Ja dat zei Sanne.. als er iemand binnen komt, mogen ze op haar oefenen.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand.; Zo die Boyd uit oud Utopia die kon goed tatoeren zeg, die was goed.
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yep en daar reageerde een man op.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat zei Sanne.. als er iemand binnen komt, mogen ze op haar oefenen.
Brandon.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep en daar reageerde een man op.
Damn ik kan de mannennamen/stemmen niet uit elkaar houden.
vindt je dat echt??quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ookquote:
Er zit zand in haar shirt, vies bah en zow.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:09 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze is haar bikini-lijn aan het bijwerken!
Ja die roos op die hand van Vlinder was echt heel mooiquote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
onderbroek heeft zij voor 20 Literquote:Op maandag 11 juni 2018 12:09 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze is haar bikini-lijn aan het bijwerken!
Ja idd.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja die roos vlek op die hand van Vlinder was echt heel mooi![]()
echt he! superquote:Op maandag 11 juni 2018 12:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja die roos op die hand van Vlinder was echt heel mooi![]()
Je gaat me hier niet meppen anders bel ik boer Johnquote:
ik sla heeeeel zachtjesquote:Op maandag 11 juni 2018 12:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je gaat me hier niet meppen anders bel ik boer John
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne doe je ook verzoek nummers?
Dan vraag ik bij deze het nummer STILTE aan.
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne doe je ook verzoek nummers?
Dan vraag ik bij deze het nummer STILTE aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gizmogirl28 op 11-06-2018 12:18:04 ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:17 schreef FloJo het volgende:
[..]Dat is niet stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Yaksa het volgende:
Adriaan gaat z'n familiebezoek aanvragen.
Hij vraagt of Christel een envelop voor hem wil maken, liefst vandaag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter?
[ Bericht 8% gewijzigd door Gizmogirl28 op 11-06-2018 12:23:39 ]
van het bankje?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
En waar moet je nu kistjes van maken ?
[ afbeelding ]
Ze gaan hout bestellen.. dunner houtquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
geen idee, mss iemand anders?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
hoe vaak mogen ze familie op bezoek laten komen?
2 x per kalenderjaar volgens mij en met kinderen 4x? denk ikquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
2 x per kalenderjaar, dus nu nog 2 x tot eind december en vanaf januari weer 2 xquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
En dan komt er een binnen en die koop het ………...weg bankje .quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
John maakt kabouterbankjes leuk voor de COS ook
Hoezo? Bengel je met je voetjes boven de grond?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
ik graag afquote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat Adriaan niet zo lang blijft. Het weekend vertelde hij al dat hij het gevoel heeft opgesloten te zitten. Hij trekt graag rond.
Ik ben 3 meter 10quote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoezo? Bengel je met je voetjes boven de grond?![]()
Zijn voor Huub, die komt ook niet boven zijn bureau uit.
Hier hebben ze het over gehad. 2x per jaar en als ze kinderen hebben 4x.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
Nou ben ik niet heel groot, maar om me nou een kabouter te noemen. ........quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat is wel fijn ik heb hele ladingen ikea schroefjes over altijdquote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet heel groot, maar om me nou een kabouter te noemen. ........![]()
1 ding is zeker, bij een Uto bankje hou je geen schroefjes over, je moet er juist bijhalen.+ poten ook nog.
Toch vind ik het leuk gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Ik mis nog een bijzettafeltje en een voetenbankje
Weer een probleem opgelost.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn ik heb hele ladingen ikea schroefjes over altijd
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Jammer, dat het niet inklapbaar isquote:Op maandag 11 juni 2018 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ziet er prima uit.. Lekker handelbaar en makkelijk te verplaatsen
Poppenbankje.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet of dit kijkers blijft trekken zo, met dat gepielquote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat Utopia2 geen lang leven beschoren is.
Is nog niets van te zeggen. Dachten we van 1 ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Rob Geus moet eerst de hygiene nog komen inspecteren alvorens ze een vignet krijgenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:32 schreef Giggio het volgende:
is de luiffel al open?
penthouse al in de steigers?
live in de ... in de.... tent al gepland?
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet ik ook niet of dit kijkers blijft trekken zo, met dat gepiel
Ik post net een kontquote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.
Dat wordt vrijdag zeker de cliffhanger!quote:
Die weg hadden ze al ingeslagen in 1 en trekken ze gewoon door in 2. Je ziet het ook aan de casting. Er wordt totaal niet gedacht aan de veranderde situatie.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.
Ik begrijp dit niet. Ze heeft nog een heel mooi slank figuur, waarom dan een bh dragen die duidelijk te klein is ?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is een beter kontje dan die van Mike![]()
[ afbeelding ]
erg mooi!quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is een beter kontje dan die van Mike![]()
[ afbeelding ]
met 1 zag je sneller resultaten, omdat er al een hoop aanwezig was, zoals gas en elektra.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is nog niets van te zeggen. Dachten we van 1 ook.
Van mij hoeft ze geen BH aan neequote:Op maandag 11 juni 2018 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet. Ze heeft nog een heel mooi slank figuur, waarom dan een bh dragen die duidelijk te klein is ?
Maar het doel back to basic was er al snel niet meer, dus zou je zeggen dat het dan ook zou inzakken en dat deed het ook maar er bleef wel een respectabele groep kijkers kijken, zoals nu nog steeds. Dus zou je verwachten nu ze echt back to basic zijn er misschien nog meer kijkers bij gaan komen omdat ze nu doen wat er in 1 beloofd werd. Dat zal moeten groeien, en anders maar niet en blijven ze met die vaste schare kijkers zitten. Ook niets mis mee want het marktaandeel is behoorlijk stabiel.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
met 1 zag je sneller resultaten, omdat er al een hoop aanwezig was, zoals gas en elektra.
Ze hoefden slecht aan te sluiten
ach.. het is zo, en denk dat het ook zo blijft, maar lekker boeiend..... ik snap zelf ook niet waaromquote:Op maandag 11 juni 2018 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar het doel back to basic was er al snel niet meer, dus zou je zeggen dat het dan ook zou inzakken en dat deed het ook maar er bleef wel een respectabele groep kijkers kijken, zoals nu nog steeds. Dus zou je verwachten nu ze echt back to basic zijn er misschien nog meer kijkers bij gaan komen omdat ze nu doen wat er in 1 beloofd werd. Dat zal moeten groeien, en anders maar niet en blijven ze met die vaste schare kijkers zitten. Ook niets mis mee want het marktaandeel is behoorlijk stabiel.
Bij 1 had ik dat gevoel helemaal niet. Nu wel.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is nog niets van te zeggen. Dachten we van 1 ook.
Ik niet. Maar ze moeten wel doorpakken met bewoners anders wordt het niets.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij 1 had ik dat gevoel helemaal niet. Nu wel.
Dat bedoel ik. Het is nu gewoon te saai.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ze moeten wel doorpakken met bewoners anders wordt het niets.
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het voordeel van 1 was dat ze met alle 15 bewoners werden losgelaten. Nu heeft de Febo een soort van verrassingseffect ingebouwd om er geleidelijk aan nieuwe bewoners in te zetten. Weet niet of dat handig is, ook niet voor de huidige groep want je weet niet wat er komt en wat andere willen. Dus beter snel nu aan alle 15 bewoners komen dan kunnen er pas echt spijkers met koppen worden geslagen, letterlijk...nu is dat lastig.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is nu gewoon te saai.
Ik kan me ook zo voorstellen dat mensen niet zitten te wachten om primitief te moeten leven met constant een camera op je. Dan moet je of idealist zijn of enorm publiciteitsgeil.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:47 schreef Copycat het volgende:
Je ziet gewoon ook dat voor deze editie de spoeling nog dunner is dan voorheen. En die vorige spoeling was al bijna van homeopathisch niveau ...
Nee, deze doorstart stevent niet af op succes.
Dat weet je niet. Je weet niet wie er nog meer binnen gaan komen.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:47 schreef Copycat het volgende:
Je ziet gewoon ook dat voor deze editie de spoeling nog dunner is dan voorheen. En die vorige spoeling was al bijna van homeopathisch niveau ...
Nee, deze doorstart stevent niet af op succes.
uto1 115quote:Op maandag 11 juni 2018 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Adres klopt sowieso al niet. Dit is A'foortsestraatweg 111.
het klopt ookquote:Op maandag 11 juni 2018 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een meer realistisch stukje.
Klopt, dit is de andere. Me bad. Hier staat alleen geen periode bij.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een meer realistisch stukje.
Hij laat toch niet zomaar zijn plantjes in de steek?...quote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat Adriaan niet zo lang blijft. Het weekend vertelde hij al dat hij het gevoel heeft opgesloten te zitten. Hij trekt graag rond.
Feb 2020quote:Op maandag 11 juni 2018 12:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, dit is de andere. Me bad. Hier staat alleen geen periode bij.
[ afbeelding ]
adres blijft 115. voor een duur van 15 maanden! lees terug en ga zo door met onderzoekenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, dit is de andere. Me bad. Hier staat alleen geen periode bij.
[ afbeelding ]
Tot 2020.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
15 maandjes maar?Ik verwacht een hoger marktaandeel en daarmee een langere duur!
klopt.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
15 maandjes maar?Ik verwacht een hoger marktaandeel en daarmee een langere duur!
Uto 1 werd ook jaarlijks verlengd.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dat humorloos is bij mij echt wel een dingetje.....totaal geen zelfspot helemaal niks....quote:Op maandag 11 juni 2018 12:47 schreef spapaars het volgende:
Deze groep vindt ik veel te ambitieus, en humorloos.
Oeh hot hoor....quote:
Dit is wel leuk.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:08 schreef snetje het volgende:
We kunnen nu meekijken bij het koken...
[ afbeelding ]
Ja, er zit niet veel vooruitgang inquote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik zie het nog niet zo zuur en somber in hoor. Het is een opstartfase, ze zitten nog niet aan de 15 bewoners, dat moet allemaal groeien.quote:
krijg het idee dat er een tekort aan kandidaten is.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het voordeel van 1 was dat ze met alle 15 bewoners werden losgelaten. Nu heeft de Febo een soort van verrassingseffect ingebouwd om er geleidelijk aan nieuwe bewoners in te zetten. Weet niet of dat handig is, ook niet voor de huidige groep want je weet niet wat er komt en wat andere willen. Dus beter snel nu aan alle 15 bewoners komen dan kunnen er pas echt spijkers met koppen worden geslagen, letterlijk...nu is dat lastig.
Nee hoor, ze roepen nog steeds mensen op.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:13 schreef goldback het volgende:
[..]
krijg het idee dat er een tekort aan kandidaten is.
Ik kan het niet eens opbrengen op de hele dat te streamen, dat was bij 1 in het begin wel andersquote:Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij 1 had ik dat gevoel helemaal niet. Nu wel.
papi en de twins !quote:Op maandag 11 juni 2018 13:12 schreef zodeju het volgende:
Gooi er toch gelijk drie in.....en dan kijken wat de oude bewoners doen......gelijk op hun strepen staan of afwachtende houding aannemen. Slaapplek maken, gelijk tekort eten.....een mooiboy met humor en twee leuke meiden die de boel op zijn kop zetten daar.![]()
Dat was gelijk al een geoliede machine ook door de loods en het vele geld wat ze tot hun beschikking hadde, dit moet door het nog missen van de rest van de bewoners het nog niet. Je merkt dat ze moeten inhouden dat ze niet te snel gaan.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens opbrengen op de hele dat te streamen, dat was bij 1 in het begin wel anders
Omdat ze al een overvloed hebben, denk je?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ze roepen nog steeds mensen op.
dus ze hebben nog steeds mensen nodig.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
A, daarom is het bankje gemaakt natuurlijk kunnen de genomineerde op gaan zittenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:50 schreef FloJo het volgende:
Opzet
Start van het programma
Het programma begint met vijf inwoners die ieder een gevulde kist met spullen van thuis mee mogen nemen. Deze inwoners worden gedurende het programma aangevuld met nieuwe inwoners totdat er het maximum van vijftien inwoners is bereikt.
De inwoners beginnen op een leeg terrein zonder water- en elektriciteitsleidingen.
Het enige waar de inwoners over beschikken zijn een aantal houten planken, een telefoon met 25 euro beltegoed en 250 euro cash, daarnaast is er wel op het terrein een klein meertje en een aantal bomen.
Op 31 mei 2018 treden de eerste inwoners het beloofde land op, de eerste uitzending was echter op 4 juni 2018.
Nominaties
Om de acht weken moeten de inwoners gaan nomineren, tijdens de nominatie mag elke inwoner drie stemmen verdelen of vol geven op een inwoner die hij/zij het liefst ziet vertrekken.
De twee inwoners met de meeste stemmen komen op de bank te zitten, hierna komt er een nieuwe inwoner binnen die mag kiezen wie het programma moet verlaten.
Dan is het toch ja hoor??quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb nog drie dagen streams en kijk elke dag max vijf minuten, verdeeld over secondes her en der.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan het niet eens opbrengen op de hele dat te streamen, dat was bij 1 in het begin wel anders
Zoiets ja, steeds 1 schiet niet op, laat maar even 2 kampen komen, de eersten hebben straks steeds meer het idee dat zij meer zeggenschap enzo zullen hebben omdat ze er al langer inzitten.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:12 schreef zodeju het volgende:
Gooi er toch gelijk drie in.....en dan kijken wat de oude bewoners doen......gelijk op hun strepen staan of afwachtende houding aannemen. Slaapplek maken, gelijk tekort eten.....een mooiboy met humor en twee leuke meiden die de boel op zijn kop zetten daar.![]()
Ze zullen ook wel een buffertje aan willen leggen voor als ze er vrijwillige exits zijn etc.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze al een overvloed hebben, denk je?
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef espri het volgende:
[..]
Zoiets ja, steeds 1 schiet niet op, laat maar even 2 kampen komen, de eersten hebben straks steeds meer het idee dat zij meer zeggenschap enzo zullen hebben omdat ze er al langer inzitten.
Nu een groepje van 4 schept weer even wat chaos.
Uhuh.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Ze zullen ook wel een buffertje aan willen leggen voor als ze er vrijwillige exits zijn etc.
blijkbaar is opgeven meedoen gezien die kamper. Krijg het idee dat er ook niemand van de oud deelnemers staat te springen om deelname.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan is het toch ja hoor??
Als ze genoeg aanmeldingen hadden zat er waarschijnlijk even een stop op.
Ik heb nog wel streams maar kijk amper.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog drie dagen streams en kijk elke dag max vijf minuten, verdeeld over secondes her en der.
Dat is op korte termijn helemaal niet te regelen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog wel streams maar kijk amper.
Vind het niet boeiend en kom er niet in.
Het is dag in dag uit hetzelfde.
Ik kijk wel iets meer dan 5 min
Ze zijn weer eens in overleg, een markt zaterdag?
Hoe willen ze dat gaan doen zonder kramen?
Ik help hem wel even mee met het bedenken van een nieuw spel...veel beter dan die kistjes die John wil gaan maken ....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:11 schreef FloJo het volgende:
[ afbeelding ]
mike denkt na over: hoe dan nu
de mensen komen voor de bewoners dus kramen zijn ook niet nodig.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is op korte termijn helemaal niet te regelen.
volgens mij zit ze daar gewoon een soort van taakstraf uit.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef espri het volgende:
Sanne klaagt lekker verder, nu heeft ze weer een bultje wat heel erg is maar Christel zegt een muggenbult wat ze niet gelooft want het doet heeeeel zeer en ze vertrouwd het niet, wat een verschrikkelijk kind is het toch.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik help hem wel even mee met het bedenken van een nieuw spel...veel beter dan die kistjes die John wil gaan maken ....![]()
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop en simpel ..maar toch leuk..
Ik snap haar werkelijk niet, alleen maar klagen en zeiken is alles wat ze doet.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
volgens mij zit ze daar gewoon een soort van taakstraf uit.
Denk niet dat het zo lang gaat duren voordat ze aan de 15 deelnemers zitten hoor. Hoorde al dat ze binnen nu en 2 weken compleet zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:21 schreef spapaars het volgende:
Het beste wat ze aan kandidaten hebben zullen wel na de zomermaanden worden gebracht.
Nu een aantal sukkels voor de infrastructuur van het terrein.
het lijkt wel een cosserquote:Op maandag 11 juni 2018 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap haar werkelijk niet, alleen maar klagen en zeiken is alles wat ze doet.
Ja, dat bedoel ik. Ze hadden beter met 15 bewoners kunnen beginnen. Was er meer interactie geweest. Het is nu stroperig saai.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ze hadden beter met 15 bewoners kunnen beginnen. Was er meer interactie geweest. Het is nu stroperig saai.
Kan nog komen, maar meestal tussen 12.00 en 13.30.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt
Had wel een nieuwe verwacht vandaag eigenlijk
tuurlijk niet, dat is alleen maar een bevestiging voor haar dat ze op de goede weg isquote:Op maandag 11 juni 2018 13:26 schreef snetje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Jessie der eigen gaat gedragen na terugkomst ...gaat ze Mike mijden als er buiten te vaak gevraagd wordt of er wat is tussen hun twee?...
die heeft als voorbeeld Romy/Cemal,samen goed voor 6 stemmen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dat is alleen maar een bevestiging voor haar dat ze op de goede weg is
GM Hidiquote:
Kunnen ze geen gedwongen kampers meer vinden?quote:
En alleen voor meiden tot 30quote:
ZOver ik weet niet heb niet veel gekekenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen ze geen gedwongen kampers meer vinden?![]()
Verder nog wat gebeurd?
Wat erg he. Wil je geld verdienen of niet? Ze beginnen al net als uto 1quote:Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vrijdag komen wildkampeerders, 2, John vind dat prima maar meer wil ie niet per keer anders wordt het een soort camping.
Er wordt daar erg in de ik vorm gepraat
zo te horen gisteren mogen ze afval bij het hek zettenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef chufi het volgende:
Doen ze ook aan afval scheiden en een eigen composthoop bouwen?
Vraag me af hoe ze weten dat er wildcamperders komt eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2018 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat erg he. Wil je geld verdienen of niet? Ze beginnen al net als uto 1
cossers klagen niet, die zijn kritisch :-)quote:
Ziet er heel leuk en fleurig uit.....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik help hem wel even mee met het bedenken van een nieuw spel...veel beter dan die kistjes die John wil gaan maken ....![]()
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop en simpel ..maar toch leuk..
te weinig mensen om een leuke dynamiek te krijgen, dat zag je ook bij 1 op het einde.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:36 schreef PTLe het volgende:
GM , ik vind het nog steeds een saaie bende , en heb mijn bedenkingen of het werkelijk wat gaat worden ?
ik zou niet weten wie nog wil ? Rienk,bas en..... Misschien ?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:42 schreef eskil het volgende:
Vraag me af of er nog “ oude” Utopianen gaan binnenkomen. Van mij hoeft dat niet, liever niet zelfs.
omdat een bh dan een push up effect geeftquote:Op maandag 11 juni 2018 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet. Ze heeft nog een heel mooi slank figuur, waarom dan een bh dragen die duidelijk te klein is ?
Wanneer kunnen we de eerste groente oogsten?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef FloJo het volgende:
[..]ziet er mooi uit. ad mist alleen een maatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
rienk heeft al nee gezegd, ik denk dat bas niet meer mag van bo. Ivan geloof ik uiteindelijk ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef goldback het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie nog wil ? Rienk,bas en..... Misschien ?
.
wat een onzin.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
omdat een bh dan een push up effect geeft
niemand dus denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
rienk heeft al nee gezegd, ik denk dat bas niet meer mag van bo. Ivan geloof ik uiteindelijk ook niet.
Bas mag niet van Bo?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
rienk heeft al nee gezegd, ik denk dat bas niet meer mag van bo. Ivan geloof ik uiteindelijk ook niet.
ja, waarvoor is anders de kipfilet uutgevondenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Een bh hoort gewoon normaal aansluitend te zitten. Push up effect kun je op een andere manier bereiken
quote:
Rienk komt niet meer las ik ergens en Bas zal ook wel geen zin hebben. Lind heeft er ook maar van afgezien, geschrokken zeker.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef goldback het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij is dat een oude en gaat over voortgang utopia terein 1
goffer die kutfoon en kutwijven halen alles door elkaar Do it isquote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:19 schreef FloJo het volgende:
extra oksel of winter reserve
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer die kutfoon en kutwijven halen alles door elkaar Do it is
je gaat er bijna naar verlangenquote:
net bats, die zat ook maar alles vol te kliederen, opzouten met dat wijfquote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
De rotsen rond de vijver wil Kristel versieren inspiratie zijn de bomen daar wordt ze heel blij van, maar John wil niet dat ze erop gaat kalken1 rots mag ze proberen.
een dakdekker als baas 😐quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
De rotsen rond de vijver wil Kristel versieren inspiratie zijn de bomen daar wordt ze heel blij van, maar John wil niet dat ze erop gaat kalken1 rots mag ze proberen.
wat? wie zegt dat? iets gemist?quote:
Hey ik vind Kristel leuk hoor.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
net bats, die zat ook maar alles vol te kliederen, opzouten met dat wijf
Whaaa......vind ik weer van John, die het gelijk heeft over vol kalken, wat een akelige man zeg.....alleen wat hij doet is vakwerk en de rest rommelt maar wat aan.....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Komt Christel met dat vage plan weer aan.
Wordt ze blij van.
Ze vertelt alles ook zo onzeker, daar krijg ik kriebels van.
Zag op haar website dat ze echt leuke dingen maakt.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
net bats, die zat ook maar alles vol te kliederen, opzouten met dat wijf
hier heeft zij en tweede kontjequote:Op maandag 11 juni 2018 13:51 schreef FloJo het volgende:
[..]
hier voor jou mario,
omdat je nooit terug leest
[ afbeelding ]
Ow allemachies, Christel treedt echt nu in de voetsporen van Andrea..quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die jonge meiden kopen een te kleine bh omdat het dan een oush uo effect heeftquote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Een bh hoort gewoon normaal aansluitend te zitten. Push up effect kun je op een andere manier bereiken
dat is al 4 jaar lang zo.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze begonnen zo fanatiek op dag 1 maar als ik de beelden terugkijk zie ik ze alleen maar zitten
Billy 2quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die vegan is boeddhist? Weet zijn naam ff niet
onzin wederomquote:Op maandag 11 juni 2018 13:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Al die jonge meiden kopen een te kleine bh omdat het dan een oush uo effect heeft
Je legt gewoon je tiet in de cup..ook al rollen ze der uit .. dus niks onzin
En dat is dan alleen maar omdat ze geen fatsoenlijke bedden hebben om de hele dag te liggen.....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze begonnen zo fanatiek op dag 1 maar als ik de beelden terugkijk zie ik ze alleen maar zitten
Heen idee hoor alleen de stemmen en kan ze niet plaatsen ha ha haquote:Op maandag 11 juni 2018 13:52 schreef FloJo het volgende:
[..]
wat? wie zegt dat? iets gemist?
ben een man kan niet werken en streamen en cossen en bellen en mailen en pffff.
of toch wel?
ik had eigenlijk een andere reactie verwacht ivm 1 bepaald woord hahhahahhaquote:Op maandag 11 juni 2018 13:53 schreef FloJo het volgende:
[..]
rustig straks komt richard en 33 nieuwe
feitelijk is de mens dus niet gebouwd om te werken....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat is dan alleen maar omdat ze geen fatsoenlijke bedden hebben om de hele dag te liggen.....
Ja, dat heb ik ook Hidiquote:Op maandag 11 juni 2018 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat je het niet kent hoeft het geen onzin te zijn he ...quote:Op maandag 11 juni 2018 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin wederom
en het was in dit geval niet eens een jonge meid, maar Christel
dat dusquote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Soulraven het volgende:
Veel vrouwen meten hun eigen BH maat verkeerd.
Dus eigenlijk moet er een mooie meid in met groene vingers....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef goldback het volgende:
[..]
.
mag niet van sjon zeker? of de feboquote:Op maandag 11 juni 2018 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heen idee hoor alleen de stemmen en kan ze niet plaatsen ha ha ha
Iemand wilde een duikplank maken en een ander zei toen dat ze niets bij de vijver mogen bouwen.
Hij is echt mijn ergenis daar.....kan hem niet eens meer horen praten.....quote:Op maandag 11 juni 2018 13:56 schreef magnaal het volgende:
en dan die Sjon met zijn eigen amateuristische gebroddel, wie is hij dat hij daar alles mag bepalen??
help mequote:Op maandag 11 juni 2018 13:56 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een andere reactie verwacht ivm 1 bepaald woord hahhahahha
ik vind het maar een jankmensquote:Op maandag 11 juni 2018 13:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hey ik vind Kristel leuk hoor.
😀 lekker crea
Dat heeft toch helemaal niet met de omtrek te maken ? Of je borsten hoog blijven zitten, kun je afstellen met de schouderbandjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat je het niet kent hoeft het geen onzin te zijn he ...
Nou ik denk dat die van christel juist richting voeten gaan met een leeftijd van 44 jaar en een 2 ling
Wat heel natuurlijk is hoor als je de 35 bent gepasseerd ..ongeacht of je ju cup A hebt of F
Ik heb de streams vanmorgen afgezet, het ging maar door en door en door...quote:Op maandag 11 juni 2018 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is echt mijn ergenis daar.....kan hem niet eens meer horen praten.....
medestanderquote:Op maandag 11 juni 2018 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is echt mijn ergenis daar.....kan hem niet eens meer horen praten.....
ja sorryquote:Op maandag 11 juni 2018 13:58 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
begint met een s en eindigd op 5 euro
Dat moeten ze ook aan mannen overlaten.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Soulraven het volgende:
Veel vrouwen meten hun eigen BH maat verkeerd.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook aan mannen overlaten.
Ik heb behoorlijke tieten, maar een te kleine bh geeft bij mij absoluut geen push-up effect.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niet met de omtrek te maken ? Of je borsten hoog blijven zitten, kun je afstellen met de schouderbandjes.
En ook dat van de leeftijd van 35 gepasseerd zijn, is klinklare onzin.
Meer onderkin-effectquote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijke tieten, maar een te kleine bh geeft bij mij absoluut geen push-up effect.
dat kan, maar op die keien zal niet gekliederd wordenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:53 schreef eskil het volgende:
[..]
Zag op haar website dat ze echt leuke dingen maakt.
Helemaal mee eens.Daar blijft ze mooi af.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat kan, maar op die keien zal niet gekliederd worden
ik denk meer de vrouw met 4 tieten-effectquote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijke tieten, maar een te kleine bh geeft bij mij absoluut geen push-up effect.
Christel heeft geen ruggegraat en is erg onzeker.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:04 schreef magnaal het volgende:
Dat Christel iets wil maken op die stenen, dat vind ik ook zonde...maar zij is wel in staat iets moois te maken..wat van mij niet hoeft, want natuurlijke omgeving en zo...
Maar hoe haalt ze het in haar hoofd, om dat aan John te gaan zeggen/vragen???
Naar mijn idee is ze toch bepaald onafhankelijk...
Hoe kan het dat die Rotterdamse schreeuwlelijk ineens bij haar iets van verantwoordelijkheid af te leggen oproept??
daar heb ik te weinig handen voorquote:Op maandag 11 juni 2018 14:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk meer de vrouw met 4 tieten-effect
juist wel omdat je omtrek kleiner is druk je je borsten nasr elkaar toe vervolgens door een cupmaatje te klein te nemen, waar ze dus niet inpassen druk je ze omhoog..en voila een goedkope push up effectquote:Op maandag 11 juni 2018 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niet met de omtrek te maken ? Of je borsten hoog blijven zitten, kun je afstellen met de schouderbandjes.
En ook dat van de leeftijd van 35 gepasseerd zijn, is klinklare onzin.
Ja maarquote:Op maandag 11 juni 2018 14:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Christel heeft geen ruggegraat en is erg onzeker.
Ze laat zich veel te makkelijk in een hoek drijven.
Zelfs de jonge meiden kan ze niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |