abonnement Unibet Coolblue
pi_179725576


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
pi_179725581
Inverse moehoeheohoehoen
Lambo of Rekt
pi_179725589
jij maakt snel nieuw topic
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 12:55:38 #4
18653 crew  D.
pi_179725836
Geïnterviewde op Radio 2 deed even een goed woordje voor bitcoin en crypto.

Met zoveel luisteraars, vandaag nog moon :Y
  maandag 11 juni 2018 @ 13:08:04 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179725998
Depths of HELLLLL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179726306
Ben wel benieuwd naar vechain mainnet datum..al nieuws?
Straks lekker dubbel terugkopen :P
Vakman pur sang
pi_179726331
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:08 schreef ssjgoku het volgende:
Depths of HELLLLL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH
Waar blijft de SEAL bonustoken :( !!11
Lambo of Rekt
pi_179726407
Echt rustig hier, dat lijkt me een prima buy indicator haha.

Ben benieuwd of sommige fokkers die nooit meer hier langskomen met verlies verkocht hebben.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179726437
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef ITrade het volgende:
Ben benieuwd of sommige fokkers die nooit meer hier langskomen met verlies verkocht hebben.
Niemand verkoopt hier met verlies en alleen maar bij pieken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179726484
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Niemand verkoopt hier met verlies en alleen maar bij pieken.
Wij wel de volgende ronde, remember? :7
Lambo of Rekt
pi_179726498
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wij wel de volgende ronde, remember? :7
Deze keer wel ja. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179726529
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef ITrade het volgende:
Echt rustig hier, dat lijkt me een prima buy indicator haha.

Ben benieuwd of sommige fokkers die nooit meer hier langskomen met verlies verkocht hebben.
hodl!!!!!!!!!!!!
pi_179726577
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hodl!!!!!!!!!!!!
Ja, nu verkopen is nog dommer dan blind door een mijnenveld lopen.

De weakhands worden nu wel heel hard uitgetest :7
Lambo of Rekt
pi_179726682
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, nu verkopen is nog dommer dan blind door een mijnenveld lopen.

De weakhands worden nu wel heel hard uitgetest :7
Valt wel mee toch? Als je er nu al niet meer in geloofd had je er niet aan moeten beginnen. Dan kan je beter snel uitstappen (liefst bij de volgende bounce natuurlijk). Ik moet inhouden om niet veel meer te kopen :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179726729
TradingWhaIe twitterde op maandag 11-06-2018 om 12:54:18 Another classy move by $XVG.> Build an electron wallet, claim it is "exclusively designed and developed for VERGE currency".> Delete the original license and not give credit to the developer.https://t.co/GT5M5B5qSUhttps://t.co/PUvIV9RjYw reageer retweet
:') Justin :') Verge :') #vergefam :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179726743
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Als je er nu al niet meer in geloofd had je er niet aan moeten beginnen. Dan kan je beter snel uitstappen (liefst bij de volgende bounce natuurlijk). Ik moet inhouden om niet veel meer te kopen :p
Ik ook, dat laatse.

Maar het despair level wordt nu aardig reached, ik dacht dat dat al voorbij was, maar nu zie je echt dat mensen desperate worden, en geen vertrouwen meer hebben. En dat is gunstig, echt alle vertrouwen moet weg zijn voordat er een nieuwe goeie run upwards kan gaan komen, anders blijven we maar in dat half/half gedoe zitten.

Zelfs mensen binnen mijn IRL-cirkel die aan crypto doen hoor ik huilen omdat het te erg is en alles, en die zitten er al een tijdje in, daaraan merk ik hoe ver het nu is :P
Lambo of Rekt
pi_179727117


Just keep calm
Lambo of Rekt
  maandag 11 juni 2018 @ 14:20:52 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179727129
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Just keep calm
goeie tetten :P
pi_179727152
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

goeie tetten :P
toch zonde van die verf
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2018 @ 15:12:39 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179727833
Ik vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet doen :P Kopen of nog even wachten :D Zit gedeeltelijk in Tether nu.

Veel "kenners" denken dat we een bounce krijgen naar 7400 daarna weer terug tot laag 6k.

Heb werkelijk geen idee mee, geen touw aan vast te knopen, maar zelfs bull Edje is ondertussen een bear geworden :P
pi_179727855
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet doen :P Kopen of nog even wachten :D Zit gedeeltelijk in Tether nu.

Veel "kenners" denken dat we een bounce krijgen naar 7400 daarna weer terug tot laag 6k.

Heb werkelijk geen idee mee, geen touw aan vast te knopen, maar zelfs bull Edje is ondertussen een bear geworden :P
Ik zit al helemaal in Tether. Toch geen peil op te trekken. Als het weer duidelijk bullish is ga ik er weer uit.
pi_179727976
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet doen :P Kopen of nog even wachten :D Zit gedeeltelijk in Tether nu.

Veel "kenners" denken dat we een bounce krijgen naar 7400 daarna weer terug tot laag 6k.

Heb werkelijk geen idee mee, geen touw aan vast te knopen, maar zelfs bull Edje is ondertussen een bear geworden :P
Ik denk tot nog wel dieper dan 6k
Lambo of Rekt
pi_179728015
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk tot nog wel dieper dan 6k
Dat wordt lekker bijpakken dan
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2018 @ 15:27:36 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179728028
@Eggs Jij zegt al maanden 4.500 volgens mij toch? Ik vind die 6000 support echt mega sterk, dus geen idee of we lager gaan, maar dat het een bear market is en in mijn ogen omlaag gemanipuleerd wordt is wat mij betreft een feit :P

Trouwens, wat goed nieuws:

https://www.bloomberg.com(...)ding-pairs-this-year
pi_179728431
Ik zie toch best wel veel goed nieuws voorbij komen eigenlijk. Gek dat dit dan totaal geen effect meer lijkt te hebben. Er wordt zelfs steeds meer gepraat over een officieel VanEck Bitcoin ETF. Die hebben toch al serieuze andere ETF's.
pi_179728508
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:27 schreef Kyran het volgende:
@Eggs Jij zegt al maanden 4.500 volgens mij toch? Ik vind die 6000 support echt mega sterk, dus geen idee of we lager gaan, maar dat het een bear market is en in mijn ogen omlaag gemanipuleerd wordt is wat mij betreft een feit :P

Trouwens, wat goed nieuws:

https://www.bloomberg.com(...)ding-pairs-this-year
Benieuwd wat coor withdrawal fees we gaan krijgen in eutjes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 16:09:36 #27
18653 crew  D.
pi_179728663
Bitcoin is moon, aldus Ruud de Wild :Y
  maandag 11 juni 2018 @ 16:14:53 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179728780
Dit wordt gewoon een Bart op zijn kop. Straks weer een dikke groene kaars boven de 7k :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179728786
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:09 schreef D. het volgende:
Bitcoin is moon, aldus Ruud de Wild :Y
man :') man :') man :')
pi_179728802
Ik denk ook gewoon dat we vannacht weer op 7200 staan hoor, er is gewoon een lul die op sell heeft gedrukt, ff wacht en laag weer dik inkoopt, aldus de Bart movement zoals hierboven
  maandag 11 juni 2018 @ 16:21:28 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_179728897
Tijd om weer een ethertje te kopen denk ik
pi_179729018
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet doen :P Kopen of nog even wachten :D Zit gedeeltelijk in Tether nu.

Veel "kenners" denken dat we een bounce krijgen naar 7400 daarna weer terug tot laag 6k.

Heb werkelijk geen idee mee, geen touw aan vast te knopen, maar zelfs bull Edje is ondertussen een bear geworden :P
Je weet dat tetheren eigenlijk gewoon gokken is hè? misschien beter voor je gemoedsrust maar je weet toch niet of het omhoog of omlaag gaat
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 11 juni 2018 @ 16:29:47 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179729040
En als Tether klapt ben je al je centjes kwijt *O* Fuck tether, daar ga ik sowieso niet in
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179729099
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:09 schreef D. het volgende:
Bitcoin is moon, aldus Ruud de Wild :Y
Ruud heeft er verstand van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179729400
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:09 schreef D. het volgende:
Bitcoin is moon, aldus Ruud de Wild :Y
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:00:27 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179729471
quote:
3s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:29 schreef Rossdale het volgende:
En als Tether klapt ben je al je centjes kwijt *O* Fuck tether, daar ga ik sowieso niet in
Hoelang wordt dat al geroepen :?.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179729817
Gewoon laten staan, als een ekte cowboy.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2018 @ 17:34:39 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179729951
Ik moet echt vaker winst pakken :(

Had extra VeChain ingekocht voor juni, had toch lekker 18% winst in BTC paar dagen terug nu bijna niks meer van over.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:37:39 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179729998
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoelang wordt dat al geroepen :?.
Hoe lang riepen mensen al dat BCC een scam was, en hoe lang heeft dat het volgehouden? :P

Garanties tot je keyboard en als je iets niet vertrouwd moet je het niet doen. Tether en Bitfinex hebben mij veel te veel rode vlaggen, ik blijf er mooi bij weg
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 11 juni 2018 @ 17:53:33 #41
61320 TwztId
ja toch..
pi_179730160
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:34 schreef Kyran het volgende:
Ik moet echt vaker winst pakken :(

Had extra VeChain ingekocht voor juni, had toch lekker 18% winst in BTC paar dagen terug nu bijna niks meer van over.
Ja dat heb ik nu ook al een paar keer gehad, van 0 naar een tijdje +30 ofzo en dan ineens weer terug naar +2 of zelfs de min..

Met mezelf afgesproken om vanaf nu bij +25% de winst eruit te halen..
pi_179730192
quote:
3s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoe lang riepen mensen al dat BCC een scam was, en hoe lang heeft dat het volgehouden? :P

Garanties tot je keyboard en als je iets niet vertrouwd moet je het niet doen. Tether en Bitfinex hebben mij veel te veel rode vlaggen, ik blijf er mooi bij weg
Zeker een enorm risico zeker als veel sellers zijn zoals nu
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2018 @ 17:58:46 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179730220
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeker een enorm risico zeker als veel sellers zijn zoals nu
Het is pas een risico als mensen Tether zouden willen inruilen voor USD. Meeste gaan toch weer naar ETH of BTC om uit te betalen, dus Tether blijft daarom relatief veilig. Al zijn er genoeg red flags, helemaal mee eens :P
pi_179730316
George Soros het afgelopen weekend:

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 11 juni 2018 @ 18:23:38 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179730522
We stijgen weer MOOOOOOaoaoaOOaoanNn!!!!!
pi_179730582
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is pas een risico als mensen Tether zouden willen inruilen voor USD. Meeste gaan toch weer naar ETH of BTC om uit te betalen, dus Tether blijft daarom relatief veilig. Al zijn er genoeg red flags, helemaal mee eens :P
Kyran met alle respect, volgens mij snap je het niet. o|O
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2018 @ 18:33:28 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179730624
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kyran met alle respect, volgens mij snap je het niet. o|O
Volgens mij snap jij het niet :P

Enige FUD wat achter Tether zit is dat niet iedere Tether gedekt is door een echt USD. Dit is op zich geen probleem zolang niet iedereen die in Tether zit opeens naar USD wil switchen. Anders valt het gewoon niet eens op en is er eigenlijk niks aan het handje.

Alsof de grote banken iedere euro of dollar gedekt hebben.
pi_179730745
200 binance gekocht. Het was dat of een nieuwe auto voor de vrouw. Die keuze was snel gemaakt
pi_179730909
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:44 schreef Roellie80 het volgende:
200 binance gekocht. Het was dat of een nieuwe auto voor de vrouw. Die keuze was snel gemaakt
_O-
Lambo of Rekt
  maandag 11 juni 2018 @ 19:02:41 #50
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179730980
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waar blijft de SEAL bonustoken :( !!11
Gone.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179730987
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:44 schreef Roellie80 het volgende:
200 binance gekocht. Het was dat of een nieuwe auto voor de vrouw. Die keuze was snel gemaakt
Die auto zou harder crashen dan crypto
pi_179731015
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Gone.
:( !
Lambo of Rekt
  maandag 11 juni 2018 @ 19:06:17 #53
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179731019
quote:
8s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:( !
Ik heb geen idee man.
Komt vast goed, denk haast dat ze nu opzettelijk aan het wachten zijn.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179731083
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:24 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon laten staan, als een ekte cowboy.
HODL TOT 0!

HOE DICHTER BIJ DE NUL..!

GEEN GEZEIK, NIEMAND RIJK!

GEEN GELUL, OP NAAR NUL!
pi_179731440
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Die auto zou harder crashen dan crypto
Zeker! Haha
pi_179731585
ETH doet het wel redelijk goed! Fuck it allemaal over op ETH nu! Spreid het nieuws ik ben nu ff all in.
Vakman pur sang
pi_179731634
Modum aan het moonen, waar is Nattekat dan
pi_179731752
Vanaaf weer over 7000
  maandag 11 juni 2018 @ 19:56:30 #59
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_179731816
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:51 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf weer over 7000
Jep en daarna door naar de 4500
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:57:17 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_179731830
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:56 schreef XDo het volgende:

[..]

Jep en daarna door naar de 4500
Ja en daarna 12k. En daarna 3k en daarna MOEHOEHOEHOEHOEN
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 20:52:19 #61
18653 crew  D.
pi_179732726
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ruud heeft er verstand van.
Hij zei dat de koers van Bitcoin naar de maan is :Y

Mogelijk bedoelde ie dus iets anders :P
  maandag 11 juni 2018 @ 21:34:54 #62
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179733590
Gestopt met crypto.
Allemaal nep shit.
Gaat naar 0, en kapot. Beter nu verkopen en IETS overhouden dan doorgaan.
Protip.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:40:25 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_179733730
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:34 schreef ssjgoku het volgende:
Gestopt met crypto.
Allemaal nep shit.
Gaat naar 0, en kapot. Beter nu verkopen en IETS overhouden dan doorgaan.
Protip.
Lekker gewerkt pik.
pi_179733757
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:34 schreef ssjgoku het volgende:
Gestopt met crypto.
Allemaal nep shit.
Gaat naar 0, en kapot. Beter nu verkopen en IETS overhouden dan doorgaan.
Protip.
Mag ik je SEAL coins?
pi_179734011
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:34 schreef ssjgoku het volgende:
Gestopt met crypto.
Allemaal nep shit.
Gaat naar 0, en kapot. Beter nu verkopen en IETS overhouden dan doorgaan.
Protip.
Okethankyoubye
Vakman pur sang
  maandag 11 juni 2018 @ 22:11:49 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179734654
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:34 schreef ssjgoku het volgende:
Gestopt met crypto.
Allemaal nep shit.
Gaat naar 0, en kapot. Beter nu verkopen en IETS overhouden dan doorgaan.
Protip.
ktnxbye
  maandag 11 juni 2018 @ 22:19:43 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179734850
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Mag ik je SEAL coins?
Tokens
pi_179734988
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tokens
Die ja.
pi_179735214
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2018 22:34:12 ]
pi_179735300
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet
Wat is dit :D

Gewoon hodlen, ook Vechain gaat nog naar de maan ooit, ook al is het shitcoin :D
pi_179735312
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet
Loopt wel los.
Als je met geld speelt wat je kan missen, is er toch weinig aan de hand?
pi_179735528
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet
Komt goed jonge, eet je pizza :D
Vakman pur sang
pi_179735548
Verveling in cryptoland is toegeslagen:
https://satoshis.place/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179735629
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:46 schreef ITrade het volgende:
Verveling in cryptoland is toegeslagen:
https://satoshis.place/
Godsamme dit had ik willen bedenken :D

Zal wel lekker binnenlopen
pi_179735648
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:46 schreef ITrade het volgende:
Verveling in cryptoland is toegeslagen:
https://satoshis.place/
Haha nice!
pi_179735723
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Godsamme dit had ik willen bedenken :D

Zal wel lekker binnenlopen
Als je alle pixels koopt is het iets van 60$ ofzo. Maar goed je kan dit concept wel een tijdje aan de gang houden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179735958
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Godsamme dit had ik willen bedenken :D

Zal wel lekker binnenlopen
Dit had je vroeger ook, toen was 1 pixel $1. Weet niet meer waar dat mee geassocieerd werd, maar deze is niet echt duur ofzo.
pi_179736316
Deze dus:

http://www.milliondollarhomepage.com/

Toch lekker verdiend zo.

Gvd alweer 13 jaar geleden, tyfus ik word oud.
pi_179737161
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet
Alleen verkopen tijdens pumps.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 00:05:41 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179737467
Dima, als jij al vertrouwen verliest zitten we toch wel vuistdiep in desert of fucking despair.
pi_179737574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 00:05 schreef Kyran het volgende:
Dima, als jij al vertrouwen verliest zitten we toch wel vuistdiep in desert of fucking despair.
Aan de andere kant, als ik Vechain zou bezitten zou ik er ook niet veel vertrouwen in hebben.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 00:30:08 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179737672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 00:17 schreef ITrade het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als ik Vechain zou bezitten zou ik er ook niet veel vertrouwen in hebben.
Dat komt omdat jij er dan ook niks van snapt, dus snap je wel :)
pi_179737992
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Eerlijk

Ik zit inmiddels best wel op standje despair

Heb niet zoveel vertrouwen meer ook in vechain :$

Ik verkoop niet omdat je daar helemaal niets Mee opschiet
't project is pas klaar in 2020 !

_O-
Lambo of Rekt
pi_179737999
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 01:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

't project is pas klaar in 2020 !

_O-
Vechaaaaaaaain
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179738928
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 00:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij er dan ook niks van snapt, dus snap je wel :)
ik Ben niet Zo blij met de aangekondigde ico's op vechain

Ik hoop echt niet dat dit de norm is
pi_179739176
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 06:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik Ben niet Zo blij met de aangekondigde ico's op vechain

Ik hoop echt niet dat dit de norm is
Ik zag mustangchain hihihigeuhuhuhu
Vakman pur sang
pi_179739193
Al die Ico's, zo een onzin.
Ik zie t meer als een noodactie omdat ze geen usercase hebben/geen usercase van de grond krijgen.
pi_179739228
Mooooohooooon
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179739419
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooooohooooon
Laten we afspreken alleen moon te roepen bij een stijging van meer dan 20% in 24uur?
Okay 👌 :*
Vakman pur sang
pi_179739429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Laten we afspreken alleen moon te roepen bij een stijging van meer dan 20% in 24uur?
Okay 👌 :*
Niks!

Groen is moen, rood is dood.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179739505
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:46 schreef ITrade het volgende:
Verveling in cryptoland is toegeslagen:
https://satoshis.place/
https://www.reddit.com/r/(...)fiti_app_is_a_great/

Flinke backfire op Roger Ver ook in zijn eigen subreddit. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 08:50:52 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179739971
Goedemorgen!
Jullie ook alles van de hand gedaan neem ik aan?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:05:24 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179740106
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 08:50 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen!
Jullie ook alles van de hand gedaan neem ik aan?
Ja buy high sell low jeweetzelluf
pi_179740276
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 08:50 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen!
Jullie ook alles van de hand gedaan neem ik aan?
never
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:25:16 #95
62913 Blik
The one and Only!
pi_179740336
Bijgekocht :)
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:29:38 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179740403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:25 schreef Blik het volgende:
Bijgekocht :)
De bankiers ook vakantiegeld en bonussen erin!!
pi_179740754
Mijn TA zegt dat we doorknallen naar de 10k. _O_ moon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 10:12:20 #98
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179740914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 06:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik Ben niet Zo blij met de aangekondigde ico's op vechain

Ik hoop echt niet dat dit de norm is
Daar ben ik het mee eens. Bitocean is wel een sterkere, andere twee zijn echt kleine kut niche markten. Laten we hopen dat Bitocean opschiet.
pi_179741401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Bitocean is wel een sterkere, andere twee zijn echt kleine kut niche markten. Laten we hopen dat Bitocean opschiet.
ja maar.... vechain was al niche toch 😀

die ico's zijn niet top maar als je ziet wat er voor een bagger op eth/waves uitkomt valt het nog wel mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Predator38 op 12-06-2018 10:57:09 ]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:50:40 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179741437
Niet niche, wel nice ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:56:26 #101
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179741513
"De Rabobank verwacht deze maand de eerste klanten aan te kunnen sluiten op We.trade. Het platform verbindt bij een handelstransactie betrokken partijen naadloos met elkaar met behulp van blockchain. Ze lopen bij internationale handel minder risico."

Bron
pi_179741951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 08:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)fiti_app_is_a_great/

Flinke backfire op Roger Ver ook in zijn eigen subreddit. _O-
_O-

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef hodlwave het volgende:
"De Rabobank verwacht deze maand de eerste klanten aan te kunnen sluiten op We.trade. Het platform verbindt bij een handelstransactie betrokken partijen naadloos met elkaar met behulp van blockchain. Ze lopen bij internationale handel minder risico."

Bron
Banken die zelf een blockchain gebouwd hebben, niet echt heel verrassend.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179741972
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef hodlwave het volgende:
"De Rabobank verwacht deze maand de eerste klanten aan te kunnen sluiten op We.trade. Het platform verbindt bij een handelstransactie betrokken partijen naadloos met elkaar met behulp van blockchain. Ze lopen bij internationale handel minder risico."

Bron
kutbanken ditdat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179742045
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef hodlwave het volgende:
"De Rabobank verwacht deze maand de eerste klanten aan te kunnen sluiten op We.trade. Het platform verbindt bij een handelstransactie betrokken partijen naadloos met elkaar met behulp van blockchain. Ze lopen bij internationale handel minder risico."

Bron
Lambo of Rekt
pi_179742716
haha, geen preview helaas. Waar kun je tegenwoordig goed plaatjes etc uploaden zonder account?

https://ibb.co/irfoUd
pi_179742732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:17 schreef metallicelmo het volgende:
haha, geen preview helaas. Waar kun je tegenwoordig goed plaatjes etc uploaden zonder account?

https://ibb.co/irfoUd
Imgur
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179743524
Deze boy is weer terug in Nederland, dus kan weer 24/7 hier shitposten.
pi_179743548


Fasten your FUD belts, gogogo
Lambo of Rekt
pi_179743660
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Fasten your FUD belts, gogogo
Oh shit, toch weer lager door wall street en de futures! Nu maar even snel alles dumpen voordat het te laat is!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179743675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Oh shit, toch weer lager door wall street en de futures! Nu maar even snel alles dumpen voordat het te laat is!
Ik HODL tot 0... LACHEND.
Lambo of Rekt
pi_179743691
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik HODL tot 0... LACHEND.
IK OOK!!
pi_179743705
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Fasten your FUD belts, gogogo
6650 is nog nooit eerder doorbroken? Dacht van wel toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179743710
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik HODL tot 0... LACHEND.
lachend van de waanzin. ^O^
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179743733
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

lachend van de waanzin. ^O^
De grens tussen waanzin en genialiteit is heel klein :P
  dinsdag 12 juni 2018 @ 13:32:22 #115
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179743752
Dus... korte versie.
Alles gaat kapot? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179743778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

6650 is nog nooit eerder doorbroken? Dacht van wel toch?
Ja, maar niet op deze supportlevels.

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:32 schreef ssjgoku het volgende:
Dus... korte versie.
Alles gaat kapot? :D
:( !!!1

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

lachend van de waanzin. ^O^
Zeker.... t geld kan ik leuk gebruiken maar het blijft maar geld..., en het zou waanzin zijn hoor he.
Lambo of Rekt
pi_179743839
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:33 schreef EggsTC het volgende:
t geld kan ik leuk gebruiken maar het blijft maar geld...
Dit is exact hoe ik in het leven sta :P
pi_179743869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit is exact hoe ik in het leven sta :P
Ik ook ^O^
Lambo of Rekt
pi_179743909
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook ^O^
Mja voor ons is het ook makkelijk lullen :P

Leven waarschijnlijk in de bovenste 5% van de wereld naar welvaart etc.
pi_179743969
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:32 schreef ssjgoku het volgende:
Dus... korte versie.
Alles gaat kapot? :D
Dat heb ik voorspeld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 13:44:24 #121
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179743998
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat heb ik voorspeld.
Heb je ook een positieve voorspelling?
Komt het nog goed? :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179744038
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Heb je ook een positieve voorspelling?
Komt het nog goed? :(
Grrrrrrr is pessimistisch, of realistisch.
pi_179744060
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Heb je ook een positieve voorspelling?
Komt het nog goed? :(
Niet als in dat de huidige generatie crypto's nog een rol van betekenis gaat spelen als manier om geld te verdienen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179744094
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet als in dat de huidige generatie crypto's nog een rol van betekenis gaat spelen als manier om geld te verdienen.
En de toekomstige generaties?
pi_179744121
Begin 2014 storte de boel langzaam in en het duurde tot oktober 2015 totdat de stijging werd ingezet. Juli 2016 kwam toen op dezelfde hoogte als begin 2014.

Het lijkt steeds meer op deze situatie? Dat zou betekenen dat we nog tot eind 2019 moeten wachten! En pas midden 2020 weer ATHs gaan zien? Damn son
Ook geen 38
pi_179744220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En de toekomstige generaties?
Ook niet eigenlijk. In ieder geval niet op de manier zoals we de afgelopen jaren hebben gezien. Ik denk dat het uiteindelijk veel meer naar een gebruiksvoorwerp zal gaan dan naar een speculantenspeeltje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:03:22 #127
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179744328
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niet eigenlijk. In ieder geval niet op de manier zoals we de afgelopen jaren hebben gezien. Ik denk dat het uiteindelijk veel meer naar een gebruiksvoorwerp zal gaan dan naar een speculantenspeeltje.
Ik hoop dat je ongelijk hebt. :6
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179744361
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niet eigenlijk. In ieder geval niet op de manier zoals we de afgelopen jaren hebben gezien. Ik denk dat het uiteindelijk veel meer naar een gebruiksvoorwerp zal gaan dan naar een speculantenspeeltje.
Het een sluit het ander niet uit toch? :P

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, hoe zie jij bijvoorbeeld op de wat langere termijn een blockchain toepassing voor je?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:05:39 #129
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179744371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit toch? :P

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, hoe zie jij bijvoorbeeld op de wat langere termijn een blockchain toepassing voor je?
Hij heeft ongelijk.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179744407
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hij heeft ongelijk.
Omdat?
pi_179744414
Crypto_God twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 13:24:57 This is the dead sea, the saltiest place on earth, second only to the XRP community after coinbase decided to add ETC. https://t.co/iCBDpKxptU reageer retweet
_O- _O- _O- _O-

Ripple & XRP :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:08:34 #132
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179744424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Omdat?
De grootste reden is eigenlijk, omdat ik dat niet wil.
Telt dat ook? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179744442
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

De grootste reden is eigenlijk, omdat ik dat niet wil.
Telt dat ook? :P
Wat mij betreft wel :P
pi_179744488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit toch? :P

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, hoe zie jij bijvoorbeeld op de wat langere termijn een blockchain toepassing voor je?
moeilijk te voorspellen, er moeten sowieso nog wat hobbels genomen worden. Schaalbaarheid bijv. Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is om zo goed te doen dat het ready is voor massaal gebruik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:44:33 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179745043
Blockchain wordt groot, heel groot. Projecten die bestaande problemen oplossen wat zonder blockchain minder effectief is, zullen in de toekomst onderdeel van het dagelijks leven worden.

De miljoenmiljard coins die fiat proberen te vervangen gaan het echter nooit redden en sterven af.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179745056
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Blockchain wordt groot, heel groot. Projecten die bestaande problemen oplossen wat zonder blockchain minder effectief is, zullen in de toekomst onderdeel van het dagelijks leven worden.

De miljoenmiljard coins die fiat proberen te vervangen gaan het echter nooit redden en sterven af.
Hier ben ik ook van overtuigd, over 10 jaar is het niet meer weg te denken.
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:05:02 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_179745392
weer lekkere rode candles
pi_179745420
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Blockchain wordt groot, heel groot. Projecten die bestaande problemen oplossen wat zonder blockchain minder effectief is, zullen in de toekomst onderdeel van het dagelijks leven worden.

De miljoenmiljard coins die fiat proberen te vervangen gaan het echter nooit redden en sterven af.
Blockchain ≠ crypto
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:12:07 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179745513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Blockchain ≠ crypto
Dat zeg ik toch ook
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179745538
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook
Ah verkeerd begrepen dan, my bad.
pi_179745643
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

moeilijk te voorspellen, er moeten sowieso nog wat hobbels genomen worden. Schaalbaarheid bijv. Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is om zo goed te doen dat het ready is voor massaal gebruik.
Is ready. KMD; slapende draak :Y
pi_179745645
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Blockchain wordt groot, heel groot. Projecten die bestaande problemen oplossen wat zonder blockchain minder effectief is, zullen in de toekomst onderdeel van het dagelijks leven worden.

De miljoenmiljard coins die fiat proberen te vervangen gaan het echter nooit redden en sterven af.
Inderdaad, het is net als een Fokaccount.
Gewoon aanhouden, af en toe een tijdje wegblijven en dan weer een kijkje nemen.

Over 5 jaar kunnen we deze [SC] omdopen in [SC] Fokmiljonairs. 8-) _O_
pi_179745815
Capitulatie soon?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 15:31:50 #144
206731 Mortaxx
Doomer
pi_179745828
Ven bijgekocht
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_179746110
Vechain heeft inderdaad wel een mooie dealtje gemaakt ja. Je weet nooit wat het exact inhoudt, maar wel even wauw.
pi_179746111
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Blockchain wordt groot, heel groot. Projecten die bestaande problemen oplossen wat zonder blockchain minder effectief is, zullen in de toekomst onderdeel van het dagelijks leven worden.

De miljoenmiljard coins die fiat proberen te vervangen gaan het echter nooit redden en sterven af.
Mee eens. Ik denk dat de enige coins die het overleven Bitcoin zijn en een nieuwe coin, the "one coin to rule them all" zeg maar. Voor de geïnteresseerden, het volgende gaat niet zozeer over bitcoin maar is een erg interessante lecture die dit soort onderwerpen aansnijdt zoals decentralisatie en distributie.

pi_179746268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat de enige coins die het overleven Bitcoin zijn en een nieuwe coin, the "one coin to rule them all" zeg maar. Voor de geïnteresseerden, het volgende gaat niet zozeer over bitcoin maar is een erg interessante lecture die dit soort onderwerpen aansnijdt zoals decentralisatie en distributie.

Ik denk dat er wel meer blijft, er is ook niet 1 mailprovider over gebleven, ook niet 1 frisdrank, ook niet 1 website... Maar van de 1600 van vandaag, zullen er niet veel meer dan 150-200 overblijven denk ik nee, en dan ben ik nog voorzichtig met het krimpen van aantal projecten.
Lambo of Rekt
pi_179746407
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel meer blijft, er is ook niet 1 mailprovider over gebleven, ook niet 1 frisdrank, ook niet 1 website... Maar van de 1600 van vandaag, zullen er niet veel meer dan 150-200 overblijven denk ik nee, en dan ben ik nog voorzichtig met het krimpen van aantal projecten.
Er gaan natuurlijk ook weer een shitload bijkomen in de toekomst.

Ik voorspel echt wel een toekomst met honderden/duizenden coins.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:09:13 #149
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179746476
Als we maar voor die tijd rijk worden.
Vind ik het allemaal best.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179746667
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:09 schreef ssjgoku het volgende:
Als we maar voor die tijd rijk worden.
Vind ik het allemaal best.
Seal gaat dikke doekoe opleveren _O_
Lambo of Rekt
pi_179746687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat de enige coins die het overleven Bitcoin zijn en een nieuwe coin, the "one coin to rule them all" zeg maar. Voor de geïnteresseerden, het volgende gaat niet zozeer over bitcoin maar is een erg interessante lecture die dit soort onderwerpen aansnijdt zoals decentralisatie en distributie.

In het kader van elkaar shit aanraden en als je geïnteresseerd bent in verdelingsvraagstukken, Radical Markets is een heel tof boek wat dat betreft.
pi_179746807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel meer blijft, er is ook niet 1 mailprovider over gebleven, ook niet 1 frisdrank, ook niet 1 website... Maar van de 1600 van vandaag, zullen er niet veel meer dan 150-200 overblijven denk ik nee, en dan ben ik nog voorzichtig met het krimpen van aantal projecten.
Er is wel 1 zoekmachine overgebleven, heel weinig mail providers, een handjevol frisdrankproducenten, etc. Er zijn maar weinig coins die echt toegevoegde waarde hebben en Bitcoin is inmiddels al bejaard, vandaar mijn opmerking.
pi_179746850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Er is wel 1 zoekmachine overgebleven, heel weinig mail providers, een handjevol frisdrankproducenten, etc. Er zijn maar weinig coins die echt toegevoegde waarde hebben en Bitcoin is inmiddels al bejaard, vandaar mijn opmerking.
Yahoo? Bing? Google?

1 zoekmachine , zou google dan moeten zijn denk ik? Klopt, maar dat is ook maar 1 usecase. De kan voor honderden usecases ingezet worden.
Lambo of Rekt
pi_179746919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Yahoo? Bing? Google?

1 zoekmachine , zou google dan moeten zijn denk ik? Klopt, maar dat is ook maar 1 usecase. De kan voor honderden usecases ingezet worden.
Vandaag de dag wordt geen website geoptimaliseerd voor "zoekmachines" als in meervoud, de andere zijn niet echt spelers. Maar goed, je snapt wat ik bedoel toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 16:32:08 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179746932
Nog een mooie deal voor VeChain en prijs doet fuck all, echt niet te geloven soms hoor. Inhoud is nog een beetje vaag, dat geef ik graag toe, maar godver andere coins gaan x2 bij een aankondiging van een aankondiging.
pi_179746940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Vandaag de dag wordt geen website geoptimaliseerd voor "zoekmachines" als in meervoud, de andere zijn niet echt spelers. Maar goed, je snapt wat ik bedoel toch?
Ja dat begrijp ik, en jij wat ik bedoel? Ik denk dat er easy 50 coins overeind blijven.
Lambo of Rekt
pi_179746949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
Nog een mooie deal voor VeChain en prijs doet fuck all, echt niet te geloven soms hoor. Inhoud is nog een beetje vaag, dat geef ik graag toe, maar godver andere coins gaan x2 bij een aankondiging van een aankondiging.
Ik denk dat VEN pas gaat pompen zodra we mid aug zitten, en heel dat VET/THOR systeem werkt, met real life usecases.
Lambo of Rekt
pi_179746960
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, en jij wat ik bedoel? Ik denk dat er easy 50 coins overeind blijven.
Dat zou best kunnen, maar ik denk dat de top 3 een hele grote afstand op de rest gaat hebben. Het is eigenlijk allemaal erg afhankelijk van wat IoT gaat doen in de komende 10 jaar.
pi_179746972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat VEN pas gaat pompen zodra we mid aug zitten, en heel dat VET/THOR systeem werkt, met real life usecases.
Ik blijf bijna 2 miljard market cap voor een coin zonder mainnet best vaag vinden.
pi_179746985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik blijf bijna 2 miljard market cap voor een coin zonder mainnet best vaag vinden.
Vrijwel geen enkele coin heeft mainnet, buiten de coins die al wat langer meedraaien
Lambo of Rekt
pi_179747013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vrijwel geen enkele coin heeft mainnet, buiten de coins die al wat langer meedraaien
Tja :P

In before Dimma die roept dat mainnet lanceren slechts omzetten van private naar public is trouwens.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 16:37:27 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179747018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik blijf bijna 2 miljard market cap voor een coin zonder mainnet best vaag vinden.
Hey er zijn coins met een hogere MC met alleen maar een whitepaper :P

Testnet is er, code is er, main net release nog deze maand, dus mja ... Ik snap je punt hoor en je hebt gelijk, maar ik vergelijk het met andere coins die nog niks hebben en bij iedere poep of scheet moonen (ETC anyone ...).
pi_179747064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey er zijn coins met een hogere MC met alleen maar een whitepaper :P

Testnet is er, code is er, main net release nog deze maand, dus mja ... Ik snap je punt hoor en je hebt gelijk, maar ik vergelijk het met andere coins die nog niks hebben en bij iedere poep of scheet moonen (ETC anyone ...).
Ja klopt hoor, en er zijn grotere kut coins die nog hoger staan hoor (TRON anyone?).

ETC moont toch door Coinbase listing? Dat is vrij uniek aangezien je daarbij tot een heel select crypto clubje hoort.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:41:10 #164
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179747078
Ik wil alleen nog maar horen, dat alles goed komt.
Het liefst dit jaar nog.
Anyone?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179747092
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:41 schreef ssjgoku het volgende:
Ik wil alleen nog maar horen, dat alles goed komt.
Het liefst dit jaar nog.
Anyone?
Het komt goed, dit jaar nog!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 16:43:09 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179747102
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:41 schreef ssjgoku het volgende:
Ik wil alleen nog maar horen, dat alles goed komt.
Het liefst dit jaar nog.
Anyone?
Het komt goed schatje, gedeeltelijk nog dit jaar.
pi_179747168
Kan nog steeds niet stoppen met werken :(
pi_179747180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:47 schreef noobcrypto het volgende:
Kan nog steeds niet stoppen met werken :(
Kan jij toch niet, met je belasting ontwijkende praktijken :7
Lambo of Rekt
pi_179747213
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan jij toch niet, met je belasting ontwijkende praktijken :7
haha, als ik ooit een paar ton zou verdienen met crypto dan geef ik het wel op hoor.

En mocht mijn portfolio ooit zoveel waard worden dan zou het ook betekenen dat die coins in gebruik zijn en ik daar ongetwijfeld aankopen mee kan doen :)
pi_179747264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat de enige coins die het overleven Bitcoin zijn en een nieuwe coin, the "one coin to rule them all" zeg maar. Voor de geïnteresseerden, het volgende gaat niet zozeer over bitcoin maar is een erg interessante lecture die dit soort onderwerpen aansnijdt zoals decentralisatie en distributie.

Deze video stond al op de watchlist, ik ga hem maar eens snel bekijken dan. Ja klopt ik geloof ook nooit dat er veel coins overleven. Straks krijg je bij Bitcoin bijvoorbeeld second layer tech of zelfs third layer. Bedrijven die deze tech gaan gebruiken zijn veel geloofwaardiger dan een chinees bedrijfje dat een blockchain bij elkaar gekopieerd heeft (om zelfs eigenlijk alleen maar aan seed money te komen).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179747495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Deze video stond al op de watchlist, ik ga hem maar eens snel bekijken dan. Ja klopt ik geloof ook nooit dat er veel coins overleven. Straks krijg je bij Bitcoin bijvoorbeeld second layer tech of zelfs third layer. Bedrijven die deze tech gaan gebruiken zijn veel geloofwaardiger dan een chinees bedrijfje dat een blockchain bij elkaar gekopieerd heeft (om zelfs eigenlijk alleen maar aan seed money te komen).
We gaan er dus allemaal aan !
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:14:49 #172
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179747617
/suicide.
Fck it.
KHEB NIKS MEER DADELIJK :'(
SEAL gaat redding leveren tho
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179747626
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:14 schreef ssjgoku het volgende:
/suicide.
Fck it.
KHEB NIKS MEER DADELIJK :'(
SEAL gaat redding leveren tho
SEAL gaat alles goed maken _O_
Lambo of Rekt
pi_179747811
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:14 schreef ssjgoku het volgende:
/suicide.
Fck it.
KHEB NIKS MEER DADELIJK :'(
SEAL gaat redding leveren tho
Weg ermee :D

[ Bericht 11% gewijzigd door KappenBakken op 12-06-2018 17:34:58 ]
pi_179747833
JINXED!

[ Bericht 97% gewijzigd door EggsTC op 12-06-2018 17:44:23 ]
Lambo of Rekt
pi_179747856
Voor de huidige.blockchain zijn nauwelijks effectieve userscasussen. Anders waren die er allang geweest.
Ik geloof wel in AI en enorme rekenkrachten d.m.v. een verderontwikkeling van de techniek.

De handel in crypto is verder een doodlopende zaak vrees ik. Straks wordt energielevering en rekenkracht levering interessanter.
Dit zou dan weer gefinicieerd kunnen worden door een token uit te brengen die verhandeld wordt.

Heee vicieuze cirkel hier.

Crypto is back on track dus!
Vakman pur sang
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:29:41 #177
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179747877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Weg ermee :D

:D

[ Bericht 8% gewijzigd door ssjgoku op 12-06-2018 17:45:48 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179747903
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar is die.
Jinxed _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door EggsTC op 12-06-2018 17:46:46 ]
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:34:43 #179
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179747953
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jinxed _O_
Synoniemen voor "jinxed":
hexed; unlucky; luckless

:'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179747971
Edit jullie quotes dan even lullo's !
pi_179747987
dan maar weer fortnite. Boring day
pi_179748002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Deze video stond al op de watchlist, ik ga hem maar eens snel bekijken dan. Ja klopt ik geloof ook nooit dat er veel coins overleven. Straks krijg je bij Bitcoin bijvoorbeeld second layer tech of zelfs third layer. Bedrijven die deze tech gaan gebruiken zijn veel geloofwaardiger dan een chinees bedrijfje dat een blockchain bij elkaar gekopieerd heeft (om zelfs eigenlijk alleen maar aan seed money te komen).
Exact. Goeie lecture, wel veel ingewikkelde kwesties dus Engelse ondertiteling helpt enorm. De duur van 1:45 schrikt af, maar ik heb 'm aan één stuk door afgekeken/afgeluisterd.
pi_179748031
Lalalalala SEAL gaat de wereld redden.
pi_179748107
Een SEAL waar ik graag in zou willen investeren

  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:47:04 #185
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179748200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:42 schreef KappenBakken het volgende:
Een SEAL waar ik graag in zou willen investeren

[ afbeelding ]
Deze kijkt wel liev *)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179748596
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Deze kijkt wel liev *)
Heb ik niks aan, kan ook een mooie jas worden.
pi_179748944
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor de huidige.blockchain zijn nauwelijks effectieve userscasussen. Anders waren die er allang geweest.
Ik geloof wel in AI en enorme rekenkrachten d.m.v. een verderontwikkeling van de techniek.

De handel in crypto is verder een doodlopende zaak vrees ik. Straks wordt energielevering en rekenkracht levering interessanter.
Dit zou dan weer gefinicieerd kunnen worden door een token uit te brengen die verhandeld wordt.

Heee vicieuze cirkel hier.

Crypto is back on track dus!
Decentrale systemen bouwen is gewoon verdomde lastig, daarom duurt het allemaal zo lang.
De heilige graal schijnt een volledig decentraal pokerspel te zijn. Als die eenmaal gelukt is, is de rest een stuk eenvoudiger.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:38:44 #188
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179749148
Wat is er volgens sommigen hier mis met het feit dat banken blockchain technologie beginnen te gebruiken?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:41:19 #189
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179749187
Dat is een stuk transparanter, veiliger en er zijn dingen mogelijk als smart contracts.
pi_179749221
Je hebt 1000 verschillende smaken van 'blockchain'. 'Blockchain' is niet per definitie transparanter en veiliger.
pi_179749364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:38 schreef hodlwave het volgende:
Wat is er volgens sommigen hier mis met het feit dat banken blockchain technologie beginnen te gebruiken?
ze moeten XRP gebruiken :(
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:57:03 #192
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179749424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb ik niks aan, kan ook een mooie jas worden.
Hahah, en warm dattie is (A)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179749425
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:41 schreef hodlwave het volgende:
Dat is een stuk transparanter, veiliger en er zijn dingen mogelijk als smart contracts.
Je denkt echt dat de huidige banken een transparante blockchain gaan gebruiken? :P
pi_179749733
👀
Lambo of Rekt
pi_179750096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Decentrale systemen bouwen is gewoon verdomde lastig, daarom duurt het allemaal zo lang.
De heilige graal schijnt een volledig decentraal pokerspel te zijn. Als die eenmaal gelukt is, is de rest een stuk eenvoudiger.
Ujo is toch wel een goede usecase, music verkopen zonder tussenpersoon. https://ujomusic.com/portal/discover
ik weet niet of t al volledig decentraal is maar ik vind t een goed idee en kan groot worden (niet per se deze versie).
pi_179750268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:29 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

Ujo is toch wel een goede usecase, music verkopen zonder tussenpersoon. https://ujomusic.com/portal/discover
ik weet niet of t al volledig decentraal is maar ik vind t een goed idee en kan groot worden (niet per se deze versie).
Die kant gaan we sowieso ooit heen. Artiesten die rechten hebben over hun eigen shit en direct met de consument kunnen communiceren/verkopen zonder tussenkomst van een agent/platenlabel/etc.

Zelfde met gamedevs en andere content creators. De uitzuigende elementen gaan er langzaam uitgefilterd worden omdat het nu kan.
pi_179750299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Je denkt echt dat de huidige banken een transparante blockchain gaan gebruiken? :P
mag hopen van niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179750414
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

mag hopen van niet.
dan kunnen ze al die double spends niet meer volhouden, zou idd vervelend zijn voor de bankjes :D
pi_179750464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

dan kunnen ze al die double spends niet meer volhouden, zou idd vervelend zijn voor de bankjes :D
Double? Optimistisch.

Fractional banking is echter gewoon gemeengoed, het is geen geheim dat op die manier het meeste geld gemaakt wordt. Echter komt de privacy van klanten nogal in het gevaar. Anyway, banken en een transparante blockchain gaat toch niet gebeuren.
pi_179750544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Double? Optimistisch.

Fractional banking is echter gewoon gemeengoed, het is geen geheim dat op die manier het meeste geld gemaakt wordt. Echter komt de privacy van klanten nogal in het gevaar. Anyway, banken en een transparante blockchain gaat toch niet gebeuren.
Het blijft wel een onzin gedachte dat privacy niet kan op een open blockchain
pi_179750723
hopelijk weer een correctie dan wordt t wat drukker in dit topic.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:06:03 #202
131603 Afwazig
Serious business
pi_179750989
Ik vind het prima dat het rustiger is.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:06:45 #203
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179751008
WAT RUSTIG.

BAM BAM BAM BAM BAM BAM
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:07:09 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179751018
Meer mensen hier die electroneum minen via hun smartphone? De app is wel slick moet ik zeggen, zal vast niet veel opleveren maar elke euro is er toch weer eentje :)

Zit er aan te denken om ook een node te draaien op mijn synology. Ding staat toch 24/7 aan namelijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:09:49 #205
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179751095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:07 schreef Rossdale het volgende:
Meer mensen hier die electroneum minen via hun smartphone? De app is wel slick moet ik zeggen, zal vast niet veel opleveren maar elke euro is er toch weer eentje :)

Zit er aan te denken om ook een node te draaien op mijn synology. Ding staat toch 24/7 aan namelijk
Hahahah, JA!
heb hem tijdje draaien gehad, maar fck it, not worth it :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:11:16 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179751128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:46 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het blijft wel een onzin gedachte dat privacy niet kan op een open blockchain
Precies. Gewoon verge gebruiken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179751229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Precies. Gewoon verge gebruiken.
sterk staaltje technologie
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:39:43 #208
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_179751753
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:07 schreef Rossdale het volgende:
Meer mensen hier die electroneum minen via hun smartphone? De app is wel slick moet ik zeggen, zal vast niet veel opleveren maar elke euro is er toch weer eentje :)

Zit er aan te denken om ook een node te draaien op mijn synology. Ding staat toch 24/7 aan namelijk
Hoe doe je dat? :p
pi_179752167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:07 schreef Rossdale het volgende:
Meer mensen hier die electroneum minen via hun smartphone? De app is wel slick moet ik zeggen, zal vast niet veel opleveren maar elke euro is er toch weer eentje :)

Zit er aan te denken om ook een node te draaien op mijn synology. Ding staat toch 24/7 aan namelijk
Oh ja hoor, echt de moeite waard.

Je hele telefoon laten opbranden en accu drainen voor 1 cent per dag, top!

In andere woorden, ik vermoed dat je telefoon harder afschrijft dan het oplevert op deze manier.
Ook geen 38
pi_179752235
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:39 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? :p
Nou Electroneum laat je volgens een simulatie draaien dacht ik, in ruil daarvoor wordt je beloond met coins?
pi_179752307
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:55 schreef iloveshitcoins het volgende:
hopelijk weer een correctie dan wordt t wat drukker in dit topic.
yehaaaa
pi_179752324
voorbij de 6500 wordt een echt bloedbad.
pi_179752358
HST is gevraagd door een Europese overheid om een voorstel in te dienen voor de inzet van hun blockchain technologie tijdens de komende nationale verkiezingen _O_

https://www.reddit.com/r/(...)vernment_request_to/
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:11:08 #214
61320 TwztId
ja toch..
pi_179752401
Riemen vast :'(
pi_179752407
Inverse moon })
Vakman pur sang
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:12:16 #216
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:08 schreef iloveshitcoins het volgende:
voorbij de 6500 wordt een echt bloedbad.
Binance is onder de 6500
Hmz...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:12:34 #217
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752430
was
Hmz...
pi_179752465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:12 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Binance is onder de 6500
rond die koers liggen de vorige bodems. ben benieuwd hoe laag we hierna gaan. of hij stuitert omhoog.
pi_179752471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:12 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Binance is onder de 6500
Is toch raar, het is heel rustig en ineens enorme rode candles. ??
Vakman pur sang
pi_179752499
Het is over jongens.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:16:42 #221
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752517
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is toch raar, het is heel rustig en ineens enorme rode candles. ??
Hmz...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:17:00 #222
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752528
Maar het is wel raar ja.
Hmz...
pi_179752585
overtuigend door 6500
pi_179752609
Er zullen vast mensen zijn met stoplosses, en die triggeren weer de volgende stop van anderen.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:20:30 #225
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752610
Alles kapot nu.
Wat gaan we doen.
Kunnen we rellen?
Nog niet door 6.5k btw;
https://coincodex.com/crypto/bitcoin/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:21:24 #226
61320 TwztId
ja toch..
pi_179752631
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:20 schreef ssjgoku het volgende:
Alles kapot nu.
Wat gaan we doen.
Kunnen we rellen?
Je kan BTC gaan kopen ?
pi_179752639
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:17 schreef Koelkastje het volgende:
Maar het is wel raar ja.
Wat is er raar aan? Iedereen is enorm gespannen. De drop gaat er komen puur omdat iedereen er bang voor is. Dat is de marktwerking van een prijs, zeker bij een asset waar de onderliggende waarde lastig te bepalen is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:21:44 #228
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752640
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:20 schreef ssjgoku het volgende:
Alles kapot nu.
Wat gaan we doen.
Kunnen we rellen?
Nog niet door 6.5k btw;
https://coincodex.com/crypto/bitcoin/
Hmz...
pi_179752642
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179752657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
Not sure if troll ...
pi_179752670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:23:14 #232
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
trolllololololololol
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179752692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Not sure if troll ...
Helaas niet, ben er helemaal klaar mee.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:23:34 #234
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat is er raar aan? Iedereen is enorm gespannen. De drop gaat er komen puur omdat iedereen er bang voor is. Dat is de marktwerking van een prijs, zeker bij een asset waar de onderliggende waarde lastig te bepalen is.
Allemaal watjes :(!
Hmz...
pi_179752701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
UnivesahahaJahaHahahahahahaha
Vakman pur sang
pi_179752704
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:20 schreef ssjgoku het volgende:
Alles kapot nu.
Wat gaan we doen.
Kunnen we rellen?
Nog niet door 6.5k btw;
https://coincodex.com/crypto/bitcoin/
Dit is wel een handig overzicht, thanks
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:25:25 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179752743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
Universa inkopen op Eur 0,01 we zijn er bijna.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:25:52 #238
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:23 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Helaas niet, ben er helemaal klaar mee.
Inkakken is bijpakken!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:26:07 #239
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_179752765
Laat maar lekker doorknallen naar 5k. Heb genoeg fiat aan de zijlijn staan om nog wat in te slaan
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:26:41 #240
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752775
MOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Hmz...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:26:54 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179752779
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:26 schreef Mender het volgende:
Laat maar lekker doorknallen naar 5k. Heb genoeg fiat aan de zijlijn staan om nog wat in te slaan
Stoere boi
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:26:57 #242
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752781
Hmz...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:27:09 #243
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752793
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:26 schreef Mender het volgende:
Laat maar lekker doorknallen naar 5k. Heb genoeg fiat aan de zijlijn staan om nog wat in te slaan
Doe alles in SEAL, UTK, QSP, BTC, ETH
JIJ BENT WHALE, PUMP IT UP!!!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179752813
litecoin onder de 100!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:28:34 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:28 schreef iloveshitcoins het volgende:
litecoin onder de 100!
1k gekocht.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179752820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga alles eruit halen als ie onder de 6k komt, heb er 12500 ingestopt, ben meer dan de helft kwijt. Lang leven VeChain en Universajaaaaaaaa -O-
:(
Op welke prijs ingekocht?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179752827
Ik heb eigenlijk al maanden het idee dat iemand die heel veel ingekocht heeft bewust veel aan het verkopen is de laatste tijd om met opzet de prijs steeds verder naar beneden te drukken en er zelf beter van wordt door steeds lager weer terug te kopen. Als dat effect stopt verwacht ik eigenlijk gewoon weer een stijging. Maarja je weet het niet he
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:29:15 #248
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752832
Hmz...
pi_179752845
tether $1,01 !!!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:29:38 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179752849
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:29 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb eigenlijk al maanden het idee dat iemand die heel veel ingekocht heeft bewust veel aan het verkopen is de laatste tijd om met opzet de prijs steeds verder naar beneden te drukken en er zelf beter van wordt door steeds lager weer terug te kopen. Als dat effect stopt verwacht ik eigenlijk gewoon weer een stijging. Maarja je weet het niet he
Shush... laat me verkopen. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179752862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:28 schreef ITrade het volgende:

[..]

:(
Op welke prijs ingekocht?
VEN 7.13 UTNP 0.4
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:30:05 #252
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_179752863
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:29 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb eigenlijk al maanden het idee dat iemand die heel veel ingekocht heeft bewust veel aan het verkopen is de laatste tijd om met opzet de prijs steeds verder naar beneden te drukken en er zelf beter van wordt door steeds lager weer terug te kopen. Als dat effect stopt verwacht ik eigenlijk gewoon weer een stijging. Maarja je weet het niet he
mtgox coins worden ook nog steeds verkocht volgens mij
pi_179752867
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Shush... laat me verkopen. :7
ok maar geef ff aan wanneer je klaar bent dan :)
pi_179752914
pi_179752929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:29 schreef iloveshitcoins het volgende:
tether $1,01 !!!
Dat gaat het goet foud!!!

Als zelfs Tether niet snel genoeg USDT kan bij "printen".
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179752942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:30 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

VEN 7.13 UTNP 0.4
Dat zijn alltime high's (in euro).
Maar er is een goede uitweg, nog ff bloeden en dan nog eens 20K inleggen in een dal.
Succes !
Vakman pur sang
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:34:34 #257
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179752979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:30 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

VEN 7.13 UTNP 0.4
Auw
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 21:40:40 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179753110
Die lange rode candles uit het ziek zijn wel ziekelijk irritant.
pi_179753112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:30 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

VEN 7.13 UTNP 0.4
Ouch dat is wel op een hoog niveau. Hoop dat je ooit break even komt.

--

Jammer dat de ECB niet één maandje het geprinte geld in BTC dumpt dan gaat de koers pas echt bonkers, daarna gaan alle centrale banken BTC hoarden lol _O-
Tegen huidige koersen zouden ze 5,5 miljoen BTC kunnen kopen _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179753145


waar blijft 64k? bedoelde ie 6,4k?
pi_179753229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:40 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ouch dat is wel op een hoog niveau. Hoop dat je ooit break even komt.

--

Jammer dat de ECB niet één maandje het geprinte geld in BTC dumpt dan gaat de koers pas echt bonkers, daarna gaan alle centrale banken BTC hoarden lol _O-
Tegen huidige koersen zouden ze 5,5 miljoen BTC kunnen kopen _O-
In verhouding wordt er niet heel veel geld geprint. Meeste geld wordt gecreëerd door leningen. Maar ik snap wat je bedoelt. ;)
pi_179753274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:46 schreef illusions het volgende:

[..]

In verhouding wordt er niet heel veel geld geprint. Meeste geld wordt gecreëerd door leningen. Maar ik snap wat je bedoelt. ;)
Snap ik maar ze weten van gekkigheid niet meer welke bonds ze moeten kopen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179753320
Nog 550 jongens, dan ga ik kopen. :9
pi_179753716
eth ;(
pi_179753849
Kiek Ethereum Classic 's gaaaaaan zeg.
pi_179753879
Loom nog zieker.

Geen idee waarom, te lui om uit te zoeken.
pi_179753917
Rip portfolio
pi_179754066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:08 schreef illusions het volgende:
Loom nog zieker.

Geen idee waarom, te lui om uit te zoeken.
ETC door Coinbase, Loom weet ik niet precies, hebben wel hun SDK in beta vrijgegeven maar weet niet of dat de oorzaak is. Misschien iets in deze update van ze; https://medium.com/loom-n(...)updates-399ef4e3b831
pi_179754165
Ethereum Classic, klopt het dat ze zelf 5 miljoen hebben betaald voor de directe listing op Coinbase? Makkelijk verdienen zo als je daarna 25% in waarde stijgt.
pi_179754203
Nu UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAA JAAAAAAAAAA nog
Lambo of Rekt
pi_179754358
wavesmaand he? hahahah
pi_179754699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:25 schreef iloveshitcoins het volgende:
wavesmaand he? hahahah
Goh niet te merken aan de koers verder?
Vakman pur sang
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:14 #273
131603 Afwazig
Serious business
pi_179754754
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:25 schreef iloveshitcoins het volgende:
wavesmaand he? hahahah
Volgende maand hoor.
pi_179754784
Niet weten dat Wavesmaand de maand met de M is, want dat is een omgekeerde W.
pi_179754993
We are coming and we are coming in Waves?
pi_179755048
Kan iemand ff zeggen wanneer de bodem bereikt is
pi_179755133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Kan iemand ff zeggen wanneer de bodem bereikt is
Als dit nog ff doorgetest wordt die 6500, dan klappen we straks terug naar 4,5.
Lambo of Rekt
pi_179755194
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als dit nog ff doorgetest wordt die 6500, dan klappen we straks terug naar 4,5.
op 4500 loopt de lange termijn trend, dat zou heel goed de bodem kunnen zijn. als we daar door heen gaan dan snap ik er nix meer van.
pi_179755236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:55 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

op 4500 loopt de lange termijn trend, dat zou heel goed de bodem kunnen zijn. als we daar door heen gaan dan snap ik er nix meer van.
Lambo of rekt.... dus dan maar rekt :7
Lambo of Rekt
pi_179755297
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:59:51 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179755333
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Kan iemand ff zeggen wanneer de bodem bereikt is
nu
pi_179755366
quote:
Jep, er is niet zo heel veel aan de hand...
Lambo of Rekt
pi_179755464
quote:


moehoehoehoehoen
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 juni 2018 @ 23:04:41 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179755480
Deze maand vakantiegeld binnen. Zal eens lief zijn voor jullie en het er allemaal in klappen o|O
pi_179755483
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, er is niet zo heel veel aan de hand...
McAfee zit er in ieder geval goed naast. :P
pi_179755690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

moehoehoehoehoen
cup and handle!
pi_179756058
We gaan goed rekt hoor he, als we onder de 4 gaan komen.... dan kun je hier een kanon afschieten tot 2020/2021 zonder iemand te raken. :7
Lambo of Rekt
pi_179756225
yerbkhan twitterde op zondag 10-06-2018 om 12:04:24 Knowledgeable traders say we have a lot more bear in the cards. Many are calling for a capitulation event, which puts us much lower at 4900 or even 2900. So please don't take this chart as any kind of trading advice. It is the most optimistic scenario I could come up with 😎 reageer retweet
En door!

Deze tool: https://bircoin.top/ kunnen we ook wel weggooien inmiddels :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179756344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

ETC door Coinbase, Loom weet ik niet precies, hebben wel hun SDK in beta vrijgegeven maar weet niet of dat de oorzaak is. Misschien iets in deze update van ze; https://medium.com/loom-n(...)updates-399ef4e3b831
een of andere promo op Upbit ofzo...
pi_179756626
Dit wordt echt 1 grote moon.
Lambo of Rekt
pi_179756797
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:
Dit wordt echt 1 grote moon.
nee
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:05:14 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179756889
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:
Dit wordt echt 1 grote moon.
Lambo al besteld
pi_179756988
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lambo al besteld
hoeveel
Lambo of Rekt
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:14:03 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179757002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

hoeveel
slechts 64.44 BTC
pi_179757025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

slechts 64.44 BTC
ik bedoel hoeveel lambo's
Lambo of Rekt
pi_179757078
Lambo of Rekt
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:27:33 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179757110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik bedoel hoeveel lambo's
begonnen met 1. De Urus voor het vrouwtje heeft een beetje lange levertijd.
pi_179757118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

begonnen met 1. De Urus voor het vrouwtje heeft een beetje lange levertijd.
t vrouwtje had een soeppie gemaakt?
Lambo of Rekt
pi_179757121
oh
Lambo of Rekt
pi_179757123
dicht.....
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')