quote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:51 schreef Lemijn het volgende:
Ik wist dat niet Nouk, dat het vorige keer zo akelig was voor je. Tof dat je het misschien weer gaat proberen. Nieuwe ronde nieuwe kansen, toch? En als het niet werkt kan je altijd weer overschakelen.
Jacob probeert de borstvoeding te snappen maar het lukt niet zo goed. Als je zuigt, proef melk. Als je een TSR opwekt en loslaat dan zie je melk, maar dat duurt maar kort. Als je erin prikt gebeurt er niks behalve dat je moeder je hand weghaalt. Als je je nagels erin zet wordt het ingepakt. Als je mazzel hebt, is het dubbel, maar dat is een reden om elke 5 sec te wisselen en dan kan je weer niet rustig drinken..
Ik zou hem gewoon laten drinken bij thuiskomst, als hij de borsten leegdrinkt zal hij het wel nodig hebben toch? Als het erom gaat dat je dan niet genoeg voorraad hebt voor de tijd dat je werkt, zou je misschien op vrije dagen 's ochtends kunnen nakolven, dan heb je waarschijnlijk meer "over".quote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:55 schreef Nanuke het volgende:
Ik ga toch even jullie nadenkhulp inschakelen. Mijn kolfrecht is afgelopen en mede omdat ik geen 8u per dag werk en het kolven op werk stom vind, wilde ik proberen om voor en na werken te kolven. Voor de tijd gaat goed. Na het werk kom ik er echter achter dat Dirk eigenlijk gelijk wil drinken. Vast voedsel aanbieden helpt niet, hij wil dan eigenlijk alleen mama, en dat kolft dus niet relaxt.
Nou ben ik aan het overwegen hem dan eerst te laten drinken. Maar stoort dat dan niet enorm in de vraag/aanbod? Omdat hij dan veel meer melk heeft om te drinken dan op de dagen dat ik niet werk. Als hij dan leegdrinkt, valt er niet zoveel meer na te kolven. Zou ik dat dan weer even uitstellen zit ik rond op-bed-leg-drama. En daarna is het 22.00 en gaan we slapen.Mis ik ergens een mogelijkheid of moet ik toch maar nog op mijn werk kolven?
Ik 5 dagen, ik kolfde op vrijdag en gebruikte het op woensdag.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:40 schreef Aure het volgende:
Hoe lang bewaren jullie vers afgekolfde melk maximaal in de koelkast? Als ik er op Google vind ik antwoorden van 3 tot 8 dagen...
Dit, maar dan donderdag-dinsdag.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:54 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik 5 dagen, ik kolfde op vrijdag en gebruikte het op woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |