat kwijt. Ze kan het alleen niet meer vinden.
Herkenbaar, georganiseerde chaos hierquote:Op maandag 11 juni 2018 22:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
100%, altijd. Ik leg iets neer en 2 seconden later weet ik niet meer waar.
Ok..quote:Op maandag 11 juni 2018 22:39 schreef snetje het volgende:
Duidelijk dat ze meer hints nodig hebben...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Dat siert jequote:Op maandag 11 juni 2018 22:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
100%, altijd. Ik leg iets neer en 2 seconden later weet ik niet meer waar.
en dan nog wel 15 voor 15 man, allemaal een eigen stapelbedjequote:Op maandag 11 juni 2018 22:44 schreef Yaksa het volgende:
Waarom willen ze toch elke keer stapelbedjes gaan maken?
Is toch veels te complex en kost heel veel hout.
Christel morgen weer janken.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo sjon en Mike hebben alles weer geregeld ben benieuwd of de rest het ook nog te weten komt.
Ik neem aan qua ruimte en warmte in één plek. Is toch niet raar?quote:Op maandag 11 juni 2018 22:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
en dan nog wel 15 voor 15 man, allemaal een eigen stapelbedje
8 zou voldoende zijnquote:Op maandag 11 juni 2018 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan qua ruimte en warmte in één plek. Is toch niet raar?
Wat maakt het uit joh, die zijn toch op familiebezoek, naar de dokter, of ze slapenquote:Op maandag 11 juni 2018 22:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo sjon en Mike hebben alles weer geregeld ben benieuwd of de rest het ook nog te weten komt.
Ik ging echt niet bij jou liggen.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan qua ruimte en warmte in één plek. Is toch niet raar?
Ja er zijn die liever buiten slapen,quote:
Zuchtquote:Op maandag 11 juni 2018 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ging echt niet bij jou liggen.![]()
Ik wil een penthouse.
Haha ja!!quote:Op maandag 11 juni 2018 22:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, die zijn toch op familiebezoek, naar de dokter, of ze slapen
De markten leverden gemiddeld het meeste op.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die markten en open dagen, liep dat in u1 ook goed? Ik hoop echt dat er geen hond komt. Toch veel leuker als ze geen geld hebben.
Ja de winter komt eraanquote:Op maandag 11 juni 2018 22:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zouden een grote stevige legertent moeten neerzetten totdat er iets meer permanents gebouwd wordt.
ja dat liep vaak wel goed, ik vind het juist leuk als er volk van buiten komt met verhalenquote:Op maandag 11 juni 2018 22:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die markten en open dagen, liep dat in u1 ook goed? Ik hoop echt dat er geen hond komt. Toch veel leuker als ze geen geld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |