Dat geloof ik ook. Toch is get een onderwerp waar ik veel over blijf nadenken. Veel onzekerheid ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
ja omdat er echt niks belangrijkers te doen is idd...quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Ja we leven nog niet in de tijd van pais en vree.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Wordtquote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
wordt moslim en stop deze waanzin!
lijkt me sterk broederquote:Op maandag 11 juni 2018 20:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wordt
Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een vooraanstaand moslim graag geiten neukt.
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
gelovig.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?
Trouwens, zie je hoe die cartoon niet alleen racistisch over homo’s is, maar ook over Joden, zwarten en blanken(!)
Nou sociaal gezien heb ik wel veel vrienden en contacten, ondanks mijn psychische kwetsbaarheid. Ook op het gebied van werk en carriere maak ik vooruitgang.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:31 schreef Allures het volgende:
Niet lullig bedoeld maar is het bij jou niet dat je niet helemaal mee komt/er bij hoort om anderen redenen?
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelovig.
stel je niet zo aan met je racisme
[ afbeelding ]
wat lul je nou met je hong kong?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?
En je moet echt stekeblind zijn om het overduidelijke racisme in dat plaatje niet te herkennen.
Deze gast probeert al de shit goed te praten. Gelukkig zien steeds meer mensen de onrein die jullie verspreiden.quote:
Dat plaatje stelt het beroemde uitzichtpunt van Tsim Sha Tsui op de skyline van Hong Kong voor.quote:
het gaat om de boodschapquote:Op maandag 11 juni 2018 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat plaatje stelt het beroemde uitzichtpunt van Tsim Sha Tsui op de skyline van Hong Kong voor.
Beetje dom om plaatjes te posten die je zelf niet begrijpt.
Goed dat er een land speciaal voor die doelgroep ingericht wordt.quote:
wij zijn tegen onreinquote:Op maandag 11 juni 2018 20:32 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Deze gast probeert al de shit goed te praten. Gelukkig zien steeds meer mensen de onrein die jullie verspreiden.
Ook jij mag hier zijn wat je altijd al had willen zijn. Kom uit de kast, hier mag hetquote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij zijn tegen onrein
sluit je aan kameraad
Ja, de boodschap is dat als je vandaag tolerant tegenover homo’s en vrouwen bent, men morgen ook tolerant tegenover bestialen, pedofielen, joden, zwarten en blanken zal zijn, wat “natuurlijk” niet de bedoeling is.quote:
eindelijk een vredig leven zonder dat je land om de paar jaar wordt binnengevallen door de terroryanksquote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goed dat er een land speciaal voor die doelgroep ingericht wordt.
Hopelijk nemen de brandhaarden in het midden oosten af wanneer er veel opgekropte frustratie verdwijnt als mensen daar eindelijk kunnen zijn wie ze altijd al hadden willen zijn
2023 mag je met honden neuken , nog even geduldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, de boodschap is dat als je vandaag tolerant tegenover homo’s en vrouwen bent, men morgen ook tolerant tegenover bestialen, pedofielen, joden, zwarten en blanken zal zijn, wat “natuurlijk” niet de bedoeling is.
Ik hoop dat jullie in 2023 na deze opmerking al allemaal Europa uit "Geneukt" zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2023 mag je met honden neuken , nog even geduld
Verbeeld jullie niet te veel. De kolen liggen op het vuur.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%quote:Op maandag 11 juni 2018 20:41 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in 2023 na deze opmerking al allemaal Europa uit "Geneukt" zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Verbeeld jullie niet te veel. De kolen liggen op het vuur.
Dat bedoel ik en dat zijn we aan het inzien en zal niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%
europastan
Je maakt het stereotype van de Turk die niks snapt en dan maar mensen voor geitenneuker uitscheldt zo helaas wel waar.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Want heel de wereld wil in de islamitische landen wonen.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
ben geen turkquote:Op maandag 11 juni 2018 20:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Je maakt het stereotype van de Turk die niks snapt en dan maar mensen voor geitenneuker uitscheldt zo helaas wel waar.
moge God jou leiden broederquote:Op maandag 11 juni 2018 20:44 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dat zijn we aan het inzien en zal niet gebeuren.
Het voorbeeld is al gesteld zoals eerder gedaan is. Mogen god je behoeden en je broeders deze criminele teloorgang een stop zetten.quote:
Moslimsquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%
europastan
criminelen moeten idd gestopt wordenquote:Op maandag 11 juni 2018 20:48 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Het voorbeeld is al gesteld zoals eerder gedaan is. Mogen god je behoeden en je broeders deze criminele teloorgang een stop zetten.
Heel dat geloof zal verdreven gaan worden uit Europa. Geloof mij nu maar. Mensen zijn het helemaal zat. Je zit op en tijdbom.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
europastan
kom vechten danquote:Op maandag 11 juni 2018 20:53 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Heel dat geloof zal verdreven gaan worden uit Europa. Geloof mij nu maar. Mensen zijn het helemaal zat. Je zit op en tijdbom.
Samenspannen zeker. Dat zie je in al die rattenfilmpjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
we kunnen beter samenspannen en vechten tegen het zionisme
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
we kunnen beter samenspannen en vechten tegen het zionisme
zionisme is het kwaadquote:Op maandag 11 juni 2018 20:56 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Samenspannen zeker. Dat zie je in al die rattenfilmpjes.
Dat achterlijke 'geloven' blijft wel hetzelfde.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
cultuur haha
de marokkaanse cultuur is anders dan die van bijv indonesie
Enigste waar jullie soort over kan praten. Oorlog.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zionisme is het kwaad
ze zorgen voor chaos in het midden oosten zodat ze groot israel kunnen creëren , de vluchtelingen dumpen ze gewoon in europa
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:59 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Enigste waar jullie soort over kan praten. Oorlog.
jullie soort doet niks anders dan oorlog voerenquote:Op maandag 11 juni 2018 20:59 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Enigste waar jullie soort over kan praten. Oorlog.
Blijf dan daar en kom niet hier heen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jullie soort doet niks anders dan oorlog voeren
Beetje hier van onze rijkdom profiteren.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jullie soort doet niks anders dan oorlog voeren
terughalen wat is gestolenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:01 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Beetje hier van onze rijkdom profiteren.
JE WEET DAT IK GELIJK HEBquote:Op maandag 11 juni 2018 21:06 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Gast je bent een idioot. Wist ik al maar de bevestiging is des te sterker.
De meeste mensen zijn gelovig hoor. Kweenie.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:53 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Heel dat geloof zal verdreven gaan worden uit Europa. Geloof mij nu maar. Mensen zijn het helemaal zat. Je zit op en tijdbom.
Ik ben ook wel is lam, weet niet of dat nou bijgedragen heeft aan iets constructiefs...quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
JE WEET DAT IK GELIJK HEB
verdiep je in de Islam bro ,objectief bekijken.
Ik verdiep mij in het verdrijven van de Islam uit Europa.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En juist jij bent 1 van de weinige mensen die ik hier zie die zo'n nare avatar heeft.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:52 schreef Keep_Walking het volgende: Ik ging ook vaak mijn best doen om niet te voldoen aan de negatieve vooroordelen,
Dat zou wel de redding van het midden oosten zijn.quote:
Welnee die gasten blijven liever in een zandbak wonen. Plat gebombardeerd zal nooit wat worden. Ook hier proberen ze er een derde wereld land van te maken. Zijn allemaal vieze criminelen en houden hun "broeders" de hand boven het hoofd. Schorem.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zou wel de redding van het midden oosten zijn.
Die Israëliërs maken er vast nog wel wat van
Ah ja. Kamelenzeik drinken en een boek wat barstensvol fouten staat.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kamelenurine heeft heel veel gezondheidsvoordelen:quote:Op maandag 11 juni 2018 21:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah ja. Kamelenzeik drinken en een boek wat barstensvol fouten staat.
Met je sperma dat wordt aangemaakt tussen je ruggemerg en de ribben
het beginvloeistof van het sperma wordt idd aangemaakt tussen het ruggenmerg en de ribben.quote:Kamelenurine is enorm gezond
WAGENINGEN - Kamelenurine is enorm gezond. Deze bevatten veel meer gezonde stoffen dan bijvoorbeeld tomaten, kiwi’s en broccoli, die bij de meeste mensen veel beter bekend zijn als gezonde voedingsmiddelen. Dat schrijven Nederlandse wetenschappers in het tijdschrift BioFactors.
De wetenschappers hebben alle gezondheidsbevorderende eigenschappen van de kamelenurine op een rijtje gezet. Zo blijkt deze onder meer een geneeskrachtige stof te bevatten, die in die hoeveelheden tot nu toe in geen enkel ander voedingsmiddel is gevonden. Waarschijnlijk komt de stof ook voor in sommige geneeskrachtige arabische kruiden, aldus onderzoekers....
quote:Zo kan iedereen met logisch verstand beredeneren dat sperma afkomstig is van de testikels. Maar niemand kan weten dat deze testikels eigenlijk bevloeid worden door de arteria testicularis, ook wel balslagader genoemd. De balslagader gaat naar de zaadbal. De oorsprong van deze slagader bevindt zich in de aorta abdominalis, net onder de nierslagaders. Dus je kunt zeggen dat de functie van de testikels wordt verzekerd door een bloedvat dat tussen de ruggengraat en de ribbenkast (met name de nierregio) ligt. Zonder deze slagader kan er ook geen mannelijk zaad zijn. Verder heeft de moderne wetenschap ons geleerd dat de testikels, embryologisch gezien, zijn ontstaan uit naast de nier gelegen weefsel, dus wederom tussen de ruggengraat en de ribbenkast. De testikels groeien aan de dorsale wand van de peritoneale holte (rugzijde van de buikholte – tussen de ruggengraat en de ribbenkast). Later dalen ze af (descensus testicolorum). Hierbij voeren ze de zaadstreng (ductus deferens) met zich mee naar beneden.
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kamelenurine heeft heel veel gezondheidsvoordelen:
[..]
het beginvloeistof van het sperma wordt idd aangemaakt tussen het ruggenmerg en de ribben.
[..]
gekkie hahaquote:Op maandag 11 juni 2018 21:37 schreef Kolibri2014 het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat het nog veel erger gaat worden met die tyfus noord afrikanen en mensen echt eens gaan inzien wat wij hier nu werkelijk hebben binnen gehaald. Hopelijk worden zij dan het wc-papier van de maatschappij. Uitgekotst en doorgespoeld en afgedaan. Dat is wat ze verdienen. Weg er mee. De Noordzee op.
dreigement ?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:39 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Ik kan meer gekken die ergere dingen gedaan hebben.
Je vergeet één ding. Mensen krijgen hier genoeg van. En als er dan eenmaal iemand opstaat en zich gaat uitspreken dan barst de bom. Vergis je niet.quote:
Ja aders lopen door heel je lichaam 😂quote:Op maandag 11 juni 2018 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kamelenurine heeft heel veel gezondheidsvoordelen:
[..]
het beginvloeistof van het sperma wordt idd aangemaakt tussen het ruggenmerg en de ribben.
[..]
feiten doen pijn he hahaquote:Op maandag 11 juni 2018 22:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja aders lopen door heel je lichaam 😂
Wat een slappe poging die overduidelijke fout uit je zgn heilige boek recht te lullen.
En geniet van je kamelenzeik!
Geen fouten! 😂quote:Op maandag 11 juni 2018 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feiten doen pijn he haha
geen 1 error in de koran , kan ook niet in een boek van god
de indjiel en thora(tawrat) zijn ook boeken van god
6 fases ,niet 6 dagen.(dat staat in de bijbel van paulus.)quote:Op maandag 11 juni 2018 22:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen fouten! 😂
Zon in een modderpoel.
Sprekende mieren.
Sperma bij de nieren.
Aarde in 6 EN in 8 dagen geschapen.
Etc etc etc
Have fun 😂quote:Op maandag 11 juni 2018 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
6 fases ,niet 6 dagen.(dat staat in de bijbel van paulus.)
de rest zal ik straks voor je weerleggen ff eten
De man met de middelvinger bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
En juist jij bent 1 van de weinige mensen die ik hier zie die zo'n nare avatar heeft.
Mwah of de mensen krijgen genoeg van racistische tokkies met hun domme feitenvrije geschreeuw de hele tijd. Iedereen ziet dat Trump en brexit domme ideeën waren, de economische crisis is voorbij, de marginale extreem-rechtse partijtjes zijn bijna overal buiten de coalities gehouden en geenstijl kan niet eens meer 300.000 handtekeningen verzamelen (met de hulp van de refo's ook nog).quote:Op maandag 11 juni 2018 21:43 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Je vergeet één ding. Mensen krijgen hier genoeg van. En als er dan eenmaal iemand opstaat en zich gaat uitspreken dan barst de bom. Vergis je niet.
Over feitenvrij geblaat gesproken zeg:quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:01 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Mwah of de mensen krijgen genoeg van racistische tokkies met hun domme feitenvrije geschreeuw de hele tijd. Iedereen ziet dat Trump en brexit domme ideeën waren, de economische crisis is voorbij, de marginale extreem-rechtse partijtjes zijn bijna overal buiten de coalities gehouden en geenstijl kan niet eens meer 300.000 handtekeningen verzamelen (met de hulp van de refo's ook nog).
[ afbeelding ]
de ironiequote:Op maandag 11 juni 2018 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelovig.
stel je niet zo aan met je racisme
Dat plaatje is fictie, er neemt niks toe, de media vergroot het alleen uit waardoor dat lijkt, er is nl niks nieuws onder de zon. (wat wèl toeneemt is taboe om te benoemen in de msm)quote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij zijn tegen onrein
sluit je aan kameraad
Ik moet die queer onzin ook niet, wat heeft dat met moslim zijn te maken?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus vzmh was/is een Profeetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:39 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat plaatje is fictie, er neemt niks toe, de media vergroot het alleen uit waardoor dat lijkt, er is nl niks nieuws onder de zon. (wat wèl toeneemt is taboe om te benoemen in de msm)
Tegen onrein zijn (bevechten) is het makkelijkste als je er zelf geen last van hebt. Wat zei Jezus? Wie zonder zonde is werpe de eerste steen (in mekka een steentje naar satan gooien is een bespotting van deze woorden).
Alleen God maakt rein (1corinthe6:9-11) niet een islamitisch blok, want God ziet ook hún binnenste, niet de mensen.
In Islam is er geen hoop voor verloren zondaars, Jezus is gekomen om de verloren (blinde) zondaar te redden (niet de in eigen ogen heilige), dat is meteen het evangelie.
En nee ik praat niks goed.
Ik vind het zo raar dat moslims Jezus een profeet noemen terwijl zijn boodschap totaal anders was dan die van Mohammed. Bovendien was Jezus een Jood. Maar goed...van mij mogen jullie hem een profeet noemen hoor, daar niet van, maar vind het wel vreemd.quote:
precies dezelfde boodschap ,tawheed (het aanbidden van 1 god)quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat moslims Jezus een profeet noemen terwijl zijn boodschap totaal anders was dan die van Mohammed. Bovendien was Jezus een Jood. Maar goed...van mij mogen jullie hem een profeet noemen hoor, daar niet van, maar vind het wel vreemd.
Religie moet je sowieso niet serieus nemen net zoals iemand op t internet. Met uitzondering van iemand zijn of haar zusjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat moslims Jezus een profeet noemen terwijl zijn boodschap totaal anders was dan die van Mohammed. Bovendien was Jezus een Jood. Maar goed...van mij mogen jullie hem een profeet noemen hoor, daar niet van, maar vind het wel vreemd.
"Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn. Aan hun vruchten zul je hen herkennen."quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
precies dezelfde boodschap ,tawheed (het aanbidden van 1 god)
waar alle profeten/boodschappers mee zijn gestuurd naar hun volkeren
Amen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
"Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn. Aan hun vruchten zul je hen herkennen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |