Ze hoeven niet perse milieu bewust te leven. Ze mogen het zo inrichten als ze zelf willen uiteindelijkquote:Op maandag 11 juni 2018 08:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
is het niet de bedoeling dat ze milieu bewust gaan leven? Ik heb U1 nooit gezien dus weet helemaal niks van dit concept. Maar flessennwater bestellen is toch wel het tegenovergestelde.
Ik hoorde vanmorgen dat ze naar die pot aan het zoeken waren , en vonden hem leeg naast zijn bed .quote:Op maandag 11 juni 2018 08:12 schreef Jemoederniet het volgende:
John klaagt over adje.
Adriaan heeft de hele pot bon maman jam leeggegeten
Hij zegt het zelf hij vreet alles op.
AH ok...quote:Op maandag 11 juni 2018 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoeven niet perse milieu bewust te leven. Ze mogen het zo inrichten als ze zelf willen uiteindelijk
En zelf janken over een pot jam die Adri zou hebben opgegetenquote:Op maandag 11 juni 2018 08:19 schreef PTLe het volgende:
Dit is John zijn Utopia niet met al het gezeik![]()
Ja en daar hoor je ze nu al niet meer over. Want nu hebben ze het niet koud meer, net als regen. Daar gaan ze pas over nadenken als het regentquote:Op maandag 11 juni 2018 08:18 schreef PTLe het volgende:
Ik denk zo maar dat ze het niet gaan redden , ze hebben het nu al koud in de nacht , wat moet het als het echt koud word , en onder een zeil wat aan de onderkant open is.
Dit gaat nog veel erger worden , let maar op .quote:Op maandag 11 juni 2018 08:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zelf janken over een pot jam die Adri zou hebben opgegeten
wimVquote:Op maandag 11 juni 2018 08:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
John zegt men zeurt te veel, dit is absoluut mijn Utopia niet. Ach het zijn pubers zegt Kristel, nou daar heeft John geen zin in.
Nu wil John een aannemer inhuren om slaapvertrekken te maken
Oh dat valt me nog meequote:
Hun prioriteiten zijn gewoon een tikje.. apart.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:18 schreef PTLe het volgende:
Ik denk zo maar dat ze het niet gaan redden , ze hebben het nu al koud in de nacht , wat moet het als het echt koud word , en onder een zeil wat aan de onderkant open is.
Het is gewoon 1 op 1 met Uto 1.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dit is best grappig om naar te kijken.
Stenen leggen is niet meer belangrijk, maar kistjes maken wel, zodat ze daar gld mee verdienen om een aannemer in te huren.
Mensen😬
Heb Ik nooit gezien. 😚quote:
Iedereen behalve Adje en Brandon geloof ik.quote:
Goed tijdstip om af te kicken danquote:Op maandag 11 juni 2018 08:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iedereen behalve Adje en Brandon geloof ik.
Vind het knap hoor, rook zelf ook en ik was een stuk chagrijniger geweest gok ik zo.quote:
Wel in een potje hoop ik..quote:Op maandag 11 juni 2018 08:43 schreef pullup het volgende:
Kristel heeft haar pis in de brievenbus gedaan
niet meer janken dan als hij weer kramp heeft...sukkeltjequote:Op maandag 11 juni 2018 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
De wc is laatste prioriteit van Kristel, kost zoveel water uit het meer.
John wil de magnesium pillen niet van Kristel.
Ontbijt is belangrijkste van de dag.
Eten is een van de grootste liefdes van adriaan. Hij had het over wat ie allemaal normaal
Gesproken eet bij het ontbijt
Yepquote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Yepen de dokter mag het lekker uitzoeken
Maar zelf de chocola op eten is natuurlijk ok 😀quote:Op maandag 11 juni 2018 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie op zoek naar de vochtige doekjes. Zitten in de kist van Christel. Jessie de pest in. "die doekjes zijn van iedereen, hoezo leg je die in je kist, er is niks van jou bij hier, godsamme:...
Jessie heeft te weing tijd. zucht ik moet opschieten..
Ja. Adriaan had die gekregen voor zijn tuintje.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:43 schreef pullup het volgende:
John gaat het nu lekker monomaan alleen maar over die kistjes hebben.
Die kruiwagen hebben ze zaterdag gekregen?
Je hebt denk ik gelijk maar hij hoeft het waarschijnlijk maar een paar maandjes te doen gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Adriaan had die gekregen voor zijn tuintje.
Het is een oudje en een beetje geroest. Dat gesmijt met stenen erin gaat niet lang goed mi.
Het is voor aarde bedoeld en niet voor stenen is mijn idee.
Hopelijk is ie snel stukquote:Op maandag 11 juni 2018 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Adriaan had die gekregen voor zijn tuintje.
Het is een oudje en een beetje geroest. Dat gesmijt met stenen erin gaat niet lang goed mi.
Het is voor aarde bedoeld en niet voor stenen is mijn idee.
Hoppa koppeltje in aanmaak.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Onder het mom
Van help me even met mijn armbandje staat Jesse weer bij Mike.
Thanks ☺quote:Op maandag 11 juni 2018 08:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoppa koppeltje in aanmaak.
Welkom in UTO.
Ik zat net te denken. Nog geen 2 weken in Uto en dan al denken dat je incognito moet gaan.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:58 schreef Bramenstruik het volgende:
dramatisch een zonnebril op voor de begrafenis
Jammer hequote:
Niet mijn tekstquote:Op maandag 11 juni 2018 09:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sommige mensen komen niet los, van Utopia 1
Nog nooit 1 sec van gezien.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sommige mensen komen niet los, van Utopia 1
Ik bedoel dat ze nog steeds denken en doen alsof ze in Utopia 1 zitten of het zo moet worden..quote:
Adriaan is een toppertje.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:29 schreef kkka3 het volgende:
Adriaantje hoopt op nieuwe mensen die de dynamiek gaan veranderen
Sanne vindt het te serieus
Adriaantje gaat bij discussies die nergens op slaan of nergens toe leiden weglopen
Ah zo.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nog steeds denken en doen alsof ze in Utopia 1 zitten of het zo moet worden..
Sommige zaken gaan natuurlijk noodgedwongen dezelfde richting op helaas.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik krijg ook wel de indruk dat ze er een voorbeeld aan nemen.
Sukkels.
quote:Op maandag 11 juni 2018 08:45 schreef pullup het volgende:
John gaat uiteindelijk te stug zijn voor dit gebeuren vrees ik
Sjon met z'n: bestellen, bestellen, bestellen... Mike met: we gaan 3000 euro binnenslepen..Ze varen niet hun koers, zoals zou kunnen..quote:Op maandag 11 juni 2018 09:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik krijg ook wel de indruk dat ze er een voorbeeld aan nemen.
Sukkels.
Ja dat kan ook niet anders.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige zaken gaan natuurlijk noodgedwongen dezelfde richting op helaas.
Het gaat natuurlijk niet om iets opeten. Maar om ruzie erover maken. Wat natuurlijk belachelijk is.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan heeft heerlijk geslapen.
Hoe het in de groep gaat is niet zijn UTopia.
Eerst was er rijst met linzen en waren we gelukkig en. U is er snoepjes en chocola en iedereen aan het discussiëren dat kan ie in de buiten wereld ook.
(Vreet dan ook de pot jam niet leeg)
Het is ook leuk dat het nog alle kanten op kanquote:Op maandag 11 juni 2018 09:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook niet anders.
Maar wel jammer dat ze er een voorbeeld aan nemen.
Ik vind het tot nu toe wel erg leuk om naar te kijken voor zover ik kan. Het is wel heel anders en de omgeving is zoveel mooier als 1.0
We gaan het zien, voor mijn gevoel lopen ze nu heel erg veel op de zake vooruit. Kan nooit goed gaan.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sjon met z'n: bestellen, bestellen, bestellen... Mike met: we gaan 3000 euro binnenslepen..Ze varen niet hun koers, zoals zou kunnen..
Hoezo doorgaan met het straatje??
Huisjes, zakgeld...
Ja vind ik wel. Ik zie vergelijkingen, maar het is niet haalbaar nog. Ik geniet ervan.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook leuk dat het nog alle kanten op kan
Precies, ze staan niet in het moment en doen niet met wat ze nu hebben... Er zijn zoveel mogelijkheden nog.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We gaan het zien, voor mijn gevoel lopen ze nu heel erg veel op de zake vooruit. Kan nooit goed gaan.
COSquote:Op maandag 11 juni 2018 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Precies, ze staan niet in het moment en doen niet met wat ze nu hebben... Er zijn zoveel mogelijkheden nog.
Laten ze een ideeënbus openen voor bezoekers en dan alleen op het terrein van wat ze nu hebben, dan zullen ze verbaasd en verrast zijn
Als die malle nu eens een septic tank gaat bouwen met al die stenen, en later een put slaan, hebben ze water, een toilet, en afvoer, ipv kisjes maken, kunnen de andere ookquote:Op maandag 11 juni 2018 09:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We gaan het zien, voor mijn gevoel lopen ze nu heel erg veel op de zake vooruit. Kan nooit goed gaan.
Of het water aansluitpunt zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Als die malle nu eens een septic tank gaat bouwen met al die stenen, en later een put slaan, hebben ze water, een toilet, en afvoer, ipv kisjes maken, kunnen de andere ook
Euh waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
als Je Vegan bent mag je wel films kijken?
Er is grond water, anders is dat meertje ernietquote:Op maandag 11 juni 2018 09:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of het water aansluitpunt zoeken.
Het meertje kan ook aangelegd zijn. En dan met water volgepompt.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:19 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er is grond water, anders is dat meertje erniet
Die is kunstmatig aangelegd.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:19 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:20 schreef RobjeGeus het volgende:
Heb een aantal dagen geen streams kunnen kijken maar is Silvio eruit? Kon die het toch niet aan ?
Ja klopt, dus het meertje zal ook niet opraken. Ligt aan het grondwaterpeil.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:19 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Jammer, want Mike was donderdag(?) nog zo lekker principieel met de boodschappenman. Maar dit houd je natuurlijk niet tegen. Ik hoop wel dat ze met het verdiende geld toch wat moois gaan neerzetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sjon met z'n: bestellen, bestellen, bestellen... Mike met: we gaan 3000 euro binnenslepen..Ze varen niet hun koers, zoals zou kunnen..
Hoezo doorgaan met het straatje??
Huisjes, zakgeld...
Ze treffen het ook met het weer, maar als het warmer wordt, dan zou dat wel een punt kunnen zijn. Dat poeltje is belangrijker dan we denkenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het meertje kan ook aangelegd zijn. En dan met water volgepompt.
Het waterpeil zakt al aanzienlijk. Als er grondwater zou zijn, zou het waterpeil niet zo snel zakken.
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Toedels doei bye bye laters see ya
+1quote:Op maandag 11 juni 2018 09:23 schreef goldback het volgende:
[..]
Adriaantje is net zo'n egocentrische lul als iedereen.
Vroeger had je gelukkig de dienstplicht, dan kwamen ze vanzelf los van mammiequote:Op maandag 11 juni 2018 09:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
hij wlde niet, zn moeder had hem opgegeven
silvio heeft dus een S5quote:Op maandag 11 juni 2018 09:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vroeger had je gelukkig de dienstplicht, dan kwamen ze vanzelf los van mammie
Tssssk dat is zo 1999, tegenwoordig dump je ze gewoon Utopia in.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vroeger had je gelukkig de dienstplicht, dan kwamen ze vanzelf los van mammie
Dat vijvertje was er niet heeft talpa aan laten leggenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:19 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Misschien heb ik een gekke gedachte, maar zou er niet een waterpunt in het poeltje zijn?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat vijvertje was er niet heeft talpa aan laten leggen
edit: Spuit 11
vinden ze leuk! stenen genoeg?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:29 schreef PTLe het volgende:
Waarom moet die weg zo breed zijn ?
[ afbeelding ]
Auto's, vrachtwagens...Je kunt wel bedenken, wat daarmee aangevoerd moet worden...quote:Op maandag 11 juni 2018 09:29 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de auto's die over een tijdje het terrein op komen denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:29 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Zal de opdracht zijn geweest. Wordt een soort plein.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:29 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, maar wel een geinigequote:Op maandag 11 juni 2018 09:23 schreef goldback het volgende:
[..]
Adriaantje is net zo'n egocentrische lul als iedereen.
Owja , die grote wagen om de vet put leeg te zuigenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Auto's, vrachtwagens...Je kunt wel bedenken, wat daarmee aangevoerd moet worden...
Denk het niet. Het is gevuld met een dikke waterstraal van buitenaf. Niet dat het een het ander perse uitsluit natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heb ik een gekke gedachte, maar zou er niet een waterpunt in het poeltje zijn?
Dus het poeltje is niet van binnen maar van buitenaf gevuld? Is dat zeker?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is gevuld met een dikke waterstraal van buitenaf. Niet dat het een het ander perse uitsluit natuurlijk.
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dus het poeltje is niet van binnen maar van buitenaf gevuld? Is dat zeker?
Niet 100%. Heb dagen voor de aanvang een dikke waterstraal zien spuiten daar.. Zou eigenlijk niet weten waar dat anders voor moet zijn geweestquote:Op maandag 11 juni 2018 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
leeg is leeg en zou met regen water gevuld kunnen blijver. er is een overloop die zorgt dat bij veel water het terrein niet overstroomtquote:Op maandag 11 juni 2018 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ze er zo makkelijk alles mee doenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is gevuld met een dikke waterstraal van buitenaf. Niet dat het een het ander perse uitsluit natuurlijk.
ze hebben het zwembad van de buren daar leeg laten lopenquote:
Ik wordt een beetje moe van Christel. Ik vraag me echt af wat zij voor verwachtingen had toen ze besloot om mee te doen aan Utopia.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:38 schreef magnaal het volgende:
Christel: gisteren dacht ik, wat een suffe groep is dit..Ik huilde van onmacht, thuis huil ik nooit...
Misschien lijken we wel meer op elkaar dan we denken, Mike.. Nu botsen we ontzettend
[ afbeelding ]
Ow wat grappig, dat je dat hebt kunnen waarnemenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Niet 100%. Heb dagen voor de aanvang een dikke waterstraal zien spuiten daar.. Zou eigenlijk niet weten waar dat anders voor moet zijn geweest
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben het zwembad van de buren daar leeg laten lopen
die andere burenquote:
Wat ik begreep had ze een soort van commune-achtige gedachtequote:Op maandag 11 juni 2018 09:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van Christel. Ik vraag me echt af wat zij voor verwachtingen had toen ze besloot om mee te doen aan Utopia.
Ze weet als geen ander hoe het is om ieder dubbeltje om te moeten draaien en toch een rijk en bevredigend leven op te bouwen voor haar kinderen en zichzelf. Haar tweeling staat nu op eigen benen, nu is het tijd om haar mede-inwoners te motiveren en inspireren om bewuster te leven.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van Christel. Ik vraag me echt af wat zij voor verwachtingen had toen ze besloot om mee te doen aan Utopia.
Kon toen tussen de bomen door wel wat dingen zien. Machines en dergelijke. Nu de bomen wat voller zijn, alleen het zeil van de toilet en je ruikt het vuur af en toequote:Op maandag 11 juni 2018 09:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow wat grappig, dat je dat hebt kunnen waarnemen
Heel leukquote:Op maandag 11 juni 2018 09:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Kon toen tussen de bomen door wel wat dingen zien. Machines en dergelijke. Nu de bomen wat voller zijn, alleen het zeil van de toilet en je ruikt het vuur af en toe
Ik denk dat Jessie hier wel een beetje bang voor is. Dat Christel en Mike het goed maken terwijl zij weg is. Want dan kan zij er niet tussen gaan staan...quote:Op maandag 11 juni 2018 09:34 schreef magnaal het volgende:
Mike en Christel over Richard en het meningsverschil gisteren
[ afbeelding ]
Ik werk in Bussum, is het daar vlak bij?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:44 schreef FloJo het volgende:
[ afbeelding ]
dit was het terrein in 2017.
daarvoor hebben er nog 2 grote gebouwen gestaan.
hidiho heeft eerder. fotos van google earth geplaatst uit vanaf 2007 geloof ik!
ff terug kijken of zelf op earth... ik heb dat namelijk niet
Ja dat denkt John zelf, daarom overschreeuwd hij de boel soms zo..quote:Op maandag 11 juni 2018 09:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
John wil eerst zijn eitje eten.
Draait allemaal wel een beetje om John heb ik het idee
Ze zijn bezig met knooppunt Laren aan te leggenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:29 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Niet 100%. Heb dagen voor de aanvang een dikke waterstraal zien spuiten daar.. Zou eigenlijk niet weten waar dat anders voor moet zijn geweest
.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie hier wel een beetje bang voor is. Dat Christel en Mike het goed maken terwijl zij weg is. Want dan kan zij er niet tussen gaan staan...
Hopelijk blijft ze nog lang weg.
Dat zo'n meisje verliefd wordt begrijp ik best en dat ze dan graag bij het onderwerp van haar verliefdheid rond hangt begrijp ik ook. Maar dat valse jaloerse gedrag naar de andere vrouwen irriteert me. Dat claimgedrag, de boze blikken, het gestook bleehhh
quote:Op maandag 11 juni 2018 09:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik werk in Bussum, is het daar vlak bij?
Ja ik heb wel wat fotos van het hoge hek aan de natuurbrug kant. Staan in het utopia 2 topic maar veel zie je niet hoor. Te dicht begroeid inmiddels.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Heb je geen foto's gemaakt? Kan je nu niet wat foto's maken van de buitenkant
Aan de ene kant wel, voor ons. Maar je kunt je ook ergeren aan dat ongewenste gedrag...quote:Op maandag 11 juni 2018 09:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
.
Dat is toch juist leuk... beetje leven in de brouwerij
Met een selfie stick over het hek?quote:Op maandag 11 juni 2018 09:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat fotos van het hoge hek aan de natuurbrug kant. Staan in het utopia 2 topic maar veel zie je niet hoor. Te dicht begroeid inmiddels.
We denken?> Mike en Christel hebben een klik die ze beide proberen te negeren.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:38 schreef magnaal het volgende:
Christel: gisteren dacht ik, wat een suffe groep is dit..Ik huilde van onmacht, thuis huil ik nooit...
Misschien lijken we wel meer op elkaar dan we denken, Mike.. Nu botsen we ontzettend
[ afbeelding ]
Primitief leven. Gebruiken wat de natuur je geeft. Minimale interventie van buiten. Alleen wat noodzakelijk is. Geen luxe of gemak.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jessie kwam al duidelijk met en missie.......eerst even heel veel aandacht voor Brandon maar toch niet helemaal je van het, daarna is het Mike geworden.......moet en zal een stelletje worden met iemand. Zo sta je pas sterk.......quote:Op maandag 11 juni 2018 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie hier wel een beetje bang voor is. Dat Christel en Mike het goed maken terwijl zij weg is. Want dan kan zij er niet tussen gaan staan...
Hopelijk blijft ze nog lang weg.
Dat zo'n meisje verliefd wordt begrijp ik best en dat ze dan graag bij het onderwerp van haar verliefdheid rond hangt begrijp ik ook. Maar dat valse jaloerse gedrag naar de andere vrouwen irriteert me. Dat claimgedrag, de boze blikken, het gestook bleehhh
Ja ik heb het gelezen. Ik zie er nog niet veel van terug. De verwachtingen die zij heeft gaat ze met deze groep niet helemaal waar kunnen maken. Maar misschien bloeit ze nog op.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze weet als geen ander hoe het is om ieder dubbeltje om te moeten draaien en toch een rijk en bevredigend leven op te bouwen voor haar kinderen en zichzelf. Haar tweeling staat nu op eigen benen, nu is het tijd om haar mede-inwoners te motiveren en inspireren om bewuster te leven.
Deze energieke kunstenares wil de natuur van haar nieuwe leefomgeving gebruiken om duurzame sieraden en tassen te maken. Daarnaast kan ze zeker bijdragen in de kosten van het dagelijks bestaan, door het geven van workshops kunst, dans- en improvisatietheater. Christel wil bewijzen dat de kleine dingen in het leven zoveel meer waard zijn, dan de duurdere dingen waar iedereen zo naar verlangt. Als zorgzame en oplossingsgerichte vrouw zal ze al haar tomeloze energie inzetten voor een duurzaam Utopia met de juiste balans tussen mens en natuur.
Daardoor komt haar frustratie omdat ze het niet kan waarmaken in deze groep.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Ik zie er nog niet veel van terug. De verwachtingen die zij heeft gaat ze met deze groep niet helemaal waar kunnen maken. Maar misschien bloeit ze nog op.
Niet echt een realistische verwachting met 14 andere utopianen erbij. Geld en luxe artikelen gaan sowieso een rol spelen.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Primitief leven. Gebruiken wat de natuur je geeft. Minimale interventie van buiten. Alleen wat noodzakelijk is. Geen luxe of gemak.
Je kunt zien dat Christel juist heel weinig energie heeft. Nu al telkens op het randje. Christel heeft eerder verteld dat haar werk voor de klas heel zwaar was en dat ze er enorm ongelukkig van werd. Gaat ook niet meer terug. Denk dat ze een midlife crisis heeft, of depri, burnout, in de overgang zoiets.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Ik zie er nog niet veel van terug. De verwachtingen die zij heeft gaat ze met deze groep niet helemaal waar kunnen maken. Maar misschien bloeit ze nog op.
de ark van sjonquote:Op maandag 11 juni 2018 09:54 schreef magnaal het volgende:
Mike heeft zijn vaarbewijs...Dus komt die rondvaartboot er toch? (geintje)
Dat snap ik. Maar ik erger me toch een beetje aan haar. Kan er niks aan doenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Daardoor komt haar frustratie omdat ze het niet kan waarmaken in deze groep.
Ik ook, John wil 50 kistjes makenquote:Op maandag 11 juni 2018 09:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik erger me toch een beetje aan haar. Kan er niks aan doen
Ja openlijk. Niet stiekem.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
.
Dat is toch juist leuk... beetje leven in de brouwerij
op elke cap kijkt ze saggo, kan dat kind wel lachen?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef magnaal het volgende:
Mike gaat Sanne intapen, ze wilde steunverband...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als er zometeen een lekker wijf binnenkomt,waar Mike meteen verliefd op wordt.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als er zometeen een lekker wijf binnenkomt,waar Mike meteen verliefd op wordt.
Ja dat ook. Meteen achter de jongens aan...quote:Op maandag 11 juni 2018 09:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie kwam al duidelijk met en missie.......eerst even heel veel aandacht voor Brandon maar toch niet helemaal je van het, daarna is het Mike geworden.......moet en zal een stelletje worden met iemand. Zo sta je pas sterk.......
Er was ook pas anderhalve maand voor aanvang duidelijke activiteit op het terrein te zien. Graafmachines. Bouwen van een hoog hek. Wagen van een Rioleringsbedrijf (quote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef FloJo het volgende:
[ afbeelding ]
op deze afbeelding zie je uto1 inc. plein en bewoning.
en uto2 in aanbouw... geen vijver en stenen stapels
In die rook zit geen teer en nicotine.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar een sigaret is ongezond![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Alleen hij praat zo snel dat hij gaat stotteren.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:03 schreef magnaal het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om Adriaan, alles wat hij denkt dat zegt hij...
Volgens mij wordt het opgepomt, vannacht hoorde je duidelijk een pomp draaienquote:Op maandag 11 juni 2018 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het meertje kan ook aangelegd zijn. En dan met water volgepompt.
Het waterpeil zakt al aanzienlijk. Als er grondwater zou zijn, zou het waterpeil niet zo snel zakken.
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:03 schreef magnaal het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om Adriaan, alles wat hij denkt dat zegt hij...
In zijn hoofd beredeneert hij...Is dat nodig? Waarom zouden we dat? Oja dat is wel goed en dan wil hij dat zo snel mogelijk spuien...Volgens mij werd er thuis nooit naar hem geluisterd, dus dan moet je snel zijnquote:Op maandag 11 juni 2018 10:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen hij praat zo snel dat hij gaat stotteren.
Denk ik ook. Heb ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 09:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Je kunt zien dat Christel juist heel weinig energie heeft. Nu al telkens op het randje. Christel heeft eerder verteld dat haar werk voor de klas heel zwaar was en dat ze er enorm ongelukkig van werd. Gaat ook niet meer terug. Denk dat ze een midlife crisis heeft, of depri, burnout, in de overgang zoiets.
Opgepomt uit het grond waterquote:Op maandag 11 juni 2018 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef snetje het volgende:
Kan John de poort uit?...Kan hij lekker thuis weer alles gewoon weer bestellen en eten ...hoppa hout bestellen..... Brinta (wat Adriaan wil bestellen) met water lust meneer niet dus is niet nodig volgens meneer....
Ik vind de gedachten gang van Adriaan en Christel veel leuker..hoe kan je iets van ander en goedkoper materiaal maken ...John denkt alleen maar aan massa productie...een doodsteek voor Utopia 2...
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef snetje het volgende:
Kan John de poort uit?...Kan hij lekker thuis weer alles gewoon weer bestellen en eten ...hoppa hout bestellen..... Brinta (wat Adriaan wil bestellen) met water lust meneer niet dus is niet nodig volgens meneer....
Ik vind de gedachten gang van Adriaan en Christel veel leuker..hoe kan je iets van ander en goedkoper materiaal maken ...John denkt alleen maar aan massa productie...een doodsteek voor Utopia 2...
Daarom zei Jessie gister dat ze zo hoopte dat er niet iemand binnen zal komen als ze weg is...stel je voor dat Mike er spontaan voor valtquote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Ze is daar best goed in: http://www.christelhardy.nl/sieraden/quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel moet productiewerk gaan doen: zoveel mogelijk maken van die kettinkjes, die verkopen. Hij gaat heel veel kistjes maken en niets anders. Christel wil wel andere dingen erbij doen, anders verveeld het.
GM
Als er maar hout komt! Verder geen gezeikquote:Op maandag 11 juni 2018 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
John wil van alles bestellen voor zijn kistjes om te verkopen maar als Christel spulletjes wil voor kettingen en andere hebbedingentjes dan wil ze te veel...
De groep moet toestemming geven voor het bestellen van dat afvalhout en Mike probeerde al Christel Christel te beinvloeden door te zeggen dat ze zo'n kistje kan gebruiken als sieradenkistje.
Maar Christel wil ook dingen maken om te verkopen. John vindt dat ze al genoeg er van heeft.
John mag van mij ook wel weg. Ik krijg Paul flashbacks van die man.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef snetje het volgende:
ze heeft ook in uto1 met een kraam gestaan!quote:Op maandag 11 juni 2018 10:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze is daar best goed in: http://www.christelhardy.nl/sieraden/
Vindt wat dat betreft John een betweter.......omdat hij 1 ding wil maken moet een ander het ook maar doen.....Hoe leuk is het om verschillende dingen te maken en leuk om verschillende te kunnen kopen......quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel moet productiewerk gaan doen: zoveel mogelijk maken van die kettinkjes, die verkopen. Hij gaat heel veel kistjes maken en niets anders. Christel wil wel andere dingen erbij doen, anders verveeld het.
GM
Eens...Die John met zijn boem boem en hoppa Is niet okee. Jammer dat hij Mike aan zijn kant heeft.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:10 schreef snetje het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens...Die John met zijn boem boem en hoppa Is niet okee. Jammer dat hij Mike aan zijn kant heeft.
Je kunt van een kunstenares sws geen productiewerk verwachten, het arme mens zou dood gaanquote:Op maandag 11 juni 2018 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt wat dat betreft John een betweter.......omdat hij 1 ding wil maken moet een ander het ook maar doen.....Hoe leuk is het om verschillende dingen te maken en leuk om verschillende te kunnen kopen......
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
John mag van mij ook wel weg. Ik krijg Paul flashbacks van die man.
Ik vind hem de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
In zijn hoofd beredeneert hij...Is dat nodig? Waarom zouden we dat? Oja dat is wel goed en dan wil hij dat zo snel mogelijk spuien...Volgens mij werd er thuis nooit naar hem geluisterd, dus dan moet je snel zijn
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Alle tijd in productiewerk: kistjes maken.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Het spel wordt niet meer gemaakt, alleen voor de mensen die het besteld hebben.
Het kost te veel tijd![]()
![]()
Ja, want je moet ergens heen?![]()
Van de week las ik hier dat ze een burn out had. Of dat zo is weet ik niet. Heb het haar zelf niet horen zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb ik ook.Is niet leuk. Krijg je snel pijntjes en kwaaltjes. Snel moe.
Maar thuis blijven zitten wordt je ook niet beter van. Utopia ingaan kan haar goed doen.
ja precies,en dat vond ik ook zo'n dictator.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk dat je zo lekker meetikt. Fijn om te lezen.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die John he, wat hij wil gebeurt, wat de ander wil is niet van belang. (Aardbeien Haha dat duurt nog een eeuwigheid voordat dat opkomt) En hij wil ze verkopen. Met zijn eetlust zijn die aardbeien al op voordat ze in een bakje beland zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:15 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Van de week las ik hier dat ze een burn out had. Of dat zo is weet ik niet. Heb het haar zelf niet horen zeggen.
Vreselijke vent imoquote:Op maandag 11 juni 2018 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alle tijd in productiewerk: kistjes maken.
mee eens , echt leukquote:Op maandag 11 juni 2018 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk dat je zo lekker meetikt. Fijn om te lezen.
En een bramenstruik heeft hij de 1e dag al weggekapt.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die John he, wat hij wil gebeurt, wat de ander wil is niet van belang. (Aardbeien Haha dat duurt nog een eeuwigheid voordat dat opkomt) En hij wil ze verkopen. Met zijn eetlust zijn die aardbeien al op voordat ze in een bakje beland zijn.
En dan heeft hij het nog over "het is wel leuk dat hobbygedoe van je".quote:Op maandag 11 juni 2018 10:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je kunt van een kunstenares sws geen productiewerk verwachten, het arme mens zou dood gaan
De een wel de ander niet, die liggen in een hangmatquote:
hout, spijkers en ijzerdraad, steunverband, vuiniszakken....quote:Op maandag 11 juni 2018 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan er geen touw aan vast knopen.
Wat gaan ze nu bestellen?
Nou dat vind ik zo denigrerend naar anderen toe. Ook net over een tuinman inschakelen, de lul, Adriaan doet het prima..Zelf is hij ook geen timmerman, maar ze laten hem...quote:Op maandag 11 juni 2018 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan heeft hij het nog over "het is wel leuk dat hobbygedoe van je".
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat vind ik zo denigrerend naar anderen toe. Ook net over een tuinman inschakelen, de lul, Adriaan doet het prima..Zelf is hij ook geen timmerman, maar ze laten hem...
zonquote:Op maandag 11 juni 2018 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
En een speciekuip voor de afwas/was.
Die takken op de achtergrond? Een windscherm of moeten die drogen?
[ afbeelding ]
Een hovenier inschakelen was voor het afvalhout wat zij zouden kunnen gebruiken.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat vind ik zo denigrerend naar anderen toe. Ook net over een tuinman inschakelen, de lul, Adriaan doet het prima..Zelf is hij ook geen timmerman, maar ze laten hem...
hoe leuk zou het zijn als er zometeen een lekkere vent binnenkomt, waar ik meteen verliefd op wordt...oh wachtquote:Op maandag 11 juni 2018 10:00 schreef lonneberga het volgende:
15 euro voorrijkosten en dan vast morgen weer dingen bestellen, weer 15 euro. ze zijn goed bezigquote:Op maandag 11 juni 2018 10:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
hout, spijkers en ijzerdraad, steunverband, vuiniszakken....
Voor ideeën...quote:Op maandag 11 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
[..]
Een hovenier inschakelen was voor het afvalhout wat zij zouden kunnen gebruiken.
GM
quote:Op maandag 11 juni 2018 10:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe leuk zou het zijn als er zometeen een lekkere vent binnenkomt, waar ik meteen verliefd op wordt...oh wacht
een zonnenscherm geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2018 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
En een speciekuip voor de afwas/was.
Die takken op de achtergrond? Een windscherm of moeten die drogen?
[ afbeelding ]
Ik ben de draad ook ergens kwijt geraakt.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan er geen touw aan vast knopen.
Wat gaan ze nu bestellen?
Huh, die snap ik dan niet...Kan een hovenier in deze wat betekenen dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
[..]
Een hovenier inschakelen was voor het afvalhout wat zij zouden kunnen gebruiken.
GM
wat sjon wil!quote:Op maandag 11 juni 2018 10:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben de draad ook ergens kwijt geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |