Ja dat zei Sanne.. als er iemand binnen komt, mogen ze op haar oefenen.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand.; Zo die Boyd uit oud Utopia die kon goed tatoeren zeg, die was goed.
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yep en daar reageerde een man op.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat zei Sanne.. als er iemand binnen komt, mogen ze op haar oefenen.
Brandon.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep en daar reageerde een man op.
Damn ik kan de mannennamen/stemmen niet uit elkaar houden.
vindt je dat echt??quote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ookquote:
Er zit zand in haar shirt, vies bah en zow.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:09 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze is haar bikini-lijn aan het bijwerken!
Ja die roos op die hand van Vlinder was echt heel mooiquote:Op maandag 11 juni 2018 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
onderbroek heeft zij voor 20 Literquote:Op maandag 11 juni 2018 12:09 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze is haar bikini-lijn aan het bijwerken!
Ja idd.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja die roos vlek op die hand van Vlinder was echt heel mooi![]()
echt he! superquote:Op maandag 11 juni 2018 12:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja die roos op die hand van Vlinder was echt heel mooi![]()
Je gaat me hier niet meppen anders bel ik boer Johnquote:
ik sla heeeeel zachtjesquote:Op maandag 11 juni 2018 12:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je gaat me hier niet meppen anders bel ik boer John
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne doe je ook verzoek nummers?
Dan vraag ik bij deze het nummer STILTE aan.
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne doe je ook verzoek nummers?
Dan vraag ik bij deze het nummer STILTE aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gizmogirl28 op 11-06-2018 12:18:04 ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:17 schreef FloJo het volgende:
[..]Dat is niet stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Yaksa het volgende:
Adriaan gaat z'n familiebezoek aanvragen.
Hij vraagt of Christel een envelop voor hem wil maken, liefst vandaag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter?
[ Bericht 8% gewijzigd door Gizmogirl28 op 11-06-2018 12:23:39 ]
van het bankje?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
En waar moet je nu kistjes van maken ?
[ afbeelding ]
Ze gaan hout bestellen.. dunner houtquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
geen idee, mss iemand anders?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
hoe vaak mogen ze familie op bezoek laten komen?
2 x per kalenderjaar volgens mij en met kinderen 4x? denk ikquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
2 x per kalenderjaar, dus nu nog 2 x tot eind december en vanaf januari weer 2 xquote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
En dan komt er een binnen en die koop het ………...weg bankje .quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
John maakt kabouterbankjes leuk voor de COS ook
Hoezo? Bengel je met je voetjes boven de grond?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
ik graag afquote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat Adriaan niet zo lang blijft. Het weekend vertelde hij al dat hij het gevoel heeft opgesloten te zitten. Hij trekt graag rond.
Ik ben 3 meter 10quote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoezo? Bengel je met je voetjes boven de grond?![]()
Zijn voor Huub, die komt ook niet boven zijn bureau uit.
Hier hebben ze het over gehad. 2x per jaar en als ze kinderen hebben 4x.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef Tossalady804 het volgende:
Nou ben ik niet heel groot, maar om me nou een kabouter te noemen. ........quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat is wel fijn ik heb hele ladingen ikea schroefjes over altijdquote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet heel groot, maar om me nou een kabouter te noemen. ........![]()
1 ding is zeker, bij een Uto bankje hou je geen schroefjes over, je moet er juist bijhalen.+ poten ook nog.
Toch vind ik het leuk gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Ik mis nog een bijzettafeltje en een voetenbankje
Weer een probleem opgelost.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn ik heb hele ladingen ikea schroefjes over altijd
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Jammer, dat het niet inklapbaar isquote:Op maandag 11 juni 2018 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ziet er prima uit.. Lekker handelbaar en makkelijk te verplaatsen
Poppenbankje.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:23 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet of dit kijkers blijft trekken zo, met dat gepielquote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat Utopia2 geen lang leven beschoren is.
Is nog niets van te zeggen. Dachten we van 1 ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat Utopia2 geen lang leven beschoren is.
Rob Geus moet eerst de hygiene nog komen inspecteren alvorens ze een vignet krijgenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:32 schreef Giggio het volgende:
is de luiffel al open?
penthouse al in de steigers?
live in de ... in de.... tent al gepland?
quote:Op maandag 11 juni 2018 12:28 schreef chufi het volgende:
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet ik ook niet of dit kijkers blijft trekken zo, met dat gepiel
Ik post net een kontquote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.
Dat wordt vrijdag zeker de cliffhanger!quote:
Die weg hadden ze al ingeslagen in 1 en trekken ze gewoon door in 2. Je ziet het ook aan de casting. Er wordt totaal niet gedacht aan de veranderde situatie.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik zie dat de cliffhanger op vrijdag (!) een douchende gozer is, dan is het niveau wel erg treurig. Van zowel bewoners als productie.
Ik begrijp dit niet. Ze heeft nog een heel mooi slank figuur, waarom dan een bh dragen die duidelijk te klein is ?quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is een beter kontje dan die van Mike![]()
[ afbeelding ]
erg mooi!quote:Op maandag 11 juni 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is een beter kontje dan die van Mike![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |