Dat geloof ik ook. Toch is get een onderwerp waar ik veel over blijf nadenken. Veel onzekerheid ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
ja omdat er echt niks belangrijkers te doen is idd...quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Ja we leven nog niet in de tijd van pais en vree.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Wordtquote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
wordt moslim en stop deze waanzin!
lijkt me sterk broederquote:Op maandag 11 juni 2018 20:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wordt
Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een vooraanstaand moslim graag geiten neukt.
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
gelovig.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?
Trouwens, zie je hoe die cartoon niet alleen racistisch over homo’s is, maar ook over Joden, zwarten en blanken(!)
Nou sociaal gezien heb ik wel veel vrienden en contacten, ondanks mijn psychische kwetsbaarheid. Ook op het gebied van werk en carriere maak ik vooruitgang.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:31 schreef Allures het volgende:
Niet lullig bedoeld maar is het bij jou niet dat je niet helemaal mee komt/er bij hoort om anderen redenen?
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelovig.
stel je niet zo aan met je racisme
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
wat lul je nou met je hong kong?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?
En je moet echt stekeblind zijn om het overduidelijke racisme in dat plaatje niet te herkennen.
Deze gast probeert al de shit goed te praten. Gelukkig zien steeds meer mensen de onrein die jullie verspreiden.quote:
Dat plaatje stelt het beroemde uitzichtpunt van Tsim Sha Tsui op de skyline van Hong Kong voor.quote:
het gaat om de boodschapquote:Op maandag 11 juni 2018 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat plaatje stelt het beroemde uitzichtpunt van Tsim Sha Tsui op de skyline van Hong Kong voor.
Beetje dom om plaatjes te posten die je zelf niet begrijpt.
Goed dat er een land speciaal voor die doelgroep ingericht wordt.quote:
wij zijn tegen onreinquote:Op maandag 11 juni 2018 20:32 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Deze gast probeert al de shit goed te praten. Gelukkig zien steeds meer mensen de onrein die jullie verspreiden.
Ook jij mag hier zijn wat je altijd al had willen zijn. Kom uit de kast, hier mag hetquote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij zijn tegen onrein
sluit je aan kameraad
Ja, de boodschap is dat als je vandaag tolerant tegenover homo’s en vrouwen bent, men morgen ook tolerant tegenover bestialen, pedofielen, joden, zwarten en blanken zal zijn, wat “natuurlijk” niet de bedoeling is.quote:
eindelijk een vredig leven zonder dat je land om de paar jaar wordt binnengevallen door de terroryanksquote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goed dat er een land speciaal voor die doelgroep ingericht wordt.
Hopelijk nemen de brandhaarden in het midden oosten af wanneer er veel opgekropte frustratie verdwijnt als mensen daar eindelijk kunnen zijn wie ze altijd al hadden willen zijn
2023 mag je met honden neuken , nog even geduldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, de boodschap is dat als je vandaag tolerant tegenover homo’s en vrouwen bent, men morgen ook tolerant tegenover bestialen, pedofielen, joden, zwarten en blanken zal zijn, wat “natuurlijk” niet de bedoeling is.
Ik hoop dat jullie in 2023 na deze opmerking al allemaal Europa uit "Geneukt" zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2023 mag je met honden neuken , nog even geduld
Verbeeld jullie niet te veel. De kolen liggen op het vuur.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%quote:Op maandag 11 juni 2018 20:41 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in 2023 na deze opmerking al allemaal Europa uit "Geneukt" zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Verbeeld jullie niet te veel. De kolen liggen op het vuur.
Dat bedoel ik en dat zijn we aan het inzien en zal niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%
europastan
Je maakt het stereotype van de Turk die niks snapt en dan maar mensen voor geitenneuker uitscheldt zo helaas wel waar.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Want heel de wereld wil in de islamitische landen wonen.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
ben geen turkquote:Op maandag 11 juni 2018 20:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Je maakt het stereotype van de Turk die niks snapt en dan maar mensen voor geitenneuker uitscheldt zo helaas wel waar.
moge God jou leiden broederquote:Op maandag 11 juni 2018 20:44 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dat zijn we aan het inzien en zal niet gebeuren.
Het voorbeeld is al gesteld zoals eerder gedaan is. Mogen god je behoeden en je broeders deze criminele teloorgang een stop zetten.quote:
Moslimsquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wij neuken erop los zodat in 2023 de moslim populatie is gestegen met minimaal 5%
europastan
criminelen moeten idd gestopt wordenquote:Op maandag 11 juni 2018 20:48 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Het voorbeeld is al gesteld zoals eerder gedaan is. Mogen god je behoeden en je broeders deze criminele teloorgang een stop zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |