Ze hoeven niet perse milieu bewust te leven. Ze mogen het zo inrichten als ze zelf willen uiteindelijkquote:Op maandag 11 juni 2018 08:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
is het niet de bedoeling dat ze milieu bewust gaan leven? Ik heb U1 nooit gezien dus weet helemaal niks van dit concept. Maar flessennwater bestellen is toch wel het tegenovergestelde.
Ik hoorde vanmorgen dat ze naar die pot aan het zoeken waren , en vonden hem leeg naast zijn bed .quote:Op maandag 11 juni 2018 08:12 schreef Jemoederniet het volgende:
John klaagt over adje.
Adriaan heeft de hele pot bon maman jam leeggegeten
Hij zegt het zelf hij vreet alles op.
AH ok...quote:Op maandag 11 juni 2018 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoeven niet perse milieu bewust te leven. Ze mogen het zo inrichten als ze zelf willen uiteindelijk
En zelf janken over een pot jam die Adri zou hebben opgegetenquote:Op maandag 11 juni 2018 08:19 schreef PTLe het volgende:
Dit is John zijn Utopia niet met al het gezeik![]()
Ja en daar hoor je ze nu al niet meer over. Want nu hebben ze het niet koud meer, net als regen. Daar gaan ze pas over nadenken als het regentquote:Op maandag 11 juni 2018 08:18 schreef PTLe het volgende:
Ik denk zo maar dat ze het niet gaan redden , ze hebben het nu al koud in de nacht , wat moet het als het echt koud word , en onder een zeil wat aan de onderkant open is.
Dit gaat nog veel erger worden , let maar op .quote:Op maandag 11 juni 2018 08:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zelf janken over een pot jam die Adri zou hebben opgegeten
wimVquote:Op maandag 11 juni 2018 08:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
John zegt men zeurt te veel, dit is absoluut mijn Utopia niet. Ach het zijn pubers zegt Kristel, nou daar heeft John geen zin in.
Nu wil John een aannemer inhuren om slaapvertrekken te maken
Oh dat valt me nog meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |