Tuurlijk Henk, en begon iedereen toen te applaudiseren?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:53 schreef Pendule het volgende:
‘Je moet wel naar de datum kijken als je iets koopt hé’
Of mevrouw kwam met beschimmeld brood aan de balie, pendule geloofde haar niet maar heeft niet genoeg lef om er iets van te zeggen, geeft haar geld terug en broed 2 dagen voor hij de alternatieve feiten versie op FOK! post zodat hij een deel van zijn machteloze frustratie kan vangen in een fantasieland waar hij wel assertief is.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:20 schreef Goudenvis het volgende:
Oké en nu de waargebeurde versie
Er kwam een mevrouw naar Pendule toe die brood had gekocht wat nu dus beschimmeld is, Pendule vond dit heel vervelend en heeft de dame meteen het geld teruggegeven.
Zie je nou wel? Zo moeilijk is het niet om de waarheid te vertellen.
Ik kan heel goed met die vrouw overweg. Doet ze niet. Ze is 23 ik ga ook vaak met haar stappen en de meiden.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:34 schreef Karstman het volgende:
Verzonnen topic, beetje supermarktmanager ontslaat personeel met zo'n houding. Voor Pendule 10 anderen.
Die vulploegjongens zijn niet zo handig. Het zijn wel mooiboys.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:44 schreef MilkTea het volgende:
Als ze dat brood serieus gister gekocht heeft en het allang over datum was mogen jullie wel wat beter je best doen daar bij de appie.
Ziek.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
Die vulploegjongens zijn niet zo handig. Het zijn wel mooiboys.
Eentje heeft me er al eens flink van langsgeven in de schoonmaakkast.
M’n dikke reet voor jou.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:15 schreef CaseJunky het volgende:
Pendule... Ben je nou nog nie opgerot van Fok!
Jij bent echt zo'n gefrusteerd tienertje dat denkt dat die heel wat is en graag met de grote mensen meepraat.
Je hebt al zoveel verzinsels op je naam staan hier bij Fok! dat je beter sprookjes verzinner had kunnen worden.
En net zo gay gerard jolinkquote:Op maandag 11 juni 2018 17:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
M’n dikke reet voor jou.
Ben gwn mooie boy. Niks gefrustreerde tiener.
Geeft meer aan hoe slecht TS is in verhalen verzinnenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:43 schreef ssjgoku het volgende:
Dit topic geeft genoeg aan over de onzekerheid van TS.
quote:‘nou houdt je je muil dicht anders trek ik je even over die balie heen, met je plamuurbek’
Ik probeer dan iets verder te kijken. Waarom dit verzinnenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:15 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Geeft meer aan hoe slecht TS is in verhalen verzinnen
Doe jij mij eens even uitleggen waarom die houdbaarheidsdata zo godvergeten klein en onleesbaar wordt geponst?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:53 schreef Pendule het volgende:
Eergister stond ik dus achter de servicebalie. Een beetje sigaretten verkopen, postzegels, van die telefoonkaartshit.
Kwam er dus zo’n wijf binnen met een verschimmeld zak brood. Ze zei dat ze het gister gekocht had en dat er geen schimmel op hoort te zitten. Op het sluitclipje kon je zien dat het al ruim over datum was. Toen heb ik haar gezegd; ‘Je moet wel naar de datum kijken als je iets koopt hé’ Toen werd zij dus boos op mijVervolgens wou ze een vergoeding waarop ik zei; ‘K’ dacht het niet’ Mevrouw werd toen nog een stukje bozer dan ze al was en zei; ‘Haal je manager er maar bij’
Ik zei daarop; ‘Ze loopt in de winkel, u gaat haar maar zoeken’ waarop ze mij een ‘snotaap’ noemdeDat pik ik dus niet he
En ik zei tegen haar; ‘nou houdt je je muil dicht anders trek ik je even over die balie heen, met je plamuurbek’
Nou hele heissa en dan manager erbij. Geeft dat wijf haar geldterug
Ik zeg; ‘wat doe jij nou?’
Zegt ze; ‘je kan ze maar beter geven wat ze willen anders blijven ze doorzeiken’
Daarna loopt dat wijf weg en zit ze me pissig aan te kijken waar ik tot slot op zeg; ‘Wat kijk je nou, Kardashian’
Klacht: Domme vrouw bij de Appie die niet op datums let als ze wat koopt
Groetjes!!
De FOK!-nicht.
quote:Op maandag 11 juni 2018 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Of mevrouw kwam met beschimmeld brood aan de balie, pendule geloofde haar niet maar heeft niet genoeg lef om er iets van te zeggen, geeft haar geld terug en broed 2 dagen voor hij de alternatieve feiten versie op FOK! post zodat hij een deel van zijn machteloze frustratie kan vangen in een fantasieland waar hij wel assertief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |