Meeeh, sterkte!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:15 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier geloof ik ook weer spruw incl. kloven! En die plakken aan mn zoogcompressen.. au au! Zo ook maar even de huisarts bellen.
Whut? Candida is een commensaal op de huid en slijmvliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:03 schreef Morretje het volgende:
Behandelen bij elke voeding, niet te grote hoeveelheden bij je kleintje. Bh’s/Spuugdoekjes wassen op 60gr, zoogkompressen vaker vervangen.
Evt een probioticakuur, spruw komt uit je darmen.
Klopt, en in je darmen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Whut? Candida is een commensaal op de huid en slijmvliezen.
Dat had ik gedaan. De bv zat in 3 bewaarflesjes. De fles waar hij uit drinkt had ik los meegegeven.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:40 schreef Aure het volgende:
Misschien een extra leeg flesje meegeven en dat de opvang daar dan steeds 50cc ofzo in kan doen en dat kan opwarmen en als er meer nodig is, kunnen ze meer opwarmen en als Mars minder drinkt dan hoeft er niet zoveel weggegooid te worden? Maar ik heb er ook nog geen ervaring mee hoor, dus misschien is er nog een handigere oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |