Wat moet ie zijn dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar beetje moeilijk mobiel te veranderen
altijd goede regel.quote:
Ik lust geen bierquote:Op maandag 11 juni 2018 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuke tt![]()
Had zelf gedacht dat je voor bier ging of tetten. Ben verrast
quote:
Genoeg mensen die in het bedrijfsleven werken en ook gewoon tijdens kantooruren hier elke dag hopen bagger neer pleuren. En nog steeds van zichzelf vinden dat ze hard werken.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik naar noodgangs activiteit kijk overdag hier, is het denk ik wel een goede keuze om ambtenaar te worden
zeker een bepaald lid die aan de kust woont in een grote stadquote:Op maandag 11 juni 2018 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg mensen die in het bedrijfsleven werken en ook gewoon tijdens kantooruren hier elke dag hopen bagger neer pleuren. En nog steeds van zichzelf vinden dat ze hard werken.
Oh jawel, dat is inderdaad bierquote:Op maandag 11 juni 2018 15:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm wat drink jij dan als in de ochtend wakker word .. en op het werk
quote:Op maandag 11 juni 2018 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik naar noodgangs activiteit kijk overdag hier, is het denk ik wel een goede keuze om ambtenaar te worden
om productief te zijn!quote:Op maandag 11 juni 2018 15:48 schreef noodgang het volgende:
[..]Waar is dat tweede beeldscherm anders voor?
zo luxequote:Op maandag 11 juni 2018 15:48 schreef noodgang het volgende:
Ben je ook ambtenaar?quote:Op maandag 11 juni 2018 15:48 schreef noodgang het volgende:
Sinterbaas!quote:
kon ik dit maarquote:Op maandag 11 juni 2018 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
Is dev ook al een werktijdfokkerhij post namelijk niet in weekend
Normaal gesproken wel hoor, hij was een weekendje wegquote:Op maandag 11 juni 2018 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
Is dev ook al een werktijdfokkerhij post namelijk niet in weekend
bij mij meestal ook wel.quote:
Als je een voorbeeldje wilt hebben van hoe het niet moet, check BUG.quote:
Zeehondenfluisteraarquote:Op maandag 11 juni 2018 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een voorbeeldje wilt hebben van hoe het niet moet, check BUG.
Coca Cola Lemon (r)quote:
BUG / Elke keer opnieuw moeten inloggen Die?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een voorbeeldje wilt hebben van hoe het niet moet, check BUG.
Ik doe minimaal twaalf limoenschijfjes kn mijn colaquote:Op maandag 11 juni 2018 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]verse citroen in cola smaakt beter heb ik van iemand begrepen
O.a. iemand met abo die na een maand en twee topics eens geholpen wordt, en deze: BUG / [FP] [Feature] Nieuwsartikel favoriet makenquote:Op maandag 11 juni 2018 16:23 schreef I. het volgende:
[..]
BUG / Elke keer opnieuw moeten inloggen Die?
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik doe minimaal twaalf limoenschijfjes kn mijn cola
Frisquote:
Ik zie het idd, behoorlijk sneu eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. iemand met abo die na een maand en twee topics eens geholpen wordt, en deze: BUG / [FP] [Feature] Nieuwsartikel favoriet maken
Ik heb het niet op de korte termijnplanning staan nee.quote:
Tja, moet je wel de mankracht voor hebben.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:27 schreef I. het volgende:
Sowieso heel BUG, man man man. Berichten van een maand + oud waar gewoon 0 response is.
Gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2018 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het niet op de korte termijnplanning staan nee.
Ik snap dat die features / bugs niet direct opgepakt kunnen worden, maar een reactie is nog wel het minste wat je kunt doen.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, moet je wel de mankracht voor hebben.
Breng de bolk!quote:Op maandag 11 juni 2018 16:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkignog even Bolken aan het volk verkondigen
Ik mis de grap denk ik.quote:
quote:
Hoiiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |